Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів м. Татарбунари та Татарбунарського району навчальними кабінетами
Очікувана вартість
1 812 000,00 UAH
UA-2020-09-04-002690-c ● fc5e14136b29415a8cdc0377510d23fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145300 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50 |
Контактна особа: |
Лазарєва Лариса Іллівна +380484431732 tat-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 23:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 1 812 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект засобів навчання для кабінету біології (Комплектація І)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
4 комплекти
Комплект засобів навчання для кабінету біології (Комплектація ІІ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
1 комплекти
Комплект засобів навчання для кабінету географії (Комплектація І)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
1 комплекти
Комплект засобів навчання для кабінету географії (Комплектація ІІ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
2 комплекти
Комплект засобів навчання для кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
2 комплекти
Комплект мультимедійних засобів навчання для кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно договору про закупівлю | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 11:42 |
Перелiк змiн.pdf | |
21 вересня 2020 11:42 |
Тендерна документація.pdf | |
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx | |
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf | |
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx |
21 вересня 2020 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2020 11:42 |
Перелiк змiн.pdf
|
|||
21 вересня 2020 11:42 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx
|
|||
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx
|
|||
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf
|
|||
04 вересня 2020 23:03 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-04-002690-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ШЕВЦОВ О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 09 вересня 2020 22:22
Щодо усунення порушень у тендерній документації
Відділом освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) 4 вересня 2020 була оголошена процедура відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-04-002690-c (“ДК 021:2015 – 99999999-9. Не відображене в інших розділах (Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів м. Татарбунари та Татарбунарського району навчальними кабінетами)”).
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів м. Татарбунари та Татарбунарського району навчальними кабінетами (далі – Тендерна документація), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів м. Татарбунари та Татарбунарського району навчальними кабінетами (далі – Тендерна документація), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 17:16
Відділ освіти Татарбунарської районної державної адміністрації одеської області (далі – Замовник) здійснює закупівлю засобів навчання та обладнання для оснащення загальноосвітніх навчальних закладів м. Татарбунари та Татарбунарського району навчальними кабінетами, оприлюдненої відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
09 вересня 2020 року Фізична особа-підприємець Шевцов Олег Валерійович (далі – Скаржник) подав вимогу в рамках даної процедури закупівлі, вважаючи, що умови тендерної документації встановлені з порушенням вимог чинного законодавства.
Скаржник стверджує про порушення Замовником вимог наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29 квітня 2020 року і №1440 від 02 листопада 2017 року.
Зазначені накази встановлюють вимоги до складу та переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (наказ №574 від 29 квітня 2020 року) і мінімальні технічні вимоги до комп'ютерного обладнання (наказ №1440 від 02 листопада 2017 року). Разом з тим, ані ці накази, ані будь-які інші акти чинного законодавства не забороняють замовникам встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі діючи в рамках пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Так, згідно з положеннями відповідних наказів, обладнання та засоби навчання «повинні відповідати встановленим вимогам» та «враховувати вимоги новітніх освітніх технологій і методів навчання». Дане поняття логічно трактується таким чином, що замовник має придбати обладнання у складі та з характеристиками не гіршими ніж ті, що визначені в цих наказах. Дане судження підтверджується також і положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими саме Замовник визначає предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики, дотримуючись при цьому принципів здійснення закупівель, в тому числі заборони дискримінації учасників.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що пряме перенесення вимог з відповідних наказів до технічного завдання тендерної документації є неможливим з практичної точки зору. Так, наприклад, у пунктах 1 розділів І таблиці 3, таблиці 6 і таблиці 7 наказу МОН від 29.04.2020 №574 зазначено: «Кількісний та якісний склад цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу, в т. ч. набір датчиків, для кабінету визначається педагогічним працівником», у пунктах 1 2 3 розділів ІІІ, IV, V таблиці 6: «Комплектність набору визначається педагогічним працівником», велика кількість положень містить вираз «тощо».
Зазначене свідчить про те, що відповідними наказами не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання та засобів навчання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням положень чинного законодавства, власних потреб та вже наявного обладнання.
Отже, чинне законодавство не містить заборони встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик при закупівлі обладнання та засобів навчання. Більше того, викладення технічного завдання у редакції, яка не відрізнятиметься від відповідних наказів МОН, не матиме практичного сенсу, оскільки в такому разі неможливо врахувати індивідуальні потреби замовників та закупити якісне та сучасне обладнання.
У свою чергу, лист Міністерства освіти і науки України №1/9-441 від 14 серпня 2020 року, на який посилається Скаржник, не є нормативно-правовим актом, не встановлює норм права та має інформаційний характер.
Окремо слід звернути увагу на те, що Скаржник не надає жодного обґрунтування, яким чином встановлення додаткових вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі порушує його права та охоронювані законом інтереси. Додатково зауважуємо, що на підняте скаржником питання вже надало відповідь Міністерство освіти і науки України, відповівши на адресований йому лист, інформація про що розміщена за відкритим посиланням https://vseosvita.ua/news/zakupivli-obladnannia-dlia-stem-osvity-i-znovu-shkolam-naideshevshe-28679.html. У відповіді визначено: «У випадку встановлених зазначеними Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад, «не менше…», «не гірше…») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовані вищі значення технічних вимог до такого обладнання…».
