Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція площі по вулиці Героїв Небесної сотні із спорудженням пам’ятника на честь борців за волю та незалежність України» (монтаж ектроосвітлення, системи поливу, озеленення) м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
1 275 460,14 UAH
UA-2020-09-03-005598-a 78e1ea45b6cd4023aba4b29ee34b967c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Мельник Володимирівна

djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Людмила Мельник Володимирівна
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Враховуючи те, що після укладення з ПП «БУДМАКС» договору № 1073/2020 від 25.05.2020 року про виконання робіт реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт по реконструкції того самого об’єкта замовник має право, скориставшись положеннями пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», укласти договір про закупівлю з тим самим учасником, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору, укладеного за результатами проведення тендеру.
Вартість договору № 1073/2020 від 25.05.2020 року, укладеного з ПП «БУДМАКС» за результатами проведення відкритих торгів UA-2020-04-14-001649-a складає 2 552 447,35 грн.. Вартість додаткових будівельних робіт по проекту «Реконструкція площі по вулиці Героїв Небесної сотні із спорудженням пам’ятника на честь борців за волю та незалежність України» (монтаж електроосвітлення, системи поливу, озеленення) м. Біла Церква Київської області» складає 1 275 460,14 грн., що не перевищує 50% вартості основного договору, укладеного за результатами проведення тендеру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 17:38
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Переговорна процедура проводиться на підставі, передбачених положеннями пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція площі по вулиці Героїв Небесної сотні із спорудженням пам’ятника на честь борців за волю та незалежність України» (монтаж ектроосвітлення, системи поливу, озеленення) м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Героїв Небесної Сотні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

03 вересня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будмакс"
#35964221
Переможець 1 275 460,14
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:38

Документи

03 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:37
Протокол 283.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будмакс"
#35964221
1 275 460,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:37
Протокол 283.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 13:55
1300-01.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:54
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:12
Договір 1300.pdf укладений
14 вересня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1300/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 268 480,89
UAH (в тому числі ПДВ 211 412,48 UAH)