Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
2 509 016,00 UAH
UA-2020-09-03-009830-b df873ce63d24414f9c5fe010ccf6e8bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:57
Очікувана вартість: 2 509 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 090,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69” 2 485 104,00
UAH з ПДВ
2 485 104,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 2 508 010,00
UAH з ПДВ
2 508 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:27
Кошторис та розрахунки
06 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:32
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:04
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:00
Статут.pdf
28 вересня 2020 11:00
Проєкт договору.pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Штикун В.Р..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Шмига С.М..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Чернелівський В.Б..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Трохимчук О.В..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Скиць В.І..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Семчишен В.С..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Прокопець В.Ю..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Поліщук Ф.В..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Поліщук М.І..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Пірог О.В..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Нарожний М.С..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Мошковська В.П..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Мнюх В.В..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Михайленко В.П..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Марчишин М.І..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Малукалов Ю.В..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Лемешко В.С..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Лавринчук В.Л..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Косецький В.Б..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Козик А.М..pdf
28 вересня 2020 11:00
прац. Зозуля В.М..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Журавський М.М..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Дунець О.В..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Горобець А.М..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Гончарук В.Л..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Войчак О.В..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Бучин В.В..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Білик А.П..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Белей Є. Д..pdf
28 вересня 2020 10:59
Кошторис і розрахунки.pdf
28 вересня 2020 10:59
Контракт з Директором.pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Атерлей Ю.В..pdf
28 вересня 2020 10:59
прац. Андрощук Д.Я..pdf
28 вересня 2020 10:59
Звіт 1 ДР 4 квартал 2019.pdf
28 вересня 2020 10:59
Опис до статута.pdf
28 вересня 2020 10:59
Ліцензія.pdf
28 вересня 2020 10:59
Додаток 3 працівники.pdf
28 вересня 2020 10:59
Додаток 2 транспорт.pdf
28 вересня 2020 10:59
Додаток 1 підприємство.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 11:38
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:37
Аналогічний договір 2.pdf
28 вересня 2020 11:37
Розрахунок.pdf
28 вересня 2020 11:37
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 11:37
Стаття 17.PDF
28 вересня 2020 11:37
Відомість обсягів робіт.pdf
28 вересня 2020 11:37
Наказ на призначення.pdf
28 вересня 2020 11:36
Зразок підпису.PDF
28 вересня 2020 11:36
Заходи із захисту.PDF
28 вересня 2020 11:36
Аналогічний договір 1.pdf
28 вересня 2020 11:36
кб 2в.pdf
28 вересня 2020 11:36
Інформ. наявн. техніки.PDF
28 вересня 2020 11:36
Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69”

Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69”
#01037442
Переможець 2 485 104,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 11:58

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 02 жовтня 2020 року м. Хмельницький Інформація про: 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорію: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області; вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000; 25879878; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (3 категорія). 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69”; Юридична адреса: 29011, місто Хмельницький, вулиця Вінницьке шосе, будинок 4; Фактична адреса: 29011, місто Хмельницький, вулиця Вінницьке шосе, будинок 4; 01037442. 3. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: №UA-2020-09-03-009830-b. 4. Назву предмета закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 17 вересня 2020 року №90/4, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 549 від 18.09.2020, де під № з/п 2 в стовбці 3, зазначено Автокран, KS, 3577 MAZ 5337 1988 рік випуску. Вказано документ, підтверджуючий приналежність САК 782665 від 19.04.2012 року (стовбець 6, № з/п2). На підтвердження надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, де зазначено автокран KS, 3577 MAZ 5337 1988 року випуску із вантажопідйомністю 10-20 тон. Відповідно до тендерної документації вимагався кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № з/п Назва Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності (власний, орендується, лізинг або залучений на іншому праві користування) Документ, підтверджуючий приналежність (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 6 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці 1. Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 2 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Бульдозер 1 2 Екскаватор 1 3 Кран на пневмоколісному ходу 25 т 1 Мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначається Замовником в тендерній документації окремо за видами техніки та визначається відповідно до Розділу 7 МВ 42.1-37641918-761:2017 «Методичні вказівки з визначення штатної чисельності робітників та потреби в техніці дорожніх організацій для експлуатаційного утримання автомобільних доріг». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” повинен привести Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідність із зазначенням: кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послу/робіт: Інженерно-технічні працівники Таблиця 1 за № 551 від 18.09.2020. Відповідно до тендерної документації в переліку інженерно-технічних працівників ключових посад вимагався Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб). У вищевказаній довідці не вказано посаду Інженер з охорони праці, але й не зазначено, що на підприємстві штатна чисельність працівників менше 50 осіб. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки) Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст бульдозера 1 2 Машиніст екскаватора 1 3 Машиніст крана (кранівник) 1 4 Водій транспортних засобів 4 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Робітник 8 В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має привести у відповідність Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника, згідно вимог тендерної документації, або надати довідку із підтвердженням штатної чисельності підприємства менше 50 осіб. 3. ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав відгук № 135 від 09.04.2020 від Державного підприємства «Служба місцевих доріг» Хмельницької обласної державної адміністрації. В тендерній документації №90/2 від 18.09.2020 року, де зазначено що відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Категорія автомобільної дороги 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування/одиниця виміру Обсяг Дата та номер підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Аналогічним договором слід вважати договір (договори) надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший (інші) договір (договори) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Види основних робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Таблиця 2 № з/п Найменування робіт/послуг Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Влаштування водопропускної труби м 16,29 2 Влаштування з монолітного залізобетону оголовків м³ 9,58 Види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має надати копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором), у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частинами 9 та 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей», та на підставі вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах “Хмельницьке БМУ № 69”,що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 18 вересня 2020 року №90/2, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 549 від 18.09.2020, де під № з/п 2 в стовбці 3, зазначено Автокран, KS, 3577 MAZ 5337 1988 рік випуску. Вказано документ, підтверджуючий приналежність САК 782665 від 19.04.2012 року (стовбець 6, № з/п2). На підтвердження надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, де зазначено автокран KS, 3577 MAZ 5337 1988 року випуску із вантажопідйомністю 10-20 тон. Відповідно до тендерної документації вимагався кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № з/п Назва Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності (власний, орендується, лізинг або залучений на іншому праві користування) Документ, підтверджуючий приналежність (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 6 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці 1. Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 2 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Бульдозер 1 2 Екскаватор 1 3 Кран на пневмоколісному ходу 25 т 1 Мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначається Замовником в тендерній документації окремо за видами техніки та визначається відповідно до Розділу 7 МВ 42.1-37641918-761:2017 «Методичні вказівки з визначення штатної чисельності робітників та потреби в техніці дорожніх організацій для експлуатаційного утримання автомобільних доріг». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” повинен привести Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідність із зазначенням: кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послу/робіт: Інженерно-технічні працівники Таблиця 1 за № 551 від 18.09.2020. Відповідно до тендерної документації в переліку інженерно-технічних працівників ключових посад вимагався Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб). У вищевказаній довідці не вказано посаду Інженер з охорони праці, але й не зазначено, що на підприємстві штатна чисельність працівників менше 50 осіб. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки) Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст бульдозера 1 2 Машиніст екскаватора 1 3 Машиніст крана (кранівник) 1 4 Водій транспортних засобів 4 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Робітник 8 В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має привести у відповідність Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника, згідно вимог тендерної документації, або надати довідку із підтвердженням штатної чисельності підприємства менше 50 осіб. 3. ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав відгук № 135 від 09.04.2020 від Державного підприємства «Служба місцевих доріг» Хмельницької обласної державної адміністрації. В тендерній документації №90/2 від 18.09.2020 року, де зазначено що відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Категорія автомобільної дороги 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування/одиниця виміру Обсяг Дата та номер підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Аналогічним договором слід вважати договір (договори) надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший (інші) договір (договори) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Види основних робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Таблиця 2 № з/п Найменування робіт/послуг Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Влаштування водопропускної труби м 16,29 2 Влаштування з монолітного залізобетону оголовків м³ 9,58 Види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має надати копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором), у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частинами 9 та 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей», та на підставі вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах “Хмельницьке БМУ № 69”,що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69”
#01037442
2 485 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:59
ДУ № 1 до Договору № 264І20 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 13:51
Договір №264І20 від 19.10.2020.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, постановою КМУ від 01.07.2020року №539 « Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (в редакції постанови КМУ від 23.11.2020 року №1150 ) прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 264/20 від “19” жовтня 2020 року «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), виклавши п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 732 738,80 грн (один мільйон сімсот тридцять дві тисячі сімсот тридцять вісім гривень 80 копійок), у тому числі ПДВ — 288 789,80 грн.» 2. Сторони Договору погоджують викласти Додаток (Договірна ціна), Додаток (Календарний план фінансування та надання послуг) в новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобовꞌязання. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 264/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 732 738,80
UAH (в тому числі ПДВ 288 789,80 UAH)