Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: - 18130000-9: Спеціальний робочий одяг (Одяг для працівників ОКНП "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф")
Очікувана вартість
3 586 500,00 UAH
UA-2020-09-03-009729-b ● 36c27caa00ba4d4b8be2dbcad8f2b6e0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 43343797 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, буд. 8 |
Контактна особа: |
Олена Сергіївна +380993624248 cemdbuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2020 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 3 586 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 932,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
пропозицію подаються та готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: - 18130000-9: Спеціальний робочий одяг (Одяг для працівників ОКНП "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 10:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 10:35 |
Тендерна документація форма 2020 зі змінами.doc | |
10 вересня 2020 10:35 |
Перелік змін.docx |
10 вересня 2020 10:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2020 10:35 |
Тендерна документація форма 2020 зі змінами.doc
|
|||
10 вересня 2020 10:35 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-03-009729-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Пастернак Ірина Зіновіївна, Код ЄДРПОУ:2855012562
Дата подання: 28 вересня 2020 19:50
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Наголошуємо на неправомірності обрання учасника ТОВ «СПІКАРД» переможцем процедури, закупівлі, та вимагаємо прийняття законного рішення Уповноваженою особою Замовника, а саме відхилення тендерної пропозиції учасника пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СПІКАРД" (40492859) на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 11:21
Під час розгляду Вашої вимоги, Замовником розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень, та з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» усунення їх у разі встановлення.
Повідомляємо, що згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами розгляду повідомляємо наступне, під час підготовки тендерної документації Замовник керується положенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до вимог ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», в п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" із накладанням електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Уповноважена особа, під час кваліфікації та оцінки поданих пропозицій учасників згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Розглянувши пропозицію учасника ТОВ "ПЕЛТА", встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства зазначеним у Тендерній документації, а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», зокрема на пропозицію не накладений електронний цифровий підпис, що суперечить вимогам Тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "СПІКАРД", підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також іншим вимогам та умовам Тендерної документації не встановлено.
Стосовно поданої Вимоги, пояснюємо наступне, що під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "СПІКАРД", згідно інформації, яка міститься в електронному майданчику Замовника наявна інформація, що на тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис, зокрема, ЕЦП під назвою "sign.p7s", завантажено в систему 18 вересня 2020 у 19:53 годині.
В ході перевірки вищезазначеного питання, взято до уваги відомості, згідно Онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису Міністерства цифрової трансформації України Центральний засвідчувальний орган, а саме наступну інформацію:
Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису станом на 18.09.2020 р. (на дату подання тендерної пропозиції) - “Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено”. Назва файлу з підписом: sign (1).p7s. Розмір файлу з підписом: 55.9 КБ Таким чином здійснена ідентифікація надавача документів - ТОВ “СПІКАРД” (Додаток 2).
Наголошуємо, що згідно п. 1 розділу Тендерної документації зазначено, що під час використання електронної системи закупівель документи та дані створюються та подаються учасником з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Таким чином у тендерній документації зазначено можливість рівнозначного використання й електронного цифрового підпису учасника, й кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Згідно Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” не містить визначення електронного цифрового підпису, але визначає, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (статті 6 та 12 Закону).
Таким чином з урахування вищенаведеного, Замовником взято до уваги інформацію з електронного майданчика Замовника, в якому зазначено, що на тендерну пропозиції накладено ЕЦП/КЕП (Додаток № 1), відомості про ідентифікацію надавача тендерної пропозиції, а також враховуючи наявність в електронній системі закупівель протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису щодо підтвердження електронної печатки ТОВ “СПІКАРД” встановлено відомості про ідентифікацію надавача тендерної пропозиції, підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” не встановлено.
