Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ділянки каналізаційного колектора Д700 мм по вул. Пилипа Орлика на відрізку вул. Гоголя - Панянський бульвар - Соборний майдан. Перша черга будівництва
Очікувана вартість
17 364 673,20 UAH
UA-2020-09-03-009152-b 6d6e6fea19814277afa301a36449f4fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Забишний

+380675318760 tendervoda1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03361661
Вебсайт: http://www.vodokanal.poltava.ua/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Контактна особа: Євген Забишний
+380675318760
tendervoda1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 21:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:34
Очікувана вартість: 17 364 673,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ділянки каналізаційного колектора Д700 мм по вул. Пилипа Орлика на відрізку вул. Гоголя - Панянський бульвар - Соборний майдан. Перша черга будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 11:25
ТД__реконструкція_ 2020.doc
04 вересня 2020 10:35
Доровір ДОДАТОК 5.doc
04 вересня 2020 10:35
Технічні характеристики колектор П.Орлика ВТВ.doc
04 вересня 2020 10:35
ДОДАТОК 3.docx
04 вересня 2020 10:35
ДОДАТОК 2.docx
04 вересня 2020 10:35
Тендерна пропозиція ДОДАТОК 1.docx
04 вересня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 11:25
ТД__реконструкція_ 2020.doc
04 вересня 2020 10:35
Доровір ДОДАТОК 5.doc
04 вересня 2020 10:35
Технічні характеристики колектор П.Орлика ВТВ.doc
04 вересня 2020 10:35
ДОДАТОК 3.docx
04 вересня 2020 10:35
ДОДАТОК 2.docx
04 вересня 2020 10:35
Тендерна пропозиція ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 вересня 2020 08:59
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:19
Доброго дня! Завантажте, будь ласка, тендерну документацію. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація та всі додатки до неї будуть завантажені сьогодні, протягом години.
Тендерна документація
Дата подання: 04 вересня 2020 10:13
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:19
Добрий день шановний Замовник! Просимо завантажити тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація та всі додатки до неї будуть завантажені сьогодні, протягом години.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2020 10:04
Дата відповіді: 09 вересня 2020 09:35
Доброго дня! Якщо учасник залучає обладнання на правах оренди чи необхідно надавати копії технічних паспортів, копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки, або достатньо надати копію договору оренди та листа-підтвердження від орендодавця щодо незаперечення використання його механізмів, обладнання та техніки?
Відповідь: Доброго дня! Необхідно надати копію договору аренди і копії технічних паспортів та свідоцтв про реєстрацію техніки. Адже непоодинокі випадки участі однієї і тієї ж техніки у декількох тендерах із одночасними датами проведення робіт.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2020 10:44
Дата відповіді: 09 вересня 2020 10:13
Доброго дня! Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати копії документів, що підтверджують право власності або право користування складськими приміщеннями (ангарами). Чи надання копії договору про надання території під розміщення обладнання в іншому місті буде виконанням умов тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня! Так, копія договору про надання території під розміщення техніки та складські приміщення в місті реєстрації, або провадження господарської діяльності юридичної особи влаштує.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 08 вересня 2020 13:10
Дата відповіді: 09 вересня 2020 09:22
Доброго дня! Чи повинен учасник у складі своєї тендерної пропозиції надавати кошторисну документацію?
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен надати кошторисну документацію після проведення аукціону, для обгрунтування своєї цінової пропозиції.
щодо тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2020 10:12
Дата відповіді: 09 вересня 2020 10:24
Доброго дня! Яким чином учасник після аукціону повинен надати кошторисну документацію (завантажити в електронній системі чи на електронну пошту Замовника, чи в паперовому вигляді на адресу Замовника)? І одразу ж після аукціону чи на етапі "на розгляді"? Підскажіть, а якщо система не надасть такої технічної можливості, то яким чином завантажується кошторисна документація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Необхідно надати копію договору аренди і копії технічних паспортів та свідоцтв про реєстрацію техніки. Адже непоодинокі випадки участі однієї і тієї ж техніки у декількох тендерах із одночасними датами проведення робіт.
щодо тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2020 10:56
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:33
надайте, будь-ласка, чітку відповідь на запитання "Яким чином учасник після аукціону повинен надати кошторисну документацію (завантажити в електронній системі чи на електронну пошту Замовника, чи в паперовому вигляді на адресу Замовника)? І одразу ж після аукціону чи на етапі "на розгляді"? Підскажіть, а якщо система не надасть такої технічної можливості, то яким чином завантажується кошторисна документація?"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після аукціону учасник повинен надати замовнику кошторисну документацію любим зручним способом, або на електронну адресу, або в паперовому вигляді, або нарочно. Термін надання обмежиний терміном розгляду пропозицій учасників по черговості цінових пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-30-000008 ● e4929f6b56934780997e4034c31df780
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2021 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

30.03.2021 № 226
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 24.03.2021 № 003100-18/3717-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2021 № 226


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-03-009152-b, 03.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-31 13:07:22

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-03-009152-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція ділянки каналізаційного колектора Д700 мм по вул. Пилипа Орлика на відрізку вул. Гоголя - Панянський бульвар - Соборний майдан. Перша черга будівництва», яка затверджена протокольним рішення уповноваженої особи від 03.09.2020 № 17, оприлюднена (04.09.2020) в електронній системі закупівель не разом з оголошенням про проведення відкритих торгів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-05 14:55:20

ВІДПОВІДЬ на запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)

Керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних полів в системі закупівель 3 вересня 2020 року о 17:12 – це кінець робочого часу, наразі спостерігався поганий інтернет - зв’язок. Тендерна документація та всі додатки до неї оприлюднена 4 вересня 2020 року до 11:35. Важливі дати: Подача пропозицій; Період уточнень; Відповіді на запитання; Оскарження умов тендеру - визначені відповідно до ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація разом з оголошенням про проведення відкритих торгів оприлюднена в системі електронних закупівель не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язань здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень частини першої статті 22 Закону, а саме: тендерна документація в електронній системі закупівель для загального доступу оприлюднена Замовником не разом з оголошенням про проведення відкритих торгів. Так, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено 03.09.2020, а тендерна документація оприлюднена 04.09.2020, оскільки подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснено в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а електронна система закупівель забезпечує фіксацію дати і поточного часу отримання тендерної документації, отже виправити дату та час завантаження в електронну систему інформації про процедурі технічно не можливо, усунути виявлені порушення у встановленому законом порядку не можливо. Ми, як замовники, зобов’язуємось в подальшому не допускати виникнення подібних ситуацій у законодавстві з публічних закупівель.

2021-04-09 16:11:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення строків оприлюднення тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 16 500 946,04
UAH з ПДВ
16 500 946,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮМІ ТРЕЙД 17 120 205,00
UAH з ПДВ
17 120 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:48
8. Зведена довідка ст. 17.pdf
18 вересня 2020 19:11
Електронний підпис

Публічні документи

18 вересня 2020 09:58
Кошторис ч.2.rar
18 вересня 2020 09:58
Кошторис ч.1.rar
18 вересня 2020 09:58
Аналогічні договори.rar
18 вересня 2020 09:58
Довідки.rar
18 вересня 2020 09:58
Довідки ч.2.rar
18 вересня 2020 09:58
Реєстраційні документи.rar
18 вересня 2020 09:58
Ліцензія дозволи.rar
18 вересня 2020 09:58
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ ЮМІ ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Переможець 16 500 946,04
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
16 500 946,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:44
Додаткова угода 2 до договору 0510-ЕТ ТОВ Спецінжиніринг постач.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 09:40
ДУ 1 до договору 0510-ЕТ ТОВ Спецінжиніринг Постач.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:37
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:03
Договірна_ціна-до_договору_0510-ЕТ_ТОВ_СІП.PDF укладений
05 жовтня 2020 14:56
Календарний_графік_виконання_робіт_до_дог_0510-ЕТ_ТОВ_СІП.PDF укладений
05 жовтня 2020 14:56
Договір_0510-ЕТ_ТОВ_Спецінжиніринг_постач.PDF укладений
05 жовтня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 0510/ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 0510/ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 030 252,83
UAH (в тому числі ПДВ 2 505 042,13 UAH)