Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під"їзду №2 за адресою м.Рівне вул.Київська 32
Очікувана вартість
680 154,00 UAH
UA-2020-09-03-005900-a 8fb2af1296ed4118ad4eedb3404f2006
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лащ Софія Борисівна

+380971595722 kuivska32@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ "ЖБК СИГНАЛ "
Код ЄДРПОУ: 38212456
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Київська, буд.32
Контактна особа: Лащ Софія Борисівна
+380971595722
kuivska32@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 21:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 21:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 21:42
Початок аукціону: 14 вересня 2020 11:25
Очікувана вартість: 680 154,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
робота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, місто, м. РІвне, вул. Київська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
1 послуга
робота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, місто, м. РІвне, вул. Київська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під"їзду №2 за адресою м.Рівне вул.Київська 32 Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 21:10
ТЕНДЕРНА документація.docx
08 вересня 2020 21:10
ТЕНДЕРНА документація.docx
08 вересня 2020 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 21:10
ТЕНДЕРНА документація.docx
08 вересня 2020 20:56
ТЕНДЕРНА документація.docx
03 вересня 2020 21:38
Тендерна документація.PDF
08 вересня 2020 21:10
ТЕНДЕРНА документація.docx
08 вересня 2020 20:56
ТЕНДЕРНА документація.docx
03 вересня 2020 21:38
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність дискримінаційної вимоги
Дата подання: 04 вересня 2020 12:00
Просимо Замовника закупівлі роз'яснити, яким нормативним документом передбачено наявність в учасника інженера-сантехніка, під час здійснення робіт по капітальному ремонту/модернізації ліфтів?
Відповідь відсутня
Наявність дискримінаційної вимоги
Дата подання: 04 вересня 2020 12:02
Просимо Замовника закупівлі роз'яснити, яким нормативним документом чи якою технологією (технологічним процесом) передбачено наявність/використання фасадних риштувань під час здійснення робіт по капітальному ремонту/модернізації ліфтів?
Відповідь відсутня
Невідповідність деяких розділів
Дата подання: 04 вересня 2020 12:05
В примітці до оголошення Заходи з охорони праці і техніка безпеки вказано "З метою досягнення безпечних умов виконання ремонтно-будівельних робіт з Капітальний ремонт житлового будинку № 62а на вул. С. Крушельницької м. Рівне ....." Просимо Замовника видалити даний пункт з документації оголошення, або надати роз"яснення.
Відповідь відсутня
Наявність дискримінаційної вимоги
Дата подання: 08 вересня 2020 15:02
Просимо Замовника закупівлі роз'яснити, яким нормативним документом передбачено обов"язкова наявність виконроба в штаті учасника
Відповідь відсутня
Наявність дискримінаційної вимоги
Дата подання: 08 вересня 2020 15:51
Просимо Замовника закупівлі роз'яснити, яким нормативним документом передбачено, що гарантійний термін експлуатації ліфта становить не менше 18 років, або змінити даний термін на такий, що діє згідно вимог нормативних документів
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-03-005900-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ВОЛИНЬЛІФТ", Код ЄДРПОУ:20128280
Дата подання: 22 вересня 2020 11:50
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління "Волиньліфт" прийняло участь в спрощеній закупівлі № UA-2020-09-03-005900-a згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»»). За результатами закупівлі рішенням уповноваженої особи, що оформлене протоколом № 1 від 21 вересня 2020 року, визначено переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів - Приватне акціонерне товариство "Рівнеліфт".
ТОВ "СРБУ"Волиньліфт" не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення щодо визначення переможцем ПрАТ "Рівнеліфт" прийняте з порушеннями, свідчить про дискримінацію інших учасників, недотримання принципів здійснення публічних закупівель та власне здійснено необ'єктивне та упереджене визначення переможця.
Рішення не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»»), не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав:

1. Згідно абзацу 8, пункту 2.6 "Визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю" Розділу ІІ. "Порядок внесення змін та надання роз’яснень до спрощеної закупівлі", вказано, що Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) спрощеної закупівлі. У разі, якщо договір про закупівлю укладено з порушенням вимог цієї частини він є нікчемним.
В проекті Договору до оголошення вказано "п. 17.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк становить 18 років від дня прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником."
Також, згідно п.8. таблиці, частини 4 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, Додатку 1 до оголошення, вказано, що учасники повинні надати Довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 7 до тендерної документації з заповненим та засвідченим зі своєї сторони примірником:

ПрАТ "Рівнеліфт" надав в пропозиції змінений проект Договору, а саме "п. 17.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк становить 18 місяців від дня прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником."
Тобто учасник на власний розсуд вніс зміни в проект договору та на власний розсуд зменшив гарантійний термін експлуатації ліфта в 12 разів!
Також учасник надав листа № 137/06 від 09.09.2020 р. в якому учасник ПрАТ "Рівнеліфт" вказав що частково погоджується з умовами проекту договору та пропонує внести зміни в проект Договору щодо зміни гарантійного терміну з 18 років до 18 місяців, що не відповідає гарантійному терміну вказаному в проекті договору.
Також, згідно розділу V п.5.2 Документаціїї вказано:
5.2. Підстави відхилення пропозиції учасника, абзац 2.
У разі незгоди Учасника з істотними умовами договору або відсутності гарантійного листа щодо погодження з ними або відсутності підтвердження не застосування до Учасника заходів обмежувального характеру у вигляді санкцій, пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника.

2. Згідно абзацу 11, пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", вказано "Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі пропозиції учасники надають гарантійний лист."
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не надав вказаного гарантійного листа, оскільки пропоноване учасником обладнання не відповідає Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438. Згідно прикладених учасником ПрАТ "Рівнеліфт" до поданої документації характеристик пропонованого ліфтового обладнання, обладнання відповідає ДСТУ EN81-1:2003, вказаний ДСТУ EN81-1:2003 втратив чинність 01.01.2019. На даний час діють ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ EN 81-50:2015.

3. Згідно абзацу 22-25 пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції", Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", вказано:
"Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- розрахунок твердої договірної ціни (ціни пропозиції)
- пояснювальну записку;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат на будову (виходячи з структури будівельної організації)
- проект календарного графіку виконання робіт в довільній формі;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- розрахунок заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 №1469/29599 (зі змінами)
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі ІВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
Учасник процедури закупівель повинен надати в складі пропозиції електронний варіант розрахунку договірної ціни, виконаний в програмному комплексі ІВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, викладеній у Додатку №2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації."
В кошторисній документації учасника ПрАТ "Рівнеліфт" відсутні:
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;
- розрахунок заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 №1469/29599 (зі змінами).
А також відсутній електронний варіант розрахунку договірної ціни.

4. Після абзацу 22-25, пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано що учасник в складі пропозиції повинен надати:
- копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
Також, Згідно п.3. таблиці, частини 1 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Додатку 1 до оголошення, вказано надати Скан копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів не нижче класу наслідків СС2.

Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав ліцензію серія АД, № 040500 перелік робіт до якої не узгоджується з діючим Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256.
Натомість Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав лист від Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДЕРЖАРХБУДІНСПЕКЦІЯ) ВІД 08.06.17 № 30-402-1089 яким Держархбудінспекція підтверджує, що в учасника ПрАТ "Рівнеліфт" перелік робіт до ліцензії не не узгоджується з діючим Переліком видів робіт які підлягають ліцензуванню також Держархбудінспекція залишила заяву ПрАТ "Рівнеліфт" без розгляду відповідно до пункту 3 частини другої статті 12 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності, тобто як таку що подана із порушенням строків подання. (п.3 ч.2, ст.12 ЗУ 3) подання заяви з порушенням строків, передбачених цим Законом; )
Тобто учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не звернувся повторно і в строки щодо приведення переліку робіт до власної ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства, а також не звернувся щодо видачі нової ліцензії з відповідним переліком робіт.
Мало того, умовами закупівлі передбачено виконання освітлення шахти ліфта, машинного приміщення - роботи які підлягають ліцензуванню згідно діючого Переліку, але які відсутні в переліку робіт в ліцензії учасника ПрАТ "Рівнеліфт". (2.01.06 електропостачання і електроосвітлення). Тобто з наявною ліцензією учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не має права виконувати вказані роботи.

5. Після абзацу 22-25, пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано що учасник в складі пропозиції повинен надати:
- гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі;
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не надав вказаного гарантійного листа. Оскільки пропоноване обладнання не відповідає Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438. Згідно прикладених учасником ПрАТ "Рівнеліфт" характеристик пропонованого ліфтового обладнання, обладнання відповідає ДСТУ EN81-1:2003, вказаний ДСТУ EN81-1:2003 втратив чинність 01.01.2019. На даний час діють ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ EN 81-50:2015.
Натомість учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав лист № 137/06 від 09.09.2020 р. де вказав гарантійний термін 18 місяців, що не відповідає гарантійному терміну вказаному в проекті договору. (Згідно проекту Договору гарантійний термін має становити 18 років).

6. Згідно Додатку 4 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту, до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказано надати копії технічних паспортів.
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" в довідці № 131/06 від 09.09.2020 р вказав наявність автопогрузчика, трьох автомобілів, причепу до автомобіля, однак копії технічних паспортів не надав.

7. Згідно п.2. таблиці Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, частини 1 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Додатку 1 до оголошення, вказано:
УВАГА! Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації: інженер виробничого тех.відділу, виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт, інженера з техніки безпеки та охорони праці (або особи, яка виконує його обов’язки) та інших відповідальних працівників будівництва, які повинні відповідати рівням кваліфікації
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" в довідці № 130/07 від 09.09.2020 р вказав наявність 7 працівників, однак серед них відсутні інженер виробничого тех.відділу, виконавець робіт або майстр будівельних та монтажних робіт.

8. Згідно Технічного завдання (Додаток 2 до оголошення) замовником заплановано закупити "Ліфт пасажирський П-400/9" що розшифровується як ліфт пасажирський вантажопідйомністю 400 кг на 9 зупинок.
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав кошторисну документацію в якій вказав "Ліфт пасажирський П-320/9" та надав характеристики пропонованого обладнання де вказав модель пропонованого ліфта КВМ-0307Б виробництва ВАТ "Могильовліфтмаш" Республіка Білорусь.
Однак, модель КВМ-0307Б1 розшифровується як "Комплектна Відомість Матеріалів - 0307Б1", тобто КВМ-0307Б1 не є цілий ліфт в якого нормативний термін експлуатації становить 25 років (Ліфти пасажирські ВАТ "Могильовліфтмаш" мають маркування ЛП-0401К та розшифровуються як Ліфт Пасажирський -0401К), а комплект минулорічного обладнання, нормативний термін експлуатації якого складе максимум всього 17 років (згідно прикладених характеристик обладнання 2019 року виготовлення, відповідно ПрАТ "Рівнеліфт" відмовився надавати гарантію на 18 років, як вказано в проекті договору на закупівлю). Від комплектного ліфта КВМ відрізняється відсутністю порталів дверей шахти, відсутністю порогів дверей шахти, вантажів противаги, та інших вузлів.
Також, пропоновані параметри обладнання учасника ПрАТ "Рівнеліфт" відрізняються від параметрів вказаних в Технічних, якісних та кількісних вимогах до модернізації ліфта пасажирського (таблиця 2 Додатку 2 до оголошення) а саме, запропоновано меншу висоту кабіни, меншу ширину кабіни, а також двері шахти без вогнестійкості.
Також, учасником ПрАТ "Рівнеліфт" вказано відповідність пропонованого обладнання ДСТУ EN81-1:2003, вказаний ДСТУ EN81-1:2003 втратив чинність 01.01.2019, також вказаний ДСТУ EN81-1:2003 не відповідає Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438, що унеможливить введення ліфта в експлуатацію.
На заміну ДСТУ EN81-1:2003 на даний час чинні ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ EN 81-50:2015, завдяки яким виробниками значно змінено конструкцію ліфтів та схему управління, замінено систему обмеження швидкості, уловлення кабіни та застосовано систему запобігання ненавмисному руху кабіни. А також значно збільшились вимоги до безпеки та комфорту використання ліфтів, в тому числі щодо інклюзивності будівель та споруд та захисту від інших небезпек.

9. Згідно проекту Договору та вимог документації, вказано строк виконання робіт до 31.12.2020 року.
ПрАТ "Рівнеліфт" в довідці № 130/07 від 09.09.2020 р Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказав всього 2 електромеханіків з ліфтів, а згідно наданої кошторисної документації вказав нормативну кошторисну трудомісткість робіт 2,7840445 тис. люд.-год. Тобто, в разі виконання робіт, які передбачені умовами оголошення двома електромеханіками з ліфтів, термін виконання складе 174 дні, тобто учасник ПрАТ "Рівнеліфт" в принципі не може виконати роботи в терміни, що передбачені умовами закупівлі.

На основі вищевикладеного, можна зробити висновок, що учасник ПрАТ "Рівнеліфт" пропонує навіть не ліфт, а обладнання яке не відповідає вимогам законодавства та нормативної документації, з обмеженим терміном експлуатації, а також не встигне вчасно виконати роботи, а пропозиція ПрАТ "Рівнеліфт" не відповідає вимогам документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»»), а також не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".

На основі виявленої значної кількості неприпустимих відхилень та порушень, вважаємо рішення уповноваженої особи Лащ С. Б. таким, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, необ'єктивним, упередженим та протиправним і пропозиція учасника ПрАТ "Рівнеліфт" підлягає дискваліфікації.

На основі вищевикладеного вимагаємо:

1.Скасувати рішення уповноваженої особи Лащ С. Б., оформлене протоколом № 1 від 21 вересня 2020 року, де визначено переможцем спрощеної закупівлі № UA-2020-09-03-005900-a згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»») учасника торгів - ПрАТ "Рівнеліфт".
2.Скасувати рішення уповноваженої особи Лащ С. Б., оформлене протоколом № 1 від 21 вересня 2020 року, про намір укладення договір про закупівлю з ПрАТ "Рівнеліфт".

У випадку незадоволення нашої вимоги на підставі п. 20 ст.14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі звертатиметься до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Також, враховуючи наявність ознак порушення Закону про публічні закупівлі, а саме: порушення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; та запобігання корупційним діям і зловживанням, у разі ігнорування даної вимоги її копії будуть направлені до органів зі спеціальними повноваженнями у сфері протидії корупції, визначені ЗУ «Про запобігання корупції», які здійснюють заходи щодо запобігання і протидії їй, безпосередньо виявляють, припиняють або розслідують корупційні правопорушення чи пов’язані з ними:
– органи прокуратури;
– органи Національної поліції України;
– Національне агентство з питань запобігання корупції.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005900-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ВОЛИНЬЛІФТ", Код ЄДРПОУ:20128280
Дата подання: 22 вересня 2020 12:39
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління "Волиньліфт" прийняло участь в спрощеній закупівлі № UA-2020-09-03-005900-a згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»»). За результатами закупівлі рішенням уповноваженої особи, що оформлене протоколом № 1 від 21 вересня 2020 року, визначено переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів - Приватне акціонерне товариство "Рівнеліфт".
ТОВ "СРБУ"Волиньліфт" не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення щодо визначення переможцем ПрАТ "Рівнеліфт" прийняте з порушеннями, свідчить про дискримінацію інших учасників, недотримання принципів здійснення публічних закупівель та власне здійснено необ'єктивне та упереджене визначення переможця.
Рішення не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»»), не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав:

1. Згідно абзацу 8, пункту 2.6 "Визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю" Розділу ІІ. "Порядок внесення змін та надання роз’яснень до спрощеної закупівлі", вказано, що Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) спрощеної закупівлі. У разі, якщо договір про закупівлю укладено з порушенням вимог цієї частини він є нікчемним.
В проекті Договору до оголошення вказано "п. 17.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк становить 18 років від дня прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником."
Також, згідно п.8. таблиці, частини 4 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, Додатку 1 до оголошення, вказано, що учасники повинні надати Довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 7 до тендерної документації з заповненим та засвідченим зі своєї сторони примірником:

ПрАТ "Рівнеліфт" надав в пропозиції змінений проект Договору, а саме "п. 17.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк становить 18 місяців від дня прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником."
Тобто учасник на власний розсуд вніс зміни в проект договору та на власний розсуд зменшив гарантійний термін експлуатації ліфта в 12 разів!
Також учасник надав листа № 137/06 від 09.09.2020 р. в якому учасник ПрАТ "Рівнеліфт" вказав що частково погоджується з умовами проекту договору та пропонує внести зміни в проект Договору щодо зміни гарантійного терміну з 18 років до 18 місяців, що не відповідає гарантійному терміну вказаному в проекті договору.
Також, згідно розділу V п.5.2 Документаціїї вказано:
5.2. Підстави відхилення пропозиції учасника, абзац 2.
У разі незгоди Учасника з істотними умовами договору або відсутності гарантійного листа щодо погодження з ними або відсутності підтвердження не застосування до Учасника заходів обмежувального характеру у вигляді санкцій, пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника.

2. Згідно абзацу 11, пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", вказано "Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі пропозиції учасники надають гарантійний лист."
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не надав вказаного гарантійного листа, оскільки пропоноване учасником обладнання не відповідає Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438. Згідно прикладених учасником ПрАТ "Рівнеліфт" до поданої документації характеристик пропонованого ліфтового обладнання, обладнання відповідає ДСТУ EN81-1:2003, вказаний ДСТУ EN81-1:2003 втратив чинність 01.01.2019. На даний час діють ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ EN 81-50:2015.

3. Згідно абзацу 22-25 пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції", Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", вказано:
"Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- розрахунок твердої договірної ціни (ціни пропозиції)
- пояснювальну записку;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат на будову (виходячи з структури будівельної організації)
- проект календарного графіку виконання робіт в довільній формі;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- розрахунок заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 №1469/29599 (зі змінами)
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі ІВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
Учасник процедури закупівель повинен надати в складі пропозиції електронний варіант розрахунку договірної ціни, виконаний в програмному комплексі ІВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, викладеній у Додатку №2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації."
В кошторисній документації учасника ПрАТ "Рівнеліфт" відсутні:
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;
- розрахунок заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 №1469/29599 (зі змінами).
А також відсутній електронний варіант розрахунку договірної ціни.

4. Після абзацу 22-25, пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано що учасник в складі пропозиції повинен надати:
- копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
Також, Згідно п.3. таблиці, частини 1 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Додатку 1 до оголошення, вказано надати Скан копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів не нижче класу наслідків СС2.

Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав ліцензію серія АД, № 040500 перелік робіт до якої не узгоджується з діючим Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256.
Натомість Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав лист від Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДЕРЖАРХБУДІНСПЕКЦІЯ) ВІД 08.06.17 № 30-402-1089 яким Держархбудінспекція підтверджує, що в учасника ПрАТ "Рівнеліфт" перелік робіт до ліцензії не не узгоджується з діючим Переліком видів робіт які підлягають ліцензуванню також Держархбудінспекція залишила заяву ПрАТ "Рівнеліфт" без розгляду відповідно до пункту 3 частини другої статті 12 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності, тобто як таку що подана із порушенням строків подання. (п.3 ч.2, ст.12 ЗУ 3) подання заяви з порушенням строків, передбачених цим Законом; )
Тобто учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не звернувся повторно і в строки щодо приведення переліку робіт до власної ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства, а також не звернувся щодо видачі нової ліцензії з відповідним переліком робіт.
Мало того, умовами закупівлі передбачено виконання освітлення шахти ліфта, машинного приміщення - роботи які підлягають ліцензуванню згідно діючого Переліку, але які відсутні в переліку робіт в ліцензії учасника ПрАТ "Рівнеліфт". (2.01.06 електропостачання і електроосвітлення). Тобто з наявною ліцензією учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не має права виконувати вказані роботи.

5. Після абзацу 22-25, пункту 3.1 "Зміст і спосіб подання пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі", документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано що учасник в складі пропозиції повинен надати:
- гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі;
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" не надав вказаного гарантійного листа. Оскільки пропоноване обладнання не відповідає Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438. Згідно прикладених учасником ПрАТ "Рівнеліфт" характеристик пропонованого ліфтового обладнання, обладнання відповідає ДСТУ EN81-1:2003, вказаний ДСТУ EN81-1:2003 втратив чинність 01.01.2019. На даний час діють ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ EN 81-50:2015.
Натомість учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав лист № 137/06 від 09.09.2020 р. де вказав гарантійний термін 18 місяців, що не відповідає гарантійному терміну вказаному в проекті договору. (Згідно проекту Договору гарантійний термін має становити 18 років).

6. Згідно Додатку 4 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту, до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказано надати копії технічних паспортів.
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" в довідці № 131/06 від 09.09.2020 р вказав наявність автопогрузчика, трьох автомобілів, причепу до автомобіля, однак копії технічних паспортів не надав.

7. Згідно п.2. таблиці Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, частини 1 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Додатку 1 до оголошення, вказано:
УВАГА! Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації: інженер виробничого тех.відділу, виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт, інженера з техніки безпеки та охорони праці (або особи, яка виконує його обов’язки) та інших відповідальних працівників будівництва, які повинні відповідати рівням кваліфікації
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" в довідці № 130/07 від 09.09.2020 р вказав наявність 7 працівників, однак серед них відсутні інженер виробничого тех.відділу, виконавець робіт або майстр будівельних та монтажних робіт.

8. Згідно Технічного завдання (Додаток 2 до оголошення) замовником заплановано закупити "Ліфт пасажирський П-400/9" що розшифровується як ліфт пасажирський вантажопідйомністю 400 кг на 9 зупинок.
Учасник ПрАТ "Рівнеліфт" надав кошторисну документацію в якій вказав "Ліфт пасажирський П-320/9" та надав характеристики пропонованого обладнання де вказав модель пропонованого ліфта КВМ-0307Б виробництва ВАТ "Могильовліфтмаш" Республіка Білорусь.
Однак, модель КВМ-0307Б1 розшифровується як "Комплектна Відомість Матеріалів - 0307Б1", тобто КВМ-0307Б1 не є цілий ліфт в якого нормативний термін експлуатації становить 25 років (Ліфти пасажирські ВАТ "Могильовліфтмаш" мають маркування ЛП-0401К та розшифровуються як Ліфт Пасажирський -0401К), а комплект минулорічного обладнання, нормативний термін експлуатації якого складе максимум всього 17 років (згідно прикладених характеристик обладнання 2019 року виготовлення, відповідно ПрАТ "Рівнеліфт" відмовився надавати гарантію на 18 років, як вказано в проекті договору на закупівлю). Від комплектного ліфта КВМ відрізняється відсутністю порталів дверей шахти, відсутністю порогів дверей шахти, вантажів противаги, та інших вузлів.
Також, пропоновані параметри обладнання учасника ПрАТ "Рівнеліфт" відрізняються від параметрів вказаних в Технічних, якісних та кількісних вимогах до модернізації ліфта пасажирського (таблиця 2 Додатку 2 до оголошення) а саме, запропоновано меншу висоту кабіни, меншу ширину кабіни, а також двері шахти без вогнестійкості.
Також, учасником ПрАТ "Рівнеліфт" вказано відповідність пропонованого обладнання ДСТУ EN81-1:2003, вказаний ДСТУ EN81-1:2003 втратив чинність 01.01.2019, також вказаний ДСТУ EN81-1:2003 не відповідає Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438, що унеможливить введення ліфта в експлуатацію.
На заміну ДСТУ EN81-1:2003 на даний час чинні ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ EN 81-50:2015, завдяки яким виробниками значно змінено конструкцію ліфтів та схему управління, замінено систему обмеження швидкості, уловлення кабіни та застосовано систему запобігання ненавмисному руху кабіни. А також значно збільшились вимоги до безпеки та комфорту використання ліфтів, в тому числі щодо інклюзивності будівель та споруд та захисту від інших небезпек.

9. Згідно проекту Договору та вимог документації, вказано строк виконання робіт до 31.12.2020 року.
ПрАТ "Рівнеліфт" в довідці № 130/07 від 09.09.2020 р Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказав всього 2 електромеханіків з ліфтів, а згідно наданої кошторисної документації вказав нормативну кошторисну трудомісткість робіт 2,7840445 тис. люд.-год. Тобто, в разі виконання робіт, які передбачені умовами оголошення двома електромеханіками з ліфтів, термін виконання складе 174 дні, тобто учасник ПрАТ "Рівнеліфт" в принципі не може виконати роботи в терміни, що передбачені умовами закупівлі.

На основі вищевикладеного, можна зробити висновок, що учасник ПрАТ "Рівнеліфт" пропонує навіть не ліфт, а обладнання яке не відповідає вимогам законодавства та нормативної документації, з обмеженим терміном експлуатації, а також не встигне вчасно виконати роботи, а пропозиція ПрАТ "Рівнеліфт" не відповідає вимогам документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»»), а також не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".

На основі виявленої значної кількості неприпустимих відхилень та порушень, вважаємо рішення уповноваженої особи Лащ С. Б. таким, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, необ'єктивним, упередженим та протиправним і пропозиція учасника ПрАТ "Рівнеліфт" підлягає дискваліфікації.

На основі вищевикладеного вимагаємо:

1.Скасувати рішення уповноваженої особи Лащ С. Б., оформлене протоколом № 1 від 21 вересня 2020 року, де визначено переможцем спрощеної закупівлі № UA-2020-09-03-005900-a згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт/модернізація/ ліфта під´їзду №2 за адресо м. Рівне, вул. Київська 32 (ДК 021:2015 – 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»») учасника торгів - ПрАТ "Рівнеліфт".
2.Скасувати рішення уповноваженої особи Лащ С. Б., оформлене протоколом № 1 від 21 вересня 2020 року, про намір укладення договір про закупівлю з ПрАТ "Рівнеліфт".

У випадку незадоволення нашої вимоги на підставі п. 20 ст.14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі звертатиметься до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Також, враховуючи наявність ознак порушення Закону про публічні закупівлі, а саме: порушення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; та запобігання корупційним діям і зловживанням, у разі ігнорування даної вимоги її копії будуть направлені до органів зі спеціальними повноваженнями у сфері протидії корупції, визначені ЗУ «Про запобігання корупції», які здійснюють заходи щодо запобігання і протидії їй, безпосередньо виявляють, припиняють або розслідують корупційні правопорушення чи пов’язані з ними:
– органи прокуратури;
– органи Національної поліції України;
– Національне агентство з питань запобігання корупції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 14:04
На оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення «Капітальний ремонт / модернізація ліфта під’їзду №2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 32»
Відповідаємо:
Замовник згідний зі зміною пункту 17.1 Договору-підряду: «Гарантійний термін становить 18 місяців від дня прийняття закінчених робіт Замовником».
Під поняттям гарантійний термін експлуатації ліфта мається на увазі термін «Гарантійний строк на устаткування ліфта», згідно Національному стандарту України ДСТУ 7309:2013 він становить 18 місяців від дати введення його в експлуатацію , а експертне обстеження ліфта після модернізації проводиться через 18 років експлуатації.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньліфт» не надало повного переліку документів зокрема:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту
- Локальні кошториси


Уповноважена особа
Лащ С.Б.

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 11:50
Лист.pdf

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 12:39
Лист 2.pdf

Документи

23 вересня 2020 14:03
відповідь на оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ РІВНЕЛІФТ 656 424,07
UAH з ПДВ
635 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ВОЛИНЬЛІФТ" 680 154,00
UAH з ПДВ
635 980,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:29
Кошторис_.PDF
11 вересня 2020 15:29
Договір.PDF
11 вересня 2020 15:28
Витяги з реєстру.PDF
11 вересня 2020 15:28
Статут.PDF
11 вересня 2020 15:28
декларація.PDF
11 вересня 2020 15:28
ліцензія.PDF
11 вересня 2020 15:28
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 вересня 2020 12:50
Дод_1_04_3_1_Витяг ПДВ.PDF
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_03_4_Довідка_Вит_Кон33.pdf
13 вересня 2020 12:50
Технічне_завдання.pdf
13 вересня 2020 12:50
форма_пропозиція.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод№6_проект_ договору.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_04_11_Декларація.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_05_Стаття_17.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_02_5_ форма ДФ1.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_03_1_Аналогічні.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_02_6_Квитанція.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_04_10_Дозвіл.pdf
13 вересня 2020 12:50
4_Лист гарантія.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_04_01_2_Опис.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_03_5_Лист_відгук_Кон33.pdf
13 вересня 2020 12:50
Дод_1_04_3_2_Витяг з реєстру.pdf
13 вересня 2020 12:50
5_Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ РІВНЕЛІФТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ВОЛИНЬЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ РІВНЕЛІФТ
#05523808
Переможець 635 979,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 13:48

Документи

21 вересня 2020 13:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ РІВНЕЛІФТ
#05523808
635 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 13:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 21:05
Додаток _2 до договору _42 від 25.09.2020 (07.12.2020).PDF зміни до договору
07 грудня 2020 21:00
Додаток _1 до договору _42 від 25.09.2020 ( від 04.12.2020).PDF зміни до договору
07 грудня 2020 20:40
Додаток _1 до договору _42 від 25.09.2020 (04.12.2020).PDF зміни до договору
07 грудня 2020 20:40
Додатки до договору Новий.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 20:40
Додатки до договору (1).PDF зміни до договору
04 грудня 2020 20:41
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 08:50
Додатки до договору (1).PDF укладений
27 вересня 2020 20:44
Договір Сигнал (2).PDF зміни до договору
27 вересня 2020 20:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквизитів сторін
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодили зменшеня ціни
Номер договору про закупівлю: 42
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погоджено ціну в сторону зменшення
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML