Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-16-44 Checkpoint "Lisne" - checkpoint "Maloyaroslavetsʹ Pershyy", km 13 + 160 - km 14 + 000, km 15 + 500 - km 25 + 200, km 26 + 200 - 34 + 300, km 36 + 300 - km 40 + 105
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 270 373 759,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 703 737,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000000 UAH |
Publication date: | 04 вересня 2020 18:07 |
Enquiries until: | 25 вересня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 жовтня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 270 373 759 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 703 738 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Більш детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 16:22 |
ТД НР ПСР Т-16-44 13-40 14 09 20.docx | |
14 вересня 2020 16:22 |
Перелік змін Т-16-44 13-40 14 09 20.docx | |
14 вересня 2020 16:22 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ДЦ 14 09 20.docx | |
04 вересня 2020 18:04 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx | |
04 вересня 2020 18:04 |
ТД ПСР Т-16-44 41-59 04 09 20 (1).docx |
14 вересня 2020 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2020 16:22 |
ТД НР ПСР Т-16-44 13-40 14 09 20.docx
|
|||
14 вересня 2020 16:22 |
Перелік змін Т-16-44 13-40 14 09 20.docx
|
|||
14 вересня 2020 16:22 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ДЦ 14 09 20.docx
|
|||
04 вересня 2020 18:04 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
|
|||
04 вересня 2020 18:04 |
ТД ПСР Т-16-44 41-59 04 09 20 (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000040 ● 399c64c9108e43409cb41a1a04aeb261
- Статус: завершено ● Дата: 27 грудня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2020-09-04-002725-a 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-07 12:14:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-04-002725-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов частини п’ятої розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати додаткові угоди № 1, № 2, № 5 – № 7 до договору від 13.11.2021 № 23П/20 (далі – договір) та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договору зазначеними додатковими угодами.
5. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору, шляхом укладання додаткових угод № 1, № 2, № 5 – № 7 до договору
6. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору, шляхом укладання додаткових угод від 02.03.2021 № 3 та від 01.08.2022 № 9 до договору, якими внесені зміни до умов договору (пункт 5.1.) в частині продовження строку надання послуг.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-12 16:04:09
Відповідь на запит
1. Інформація та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
- Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі:
Відомості обсягів робіт у складі робочого проекту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105, а також: ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97.
- Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення:
Кошторисна вартість об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проекту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105», Експертний звіт від 18.12.2017 (додається).
Відповідно до Рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року №1199-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами) фінансування на 2020 рік на даний об’єкт на момент підписання договору наявне у розмірі 10 000,00 грн (додається).
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105 було оприлюднено в електронній системі закупівель 4 вересня 2020 року. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) в редакції на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі не зобов'язувала замовника оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Так як зміни до Постанови, які зобов’язували замовника оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), були внесені тільки 19.12.2020, замовник не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
3. Переможцем торгів ТОВ «Евродор» було надано забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.
4. Відповідно до ч.7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Укладання додаткових угод № 1, № 2, № 5 – № 7 не передбачало внесення змін до істотних умов договору, тому не зобов'язує замовника публікувати повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель.
5. У зв'язку з завершенням календарного року та за згодою сторін, було прийнято рішення про зняття фінансування за договором на 2020 рік і перенесення його на 2021 рік., в результаті чого укладено додаткову угоду від 23.12.2020 № 1 до договору від 13.11.2020 №23П/20. Зняття фінансування підтверджуємо Рішенням обласної ради від 20 грудня 2019 року №1199-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 22.02.2021 № 2 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена за згодою сторін відповідно до п.18.1. розділу XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання».
Додаткова угода від 02.09.2021 № 5 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 29.09.2021 № 6 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами) (додається).
Додаткова угода від 27.10.2021 № 7 до договору від 13.11.2020 №23П/20 укладена у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 р. № 327 "Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень під державні гарантії" (зі змінами) (додається).
6. Додаткові угоди від 02.03.2021 № 3 та 01.08.2022 № 9 до договору від 13.11.2020 № 23П/20 укладені у зв’язку зі зміною обсягів фінансування та за згодою сторін, обґрунтовуються Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 "Деякі питання дорожнього господарства" та Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 "Деякі питання дорожнього господарства" відповідно (файли додаються).
Враховуючи недостатнє фінансування об’єкта на 2021 та 2022 роки відповідно до даних Постанов, строки надання послуг та дії договору перенесено на наступний рік.
- 1.1. Експертний звіт Т-16-44 13-40 від 18.12.2017.PDF
- 1.2. Рішення облради №1199-VII від 10 08 20 року.pdf
- 2. Гарантія виконання Т-16-44 13-40 Евродор.PDF
- 3.1 23П 20 ДУ1 Т-16-44 13-40 від 23 12 20.PDF
- 3.2. 23П 20 ДУ2 Т-16-44 13-40 від 22 02 21.PDF
- 3.3. 23П 20 ДУ5 Т-16-44 13-40 від 02 09 21.PDF
- 3.4. 23П 20 ДУ6 Т-16-44 13-40 від 29 09 21.PDF
- 3.5. 23П 20 ДУ7 Т-16-44 13-40 від 27 10 21.PDF
- 4.1. Протоколи від 23 12 20 р та рішення Облради №1199-VII.pdf
- 4.2. Перелік Постанова 122 від 17.02.21 в редакції від 16.07.20.docx
- 4.3. Перелік Постанова 122 від 17.02.21 в редакції від 18.09.21.docx
- 4.4. Перелік Постанова 327 від 02.04.21 в редакції від 18.09.21.docx
- 5.1. Перелік Постанова 122 від 17.02.21.docx
- 5.2. Перелік Постанова 65 від 19.01.22.docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 11:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
269 500 000,00
UAH з ПДВ
|
266 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
269 900 000,00
UAH з ПДВ
|
267 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
266 790 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 09:37
|
23П20 ДУ12 ЕВРОДОР Т-16-44 13-40 від 13.12.23.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 12:13
|
23П 20 ДУ9 01 08 22 Евродор.PDF | зміни до договору |
01 серпня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2022 20:13
|
23П 20 ДУ8 15 04 22.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2022 20:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 14:58
|
23П 20 ДУ4 30 07 21 (1).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 10:03
|
ДУ 3 23П_20 (1).pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 13:46
|
23П 20 Т-16-44 13-40 Евродор 13 11 20.pdf | укладений |
16 листопада 2020 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 31 769 611,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 235 020 389,00 грн. (двісті тридцять п’ять мільйонів двадцять тисяч триста вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 39 170 064,83 грн. (тридцять дев’ять мільйонів сто сімдесят тисяч шістдесят чотири грн. 83 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.18.4. розділу XVIII . «Внесення змін до Договору і його розірвання» та п.20.6. розділу XX. «Інші умови» в наступній редакції: - «18.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконаних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 20.6.5. Договору.» Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж).». - «20.6. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 8 003 700,00 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником договору. 20.6.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених п. 18.12. та п. 20.6.3. даного Договору. 20.6.2. У випадку продовження дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. 20.6.3. Відмова від продовження строку дії банківської гарантії або порушення умов пункту 20.6.2. є причиною для неповернення банківської гарантії. 20.6.4. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення надання послуг за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 20.6.5. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 20.6.4 Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги», пунктом 4.11. наступного змісту: «4.11. Якщо Підряднику було повернуто забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 20.6.4. Договору, оплата наданих послуг та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 20.6.5 Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |