Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2020-09-04-002416-c e7df4f2e03b8434d8d56b39d552c4b51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майстренко Вікторія Миколаївна

+380577157332 uo@oblrada.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24283333
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Майстренко Вікторія Миколаївна
+380577157332
uo@oblrada.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 13:03
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30213000-5 Персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює усі розрахунки в безготівковій формі за рахунок коштів обласного бюджету на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 16:43
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ комп_ютери.doc
04 вересня 2020 16:43
інформація до оголошення_компьютер.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-002416-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 18 вересня 2020 15:02
Щодо повернення на розгляд пропозиції ТОВ "Компаком-2000"
Шановний замовнику!
Просимо повернути нашу пропозицію на розгляд, оскільки через технічний збій не підвантажився файл із досвідом постачання (лист та підтверджуючі документи).
Наш досвід можливо перевірити як на сайті Прозорро, так і шляхом надання відповідної документації на Вашу адресу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 14:18
Шановний Учасник!
На Вашу другу вимогу до закупівлі UA-2020-09-04-002416-c з проханням повернутись до розгляду пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ-2000» вимушені також відповісти відмовою.
У зв’язку з відсутністю обґрунтованих підтверджень факту виникнення технічного збою, який, поряд із завантаженням до електронної системи всіх інших документів ТОВ «КОМПАКОМ-2000», спричинив неможливість завантаження Вами лише файлів із досвідом виконання аналогічного договору на виконання п. 5) розділу 14.2 Інформації про проведення спрощеної закупівлі, та враховуючи, що висловлена Вами пропозиція щодо додаткового надання зазначених документів на нашу адресу і посилання на сайт Prozorro, суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», не вбачається підстав задовольнити Ваше прохання.
Номер вимоги: UA-2020-09-04-002416-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 16 вересня 2020 17:45
Дискваліфікація ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Шановний замовнику!
Вимагаємо дискваліфікування учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"  , оскільки вимагалося документацією”...5) довідку, складену та заповнену у табличному вигляді за нижченаведеною формою, що містить відомості про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням інформації про: предмет та реквізити договору; назву, реквізити та контактну особу замовника; виконання учасником зобов'язань за договором...”, проте даним учасником дана вимога проігнорована, та складено довідку у довільній формі.
Нагадуємо, що згідно з Статтєю 5 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2020 15:15
Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу участь у закупівлі та пильне ставлення навіть до поданих конкурентом документів. Нажаль, вимушені були відхилити Вашу привабливу пропозицію у зв’язку з відсутністю відомостей щодо виконання учасником аналогічного договору, зазначених у п. 5) розділу 14.2 Інформації про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Мінекономіки) № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 «Щодо спрощених закупівель» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника через систему з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції. Ваша вимога з приводу дискваліфікування другого учасника - ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не підпадає під ознаки вимоги, передбаченої ч.14 ст.14 Закону, а також не містить підстав для її задоволення у зв’язку з наступним.
Дійсно, розділ 14.2 Інформації про проведення спрощеної закупівлі містить перелік документів, які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді, зокрема пункт 5 передбачає надання довідки, що містить відомості про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням інформації про: предмет та реквізити договору; назву, реквізити та контактну особу замовника; виконання учасником зобов'язань за договором, за наведеною формою, та документальне підтвердження наведеної інформації.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, у складі своєї пропозиції для участі у закупівлі UA-2020-09-04-002416-c ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» подано три довідки про виконання 6 аналогічних договорів з копіями цих договорів та документів (видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару тощо), що свідчать про виконання договорів у повному обсязі, а також позитивні листи-відгуки від контрагентів за цими договорами. Тобто, подана ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» пропозиція містить в повному обсязі інформацію, необхідну для з’ясування досвіду учасника щодо виконання аналогічного договору.
Відповідно до статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Таким чином, оформлення пропозиції у спосіб, наведений вище, не впливає на зміст пропозиції та відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасником під час складання документів пропозиції, наявність яких не призведе до відхилення пропозиції учасника. Також, за практикою розгляду скарг Колегією АМКУ, в разі, якщо в документі немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції, такі обставини вже не вважаються підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки такий учасник не порушив умови тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 15:02
Вимога2.pdf

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 17:45
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 61 498,80
UAH з ПДВ
59 773,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 62 397,00
UAH з ПДВ
60 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:23
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:23
Лист щодо ліцензування.pdf
14 вересня 2020 15:23
Гарантійний лист.pdf
14 вересня 2020 15:23
Статут Компаком 2000.pdf
14 вересня 2020 15:23
Наказ про призначення.pdf
14 вересня 2020 15:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 вересня 2020 15:22
Виписка держреєстру.pdf
14 вересня 2020 15:22
Технічна специфікація.pdf
14 вересня 2020 15:22
Пропозицiя.pdf
14 вересня 2020 15:22
Технічна специфікація.pdf
14 вересня 2020 15:22
Пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 59 773,80
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:25
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 60 672,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:31

Документи

16 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:56
протокол

Документи

16 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:28
Протокол 10_3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
60 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:28
Протокол 10_3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 08:56
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:31
договір 44_29.09.2020.pdf укладений
30 вересня 2020 13:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 жовтня 2020 14:28
60 672,00 UAH UA048201720344211003100037641
Харківська обласна рада
UA113006140000026004500355754
ТОВ "ДIАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНI РIШЕННЯ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 672,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 112,00 UAH)