Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (45453000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
5 397 465,60 UAH
UA-2020-09-04-004300-b 00780e19e6234873974cedff75fb779d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузь Володимир Ігорович

0442498025 GYZVGPB5@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993730
Вебсайт: http://5roddom.com.ua
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОБАНОВСЬКОГО ВАЛЕРІЯ, будинок 2
Контактна особа: Гузь Володимир Ігорович
0442498025
GYZVGPB5@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 13:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 12:57
Очікувана вартість: 5 397 465,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 974,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26987.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Капітальний ремонт приміщень КДЛ з улаштуванням блоку ПЛР Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ЛОБАНОВСЬКОГО,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 11:35
додаток 7 до ТД.doc
04 вересня 2020 11:35
додаток 6 до ТД.doc
04 вересня 2020 11:35
додаток 5 до ТД .doc
04 вересня 2020 11:35
додаток 4 до ТД.doc
04 вересня 2020 11:35
додаток 3 до ТД договір.doc
04 вересня 2020 11:35
додаток 2 до ТД .doc
04 вересня 2020 11:35
додаток 1 до ТД.doc
04 вересня 2020 11:35
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000057 ● 963443d8f6c54be7b9c03f856fa1a9ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-09-04-004300-b 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-19 16:27:29

Позов до окружного адміністративного суду м. Києва

У відповідності до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», повідомляємо про відкриття провадження у справі №
640/28390/20 за позовом КНП «КМПБ №5» виконавчого органу Київської
міської ради (КМДА) до Державної аудиторської служби України про
визнання протиправним та скасування висновку UA-2020-09-04-004300-b
від 03.11.2020 року (ухвала Окружного адміністративного суду м. Києва
від 18.11.2020 року).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

заперечення щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-04-004300-b від 03 листопада 2020 року

2020-11-06 16:22:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України від 03.11.2020 року по результатам моніторингу закупівлі UA-2020-09-04-004300-b (номер моніторингу закупівлі UA- М-2020-10-13-000057), оскаржено КНП «КМПБ №5» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) до Окружного адміністративного суду міста Києва, шляхом подання позовної заяви 13.11.2020 року.
Дата публікації: 13 листопада 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 5 075 044,79
UAH з ПДВ
5 075 044,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 5 387 456,78
UAH з ПДВ
5 387 456,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:51
79.imd
01 жовтня 2020 14:51
Інформаційний лист.pdf
18 вересня 2020 14:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:13
79.imd
18 вересня 2020 14:10
39 Листи.pdf
18 вересня 2020 14:07
29 Довідка ст 236 ГКУ.pdf
18 вересня 2020 14:06
25 Статут скан копія.pdf
18 вересня 2020 14:01
9 Банківська гарантия.rar
18 вересня 2020 13:59
4.3 Листи відгуки.pdf
18 вересня 2020 13:54
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 16:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:20
28. Ст 17 ЗУ.pdf
18 вересня 2020 16:20
27. Рух грошових коштів.pdf
18 вересня 2020 16:20
26.Перевірка Статуту.pdf
18 вересня 2020 16:20
25. Офшорні зони.pdf
18 вересня 2020 16:20
23. Інформація про МТБ.pdf
18 вересня 2020 16:20
21. Захист довкілля.pdf
18 вересня 2020 16:20
19. Довідка ліцензії.pdf
18 вересня 2020 16:20
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 16:20
16. Корупція директор.pdf
18 вересня 2020 16:20
15. Корупція ТОВ КК.pdf
18 вересня 2020 16:20
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "БКБМ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
Переможець 5 075 044,79
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
5 075 044,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 14:47
ДУ_ 5 БКБМ (1).pdf зміни до договору
12 травня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:58
ДУ_дог 8-10-20 від 08.10.20 (ПрАТ Бориспільський комбінат будматеріалів) (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 08:59
БКБМ_Звед.кошторис зміни (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 08:59
БКБМ_Локальний кошторис зміни (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 08:59
БКБМ_Дог.ціна зміни (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 08:59
БКБМ_ДУ_ 3 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 17:21
Доп.угода 2 БКБМ від 18.01.2020 (1).PDF зміни до договору
18 січня 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 12:24
Протокол 21 від 26.11.2020 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:24
дод угода 1 від 27.11.2020 до дог 810 20 від 08.10.2020 БКМБ (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:24
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:43
договір 06 10 2020 забезпечення тендеру.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
Кошт. 2.1.5.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
Кошт. 2.1.4.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
Кошт. 2.1.3.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
Кошт. 2.1.2.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
Кошт. 2.1.1.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
кален.граф..PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
Звед.кошт..PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
догов.ціна.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41
договір 8 10 2020 кап кдл.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пп. 6.7.4 та 6.7.5 п. 6.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 8/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.4 п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 8/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів робіт без зміни ціни договорру
Номер договору про закупівлю: 8/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 8/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 8/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 445 224,93
UAH (в тому числі ПДВ 574 204,16 UAH)