Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45420000-7 Столярні та теслярні роботи Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Верхньостановецького ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Верхні Станівці, Кіцманського району Чернівецької області)
Очікувана вартість
114 500,00 UAH
UA-2020-09-04-002355-a 3203d8cc24924afa8e2376bc73aafa16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

+380373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
+380373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 17:00
Очікувана вартість: 114 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Верхньостановецького ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Верхні Станівці, Кіцманського району Чернівецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Верхньостановецького ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Верхні Станівці, Кіцманського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59356, Україна, Чернівецька область, Верхні Станівці, вул. Шевченка, 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс, який не може перевищувати 30% від ціни договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт на підставі підписаних актів форми КБ-2в, КБ-3, в 10-денний термін Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:42
Оголошення (н) (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НИКС-П 104 300,00
UAH з ПДВ
104 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 16:55
цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2020 16:55
Проєкт договору.pdf
14 вересня 2020 16:55
Довідки ст 17.pdf
14 вересня 2020 16:55
Сертифікати 2.rar
14 вересня 2020 16:55
довідка захист довкілля.pdf
14 вересня 2020 16:55
Сертифікати 1.rar
14 вересня 2020 16:55
ЭМЕС для ПП НИКС-П.rar
14 вересня 2020 16:55
СЕРТИФІКАТ СКЛОПАКЕТИ.PDF
14 вересня 2020 16:55
сертифікат ISO (1).PDF
14 вересня 2020 16:55
Установчі.rar
14 вересня 2020 16:55
СертSteko.rar
14 вересня 2020 16:55
Сертифікати 3.rar
14 вересня 2020 16:55
СертEkipazh.rar
14 вересня 2020 16:55
Обладнання_ Працівники.rar
14 вересня 2020 16:55
Аналогічні договори 2.rar
14 вересня 2020 16:55
Аналогічні договори 1.rar
14 вересня 2020 16:55
WDS5S WDS6S WDS7S.rar
14 вересня 2020 16:55
Sertyfikat ISO9001ukr-WDS.pdf
14 вересня 2020 16:55
EK1.rar
14 вересня 2020 16:55
EK 3.rar
14 вересня 2020 16:55
EK 2.rar
14 вересня 2020 16:55
2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НИКС-П

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП НИКС-П
#33384198
Переможець 104 300,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

18 вересня 2020 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП НИКС-П
#33384198
104 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 12:37
Дод. угода № 2 до договору 236 від 06.10.2020 (1).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 18:42
Дод. угода 1 до дог. 236 від 06.10.2020 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 18:41
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 22:04
Протокол № 3 від 09.10.2020.JPG зміни до договору
09 жовтня 2020 22:03
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:33
Договір № 236 від 06.10.2020..pdf укладений
07 жовтня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до річного плану
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору № 236 від 06.10.2020. Підписана угода
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору № 236 від 06.10.2020. підписана угода
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 383,33 UAH)