Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Відра оцинковані на 12 л, відра пластикові з педаллю на 15 л для сміття, мітли пластикові круглі з дерев'яним держаком ТМ Леміра)
Очікувана вартість
4 815,00 UAH
UA-2020-09-03-009590-b abb8cf4e152b480280b1c929d606af3d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Заплитнюк

+380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04544464
Вебсайт: http://hmilnyk-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Контактна особа: Андрій Заплитнюк
+380974513286
andriizaplytniuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Відро оцинковане на 12 л (ДК 021:2015 39224330-0 - Відра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Некрасова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
20 штуки
Відро пластикове з педаллю на 15 л для сміття (ДК 021:2015 39224340-3 - Відра для сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Декабристів, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
3 штуки
Мітла пластикова кругла з дерев'яним держаком ТМ Леміра (ДК 021:2015 39224100-9 - Мітли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22009, Україна, Вінницька область, с. Соколова, вул. Гагаріна, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дня поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 19:07
Оголошення - відра, мітли.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 4 813,00
UAH з ПДВ
4 813,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 09:01
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:59
технічне_завдання.pdf
15 вересня 2020 08:59
код_паспорт.pdf
15 вересня 2020 08:59
відомості_про_учасника.pdf
15 вересня 2020 08:59
витяг_платкника_ЄП.pdf
15 вересня 2020 08:59
витяг_єдрпоу.pdf
15 вересня 2020 08:59
виписка_єдрпоу.pdf
15 вересня 2020 08:59
пропозиція.pdf
15 вересня 2020 08:59
лист_відгук_52.pdf
15 вересня 2020 08:59
Лист_відгук_23.PDF
15 вересня 2020 08:59
копія_накладної.pdf
15 вересня 2020 08:59
копія_договору_52.pdf
15 вересня 2020 08:59
копія_договору_23.pdf
15 вересня 2020 08:59
згода_опд.pdf
15 вересня 2020 08:59
гарантійний_санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
#3307207495
Переможець 4 813,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
#3307207495
4 813,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:33
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:24
Договір №411 - ФОП Маркушевський С.В..pdf укладений
29 вересня 2020 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 813,00
UAH