Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-09-04-003988-b 661a2f274917435296e094f1a973c99e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 13:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 12:46
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 послуга
Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:31
ТД_ПЗ.doc
15 вересня 2020 13:31
Протокол змін.pdf
15 вересня 2020 13:31
Оголошення відкриті торги.docx
15 вересня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:31
ТД_ПЗ.doc
04 вересня 2020 11:25
ТД_ПЗ.doc
15 вересня 2020 13:31
Протокол змін.pdf
15 вересня 2020 13:31
Оголошення відкриті торги.docx
04 вересня 2020 11:25
Оголошення відкриті торги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-06-000007 ● 4d99085a108a45b5aabbab366e6f2815
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021 10:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.07.2021 № 343

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
29 UA-2020-09-04-003988-b 04.09.2020 ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 42403446) Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-08 16:35:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-09-04-003988-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-13 14:35:16

Відповідь на запит

Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради на Ваш запит від 08.07.2021 «Про надання пояснень» щодо послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування (ID: UA-2020-09-04-003988-b), повідомляє наступне.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Для виконання завдань та функцій, покладених на Інспекцію та на виконання Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 28.11.2018 № 1164 «Про уповноваження інспекторів з паркування інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради розглядати справи про адміністративні правопорушення, накладати адміністративні стягнення та проводити тимчасове затримання транспортних засобів», з метою автоматизації процесу накладання адміністративних стягнень та формування адміністративних постанов інспекторами з паркування, у інспекції є необхідність у придбанні послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування.
Фіксація порушень здійснюється інспекторами з паркування в напівавтоматичному режимі відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУПАП).
Згідно з ч.3ст.279-1 КУПАП якщо адміністративне правопорушення, передбачене частинами першою, третьою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки), частинами першою, другою статті 152-1 цього Кодексу, зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), посадова особа уповноваженого підрозділу Національної поліції або інспектор з паркування зобов’язані розмістити на лобовому склі транспортного засобу копію постанови про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення) або повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості не дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення).
З огляду на відсутність у інспекторів з паркування технічних можливостей встановити відповідальну особу на місце вчинення правопорушень, на лобовому склі залишаються повідомлення про притягнення до відповідальності.
Встановлення власників транспортних засобів здійснюється безпосередньо в Інспекції «офісними» інспекторами з паркування, шляхом дистанційного отримання інформації з Єдиного державного реєстру власників транспортних засобів (НАІС).
Після встановлення власника транспортного засобу «офісний» інспектор з паркування формує постанову про накладення адміністративного стягнення шляхом ручного набору тексту в текстовому редакторі Microsoft Office Word.
Щоденно «вуличні» інспектори з паркування щоденно фіксують більш ніж 500 порушень, а строк на винесення постанови складає не більш ніж два місяці з моменту фіксації правопорушення (стаття 38 КУПАП). Як наслідок, кількість неопрацьованих постанов «офісними» інспекторами з паркування щоденно збільшується та може мати наслідком несвоєчасне винесення постанов про накладення адміністративного стягнення на порушника, а отже і ненадходження штрафів до бюджету міста.
З огляду на викладене в інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради виникла нагальна потреба в автоматизації процесу винесення постанов по накладення адміністративного стягнення шляхом автоматичного формування вказаних постанов.
З цією метою інспекції необхідно використовувати програмно-технічний комплекс, що включає в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації функції інспектора з паркування з обробки даних про порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів.
Вказаний програмно-технічний комплекс повинен виконувати наступні задачі:
- Автоматичний прийом та збереження даних про зафіксовані порушення (доказова база) від системи виявлення та фотофіксації порушень;
- Створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог КУПАП, а саме: статті 279-1 «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)»;
- Створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від Системи виявлення та фотофіксації порушень, яка містити всі необхідне реквізити, визначені КУПАП;
- Підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог КУПАП, а саме: статті 279-1 «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)»;
- Друк постанови про адміністративне порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки та супровідного листа до нього.
Завдяки закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування у Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради з’являється можливість у суттєвій економії на системі оплати праці, забезпеченні належних умов праці, витратах на організації робочих місць, підготовці та підвищенні кваліфікації, медичному обслуговуванні працівників, соціальному страхуванні, виплаті трудової винагороди.
Оскільки вищезазначене програмне забезпечення має специфічну структуру, потребує кваліфікованого дослідження щодо вартості надання послуг та не використовується в загальному доступі, в Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради при здійсненні першої процедури закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування виникла необхідність у запиті до компанії, яка має відповідну кваліфікацію та досвід в розробці програмного забезпечення, для отримання кваліфікованих даних та розрахунків з цього питання для подальшого формування очікуваної вартості закупівлі (з обов’язковими наданням розрахунку вартості послуг).
Отже, для обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості надаємо скановану копію комерційної пропозиції ТОВ «АЙ-СІТІ» від 04.07.2019 року № 48 (вх. № 5/3-65 від 04.07.2019 (копія додається).
Статтею 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» (далі – Закон) передбачено, що Національна програма інформатизації становить комплекс взаємопов'язаних окремих завдань (проектів) інформатизації, спрямованих на реалізацію державної політики та пріоритетних напрямів створення сучасної інформаційної інфраструктури України за рахунок концентрації та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого і науково-технічного потенціалу держави, а також координації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності і громадян у сфері інформатизації.
Крім того, статтею 22 Закону передбачено що обов’язком Генерального державного замовника є здійснення координації державних, галузевих, регіональних програм та проектів інформатизації, програм та проектів інформатизації органів місцевого самоврядування та моніторингу у сфері інформатизації.
Відповідно пп.4 п.12 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року № 1048, експертиза проводиться з урахуванням фінансово-економічного аспекту, що включає зокрема: загальну вартість об'єкта експертизи та витрати на виконання проекту інформатизації, що здійснюються за рахунок бюджетних і небюджетних коштів.
Таким чином, на Міністерство цифрової трансформації України покладено обов’язок здійснення перевірки фінансово-економічної складової проекту, технічних та якісних характеристик проекту, отримання економічного ефекту, який досягається завдяки наданню послуг.
З урахуванням зазначеного, відповідно до вимог чинного законодавства, Міністерство цифрової трансформації України на виконання функцій Генерального державного замовника Національної програми інформатизації розглядало матеріали щодо погодження проекту інформатизації надані листом Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради щодо послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування.
Так листом Міністерства цифрової трансформації України від 01.10.2020 №1/06-2-4941 вказана процедура закупівлі (номером ID: UA-2020-09-04-003988-b) була погоджена в повному обсязі та в кількості послуг визначеної у тендерній документації (копія додається).
Отже, з урахуванням зазначеного, вказана процедура закупівлі пройшла всі етапи погодження та перевірки фахівцями Міністерства цифрової трансформації України щодо доцільності її здійснення, в тому числі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розрахунку вартості її, досягнення економічного ефекту від її впровадження з урахуванням рівня віддачі та рентабельності процесу.

2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вказана процедура закупівлі проводилась в 2020 році, а винесення постанов про адміністративні порушення почалось в 2019 році, тому розмір бюджетного призначення розраховувався з урахуванням кількісних показників 2019 року, а очікувана вартість предмета закупівлі з урахуванням отриманої комерційної пропозиції та проведених процедур закупівлі в 2019 році.
Окремо зазначаємо, що розміщення інформації на сторінках власного веб-сайту здійснюється виключно відповідного до вимог законодавства, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Так, ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Інспекцію з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради, за для дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постійно у визначений строк оприлюднюються в електронній системі закупівель (Prozorro) річні плани та зміни до нього щодо процедур закупівель, які проводяться.
Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів» з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто вказані зміни до Постанови № 710 щодо оприлюднення характеристик предмета закупівлі вступили в дію після проведення процедури закупівлі за якої на даний час здійснюється моніторинг, а саме вказана процедура оприлюднена 04.09.2020 року, а зміни внесені 16.12.2020.
Також повідомляємо, що після внесення змін до Постанови № 710, на сайті головного розпорядника Дніпровської міської ради розміщено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради. Надаємо посилання на зазначену сторінку, а саме: офіційний веб-сайт Дніпровської міської ради, https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає протиправним висновок про результати моніторингу закупівель, посилаючись на таке. Щодо венесення змін. Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) у своєму висновку зазначає, що: «у пункті 2 Розділу ІІ тендерної документації зазначено: «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» тоді, як відповідно до припису частини другої статті 24 Закону, зміни до тендерної документації мають відображатися у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі Замовник має оприлюднити перелік змін, що вноситься». Відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Під час проведення закупівлі зміни до тендерної документації не вносились, а отже вказана вимога жодним чином не вплинула на процедуру проведення закупівлі, що свідчить про те, що вказане порушення можливо віднести до технічної помилки. Щодо укладеного договору з переможцем торгів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру. Відповідно до п. 4. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» містить норму щодо відповідності проекту договору тому договору, що буде укладений за результатами закупівлі. Однак, Звертаємо увагу, що істотні умови договору про закупівлю, що укладено з ТОВ «БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП» не відрізняються та повністю відповідають тому, що опубліковано в тендерній документації. У зв’язку з вищенаведеним, належить дійти висновку про відсутність порушення в діях Замовника.
Дата публікації: 04 серпня 2021
Номер відкриття провадження: 160/14023/21
Дата відкриття провадження: 18 серпня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:27
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:23
Довідка.zip
05 жовтня 2020 13:23
Довідка ст 17.pdf
23 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:06
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 12:06
Розрахунок.pdf
23 вересня 2020 12:06
Прокол заг зборів.pdf
23 вересня 2020 12:06
Погодж з умовами.pdf
23 вересня 2020 12:06
Лист про санкції.pdf
23 вересня 2020 12:06
Інформ довідка.pdf
23 вересня 2020 12:06
Згода ст 188 ГКУ.pdf
23 вересня 2020 12:06
Захист довкілля.pdf
23 вересня 2020 12:06
Договір.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка ст 17.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка про рух коштів.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка мат тех база.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка ліцензування.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка забезпечення.pdf
23 вересня 2020 12:06
Гарант лист.pdf
23 вересня 2020 12:06
Гарант викон робіт.pdf
23 вересня 2020 12:06
Фінансова звітність БС.pdf
23 вересня 2020 12:06
Фін звіт 2019 рік Біз Сол.pdf
23 вересня 2020 12:06
Протокол Директор БС (1).pdf
23 вересня 2020 12:06
Приказ Лазарева (1) (1).pdf
23 вересня 2020 12:06
паспорт директор.pdf
23 вересня 2020 12:06
Опис Бізнес Солюшнс.pdf
23 вересня 2020 12:06
Наказ Директор БС.pdf
23 вересня 2020 12:06
Довідка директор.pdf
23 вересня 2020 12:06
Витяг ПДВ БС.pdf
23 вересня 2020 12:06
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 12:06
Виписка БС.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:48
18 Проект Договору.pdf
23 вересня 2020 12:48
06 Опис.pdf
23 вересня 2020 12:48
05 Статут.pdf
23 вересня 2020 12:48
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"

ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
Переможець 1 350 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:03
Додаткова 2.pdf зміни до договору
18 січня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 09:12
Додаткова 2.pdf зміни до договору
18 січня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:58
Додаткова 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 09:43
90.pdf укладений
07 жовтня 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 225 000,00 UAH)