Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові текстильні вироби (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А)
Made-up textile articles (39520000-3) (Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric C and Tent unified sanitary-technical УСТ-56/2015 from fabric А)
Очікувана вартість
77 236 200,00 UAH
UA-2020-09-04-006987-b 46df9bd562ad4ee989942fd217de0346
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 77 236 200,00 UAH з ПДВ
Publication date: 04 вересня 2020 13:43
Enquiries until: 15 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 77 236 200 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Scope of the procurement

Тендерна документація

11 вересня 2020 17:36
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:35
526_Перелік змін_09.09.2020.doc
11 вересня 2020 17:35
526_ Оголошення намети 11.09..doc
04 вересня 2020 13:44
Дозвіл_ УСТ-56-2015.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСТ.pdf
04 вересня 2020 13:43
УСТ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 1.doc
04 вересня 2020 13:43
УСБ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСБ.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 2.doc
04 вересня 2020 13:43
6-Типовий проєкт намети 2020 правлений НОВИЙ.doc
04 вересня 2020 13:43
Дозвіл_ УСБ-56-200.pdf
11 вересня 2020 17:36
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:35
526_Перелік змін_09.09.2020.doc
11 вересня 2020 17:35
526_ Оголошення намети 11.09..doc
04 вересня 2020 13:43
526_ Оголошення 04.09..doc
04 вересня 2020 13:44
Дозвіл_ УСТ-56-2015.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСТ.pdf
04 вересня 2020 13:43
УСТ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 1.doc
04 вересня 2020 13:43
УСБ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСБ.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 2.doc
04 вересня 2020 13:43
6-Типовий проєкт намети 2020 правлений НОВИЙ.doc
04 вересня 2020 13:43
Дозвіл_ УСБ-56-200.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків поставки
Дата подання: 07 вересня 2020 13:38
Дата відповіді: 11 вересня 2020 17:37
У зв'язку з великим обсягом предмету закупівлі (600 усб та 600 уст, загалом 1200 великогабаритних наметів), просимо максимально збільшити строки поставки наметів.
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення, а саме: термін постачання товару перенесоно на 15.12.2020 включно
Щодо термінів подачі цінових пропозицій
Дата подання: 10 вересня 2020 12:22
Дата відповіді: 11 вересня 2020 17:37
Доброго дня! Обов’язковою умовою участі у даній переговорній процедурі закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на відповідність вимогам ТУ. Для виготовлення даного складного виробу, проведення випробувань у лабораторіях, отримання висновоку необхідно принаймні 21 робочий день. На сьогодні цей термін встановлено 7 робочих днів, що унеможливлює участь у процедурі закупівлі та обмежує конкуренцію. Просимо перенести термін подачі цінових пропозицій на 14 робочих днів. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення, а саме: термін постачання товару перенесоно на 18.09.2020 включно

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-006987-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА", Код ЄДРПОУ:00310093
Дата подання: 10 вересня 2020 14:30
Вимога
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог в технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
Скасована
Дата: 10 вересня 2020 16:24
Причина: Допущено пимилки
Номер вимоги: UA-2020-09-04-006987-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА", Код ЄДРПОУ:00310093
Дата подання: 10 вересня 2020 16:25
Вимога
Встановлення дискримінаційних вимог в технічних характеристиках предмета закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 17:38
Предмет закупівлі повинен відповідати технічним та іншим вимогам замовника, що визначені в Оголошені про проведення процедури закупівлі Готові текстильні вироби (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А).

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 14:30
Вимога до наметів.docx

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 16:25
Вимога намети.docx

Документи

11 вересня 2020 17:38
Витяг відповідь_11.09.2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000029 ● 9f36c12bb6834877ba16ca30daf8dd7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-09-04-006987-b 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. У оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А) проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-04-006987-b. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено оголошення англійською мовою. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення повинно оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Зазначається, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2020-09-04-006987-b. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги. Ураховуючи рішення Органу оскарження №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення замовником законодавства із підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А), щодо оприлюднення оголошення англійською мовою.

2020-11-24 09:28:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (частина сьома статті 3 Закону про особливості закупівель))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 02.12.2020 року.
Дата публікації: 03 грудня 2020

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Намети (39522530-1) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 42 643 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 426 432,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Tents (39522530-1) (Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С)
Current status: Complete
Estimated total value: 42 643 200,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 426 432,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1
150 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 61034, Україна, Харківська область, м. Харків, , вул. Переможців, 6а
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1
150 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 29010, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, , вул. Чорновола, 39
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1
100 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 65041, Україна, Одеська область, м.Одеса, , вул. Хуторська, 99
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 42 643 188,00
UAH з ПДВ
42 643 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 09:38
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:36
Документи.pdf
28 вересня 2020 08:27
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:26
Документи на переговори.pdf
28 вересня 2020 08:26
Dovidka_20248563580400889026.pdf
28 вересня 2020 08:26
file (1).pdf
18 вересня 2020 08:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:23
Документи 1.pdf
16 вересня 2020 16:22
Документи 2.pdf
16 вересня 2020 16:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВЕРТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
Переможець 42 643 188,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
42 643 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 09:14
Договір № 286-3-20-226 від 13.10.2020.pdf укладений
13 жовтня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 10:41
Дод. угода № 3 від 29.03.2021 до договору № 286-3-20-226.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:23
Дод. угода № 2 від 22.03.2021 до договору № 286-3-20-226.pdf зміни до договору
22 березня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 10:03
Дод. угода № 1 від 31.12.2020 до догов. № 286-3-20-226.pdf зміни до договору
02 січня 2021 10:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2020 11:46
7 107 198,00 UAH UA428201720343100002000018611
МОУ
UA753052990000026004036303684
ТОВ "Сівертекс"
Оплачений
23 грудня 2020 12:00
14 214 396,00 UAH UA428201720343100002000018611
МОУ
UA753052990000026004036303684
ТОВ "Сівертекс"
Оплачений
29 грудня 2020 13:08
10 660 797,00 UAH UA428201720343100002000018611
МОУ
UA753052990000026004036303684
ТОВ "Сівертекс"
Оплачений
29 грудня 2020 13:09
10 660 797,00 UAH UA428201720343100002000018611
МОУ
UA753052990000026004036303684
ТОВ "Сівертекс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021 (включно).
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/226
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору відповідно вимог частини шостої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/226
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.5 та 11.6 розділу 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/226
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 51 171 825,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 528 637,60 UAH)