Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі. Комплекти обладнання та засобів навчання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та STEM - лабораторій
39160000-1 school furniture. Sets of equipment and teaching aids for physics, chemistry, biology, mathematics and STEM laboratories
Очікувана вартість
36 071 100,00 UAH
UA-2020-09-03-005530-a 550818580e02497b9ead486d0fca6d2d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Прокоф'єва Генадіївна

380952259865
380953141575
dontenter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33913374
Місцезнаходження: 84300, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вул. Василя Стуса, 47
Контактна особа: Катерина Прокоф'єва Генадіївна
380952259865, 380953141575
dontenter@ukr.net
Додаткові контактні особи: Костенко Ірина Анатоліївна
380977601905
tender2020ik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Department of education and science of Donetsk regional state administration
National ID: 33913374
Contact point: Prokofeva Katerina Genadiivna
380952259865, 380953141575
dontenter@ukr.net
Additional contacts: Kostenko Irina
380977601905
tender2020ik@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:06
Очікувана вартість: 36 071 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360 711,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1082133 UAH
Publication date: 03 вересня 2020 17:17
Enquiries until: 25 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 36 071 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 360 711 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
мова, якою подаються тендерні пропозиції українська
The language in which tender proposals are submitted is Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 комплект
39160000-1 Шкільні меблі Комплекти обладнання та засобів навчання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та STEM - лабораторій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

39160000-1 school furniture. Sets of equipment and teaching aids for physics, chemistry, biology, mathematics and STEM laboratories
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може здійснювати попередню оплату на строк не більше двох місяців, але не пізніше кінця бюджетного періоду та не більше 20 відсотків від ціни договору про закупівлю з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та за умови відкриття Постачальником (Підрядником) небюджетного рахунку на своє ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів на цілі визначені Договором про закупівлю. Аванс 60 Календарні 20
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 17:55
Додаток 7.docx
03 вересня 2020 17:55
Додаток 6.doc
03 вересня 2020 17:55
Додаток 5.doc
03 вересня 2020 17:55
Додаток 4 технічні вимоги.docx
03 вересня 2020 17:54
Додаток 3 проект договору.docx
03 вересня 2020 17:54
Додаток 2.docx
03 вересня 2020 17:54
Додаток 1_.docx
03 вересня 2020 17:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічні договори
Дата подання: 21 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:16
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення, щодо вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме п.3.1: Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів (за формою 3), яка має містити інформацію про документально підтверджений досвід виконання двох аналогічних договорів з поставки обладнання для навчальних кабінетів та/або STEM-лабораторії для навчальних закладів освіти, загальна сума яких повинна бути не менше суми оголошення даної закупівлі. Документальним підтвердженням є договір, зобов’язання за яким виконані саме учасником у повному обсязі та належним чином, що підтверджується наданням копії самого договору, усіх видаткових накладних (актів прийому-передачі товару). Якщо наявний договір/контракт підписано в іноземній валюті на який курс валют орієнтуватися при перерахунку суми договору/контракту на гривневий еквівалент?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Якщо, аналогічний договір підписано в іноземній валюті, для перерахунку вартості договору в гривневий еквівалент Учасник повинен орієнтуватися на курс валют, що був визначений Національним Банком України у день оголошення закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-03-005530-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3125720299
Дата подання: 14 вересня 2020 15:15
Щодо технічної специфікації
Шановний Замовнику!

Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до імперативних вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.

В свою чергу, частиною 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).

Всупереч зазначеним вище імперативним вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", у Додатку 4 до Тендерної документації, взагалі відсутні технічні характеристики деяких товарів, що входять до предмету закупівлі.
Такий опис предмета закупівлі є прямим порушенням вимог статей 22-23 Закону України "Про публічні закупівлі" та може призвести до неефективного витрачання бюджетних коштів, оскільки дозволяє недобросовісним учасникам пропонувати до закупівлі обладнання низької якості за завищеними цінами.

Вимагаємо внести зміни до документації та викласти технічну специфікацію відповідно до вимог статей 22-23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 14:43
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне. Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотримання вимог чинного законодавства в цілому. Документація для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
До технічних вимог предмета закупівлі будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005530-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3125720299
Дата подання: 21 вересня 2020 09:19
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що вимога про надання аналогічних договорів на певну суму, є дискримінаційною по відношенню до інших учасників. Пропонуємо Видалити дану вимогу як дискримінаційну. На підтвердження додаємо рішення Органу оскарження.
В разі відхилення даної вимоги, її буде подано у вигляді скарги до Органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 09:00
Шановний Учасник,
Відповідно до пп.3 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Вимога щодо надання аналогічних договорів передбачена Законом України.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю та вчасно проставити обсяг товару, відповідно до вимог тендерної документації.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
Нижче наведені закупівлі де вимагалося підтвердження досвіду аналогічних договорів за предметом закупівлі в грошовому та натуральних величинах. Двоє з учасників (ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК") оскаржували дану вимогу в Антимонопольному комітеті України, в тому числі в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, по всім чотирьом скаргам було відмовлено у задоволені.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-03-002419-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-03-002415-a.
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005530-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3125720299
Дата подання: 23 вересня 2020 08:18
Вимога щодо передоплати
Шановний замовнику, пропонуємо переглянути умови оплати по договору та встановити умову про попередню оплату до поставки товару 50%, як наприклад у закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-06-002702-b
або у закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-12-010279-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 14:38
На вимогу UA-2020-09-03-005530-a.a3
Відповідно до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇН від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками — на строк не більше трьох місяців.
У проекті договору про закупівлі зазначено, що Замовник може здійснювати попередню оплату на строк не більше двох місяців, але не пізніше кінця бюджетного періоду та не більше 20 відсотків від ціни договору про закупівлю з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та за умови відкриття Постачальником (Підрядником) небюджетного рахунку на своє ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів на цілі визначені Договором про закупівлю.
У Замовника відсутні законні підстави для задоволення вищезазначеної вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005530-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПРИШВА МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2406605150
Дата подання: 24 вересня 2020 15:37
Дискримінаційні вимоги
Департаментом освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-03-005530-a «Код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів та STEM-лабораторії)» (далі – Закупівля).
Ознайомившись з положеннями тендерної документації Закупівлі (далі – Тендерна документація) нами виявлено ряд дискримінаційних вимог та порушень, що суттєво обмежує коло потенційних учасників:
1. В багатьох позиціях Замовником наведено вимоги до обладнання, яким відповідають товари лише одного виробника, що дискримінує та обмежує коло учасників з товарами інших виробників. Зокрема, це надзвичайно деталізована продукція ТМ Makeblock, TM Fischertechnik та ТМ Мій Клас. Детальніше в Додатку 1. Просимо видалити дискримінаційні вимоги.
2. В Додатку 4 до Тендерної документації на с. 173-175, Замовник визначає перелік документів, які повинен надати Учасник у складі тендерної документації – «УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ*:». Особливий подив викликають п. 4-13, в них замовник вимагає документи які стосуються виробників навчальних кабінетів, STEM-лабораторій, та інтерактивних комплексів (які замовник, чомусь скорочує як ІАК, що слугує певним маркером для порівняння з іншими тендерами). При цьому, замість стандартної фрази з Наказу МОН № 574 від 29.04.2020 (Далі- Наказ): «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів», якої достатньо для забезпечення отримання продукції з необхідними сертифікатами та документами, Замовник розписав перелік вимог аж на 13 пунктів (на 3 сторінки) з чотирма примітками. Попри це, документи, що вимагаються, ніяким чином не стосуються жодного конкретного товару, а лише абстрактних «кабінетів», «лабораторії», «ІАК» та самого виробника. Виходячи із переліку документів, складається враження, що для Замовника важлива документальна кваліфікація виробника і абсолютно неважлива якість товару. До прикладу, в тендері з абсолютно аналогічним переліком вимог, що також складався з 13-ти пунктів - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-12-010279-c , переможець не зазначив назви жодного виробника (окрім власника ТУ), номенклатурного номеру, конкретної назви моделі. Всі запропоновані товари мали назву та зазначення ТУ згідно яких були виготовлені. Тобто один виробник виготовляє ноутбуки, інтерактивні дошки, 3д-принтери, 3д-сканери, гербарії, об’ємні моделі з біології, програмне забезпечення, прилади з фізики, електричні пристрої, проектори – і це все компанія, яка навіть немає інтернет-сайту та не представлена більше ніде, окрім тендерів по закупівлі обладнання для шкіл. Внаслідок, замовник отримує «кота в мішку», а якість товарів залишається на совісті постачальника. Очевидно, що зазначені замовником вимоги – спроба обмежити коло учасників до однієї компанії (та її «сателітів»). Якщо проаналізувати тендери, в яких встановлювались аналогічні дискримінаційні вимоги, наприклад:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-27-000698-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-12-010279-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-12-000222-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-13-000997-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001728-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-06-000744-a
(та десятки інших)
можна побачити схожість всіх технічних вимог та закономірності в тендерних пропозиціях учасників, що можуть свідчити про їх пов’язаність. Перелік учасників, що приймають участь та перемагають у тендерах із 100% аналогічними вимогами в технічному завдання наступний:
ТОВ БМС ТЕХНО
ФОП Шекетера Олексій Леонідович
ФОП Смірнова Наталія Іллівна
ФОП СЕМЕНЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА
ФОП Кузьменко Марія Владленівна
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА
ФОП Семененко Василь Віталійович
ФОП Кравчук Алла Миколаївна
ФОП Збаржевський Ігор Вікторович
ФОП Смоловик Роман Олексійович
ФОП Шекетера Ольга Петрівна
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
ФОП Салій Наталія Миколаївна
ФОП Лелеченко Анна Федорівна
ФОП КАБАНЕЦЬ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
ФОП Баланюк Сергій Миколайович
ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"
ФОП "ТИМОЩЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
ФОП Арсень Станіслав Валерійович
ФОП Сікорська Інга Іванівна
ФОП Старенко Валерій
ФОП Старенко Надія Андріївна
ФОП Смоловик Інна Костянтинівна
ФОП Рудик Віктор Олександрович
ФОП Волок Сергій Валерійович
ФОП Баланюк Олег Миколайович

