Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж систем пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитків та навчальних корпусів Львівського національного аграрного університету в м. Дубляни Львівської області)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-09-04-000284-c ● 93696c15972c41339108e71a0fa0db28
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493735 |
Місцезнаходження: | 80381, Україна , Львівська обл., місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1 |
Контактна особа: |
Боярчук Віталій Мефодійович +380322242502 lviv_nau@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2020 09:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2020 09:39 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Додатква інформація надана в Оголошенні про проведення відкритих торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж систем пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитків та навчальних корпусів Львівського національного аграрного університету в м. Дубляни Львівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80381, Україна, Львівська область, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійнсюється на підставі актів приймання-виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 12:25 |
перелік змін.docx | |
11 вересня 2020 12:25 |
Тендерна документація.doc | |
04 вересня 2020 09:35 |
Проєкт договору (Додаток 3).doc | |
04 вересня 2020 09:35 |
Додаток_2_(Технiчне_завдання).doc | |
04 вересня 2020 09:35 |
Оголошення про проведення ВТ |
11 вересня 2020 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2020 12:25 |
перелік змін.docx
|
|||
11 вересня 2020 12:25 |
Тендерна документація.doc
|
|||
04 вересня 2020 09:35 |
Проєкт договору (Додаток 3).doc
|
|||
04 вересня 2020 09:35 |
Додаток_2_(Технiчне_завдання).doc
|
|||
04 вересня 2020 09:35 |
Оголошення про проведення ВТ
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка
Дата подання: 08 вересня 2020 12:53
Дата відповіді: 08 вересня 2020 15:31
Добрий день. Відповідно до вимоги ТД необхідно надати: Довідку видану на особу яка буде підписувати тендерну пропозицію уповноваженим державним органом про трудовий та страховий стаж. Що це за документ такий???И про який уповноважений орган йде мова????Навіщо вам дана довідка??? Що вона має підтвердити? Стаж уповноваженої особи для права підпису документів тендерної пропозиції?Документами, що підтверджують повноваження уповноваженої особи щодо підпису документів є статут, рішення засновників та наказ про приняття на роботу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику! На Ваше звернення, повідомляємо, що довідка про трудовий та страховий стаж видається органами Пенсійного фонду України за заявою особи, до якої додається копія трудової книжки та у разі потреби документи, що підтверджують трудовий стаж, визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів в ній, затвердженим постановою КМУ від 12.08.93р.№ 637.
Дана довідка підтверджує наявність стажу роботи особи, яка буде підписувати тендерну пропозицію, а також підтверджує досвід, професійну придатність вище зазначеної особи у разі виникнення сумнів у замовника.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дана довідка підтверджує наявність стажу роботи особи, яка буде підписувати тендерну пропозицію, а також підтверджує досвід, професійну придатність вище зазначеної особи у разі виникнення сумнів у замовника.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1-ПВ
Дата подання: 08 вересня 2020 14:04
Дата відповіді: 08 вересня 2020 15:48
Добрий день. Відповідно до вимоги ТД необхідно надати: • копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.Відбір підприємств для звітування за формами № 1-ПВ (місячна) проводять відповідно до Методики формування сукупності для проведення обстеження підприємств із питань статистики праці, затвердженої наказом Держстату від 26.01.2016 р. № 14. Про необхідність подання тієї чи іншої форми державного статистичного спостереження респондентів повідомляють територіальні органи державної статистики. Нашому підприємству не надходило повідомлення про необхідність подання даного звіту. Відповідно до умов даної ТД 1.5. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для отримання офіційного листа від органу статистики потрібно 30 днів. Прийом пропозицій триває з 4 по 20 вересня(17 днів). Отже, Учасники, які не складають даний звіт, не мають можливості отримати даний лист, а тому перебувають у невигідному становищі відносно інших учасників. Саме в тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, на Ваше звернення, повідомляємо, що замовником буде враховане Ваше звернення та будуть внесені зміни в тендерну документацію, з метою усунення даної вимоги.
Довідка з Пенсійного фонду
Дата подання: 08 вересня 2020 17:42
Дата відповіді: 09 вересня 2020 16:40
Добрий день. Відповідно до вимоги ТД необхідно надати: Довідку видану на особу яка буде підписувати тендерну пропозицію уповноваженим державним органом про трудовий та страховий стаж. 1.5. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для отримання довідки від органу Пнсійного фонду потрібно 30 днів (відповідно Закону України "Про звернення громадян"). Прийом пропозицій триває з 4 по 20 вересня(17 днів). Отже, Учасники, які не отримають дану довідку, не мають можливості приймати участь у закупівлі, а тому дана вимога порушує права Учасників. Саме тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику!
На вашу вимогу, повідомляємо, що, для отримання довідки про трудовий та страховий стаж, Ви можете авторизуватися в особистому кабінеті Веб-порталу електронних послуг ПФУ, на отримання електронних документів – Довідка про трудовий та страховий стаж та заповнити запит на отримання документів інформацією про особу, яка буде підписувати тендерну пропозицію. Довідка формується і надсилається автоматично в персональний кабінет.
Додатково повідомляємо, що в даній вимозі відсутня дискримінаційна складова.
На вашу вимогу, повідомляємо, що, для отримання довідки про трудовий та страховий стаж, Ви можете авторизуватися в особистому кабінеті Веб-порталу електронних послуг ПФУ, на отримання електронних документів – Довідка про трудовий та страховий стаж та заповнити запит на отримання документів інформацією про особу, яка буде підписувати тендерну пропозицію. Довідка формується і надсилається автоматично в персональний кабінет.
Додатково повідомляємо, що в даній вимозі відсутня дискримінаційна складова.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-04-000284-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 06 жовтня 2020 12:18
Дата подання: 06 жовтня 2020 12:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2020 13:08
рішення від 08.10.2020 № 18992.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 13:08
інформація про перенесення від 21.10.2020 №16688.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 10:44
інформація про перенесення від 02.11.2020 № 17430pdf.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 11:45
інформація про резулятивну частину рішення від 04.11.2020 № 20494.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 20:33
рішення від 04.11.2020 № 20494.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 22:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 26 листопада 2020 11:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМФОРТ ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
2 602 584,82
UAH з ПДВ
|
1 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИРОТА НАЗАРІЙ ДМИТРОВИЧ" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
2 895 385,87
UAH з ПДВ
|
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Т.Е.С. Груп |
2 905 570,08
UAH з ПДВ
|
2 885 570,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки» |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМФОРТ ЕНЕРДЖІ ГРУП" #43480060 |
Рішення скасоване |
1 599 999,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 11:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 вересня 2020 00:00
|
ФОП "СИРОТА НАЗАРІЙ ДМИТРОВИЧ" #3032205058 |
Рішення скасоване |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 11:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 вересня 2020 00:00
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 11:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 22:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 вересня 2020 00:00
|
ТОВ Т.Е.С. Груп #38243861 |
Рішення скасоване |
2 885 570,08
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 11:52
|
|
ТОВ "КОМФОРТ ЕНЕРДЖІ ГРУП" #43480060 |
Відхилено |
1 599 999,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 10:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 листопада 2020 00:00
|
ФОП "СИРОТА НАЗАРІЙ ДМИТРОВИЧ" #3032205058 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 12:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 грудня 2020 00:00
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 13:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 16:14
|
додаткова угода 2.jpg | зміни до договору |
16 березня 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 16:16
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 15:20
|
Договір | укладений |
17 грудня 2020 12:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії до 15.03.2020 року та уточнення порядку фінансування на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 480/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв'язку з невиконаними сторонами зобов'язаннями, зокрема у зв'язку з затриманням фінансування по даній закупівлі у 2021 році. |
Номер договору про закупівлю: | 480/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |