Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105
Current average repair of the public road of state importance T-16-44 Checkpoint "Lisne" - checkpoint "Maloyaroslavetsʹ Pershyy", km 13 + 160 - km 14 + 000, km 15 + 500 - km 25 + 200, km 26 + 200 - 34 + 300, km 36 + 300 - km 40 + 105
Очікувана вартість
270 373 759,00 UAH
UA-2020-09-04-002725-a 99f0901215e541958ea255967e6d1112
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 12:05
Очікувана вартість: 270 373 759,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 703 737,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000000 UAH
Publication date: 04 вересня 2020 18:07
Enquiries until: 25 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 270 373 759 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 703 738 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of state importance T-16-44 Checkpoint "Lisne" - checkpoint "Maloyaroslavetsʹ Pershyy", km 13 + 160 - km 14 + 000, km 15 + 500 - km 25 + 200, km 26 + 200 - 34 + 300, km 36 + 300 - km 40 + 105
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Більш детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:22
ТД НР ПСР Т-16-44 13-40 14 09 20.docx
14 вересня 2020 16:22
Перелік змін Т-16-44 13-40 14 09 20.docx
14 вересня 2020 16:22
Проект договору ПСР 2020 динамічна ДЦ 14 09 20.docx
04 вересня 2020 18:04
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
04 вересня 2020 18:04
ТД ПСР Т-16-44 41-59 04 09 20 (1).docx
14 вересня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:22
ТД НР ПСР Т-16-44 13-40 14 09 20.docx
14 вересня 2020 16:22
Перелік змін Т-16-44 13-40 14 09 20.docx
14 вересня 2020 16:22
Проект договору ПСР 2020 динамічна ДЦ 14 09 20.docx
04 вересня 2020 18:04
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
04 вересня 2020 18:04
ТД ПСР Т-16-44 41-59 04 09 20 (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-03-000040 ● 399c64c9108e43409cb41a1a04aeb261
  • Статус: завершено ● Дата: 27 грудня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022 12:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.10.2022 № 234

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2020-09-04-002725-a 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-07 12:14:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-04-002725-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов частини п’ятої розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати додаткові угоди № 1, № 2, № 5 – № 7 до договору від 13.11.2021 № 23П/20 (далі – договір) та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договору зазначеними додатковими угодами.
5. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору, шляхом укладання додаткових угод № 1, № 2, № 5 – № 7 до договору
6. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору, шляхом укладання додаткових угод від 02.03.2021 № 3 та від 01.08.2022 № 9 до договору, якими внесені зміни до умов договору (пункт 5.1.) в частині продовження строку надання послуг.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-12 16:04:09

Відповідь на запит

1. Інформація та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
- Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі:
Відомості обсягів робіт у складі робочого проекту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105, а також: ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97.
- Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення:
Кошторисна вартість об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проекту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105», Експертний звіт від 18.12.2017 (додається).
Відповідно до Рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року №1199-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами) фінансування на 2020 рік на даний об’єкт на момент підписання договору наявне у розмірі 10 000,00 грн (додається).
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105 було оприлюднено в електронній системі закупівель 4 вересня 2020 року. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) в редакції на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі не зобов'язувала замовника оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Так як зміни до Постанови, які зобов’язували замовника оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), були внесені тільки 19.12.2020, замовник не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
3. Переможцем торгів ТОВ «Евродор» було надано забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.
4. Відповідно до ч.7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Укладання додаткових угод № 1, № 2, № 5 – № 7 не передбачало внесення змін до істотних умов договору, тому не зобов'язує замовника публікувати повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель.
5. У зв'язку з завершенням календарного року та за згодою сторін, було прийнято рішення про зняття фінансування за договором на 2020 рік і перенесення його на 2021 рік., в результаті чого укладено додаткову угоду від 23.12.2020 № 1 до договору від 13.11.2020 №23П/20. Зняття фінансування підтверджуємо Рішенням обласної ради від 20 грудня 2019 року №1199-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 22.02.2021 № 2 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена за згодою сторін відповідно до п.18.1. розділу XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання».
Додаткова угода від 02.09.2021 № 5 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 29.09.2021 № 6 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 27.10.2021 № 7 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 р. № 327 "Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень під державні гарантії" (зі змінами) (додається).
6. Додаткові угоди від 02.03.2021 № 3 та 01.08.2022 № 9 до договору від 13.11.2020 № 23П/20 укладені у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовуються Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" та Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 "Деякі питання дорожнього господарства" відповідно (файли додаються).
Враховуючи недостатнє фінансування об’єкта на 2021 та 2022 роки відповідно до даних Постанов, строки надання послуг та дії договору перенесено на наступний рік.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2020
UA-2020-09-04-002725-a99f0901215e541958ea255967e6d1112
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 11:11

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:28
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:27
Документи переможця.pdf
04 жовтня 2020 22:45
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:45
Електронний підпис
04 жовтня 2020 17:03
Персонал_1.pdf
04 жовтня 2020 17:03
Техніка.pdf
04 жовтня 2020 17:03
ISO 9001.pdf
04 жовтня 2020 17:03
МТБ.pdf
04 жовтня 2020 17:03
Лабораторія.pdf
04 жовтня 2020 17:03
АБЗ 13-40.pdf
04 жовтня 2020 17:03
техника.doc
04 жовтня 2020 17:03
Персонал.doc
04 жовтня 2020 17:02
ISO 9001 Звіт.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Повноваження.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Інші документи.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія ліцензія.zip
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія Заявка 02-19-95.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія Заява 02-19-95-1.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія Виписка 02-19-95.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія 016-001-35438-2020.zip
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія 016-001-34727-2020.zip

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозицій Учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано транспортну схему, у якій відсутнє зазначення конкретного місця доставки асфальтобетонних сумішей (найвіддаленішої від АБЗ ділянка ремонту по предмету закупівлі). 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до тендерної документації (далі ТД), від учасника торгів вимагалося надання транспортної схеми у вигляді таблиці із зазначенням у третій колонці конкретного місця доставки асфальтобетонних сумішей (найвіддаленішої від АБЗ ділянки ремонту по предмету закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 1.1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД – виправити транспортну схему, зазначивши у третій колонці таблиці конкретне місце доставки асфальтобетонних сумішей (найвіддаленішу від АБЗ ділянку ремонту по предмету закупівлі).

Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 19:40
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:39
ТС Т-16-44-13-40.pdf
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:53
6.Банківська гарантія.rar
05 жовтня 2020 09:53
5. Інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.11. Водії.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.8. Машиністи ДТМ.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.7. Машиністи котка.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 269 500 000,00
UAH з ПДВ
266 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 269 900 000,00
UAH з ПДВ
267 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:28
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:27
Документи переможця.pdf
04 жовтня 2020 22:45
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:45
Електронний підпис
04 жовтня 2020 17:03
Персонал_1.pdf
04 жовтня 2020 17:03
Техніка.pdf
04 жовтня 2020 17:03
ISO 9001.pdf
04 жовтня 2020 17:03
МТБ.pdf
04 жовтня 2020 17:03
Лабораторія.pdf
04 жовтня 2020 17:03
АБЗ 13-40.pdf
04 жовтня 2020 17:03
техника.doc
04 жовтня 2020 17:03
Персонал.doc
04 жовтня 2020 17:02
ISO 9001 Звіт.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Повноваження.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Інші документи.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія ліцензія.zip
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія Заявка 02-19-95.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія Заява 02-19-95-1.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія Виписка 02-19-95.pdf
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія 016-001-35438-2020.zip
04 жовтня 2020 16:57
Гарантія 016-001-34727-2020.zip

Публічні документи

20 жовтня 2020 19:40
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:39
ТС Т-16-44-13-40.pdf
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:53
6.Банківська гарантія.rar
05 жовтня 2020 09:53
5. Інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.11. Водії.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.8. Машиністи ДТМ.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.7. Машиністи котка.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 266 790 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
266 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 09:37
23П20 ДУ12 ЕВРОДОР Т-16-44 13-40 від 13.12.23.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 09:36
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 12:13
23П 20 ДУ9 01 08 22 Евродор.PDF зміни до договору
01 серпня 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2022 20:13
23П 20 ДУ8 15 04 22.pdf зміни до договору
17 квітня 2022 20:13
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 14:58
23П 20 ДУ4 30 07 21 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 10:03
ДУ 3 23П_20 (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:46
23П 20 Т-16-44 13-40 Евродор 13 11 20.pdf укладений
16 листопада 2020 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 23П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 31 769 611,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 235 020 389,00 грн. (двісті тридцять п’ять мільйонів двадцять тисяч триста вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 39 170 064,83 грн. (тридцять дев’ять мільйонів сто сімдесят тисяч шістдесят чотири грн. 83 коп.).
Номер договору про закупівлю: 23П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.18.4. розділу XVIII . «Внесення змін до Договору і його розірвання» та п.20.6. розділу XX. «Інші умови» в наступній редакції: - «18.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконаних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 20.6.5. Договору.» Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж).». - «20.6. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 8 003 700,00 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником договору. 20.6.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених п. 18.12. та п. 20.6.3. даного Договору. 20.6.2. У випадку продовження дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. 20.6.3. Відмова від продовження строку дії банківської гарантії або порушення умов пункту 20.6.2. є причиною для неповернення банківської гарантії. 20.6.4. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення надання послуг за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 20.6.5. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 20.6.4 Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги», пунктом 4.11. наступного змісту: «4.11. Якщо Підряднику було повернуто забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 20.6.4. Договору, оплата наданих послуг та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 20.6.5 Договору.».
Номер договору про закупівлю: 23П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 23П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 23П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML