Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Реконструкція дороги Станційна ВП РАЕС в м. Вараш". Етап 3. Влаштування бар'єрної огорожі та освітлення.
Очікувана вартість
14 277 956,00 UAH
UA-2020-09-04-002227-a 8b4ea42eeafc4f2989d34c404eeb7b76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:29
Очікувана вартість: 14 277 956,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Реконструкція дороги Станційна ВП РАЕС в м. Вараш". Етап 3. Влаштування бар'єрної огорожі та освітлення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:22
6166-20-ВТ_ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 14 029 184,17
UAH
14 029 184,17
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 14 191 069,68
UAH
14 191 069,68
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 14 277 956,00
UAH
14 277 956,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:25
public_doc (9).pdf
12 жовтня 2020 16:25
public_doc (8).p7s
07 жовтня 2020 11:41
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:40
5.5.5. Цінова пропозиція.PDF
07 жовтня 2020 11:40
5.5.1.Dovidka_20197710630560849352.pdf
02 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:28
1. Лист-заявка.PDF
23 вересня 2020 10:28
6. Цінова пропозиція.PDF
23 вересня 2020 10:28
7.Технічна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 08:20
Електронний підпис
24 вересня 2020 08:20
пропозиція ТОВ КЕБК.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 13:33
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:31
1 Laboratoria sfera.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 14 029 184,17
UAH
06 жовтня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 11:22

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: 1.1. В Учасника в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про основні технічні характеристики техніки, яка буде залучатися під час виконання робіт. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 5.1.1. пункту 5.1. розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені даними технічними вимогами згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначити, зокрема наявність необхідної техніки (власної чи орендованої) з вказанням основних технічних характеристик (габаритні розміри і т.п.), адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки, а також про наявність в учасника технологічного комплексу машин та механізмів для нанесення поліуретанового покриття велосипедної доріжки. У разі використання орендованої техніки надати в складі пропозиції копії договорів (скріплених печаткою) на кожну одиницю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
14 029 184,17
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 11:16
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2022 11:14
6166-20-ВТ_ДУ3.pdf зміни до договору
13 квітня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:34
6166-ДУ 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 09:56
6166-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:05
договір з рег.№.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування графіку виконання робіт, а саме продовження виконання робіт до грудня 2021 року та продовження строку дії договору до 30 червня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10093
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10093
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, внесені цією додатковою угодою, стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10093
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 11 519 470,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 919 911,75 UAH)