Замовник вважає, що учасником виконано вимогу п. 1 Розділу 3 Тендерної документації з урахуванням положення ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо підпису накладання електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Враховуючи викладене Уповноваженою особою дотримано принципи проведення процедур закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Повідомляємо, що згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами розгляду повідомляємо наступне, під час підготовки тендерної документації Замовник керується положенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до вимог ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», в п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" із накладанням електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Уповноважена особа, під час кваліфікації та оцінки поданих пропозицій учасників згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Розглянувши пропозицію учасника ТОВ "ПЕЛТА", встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства зазначеним у Тендерній документації, а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», зокрема на пропозицію не накладений електронний цифровий підпис, що суперечить вимогам Тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "СПІКАРД", підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також іншим вимогам та умовам Тендерної документації не встановлено.
Стосовно поданої Вимоги, пояснюємо наступне, що під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "СПІКАРД", згідно інформації, яка міститься в електронному майданчику Замовника наявна інформація, що на тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис, зокрема, ЕЦП під назвою "sign.p7s", завантажено в систему 18 вересня 2020 у 19:53 годині.
В ході перевірки вищезазначеного питання, взято до уваги відомості, згідно Онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису Міністерства цифрової трансформації України Центральний засвідчувальний орган, а саме наступну інформацію:
Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису станом на 18.09.2020 р. (на дату подання тендерної пропозиції) - “Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено”. Назва файлу з підписом: sign (1).p7s. Розмір файлу з підписом: 55.9 КБ Таким чином здійснена ідентифікація надавача документів - ТОВ “СПІКАРД” (Додаток 2).
Наголошуємо, що згідно п. 1 розділу Тендерної документації зазначено, що під час використання електронної системи закупівель документи та дані створюються та подаються учасником з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Таким чином у тендерній документації зазначено можливість рівнозначного використання й електронного цифрового підпису учасника, й кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Згідно Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” не містить визначення електронного цифрового підпису, але визначає, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (статті 6 та 12 Закону).
Таким чином з урахування вищенаведеного, Замовником взято до уваги інформацію з електронного майданчика Замовника, в якому зазначено, що на тендерну пропозиції накладено ЕЦП/КЕП (Додаток № 1), відомості про ідентифікацію надавача тендерної пропозиції, а також враховуючи наявність в електронній системі закупівель протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису щодо підтвердження електронної печатки ТОВ “СПІКАРД” встановлено відомості про ідентифікацію надавача тендерної пропозиції, підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” не встановлено.
Замовник вважає, що учасником виконано вимогу п. 1 Розділу 3 Тендерної документації з урахуванням положення ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо підпису накладання електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Враховуючи викладене Уповноваженою особою дотримано принципи проведення процедур закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-03-009729-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42657940
Дата подання: 30 вересня 2020 12:33
Дата подання: 30 вересня 2020 12:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2020 22:23
Рішення від 02.10.2020 № 18578 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 22:22
інформація про перенесення розгляду скарги № 15946.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2020 18:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 № 19676.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 19:38
Рішення від 21.10.2020 № 19676.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 23:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2020 17:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛТА" |
2 134 453,30
UAH з ПДВ
|
2 116 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД" |
2 137 920,00
UAH з ПДВ
|
2 119 987,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
2 188 620,00
UAH з ПДВ
|
2 188 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
2 526 576,00
UAH з ПДВ
|
2 526 576,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пастернак Ірина Зіновіївна |
3 486 498,00
UAH з ПДВ
|
3 486 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛТА" #36071631 |
Рішення скасоване |
2 116 520,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 17:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД" #40492859 |
Рішення скасоване |
2 119 987,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 17:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛТА" #36071631 |
Відхилено |
2 116 520,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 17:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Очікує рішення |
2 188 620,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 17:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД" #40492859 |
Відхилено |
2 119 987,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 17:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 16:45 |
Кінець періоду оскарження: | 20 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 20 листопада 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Керуючись положенням п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг в зазначеній кількості згідно Додатку № 1 Тендерної документації |
Документи:
09 листопада 2020 16:45
|
Електронний підпис |
09 листопада 2020 16:44
|
Протокол відміна торги форма жовтень 2020 року.doc |