Оскільки жоден із зазначених учасників не має навіть власного інтернет-сайту, можна припустити, що ТОВ «БМС ТЕХНО» (bmstechno.ua) пов’язано з вищенаведеними ФОПами та є ключовим елементом даної групи, що здійснює свою господарську діяльність у сфері тендерів по закупівлі навчального обладнання. В будь якому випадку, не буде несподіванкою, якщо переможцем закупівлі (за умови не усунення дискримінаційних вимог) стане один із вище перелічених суб’єктів господарювання, що може також свідчити про ознаки корупції при проведенні тендерної закупівлі. Саме вибірковість та необґрунтованість цих пунтків є ознакою дискримінації широкого кола учасників (окрім тих, що зазначені вище). Просимо Вас Видалити п. 4-13 розділу ««УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ*:» (с. 173-174 Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі. Комплекти обладнання та засобів навчання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та STEM – лабораторій) та привести вимоги у відповідність до Наказу «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів». В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ. Дякуємо за розуміння.
3. В п. 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагає наступне: «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів (за формою 3), яка має містити інформацію про документально підтверджений досвід виконання двох аналогічних договорів з поставки обладнання для навчальних кабінетів та/або STEM-лабораторії для навчальних закладів освіти, загальна сума яких повинна бути не менше суми оголошення даної закупівлі». Ввважаємо дану вимогу дискримінаційною саме в частині формулювання: «загальна сума яких повинна бути не менше суми оголошення даної закупівлі».
Встановлення мінімальних сум виконаних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є дискримінаційним самим по собі, що неодноразово підтверджується рішеннями АМКУ в подібних спора (приклад, рішення UA-2017-04-04-000197-b.b1). Але в даному випадку, дискримінація є особливо очевидною ще саме тому, що згідно даних із моніторингового порталу DoZorro та системи аналітики відкритих даних Clarity Project аналогічні договори на двох аналогічних договорів з поставки обладнання для навчальних кабінетів та/або STEM-лабораторії для навчальних закладів освіти, загальна сума яких повинна бути не менше суми оголошення даної закупівлі (36071100.00 грн) є тільки у двох компаній: ТОВ «ЕНСОФ» та ТОВ «БМС ТЕХНО», що вже згадувалась раніше. При цьому, на ринку постачання освітнього обладнання є, щонайменше, 5 компаній чий загальний досвід виконання аналогічних договорів становив понад 100 млн. грн. лише у 2019 році ( ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КВАНТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ", ТОВ «ЕМЕНС», ТОВ Бі-Про, ТОВ «Діксі-центр»), що очевидно свідчить про їх можливість постачання даного договору, проте жодна з них немає двох аналогічних договорів на зазначену суму, оскільки практика проведення тендерів подібного об’єму не була поширеною до 2020 року. З огляду на вищезазначене, просимо скасувати дану вимогу.
4. Окрему увагу слід звернути на вимоги Замовника до електронних освітніх ресурсів, що вимагаються Замовником. Згідно Наказу, єдиною вимогою до Електронних освітніх ресурсів є «повинні відповідати навчальній програмі». Замовник, всупереч Наказу, вказав детальні вимоги до ЕОР, яким відповідає тільки одна електрона інформаційно-освітня система – Мій Клас, виробництва литовської компанії SIA Uzdevumi.lv. Із інформації, що знаходиться у відкритому доступі (https://investigator.org.ua/ua/investigations/224669/ та http://nashigroshi.org/2020/03/02/politsiia-rozsliduie-kupivliu-zniatykh-z-vyrobnytstva-noutbukiv-dlia-shkil-khersonshchyny-za-12-mil-yoniv/), дана система пропонується тою ж БМС ТЕХНО, та дискримінаційним критерієм, що обмежує коло учасників закупівлі. Окрім цього, дана система є предметом ряду кримінальних проваджень, що викликає додаткове занепокоєння та має бути очевидним для Замовника. Просимо привести вимоги до Електронних освітніх ресурсів у відповідність до Наказу, видалити дискримінаційні вимоги.
Вище перелічені дискримінаційні вимоги не дають можливості широкому коло учасників прийняти участь в закупівлі. При цьому, згідно аналізу цін з мережі інтернет з сайтів компаній постачальників навчального обладнання становить не більше 23 000 000 грн., без урахування зниження ціни в рамках конкурентного аукціону, (детальніше в Додатку 2), що на майже 40% або 13 000 000 грн. менше ніж очікувана вартість закупівлі. Таким чином, якщо дискримінаційні умови не будуть усунені, держава може зазнати збитків на мільйони гривень, що, в такому випадку, повинно стати предметом розслідування правоохоронних органів.
Окрему увагу звертаємо на Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-441 "Щодо неухильного дотримання законодавства", в якому зазначено, що технічні специфікації при закупівлі обладнання та засобів навчання, мультимедійного обладнання, комп’ютерної техніки тощо не можуть відрізнятись від вимог Наказів МОН України від 29.04.2020 №574 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та № 1440 від 02.11.2017 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти" (далі – Накази). Таким чином, надмірна деталізація вимог, що відрізняється від зазначених в Наказах є порушенням законодавства.
Задля запобігання можливому злочину та розтрати бюджетних коштів, а також для дотримання чинного законодавства, просимо усунути дискримінаційні вимоги та привести Технічні вимоги (Додаток 4) у відповідність до Наказів. Вимагаємо надати відповідь по кожному з пунктів вимоги. Дякуємо за розуміння.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2020 14:05
Шановний Учаснику.
Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації враховані та опрацьовуються тендерним комітетом згідно з чиним законодавством.
У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог Закона України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 15:37
Вимога.docx
24 вересня 2020 15:37
Додаток 1.docx
24 вересня 2020 15:37
Додаток 2.xlsx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:10
Кінець періоду оскарження: 10 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 10 жовтня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю деяких технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, та неможливістю внесення змін у строки встановлені законодавством, відмінити відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «39160000-1 Шкільні меблі. Комплекти обладнання та засобів навчання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та STEM – лабораторій». № закупівлі ua-2020-09-03-005530-a» на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
29 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:08
протокол 28.09.pdf