Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче охолоджене; кури бройлери І категорії охолоджені
Очікувана вартість
231 060,00 UAH
UA-2020-09-03-007780-b 95ccb1889b8b459a86c40b55833f1ab3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Челнокова

+380661352229 echelnokova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Катерина Челнокова
+380661352229
echelnokova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 15:53
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 15:53
Початок аукціону: 21 вересня 2020 11:48
Очікувана вартість: 231 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 155,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1698 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1304 кілограми
Кури бройлери І категорії охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:10
Перелік змін (2).docx
10 вересня 2020 16:10
ТД 2020 кури (нова редакція).doc
08 вересня 2020 15:23
Перелік змін.docx
10 вересня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:10
Перелік змін (2).docx
10 вересня 2020 16:10
ТД 2020 кури (нова редакція).doc
08 вересня 2020 15:23
ТД 2020 кури.doc
03 вересня 2020 15:54
ТД 2020 кури.doc
08 вересня 2020 15:23
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-03-007780-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна, Код ЄДРПОУ:2298720568
Дата подання: 07 вересня 2020 18:11
Внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику!

Прошу звернути увагу на невідповідність Вашої тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922 – VІІІ з останніми змінами (далі-Закон). А саме: встановлені строки не відповідають вимогам Закону, умови, які стосуються забезпечення пропозиції суперечать вимогам Закону, підстави відхилення тендерної пропозиції суперечать Закону, проект договору не відповідає вимогам Закону тощо. Також слід звернути увагу, що Вашою документацією не враховані нові положення Закону щодо аномально низької ціни та виправлення помилок протягом 24 годин тощо.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи наведене, прошу внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунути порушення під час проведення тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 15:22
Внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-03-007780-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна, Код ЄДРПОУ:2298720568
Дата подання: 09 вересня 2020 12:52
Внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику!
Прошу звернути увагу на невідповідність Вашої тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VІІІ з останніми змінами (далі-Закон). А саме: тендерна документація не містить всіх необхідних відомостей передбачених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформації відносно об’єднання учасників, щодо технічної специфікації предмета закупівлі тощо).
В своїй тендерній документації Ви визначаєте, що строк дії пропозиції 100 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, однак, ст.22 Закону містить інші вимоги.
У тендерній документації Ви просите надати документи, які на момент проведення закупівлі є неактуальні, а саме: п.2.5 податковий розрахунок сум, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 3 квартал 2019 року (перший квартал 2020 року). Однак, на сьогодні вже є податкова звітність за 2 квартал 2020 року, що є актуальна на дату проведення закупівлі.
Також слід відмітити, що:
- Додаток 1 до тендерної документації визначає строк дії тендерної пропозиції не менше ніж 90 календарних днів, а п. 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить інформацію - 100 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- Додаток 6 до тендерної документації не відповідає вимогам нової редакції Закону.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи наведене, просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунути порушення під час проведення тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2020 16:07
Внести зміни до тендерної документації

Документи

08 вересня 2020 15:22
протокол 173.jpg
08 вересня 2020 15:22
Перелік змін.docx

Документи

10 вересня 2020 16:07
протокол 183.jpg
10 вересня 2020 16:07
перелік змін .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тімофєєва Юлія Сергіївна 230 883,60
UAH з ПДВ
230 883,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 231 040,00
UAH з ПДВ
231 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 17:08
ФОП Тимофеева Ю.С.-4.pdf
18 вересня 2020 17:08
ФОП Тимофеева Ю.С.-3.pdf
18 вересня 2020 17:08
ФОП Тимофеева Ю.С.-2.pdf
18 вересня 2020 17:08
ФОП Тимофеева Ю.С.-1.pdf
18 вересня 2020 17:08
Страховая гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тімофєєва Юлія Сергіївна

ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тімофєєва Юлія Сергіївна
#3277204083
Переможець 230 883,60
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тімофєєва Юлія Сергіївна
#3277204083
230 883,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 11:46
Д.у. №3 (660).pdf зміни до договору
15 лютого 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:29
Д.у.№2від29.12.2020(660).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:27
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 10:03
Д.у.№1від24.12.2020(660).pdf зміни до договору
25 грудня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:42
Договір660.pdf укладений
05 жовтня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 660
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 660
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 660
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 162 654,72
UAH