Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медична карта стац.хворого и (2АЗх+2А4х+2А5х), Бланк "Направлення на бактеріоскопічне дослідження" (А5х), Бланк "Накладна-вимога" (А5), Медична карта стац.хворого (АЗх+4А4х+2А5х), Бланк "Згода на збір даних" (А4/3), Бланк "Інформована згода на ВІЛ" (А5), Бланк"Дослідження на сифіліс (А7)", Бланк "Аналіз крові" (А4/6), Бланк "Карта епід.спостереження" (А5), Бланк "Аналіз сечі загальний" (А4/6), Бланк "Аналіз крові кпін." (А4/6), Бланк "Напрям на біохімічний аналіз крові" (А5), Бланк "Зведена відомість обліку руху хворих" (А4х), Бланк "Протокол переливання крові" (А5х)
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2020-09-03-006732-b ● 9038a0e07ef34aeb9bb6d5092b0d4a81
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
03 вересня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990462 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Контактна особа: |
Катерина Геннадіївна +380626744335 klu-cgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Завантажена специфікація, у зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше, вказаний тип файлу Кошторис (розрахунок вартості)
Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06
Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо:
замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень
"Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі?
Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону.
Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору.
Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень.
З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі,
замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)).
При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06
Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо:
замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень
"Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі?
Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону.
Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору.
Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень.
З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі,
замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)).
При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Медична карта стац.хворого и (2АЗх+2А4х+2А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Бланк "Направлення на бактеріоскопічне дослідження" (А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Бланк "Накладна-вимога" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Медична карта стац.хворого (АЗх+4А4х+2А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Бланк "Згода на збір даних" (А4/3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Бланк "Інформована згода на ВІЛ" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк"Дослідження на сифіліс (А7)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк "Аналіз крові" (А4/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк "Карта епід.спостереження" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Аналіз сечі загальний" (А4/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Аналіз крові клін." (А4/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Напрям на біохімічний аналіз крові" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Бланк "Зведена відомість обліку руху хворих" (А4х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Бланк "Протокол переливання крові" (А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з моменту отримання рахунку-фактури та накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 вересня 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 15:08 |
Специфікація до додаткової угоди № 2 від 01.09.2020 р.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКА ТИПОГРАФІЯ" #36582506 |
Переможець |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 15:24
|
Додаткова угода № 2 від 01.09.2020 р до договору №0527 від 15.06.2020 р..pdf | укладений |
03 вересня 2020 15:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Медична карта стац.хворого и (2АЗх+2А4х+2А5х) | 200 | штуки |
3,48
UAH з ПДВ
|
Бланк "Направлення на бактеріоскопічне дослідження" (А5х) | 200 | штуки |
0,30
UAH з ПДВ
|
Бланк "Накладна-вимога" (А5) | 200 | штуки |
0,25
UAH з ПДВ
|
Медична карта стац.хворого (АЗх+4А4х+2А5х) | 500 | штуки |
3,48
UAH з ПДВ
|
Бланк "Згода на збір даних" (А4/3) | 300 | штуки |
0,18
UAH з ПДВ
|
Бланк "Інформована згода на ВІЛ" (А5) | 300 | штуки |
0,25
UAH з ПДВ
|
Бланк"Дослідження на сифіліс (А7)" | 500 | штуки |
0,11
UAH з ПДВ
|
Бланк "Аналіз крові" (А4/6) | 500 | штуки |
0,11
UAH з ПДВ
|
Бланк "Карта епід.спостереження" (А5) | 500 | штуки |
0,25
UAH з ПДВ
|
Бланк "Аналіз сечі загальний" (А4/6) | 1000 | штуки |
0,11
UAH з ПДВ
|
Бланк "Аналіз крові клін." (А4/6) | 1000 | штуки |
0,11
UAH з ПДВ
|
Бланк "Напрям на біохімічний аналіз крові" (А5) | 1000 | штуки |
0,25
UAH з ПДВ
|
Бланк "Зведена відомість обліку руху хворих" (А4х) | 300 | штуки |
0,54
UAH з ПДВ
|
Бланк "Протокол переливання крові" (А5х) | 200 | штуки |
0,30
UAH з ПДВ
|