Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дитячого садка (шафа гардеробна дитяча 1- дверна кутова, шафа гардеробна дитяча 2-х дверна, шафа гардеробна дитяча 3-х дверна, шафа гардеробна дитяча 4-х дверна, шафа гардеробна дитяча 5-ти дверна)
Очікувана вартість
387 530,00 UAH
UA-2020-09-04-007712-b 207fea5862084cfe9af3e5620c4c487b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Балабуст Юріївна

380382794726
380382651264
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Надія Балабуст Юріївна
380382794726,380382651264
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 387 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 937,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Меблі для дитячого садка (шафа гардеробна дитяча 1- дверна кутова, шафа гардеробна дитяча 2-х дверна, шафа гардеробна дитяча 3-х дверна, шафа гардеробна дитяча 4-х дверна, шафа гардеробна дитяча 5-ти дверна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Шафа гардеробна дитяча 1- дверна кутова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
14 штуки
Шафа гардеробна дитяча 2-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
42 штуки
Шафа гардеробна дитяча 3-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
18 штуки
Шафи гардеробна дитяча 4-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
62 штуки
Шафи гардеробна дитяча 5-ти дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Меблі для дитячого садка (шафа гардеробна дитяча 1- дверна кутова, шафа гардеробна дитяча 2-х дверна, шафа гардеробна дитяча 3-х дверна, шафа гардеробна дитяча 4-х дверна, шафа гардеробна дитяча 5-ти дверна) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 14:20
ТД шафи гардеробні 04.09.2020 року.docx
04 вересня 2020 14:20
Додаток 3 Проект договору.doc
04 вересня 2020 14:20
Додаток 2 Технічне завдання.doc
04 вересня 2020 14:20
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 вересня 2020 11:36
Дата відповіді: 15 вересня 2020 16:55
Шановний Замовник! Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надає належним чином завірені форми особистих медичних книжок № 1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 року, водіїв та/або експедиторів та/або менеджерів із продажу, які будуть безпосередньо залучені до постачання товару. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Зважаючи на викладене, учасник зобов’язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних у системі ProZorro. Якщо учасник подасть тендерну пропозицію, яка містить персональні дані працівників, то цим він підтверджує, що згоду на їх розголошення він отримав. У разі ж відмови працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі. Тобто ця вимога тендерної документації буде дискримінаційною стосовно учасника. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняють ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель), ч. 3 ст. 5 цього Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників) і ч. 4 ст. 22 цього Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). 2) Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію звіту 1-ДФ за останній звітній період разом з квитанціями про їх отримання (у разі наявності найманих працівників). Зазначаємо, що відповідна вимога є незаконною та такою, що порушує права як учасника, адже відповідний документ містить індивідуальні податкові номери працівників, а співробітники не надають згоди на оброблення їх персональних даних та не надають згоди на передачу таких даних для участі у публічних закупівлях. На підставі цього учасником не може бути надано відповідний звіт. Отже, зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасника. Також звертаю увагу, що відповідний звіт жодним чином не впливає на можливість виконання умов договору за результатами закупівлі. Враховуючи зазначене вище - відповідна вимога має бути видалена з Тендерної документації. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Просимо Вас прибрати з тендерної документації дану вимогу! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Запропоновані Вами зміни до Тендерної документації є недоречними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вітюк Денис Анатолійович 349 469,31
UAH з ПДВ
349 469,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:12
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:01
Департамент Шафи ІІІ.rar
21 вересня 2020 16:01
Департамент Шафи ІІ.rar
21 вересня 2020 16:01
Департамент Шафи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вітюк Денис Анатолійович

Інформація про відміну

Дата відміни
21 вересня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій