Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (33141200-2 Катетери, 10714 Катетер емболектомії / тромбектомії);( 33141200-2 Катетери, 17846 Одноразовий судинний напрямний катетер); (33140000-3 Медичні матеріали, 45851 Металевий непокритий стент для сонної артерії)
33140000-3 Medical consumables (33141200-2 Catheters ,10714- Embolectomy/thrombectomy catheter);( 33141200-2 Catheters, 17846- Vascular guide-catheter, single-use);(33140000-3 Medical consumables ,45851 Bare-metal carotid artery stent).
Очікувана вартість
2 110 389,00 UAH
UA-2020-09-04-001319-c b4bddaddf3914626b28acbfcf1f5e10f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бабалик Олена Володимирівна
+380487500152
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital"
National ID: 01998526
Contact point: Bayazitov Nicholas Rashitovich
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Additional contacts: Babalik Olena Volodymyrivna
+380487500152

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 14:14
Очікувана вартість: 2 110 389,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 551,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 вересня 2020 12:44
Enquiries until: 03 листопада 2020 17:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2020 17:00

Information

Estimated total value: 2 110 389 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 552 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
The Bidder's tender proposal must be drafted in Ukrainian, except for documents and information issued by other institutions, enterprises and organizations, which may be drafted in Ukrainian and / or Russian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Катетер для тромбаспірації, або еквівалент (10714 Катетер емболектомії / тромбектомії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Catheter for thrombaspiration (10714- Embolectomy/thrombectomy catheter)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
27 шт
Провідниковий катетер, або еквівалент (17846- Одноразовий судинний напрямний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Conductive catheter, or equivalent (17846- Vascular guide-catheter, single-use)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
18 шт
Одноразовий судинний напрямний катетер ( 45851 -Металевий непокритий стент для сонної артерії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

The stent system is carotid, or equivalent(45851 -45851 Bare-metal carotid artery stent)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 12:44
ТД ..doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2020
UA-2020-09-04-001319-cb4bddaddf3914626b28acbfcf1f5e10f
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНСТАМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 15:46

Документи

13 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:44
Тендерна прoпозиція .pdf
13 листопада 2020 14:44
Технічна частина.pdf
13 листопада 2020 14:44
Комерційна частина.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до вимог таблиці 2 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень). Примітки: 1 Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів 2 Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією ( копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі пропозиції Учасник надав Довідку у довільній формі про наявність у Учасника матеріально-технічної бази та технологій та копію Договору оренди (найму) № 844/01 нежитлового приміщення від 26.10.2018р. В наданих документах виявлено невідповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме відсутність Додатку «Поверхневий план розміщення приміщення» згідно ст. 13 п.13.1. Договору оренди (найму) № 844/01 нежитлового приміщення від 26.10.2018р На виконання ч. 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції, учаснику необхідно надати документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме копію Додатку «Поверхневий план розміщення приміщення» згідно ст. 13 п.13.1. Договору оренди (найму) № 844/01 нежитлового приміщення від 26.10.2018 року

Документи

13 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА" 2 013 939,00
UAH з ПДВ
2 013 939,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 2 110 320,00
UAH з ПДВ
2 110 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:44
Тендерна прoпозиція .pdf
13 листопада 2020 14:44
Технічна частина.pdf
13 листопада 2020 14:44
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА"

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА"
#41982809
Переможець 2 013 939,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА"
#41982809
2 013 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:20
Додаткова 2.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:44
Додаткова 1.pdf зміни до договору
02 січня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:03
підписаний контракт укладений
14 грудня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 316/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 316/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 409 218,00
UAH (в тому числі ПДВ 157 612,39 UAH)