Враховуючи викладене, встановлення більш детальних вимог до предмета закупівлі в порівнянні з тими, які викладені в наказах Міністерства освіти і науки України, не порушує ані вимог чинного законодавства, а ні прав та інтересів Скаржника.
Також повідомляємо, що тендерним комітетом надано адекватну оцінку надання вибору між внесенням змін до тендерної документації, змістом яких є особисте трактування Скаржником вимог чинного законодавства та листів МОН України, та зверненням Скаржника до правоохоронних органів для внесення відомостей в ЄРДР щодо вчинення злочину та реєстрації кримінального правопорушення. Такі дії оцінено як прояв недобросовісної конкуренції та спробу тиску на Замовника з метою досягнення особистої мети Скаржника, яку не було досягнуто ним через те, що позиція Замовника має законне підґрунтя, визначене вище.
09 вересня 2020 року Фізична особа-підприємець Шевцов Олег Валерійович (далі – Скаржник) подав вимогу в рамках даної процедури закупівлі, вважаючи, що умови тендерної документації встановлені з порушенням вимог чинного законодавства.
Скаржник стверджує про порушення Замовником вимог наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29 квітня 2020 року і №1440 від 02 листопада 2017 року.
Зазначені накази встановлюють вимоги до складу та переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (наказ №574 від 29 квітня 2020 року) і мінімальні технічні вимоги до комп'ютерного обладнання (наказ №1440 від 02 листопада 2017 року). Разом з тим, ані ці накази, ані будь-які інші акти чинного законодавства не забороняють замовникам встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі діючи в рамках пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Так, згідно з положеннями відповідних наказів, обладнання та засоби навчання «повинні відповідати встановленим вимогам» та «враховувати вимоги новітніх освітніх технологій і методів навчання». Дане поняття логічно трактується таким чином, що замовник має придбати обладнання у складі та з характеристиками не гіршими ніж ті, що визначені в цих наказах. Дане судження підтверджується також і положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими саме Замовник визначає предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики, дотримуючись при цьому принципів здійснення закупівель, в тому числі заборони дискримінації учасників.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що пряме перенесення вимог з відповідних наказів до технічного завдання тендерної документації є неможливим з практичної точки зору. Так, наприклад, у пунктах 1 розділів І таблиці 3, таблиці 6 і таблиці 7 наказу МОН від 29.04.2020 №574 зазначено: «Кількісний та якісний склад цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу, в т. ч. набір датчиків, для кабінету визначається педагогічним працівником», у пунктах 1 2 3 розділів ІІІ, IV, V таблиці 6: «Комплектність набору визначається педагогічним працівником», велика кількість положень містить вираз «тощо».
Зазначене свідчить про те, що відповідними наказами не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання та засобів навчання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням положень чинного законодавства, власних потреб та вже наявного обладнання.
Отже, чинне законодавство не містить заборони встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик при закупівлі обладнання та засобів навчання. Більше того, викладення технічного завдання у редакції, яка не відрізнятиметься від відповідних наказів МОН, не матиме практичного сенсу, оскільки в такому разі неможливо врахувати індивідуальні потреби замовників та закупити якісне та сучасне обладнання.
У свою чергу, лист Міністерства освіти і науки України №1/9-441 від 14 серпня 2020 року, на який посилається Скаржник, не є нормативно-правовим актом, не встановлює норм права та має інформаційний характер.
Окремо слід звернути увагу на те, що Скаржник не надає жодного обґрунтування, яким чином встановлення додаткових вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі порушує його права та охоронювані законом інтереси. Додатково зауважуємо, що на підняте скаржником питання вже надало відповідь Міністерство освіти і науки України, відповівши на адресований йому лист, інформація про що розміщена за відкритим посиланням https://vseosvita.ua/news/zakupivli-obladnannia-dlia-stem-osvity-i-znovu-shkolam-naideshevshe-28679.html. У відповіді визначено: «У випадку встановлених зазначеними Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад, «не менше…», «не гірше…») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовані вищі значення технічних вимог до такого обладнання…».
Враховуючи викладене, встановлення більш детальних вимог до предмета закупівлі в порівнянні з тими, які викладені в наказах Міністерства освіти і науки України, не порушує ані вимог чинного законодавства, а ні прав та інтересів Скаржника.
Також повідомляємо, що тендерним комітетом надано адекватну оцінку надання вибору між внесенням змін до тендерної документації, змістом яких є особисте трактування Скаржником вимог чинного законодавства та листів МОН України, та зверненням Скаржника до правоохоронних органів для внесення відомостей в ЄРДР щодо вчинення злочину та реєстрації кримінального правопорушення. Такі дії оцінено як прояв недобросовісної конкуренції та спробу тиску на Замовника з метою досягнення особистої мети Скаржника, яку не було досягнуто ним через те, що позиція Замовника має законне підґрунтя, визначене вище.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРМАКС-ТЕХ" |
1 798 278,00
UAH з ПДВ
|
1 729 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" |
1 793 730,00
UAH з ПДВ
|
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРМАКС-ТЕХ" #43551890 |
Переможець |
1 729 980,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 21:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 12:09
|
дод угода 1 118.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 21:32
|
Договір 320 від 21.10.2020.pdf | укладений |
21 жовтня 2020 21:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закну України «Про публічні закіпівлі», а саме продовження стоку діїї договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/118 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |