Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук, комп'ютер
Очікувана вартість
93 906,00 UAH
UA-2020-09-04-006429-b e3230eedb2da499c853e8994ae7ea503
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Людмила

+380574752892 MILAYAKLI@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комсомольська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04397508
Вебсайт: http://km-sov.gov.ua/
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., смт. Слобожанське, Зміївський район, вул. Миру, будинок 7
Контактна особа: Ковалевська Людмила
+380574752892
MILAYAKLI@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 93 906,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, Миру,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт.
Комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, Миру,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 13:17
оголошення (Ноутбук, комп'ютер).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 200,00
UAH з ПДВ
91 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 20:50
Електронний підпис
14 вересня 2020 20:50
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
14 вересня 2020 20:50
HP 250 G7.pdf
14 вересня 2020 20:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 вересня 2020 20:50
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 91 200,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 13:58

Документи

16 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:58
Протокол №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
91 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:58
Протокол №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:06
Дод.угода №2 до дог. 140 від 23.09.2020р. (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 10:42
Дод.угода№1 до дог 140 від 23.09.2020 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:38
Договір №140 від 23.09.2020.pdf укладений
23 вересня 2020 10:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 жовтня 2020 13:01
91 200,00 UAH UA528201720344281012100033747
Слобожанська селищна рада
UA113006140000026004500355754
ТОВ "ДIАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНI РIШЕННЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замінити у тексті Договору поставки найменування замовника з «Комсомольська селищна рада» на «Слобожанська селищна рада», на підставі рішення Харківської обласної ради від 28.05.2020 року № 1316 «Про перейменування Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області».
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1 договору зг. ст.41 ЗУ " Про публічні закупівлі" та викласти його в наступній редакції: "Термін поставки Товару до 30 вересня 2020р."
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 200,00 UAH)