Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти "Малятко" по вул. М. Вербицького, 1а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області» (код за ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
2 949 558,00 UAH
UA-2020-09-04-000583-b a698cb51693b4d9ebebebd216deceecb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богушевська Валентина Володимирівна

+380459533736 srada.ya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сеньківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363610
Вебсайт: http://rada.org.ua/rada/04363610/
Місцезнаходження: 08371, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Сеньківка, вулиця Миру,5.
Контактна особа: Богушевська Валентина Володимирівна
+380459533736
srada.ya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:54
Очікувана вартість: 2 949 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 495,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти "Малятко" по вул. М. Вербицького, 1а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області» (код за ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08371, Україна, Київська область, с.Сеньківка, вул.Миру,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 09:04
Капремонт покрівлі ДНЗ Сеньківка корегув.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-11-000011 ● 828e5118b4a544d986e6c156b9eac08b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 жовтня 2021 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.10.2021 № 586
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-09-04-000583-b 04.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-13 11:51:19

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти «Малятко» по вул. М. Вербицького, 1а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області» (код за ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-04-000583-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29, частини 6 статті 17 Закону № 922-VIII)
  3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДБЕТОН СЕРВІС" 2 799 997,00
UAH з ПДВ
2 799 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ" 2 874 246,00
UAH з ПДВ
2 874 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 17:10
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:06
Файл №3 Технічні вимоги.rar

Конфіденційні документи

18 вересня 2020 17:06
Файл №5 Інші документи ч. 2.rar

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію”

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДБЕТОН СЕРВІС"

ПП "ТРІУМФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДБЕТОН СЕРВІС"
#39067062
Відхилено 2 799 997,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ"
#32054539
Переможець 2 874 246,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 13:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 11:16

Документи

29 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:50
Протокол№59
21 вересня 2020 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-09-04-000583-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "Тріумф" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПП "Тріумф" не надав: - документи подані з порушенням вимог, які оприлюднив Замовник у пункті 3 Розділу 3. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - подані документи привести у відповідність, згідно вимог Замовника, а саме пункту 3 Розділу 3. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ"
#32054539
2 874 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:46
pdfду1дог54.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:44
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:12
Договір№54 зміни до договору
19 жовтня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML