Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СРV ДК 021:2015 – 79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуга з організації проведення заходу «День міста Запоріжжя, Покровський ярмарок, День визволення м.Запоріжжя та Військова реконструкція»).
Очікувана вартість
3 985 000,00 UAH
UA-2020-09-03-005589-a f1f5a0ce6c53475397486e285439e0eb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімонова Катерина Олександрівна

+380617082641 uprtur@gmail.con

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А
Контактна особа: Сімонова Катерина Олександрівна
+380617082641
uprtur@gmail.con
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 17:30
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:27
Очікувана вартість: 3 985 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19925 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


СРV ДК 021:2015 – 79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуга з організації проведення заходу «День міста Запоріжжя, Покровський ярмарок, День визволення м.Запоріжжя та Військова реконструкція»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СРV ДК 021:2015 – 79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуга з організації проведення заходу «День міста Запоріжжя, Покровський ярмарок, День визволення м.Запоріжжя та Військова реконструкція»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, за подальшим узгодженням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 60 Календарні 15
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 85

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 17:30
Додаток 7.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 6.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 5.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 4.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 3.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 2.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 1.pdf
03 вересня 2020 17:30
Тендерна документація.pdf
03 вересня 2020 17:30
Оголошення.pdf
07 вересня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 17:30
Додаток 7.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 6.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 5.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 4.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 3.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 2.pdf
03 вересня 2020 17:30
Додаток 1.pdf
03 вересня 2020 17:30
Тендерна документація.pdf
03 вересня 2020 17:30
Оголошення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-03-005589-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2740613098
Дата подання: 11 вересня 2020 11:23
Скарга щодо порушення закону України " Про публічні закупівлі"
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ФОП Дрозденко Максим Вікторович юридична адреса: 69096, місто Запоріжжя, вул. Ленська буд. 19 адреса для листування: 69063, місто Запоріжжя, вул. Сергія Серікова, буд. 30; тел./факс 098 399 46 07 e-mail: navigator_zp2017@ukr.net РНОКПП :2740613098 Замовник: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради адреса: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А тел./факс +380617082641 e-mail: uprtur@gmail.com ЄДРПОУ: 37573471 Інформація про закупівлю: CPV ДК 021:2015 – 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуга з організації проведення заходу «День міста Запоріжжя, Покровський ярмарок, День визволення м. Запоріжжя та Військова реконструкція до 250 річчя Запоріжжя») Закупівля № 7059817 ID у Prozorro: f1f5a0ce6c53475397486e285439e0eb Номер у Prozorro: UA-2020-09-03-005589-а СКАРГА щодо тендерної документації Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради було оголошено закупівлю ID f1f5a0ce6c53475397486e285439e0eb, номер у Prozorro: UA-2020-09-03-005589-а на закупівлю: CPV ДК 021:2015 – 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуга з організації проведення заходу «День міста Запоріжжя, Покровський ярмарок, День визволення м. Запоріжжя та Військова реконструкція до 250 річчя Запоріжжя»). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості: інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Однак Замовником не надано відповідної інструкції. 2. Замовником у тендерній документації (Додаток 4) зазначені якісні вимоги до надання послуг з організації та проведення заходу, якими передбачено забезпечити досягнення таких творчо-виробничих показників: - Координація заходу на всіх локаціях. - Надання послуг із забезпечення функціювання кожної локації заходу та забезпечення роботи необхідного обладнання. - Проведення заходу відповідно до затвердженого плану. - Наявність антисептичного засобу для обробки рук (100 шт. по 4 л). - Захисні маски для організаторів там персоналу (4 тис. шт.). - Сенсорний диспенсер для антисептика (10 шт.). - Забезпечити участь волонтерів – 200 чол. - Написання сценарію, робота режисерсько-постановчої та адміністративної груп (20 чол.), артистичного персоналу, організація театралізованого дійства, проведення робочих та генеральних репетицій, організаційні витрати (канцелярські, послуги зв’язку). - Запис фонограм, музики. - Фото/відео/ зйомка протягом 4 днів (час додатково узгоджується із Замовником). - Послуги художника оформлювача. - Послуги дизайнера з оформлення локацій заходу та дизайнера для медіаресурсів на всіх локаціях. - Послуги з оформлення ландшафту – виготовлення, монтаж та демонтаж декорацій, реквізиту тощо. - Послуги з проживання (15 чол. по 2 дні, готель не менш ніж «три» зірки). - Транспортні послуги (дорога іногороднім козакам, привіз коней (2 коневози х 5 коней), грузова перевозка реквізиту, декорацій та обладнання). - Транспорт: 2 мікроавтобуси; 1 вантажівка (5 тон); 1 вантажівка (10 тон), перевезення колективів – орієнтовно 20-25 автобусів (МАН та Богдан) по кожному дню за умови роботи цілий день; Автобуси (МАН та Богдан) для перевезення 1 тис. учасників в межах міста (протягом 10 днів). - Бензин у кількості: 3935 літрів. - Продукти харчування з розрахунку на 320 чол. + харчування ветеранів. - Оренда Запорізької обласної філармонії (дата та час за подальшим узгодженням с Замовником). - Організація участі академічного симфонічного оркестру. - Організація участі академічного козацького ансамблю пісні і танцю «Запоріжці». - Організація участі солістів філармонії. - Виступ артистів Всеукраїнського масштабу (надати перелік та пропозиції для узгодження с Замовником). - Виготовлення подарункових коробок (у форматі: книжка; розміром: 350250100; у кількості 200 шт.). - Виготовлення банерних панелей (макети за подальшим узгодженням із Замовником). - Повітряні кульки на паличках (1000 шт.) - Факели (500 шт.) - Прапори (державні прапори України – 200 шт., прапорів міста Запоріжжя – 200 шт.) - столи – 10 шт. (великі); - стільці – 30 шт. - Організація воєнної реконструкції. - Учасники: (козаки-піші бійці – 40 чол.; козаки-пушарі – 10 чол.; козаки-вершники – 5 чол.; татари – 10 чол.; поляки – 10 чол.; турки – 10 чол.; москалі – 10 чол.; вороги пушкарі – 10 чол.; вороги вершники – 5 чол.) - Піротехніка (20 гармат х 20 пострілів). - Постріли з рушниць і пістолетів (20 шт. х 20 пострілів). - Оренда возів (2 шт. х 1 день). - Оренда костюмів (амортизація, ремонт та ін.) на 110 чоловік. - Оренда зброї (списи – 80 шт.; шаблі – 80 шт.; гармати – 20 шт.) - 6 палаток ОСТ; - 2 палатки ОСБ; - солома пресована 20 куб.м3; - польові кухні – 4 шт. (тип КП-48); - цистерни водяні – 2 шт. (ЦВ-1,2 м3); - огорожа 200 м/п; - ліжка в комплекті – 20 шт.; - стіл 8-місний – 6 шт.; - лавки 4-місні – 12 шт.; - імітація розривів – 1 комплект; - холості патрони (7.62х54); - холості патрони (7.62х39); - холості патрони (тип люгер 9х19); - Комплект інженерних споруд, згідно сценарію замовника. - а/л ЗИС-5 х 4 шт. - а/л ГАЗ-АА х 1 шт. - а/л Studebeiker US-6 х 1 шт. - GMC-353 х 1 шт. - Dodge ¾ х 2 шт. - ГАЗ-67 Б х 2 шт. - Willys х 1 шт. - Тягач артилерійський «Комсомолець» х 1 шт. - Мотоцикл BMW – R75 х 4 шт. - Мотоцикл М-72 х 2 шт. - БА-64 х 1 шт. - Ігрове прицепне знаряддя ЗИС-3 х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя ЗИС-2 х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя сорокоп’ятка х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя міномет 82 мм х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя міномет 120 мм х 2 шт. - Ігрова стрілецька зброя (кулемет «Максим», ДТ-27, СГ-43, MG-34, MG-42). - Особиста стрілецька ігрова зброя, згідно сценарію замовника на 200 чоловік. - Шатри (2-х купольні шатри 7*5 м 5 шт + МУЛЬТИФЛЕКС 30*10). - Намет 6 х 8 м. (1 шт.) - Намети 2 х 2 у якості гримерок (19 шт.) - Забезпечення охорони всіх локацій. При цьому, позиції: «- а/л ЗИС-5 х 4 шт. - а/л ГАЗ-АА х 1 шт. - а/л Studebeiker US-6 х 1 шт. - GMC-353 х 1 шт. - Dodge ¾ х 2 шт. - ГАЗ-67 Б х 2 шт. - Willys х 1 шт. - Тягач артилерійський «Комсомолець» х 1 шт. - Мотоцикл BMW – R75 х 4 шт. - Мотоцикл М-72 х 2 шт. - БА-64 х 1 шт. - Ігрове прицепне знаряддя ЗИС-3 х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя ЗИС-2 х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя сорокоп’ятка х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя міномет 82 мм х 2 шт. - Ігрове прицепне знаряддя міномет 120 мм х 2 шт. - Ігрова стрілецька зброя (кулемет «Максим», ДТ-27, СГ-43, MG-34, MG-42)» не є у широкому доступі на ринку, оскільки вказані предмети є ретро-автомобілями та антикварною воєнною технікою. Таким чином, сформувавши предмет закупівлі без його поділу на лоти, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар одразу по всім позиціям технічних вимог тендерної документації. 3. За пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Також за частиною 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Натомість, Замовником, щодо предмета закупівлі, зазначені пункти у переліку передбаченого забезпечення досягнення таких творчо-виробничих показників, а саме: «- Виготовлення подарункових коробок (у форматі: книжка; розміром: 350250100; у кількості 200 шт.). (не зазначено: колір, матеріал виробу) - Повітряні кульки на паличках (1000 шт.) (не зазначено: колір, розмір, матеріал кульок та паличок.) - Факели (500 шт.) (не зазначено жодних якісних та технічних характеристик) - Прапори (державні прапори України – 200 шт., прапорів міста Запоріжжя – 200 шт.) (не зазначено розмір та матеріал прапорів) - столи – 10 шт. (великі); (не зазначено: матеріал, колір та розмір предметів) - стільці – 30 шт. (не зазначено матеріал та колір предметів) - Оренда возів (2 шт. х 1 день). (не зазначено: матеріал та розмір предметів) - ліжка в комплекті – 20 шт.; (не зазначено жодних якісних та технічних характеристик) - стіл 8-місний – 6 шт.; (не зазначено: матеріал, колір та розмір предметів) - лавки 4-місні – 12 шт.; (не зазначено матеріал, розмір та колір предметів)» Таким чином у тендерній документації не зазначені необхідні технічні та якісні характеристики предметів закупівлі. Тобто, специфікації надто невизначені, що дозволяє Замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим технічним вимогам. 4. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить частині 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Натомість Замовником в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання для учасників відкритих торгів» зазначені конкретні торгівельні марки товару без зазначення можливості надати еквівалент, а саме: - а/л ЗИС-5 х 4 шт. - а/л ГАЗ-АА х 1 шт. - а/л Studebeiker US-6 х 1 шт. - GMC-353 х 1 шт. - Dodge ¾ х 2 шт. - ГАЗ-67 Б х 2 шт. - Willys х 1 шт. - Тягач артилерійський «Комсомолець» х 1 шт. - Мотоцикл BMW – R75 х 4 шт. - Мотоцикл М-72 х 2 шт. - БА-64 х 1 шт. 5. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено наявність проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Вказані вимоги зазначені у пункті 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Натоміть Замовником надано у тендерній документації (Додаток 5) Проект договору про закупівлю послуг за публічні кошти, який не має пункту щодо порядку змін умов договору. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має право встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути цю скаргу та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: - Оголошення Замовника про проведення відкритих торгів; - Додаток 4 до тендерної документації; - Додаток 5 до тендерної документації. 11.09.2020 Дрозденко М.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 09:49
рішення від 15.09.2020 № 17314.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 09:49
інформація про перенесення від 24.09.2020 № 15077.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 12:45
інформація про перенесення від 07.10.2020 № 15757.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 09:04
рішення від 08.10.2020 № 19006.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 23:58

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 10:54
Оголошення (1).pdf
11 вересня 2020 10:54
Додаток 4.pdf
11 вересня 2020 10:54
Додаток 5.pdf

Документи подані замовником

16 вересня 2020 14:37
Пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марченко Віталій Романович 3 978 000,00
UAH з ПДВ
3 978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 3 980 000,00
UAH з ПДВ
3 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:59
Виписка з ЄДР.pdf
16 вересня 2020 17:59
Витяг з ЄДР (повний).pdf
16 вересня 2020 17:59
Гарант.лист зах.довкіл.pdf
16 вересня 2020 17:59
Гарант.лист іст.ум.дог.pdf
16 вересня 2020 17:59
Дов.про печатку.pdf
16 вересня 2020 17:58
Дов.про праців..pdf
16 вересня 2020 17:58
Дов.про санкції.pdf
16 вересня 2020 17:58
Дов.про статут.pdf
16 вересня 2020 17:58
Довідка мат.база.pdf
16 вересня 2020 17:58
Дод.1ТП.pdf
16 вересня 2020 17:58
Дод.4Тех.завд..pdf
16 вересня 2020 17:57
Додат.3ст.17.pdf
16 вересня 2020 17:57
Єдиний податок.pdf
16 вересня 2020 17:57
Лист щодо повноваж.pdf
16 вересня 2020 17:57
Лист-згодаДод.6.pdf
16 вересня 2020 17:57
Паспорт, ІПН.pdf
16 вересня 2020 17:57
перелік артистів.pdf
16 вересня 2020 17:57
Перелік документів.pdf
16 вересня 2020 17:57
Підписаний_ГАРАНТІЯ 2665.pdf
16 вересня 2020 17:57
Проект дог.Дод.5.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 14:42
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:39
ТЗ.PDF
16 вересня 2020 14:39
Тенд. пропозиція.PDF
16 вересня 2020 14:39
санкції.PDF
16 вересня 2020 14:39
РЕЕСТР.PDF
16 вересня 2020 14:39
проект договор.PDF
16 вересня 2020 14:39
про відсутність підстав.PDF
16 вересня 2020 14:39
працівники.PDF
16 вересня 2020 14:39
печатка.PDF
16 вересня 2020 14:39
Паспорт.PDF
16 вересня 2020 14:39
мат-база.PDF
16 вересня 2020 14:39
лист-згода.PDF
16 вересня 2020 14:39
Довидка МВС 08.09.pdf
16 вересня 2020 14:39
Гар. лист.PDF
16 вересня 2020 14:39
Витяг с печатью.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Віталій Романович

ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марченко Віталій Романович
#3340008753
Очікує рішення 3 978 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:49

Документи

16 жовтня 2020 15:09
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 16 жовтня 2020 16:47
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На виконання Протоколу позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Запорізької області № 34 від 25.09.2020 року (заборона проведення масових заходів) та слідуючи з цього Департамент не має можливості на проведення заходу та скоротив видатки на здійснення закупівлі послуги.
Документи:
16 жовтня 2020 15:35
Протокол відміна торгів.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 17:30
Кінець періоду оскарження: 27 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 26 жовтня 2020 23:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На виконання Протоколу позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екоклогічної безпеки та надзвичайних ситуацій Запорізької області №34 від 25.09.2020 року (заборона проведення масових заходів) та слідуючи з цього Департамент не має можливості на проведення заходу та скоротив видатки на здійснення закупівлі послуги.
Документи:
16 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:26
Протокол відміна торгів