Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення держповірки вимірювальних приладів
Services for state verification of measuring instruments
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-03-007203-b 14a63a71994247689b7fbda7344b6e41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
National ID: 38728402
Contact point: Saliy Sergiy
+380677606863
izmailampu@gmail.com

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 вересня 2020 15:31
Enquiries until: 26 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 02 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 300 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Scope of the procurement
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000 – 2 (Послуги з забезпечення держповірки вимірювальних приладів)
Repair and maintenance services of measuring, testing and checking apparatus Code CPV for DK 021:2015 – 50410000-2 (Services for state verification of measuring instruments).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з забезпечення держповірки вимірювальних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Services for state verification of measuring instruments
CPV: 50410000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за обсягами наданих Послуг здійснюються шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку на відповідний об’єм Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих Послуг на відповідний обсяг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 4 зі змінами від 28.09.2020.docx
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 1 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
Тендерна документація зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 7 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 3 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 5 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:01
Перелік змін (1).docx
28 вересня 2020 15:01
ДОДАТОК 2 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:01
ДОДАТОК 6 зі зімінами від 28.09.2020.doc
03 вересня 2020 15:29
Тендерна документація.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 3.doc
03 вересня 2020 15:29
Оголошення на англійській мові.doc
03 вересня 2020 15:29
Оголошення.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 7.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 6.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 5.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 2.doc
03 вересня 2020 15:28
ДОДАТОК 1.doc
03 вересня 2020 15:28
ДОДАТОК 4.docx
28 вересня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 4 зі змінами від 28.09.2020.docx
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 1 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
Тендерна документація зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 7 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 3 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 5 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:01
Перелік змін (1).docx
28 вересня 2020 15:01
ДОДАТОК 2 зі змінами від 28.09.2020.doc
28 вересня 2020 15:01
ДОДАТОК 6 зі зімінами від 28.09.2020.doc
03 вересня 2020 15:29
Тендерна документація.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 3.doc
03 вересня 2020 15:29
Оголошення на англійській мові.doc
03 вересня 2020 15:29
Оголошення.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 7.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 6.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 5.doc
03 вересня 2020 15:29
ДОДАТОК 2.doc
03 вересня 2020 15:28
ДОДАТОК 1.doc
03 вересня 2020 15:28
ДОДАТОК 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання копій підтверджуючих/дозвільних документів
Дата подання: 07 вересня 2020 15:02
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:59
Згідно пункту 7) Додатку 7 до тендерної документації «…Учасник у складі тендерної пропозиції в обов‘язковому порядку має надати копії підтверджуючих/дозвільних документів, чинних на момент подання, серед яких: - Свідоцтво про атестацію калібрувальної лабораторії Виконавця виданого органами Держспоживстандарту України – науковим (и) метрологічними (и) центром (ами)/ метрологічним (и) центром (ами) / територіальним (и) метрологічним (и) центром (ами). - Договір про співпрацю з науковим метрологічним центром / метрологічним центром / територіальним метрологічним центром / повірочною лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки.» Стосовно першого документу повідомляємо, що Держспоживстандарт було реорганізовано ще в 2010 р. згідно Указу Президента України № 1085/2010 від 09.12.2010 р. «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади». Атестація калібрувальних лабораторій також не здійснюється з 01.01.2016 р., відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 1314-VII від 5 червня 2014 р. зі змінами (див. п. 2 ст. 27). Крім цього, такий вид документу як «Свідоцтво про атестацію калібрувальної лабораторії» не є дозвільним (див. Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» № 3392-VI від 19.05.2011 р. зі змінами). При цьому слід зауважити, що в тендерній документації такий вид робіт як «калібрування» не зазначений, а вказано «Послуги з забезпечення держповірки вимірювальних приладів». Згідно п. 5 ст. 17 Закону «Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться: науковими метрологічними центрами, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів; науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів…». Згідно п. 2 ст. 18 Закону «2. Для проведення зазначеної в частині першій цієї статті повірки наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, яке видається органом з уповноваження.». 2 Стосовно Договору про співпрацю з науковим метрологічним центром/метрологічним центром/територіальним метрологічним центром/повірочною лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки.» вважаємо, що ця вимога містить обмеження для тих учасників, які, крім іншої господарської діяльності, мають в своєму складі структурні підрозділи, які уповноважені та здійснюють повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Просимо врахувати зазначену вище інформацію та внести в тендерну документацію відповідні зміни згідно з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваші звернення уважно розглянуті. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:52
Доброго дня! Згідно додатку 7 тендерної документації , наявна вимога : "Учаснику, що є акціонерним товариством або товариством з обмеженою чи додатковою відповідальністю, в будь-якому разі в складі пропозиції необхідно надати копію останньої поданої фінансової звітності (Баланс) (з відміткою відповідного органу ДПС, або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді).". Просимо внести зміни в тендерну документацію , для можливості прийняття участи новостворених підприємств, оскільки вони можуть ще не мати дану форму звітності на момент подачі тендерної пропозиції. Дякуємо, чекаємо змін у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог Закону та умов тендерної документації, замовником вимагається від Учасника, що є акціонерним товариством або товариством з обмеженою чи додатковою відповідальністю, в будь-якому разі в складі пропозиції надання копії останньої поданої фінансової звітності (Баланс) (з відміткою відповідного органу ДПС, або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді).
В разі відсутності можливості надання новоствореними суб’єктами господарювання документів фінансової звітності (балансу) за 2020 рік, вона надається за попередній звітний період (рік)

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 жовтня 2020
UA-2020-09-03-007203-b14a63a71994247689b7fbda7344b6e41
Найменування закупівельника: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження закупівельника: 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
Багатопрофільний кооператив "Гермес" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:52
6 Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 14:52
15 Статут.pdf
06 жовтня 2020 14:52
3.1 Копії договорів.pdf
06 жовтня 2020 14:52
8 Реквізити.pdf
06 жовтня 2020 14:52
2.1 Витяг з наказів.pdf

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:31
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 жовтня 2020 16:31
Проєкт договору.pdf
06 жовтня 2020 16:31
інформаційний лист.pdf

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:49
Свідоц ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 16:49
свид.про держ.регист..pdf
06 жовтня 2020 16:49
реквизиты.pdf
06 жовтня 2020 16:49
про санкціі.pdf
06 жовтня 2020 16:49
відсутніст відмов.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Угода про співпрацю 2.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Угода про співпрацю 1.pdf
06 жовтня 2020 16:49
субподрядчик.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Статут.rar
06 жовтня 2020 16:49
спецификация.pdf
06 жовтня 2020 16:49
специф.2.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Свід. платн єдин.под..pdf
06 жовтня 2020 16:49
проект договора.pdf
06 жовтня 2020 16:49
персонал.данные.pdf
06 жовтня 2020 16:49
наявність працевніків.pdf
06 жовтня 2020 16:49
модельний Статут.pdf
06 жовтня 2020 16:49
материально-техн.база.pdf
06 жовтня 2020 16:49
ліцензуівання.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Договір з ОЦСМ 2.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Договір з ОЦСМ 1.pdf
06 жовтня 2020 16:49
Галузь ОЦСМ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС"

Багатопрофільний кооператив "Гермес"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій