Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Готові текстильні вироби (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А)
Made-up textile articles (39520000-3) (Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric C and Tent unified sanitary-technical УСТ-56/2015 from fabric А)
Очікувана вартість
77 236 200,00 UAH
UA-2020-09-04-006987-b 46df9bd562ad4ee989942fd217de0346
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 77 236 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 317 086,00 UAH
Publication date: 04 вересня 2020 13:43
Enquiries until: 15 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 77 236 200 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

11 вересня 2020 17:36
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 17:35
526_Перелік змін_09.09.2020.doc
11 вересня 2020 17:35
526_ Оголошення намети 11.09..doc
04 вересня 2020 13:44
Дозвіл_ УСТ-56-2015.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСТ.pdf
04 вересня 2020 13:43
УСТ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 1.doc
04 вересня 2020 13:43
УСБ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСБ.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 2.doc
04 вересня 2020 13:43
6-Типовий проєкт намети 2020 правлений НОВИЙ.doc
04 вересня 2020 13:43
Дозвіл_ УСБ-56-200.pdf
11 вересня 2020 17:36
Електронний цифровий підпис
04 вересня 2020 13:46
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 17:35
526_Перелік змін_09.09.2020.doc
11 вересня 2020 17:35
526_ Оголошення намети 11.09..doc
04 вересня 2020 13:43
526_ Оголошення 04.09..doc
04 вересня 2020 13:44
Дозвіл_ УСТ-56-2015.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСТ.pdf
04 вересня 2020 13:43
УСТ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 1.doc
04 вересня 2020 13:43
УСБ зміна 4.pdf
04 вересня 2020 13:43
ТУ УСБ.pdf
04 вересня 2020 13:43
Додаток 2.doc
04 вересня 2020 13:43
6-Типовий проєкт намети 2020 правлений НОВИЙ.doc
04 вересня 2020 13:43
Дозвіл_ УСБ-56-200.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків поставки
Дата подання: 07 вересня 2020 13:38
Дата відповіді: 11 вересня 2020 17:37
У зв'язку з великим обсягом предмету закупівлі (600 усб та 600 уст, загалом 1200 великогабаритних наметів), просимо максимально збільшити строки поставки наметів.
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення, а саме: термін постачання товару перенесоно на 15.12.2020 включно
Щодо термінів подачі цінових пропозицій
Дата подання: 10 вересня 2020 12:22
Дата відповіді: 11 вересня 2020 17:37
Доброго дня! Обов’язковою умовою участі у даній переговорній процедурі закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на відповідність вимогам ТУ. Для виготовлення даного складного виробу, проведення випробувань у лабораторіях, отримання висновоку необхідно принаймні 21 робочий день. На сьогодні цей термін встановлено 7 робочих днів, що унеможливлює участь у процедурі закупівлі та обмежує конкуренцію. Просимо перенести термін подачі цінових пропозицій на 14 робочих днів. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення, а саме: термін постачання товару перенесоно на 18.09.2020 включно

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-006987-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА", Код ЄДРПОУ:00310093
Дата подання: 10 вересня 2020 14:30
Вимога
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог в технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
Скасована
Дата: 10 вересня 2020 16:24
Причина: Допущено пимилки
Номер вимоги: UA-2020-09-04-006987-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА", Код ЄДРПОУ:00310093
Дата подання: 10 вересня 2020 16:25
Вимога
Встановлення дискримінаційних вимог в технічних характеристиках предмета закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 17:38
Предмет закупівлі повинен відповідати технічним та іншим вимогам замовника, що визначені в Оголошені про проведення процедури закупівлі Готові текстильні вироби (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А).

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 14:30
Вимога до наметів.docx

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 16:25
Вимога намети.docx

Документи

11 вересня 2020 17:38
Витяг відповідь_11.09.2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000029 ● 9f36c12bb6834877ba16ca30daf8dd7b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-09-04-006987-b 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Намети (39522530-1) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 42 643 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 426 432,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 279 296,00 UAH


Title: Lot 1. Tents (39522530-1) (Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С)
Current status: Complete
Estimated total value: 42 643 200,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 426 432,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 279 296,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1
150 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 61034, Україна, Харківська область, м. Харків, , вул. Переможців, 6а
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1
150 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 29010, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, , вул. Чорновола, 39
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1
100 комп.
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С
ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Доставка: 65041, Україна, Одеська область, м.Одеса, , вул. Хуторська, 99
Дата доставки: 15 грудня 2020

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2005 from fabric С
CPV: 39522530-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 42 643 188,00
UAH з ПДВ
42 643 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 09:38
sign.p7s
30 вересня 2020 09:36
Документи.pdf
28 вересня 2020 08:27
sign.p7s
28 вересня 2020 08:26
Документи на переговори.pdf
28 вересня 2020 08:26
Dovidka_20248563580400889026.pdf
28 вересня 2020 08:26
file (1).pdf
18 вересня 2020 08:25
sign.p7s
16 вересня 2020 16:23
Документи 1.pdf
16 вересня 2020 16:22
Документи 2.pdf
16 вересня 2020 16:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
Переможець 42 643 188,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
42 643 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 жовтня 2020 09:14
Договір № 286-3-20-226 від 13.10.2020.pdf укладений
13 жовтня 2020 09:13

Актуальні тендери

До пошуку