Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція. Облаштування відділення невідкладних станів в прибудові лікувального корпусу до поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Ірпінська центральна міська лікарня» Ірпінської міської ради Київської області» по вул. Садовій, 38, в м. Ірпінь код 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
6 719 415,40 UAH
UA-2020-09-03-005522-a 509451583f0247e2b53f57668e27ef2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Дяченко Миколаївна

080459767663 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Олена Дяченко Миколаївна
080459767663
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 11:32
Очікувана вартість: 6 719 415,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 597,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі (нова редакція від 19.04.2020р.).
У звя'зку з відсутністю в оголошенні про проведення відкритих торгів окремого поля "Мова (мови), якою (якими)повинні готуватися тендерні пропозиції" зазначена інформація освітлюється у Примітки до закупівлі : Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (вийнятки зазначено в тендерній документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція. Облаштування відділення невідкладних станів в прибудові лікувального корпусу до поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Ірпінська центральна міська лікарня» Ірпінської міської ради Київської області» по вул. Садовій, 38, в м. Ірпінь код 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих форм зазначених у п.4.1 Договору, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі (нова редакція від 19.04.2020р.). У звя'зку з відсутністю в оголошенні про проведення відкритих торгів окремого поля "Мова (мови), якою (якими)повинні готуватися тендерні пропозиції" зазначена інформація освітлюється у Примітки до закупівлі : Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (вийнятки зазначено в тендерній документації). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-03-005522-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:03
Оскарження дискваліфікації
Оскарження протиправних дій замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 20:52
рішення від 13.10.2020 № 19168+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 20:52
рішення від 23.10.2020 №19806 .pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.10.2020 № 19806-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету від 01.10.2020 № 01/10 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та рішення тендерного комітету від 02.10.2020 № 02/10 про визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІБІС» переможцем процедури закупівлі Реконструкція. Облаштування відділення невідкладних станів в прибудові лікувального корпусу до поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Ірпінська центральна міська лікарня» Ірпінської міської ради Київської області» по вул. Садовій, 38, в м. Ірпінь код 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2020 15:15

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 08:46
Наказ КП ГВП.pdf

Документи подані замовником

19 жовтня 2020 16:50
Пояснення по скарзі.pdf
19 жовтня 2020 16:50
Пояснення по скарзі.docx
06 листопада 2020 15:13
Розгляд Рішеня АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗАБУДОВА" 6 719 400,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 6 013 874,41
UAH з ПДВ
5 531 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІБІС" 6 716 150,41
UAH з ПДВ
5 532 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:33
22 Проект Договору.pdf
17 вересня 2020 09:32
3.8 Пояснювальна записка.pdf
17 вересня 2020 09:32
3.6 Відомість ресурсів.pdf
17 вересня 2020 09:32
3.5 Локальний кошторис.pdf
17 вересня 2020 09:32
3.4 Розрахунок прибутку.pdf
17 вересня 2020 09:32
3.1 Договірна ціна.pdf
17 вересня 2020 09:32
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 12:21
Електронний підпис
18 вересня 2020 20:42
Електронний підпис
18 вересня 2020 20:41
1. Реєстр.pdf
18 вересня 2020 20:41
20-16.4 Акт передачі обєкту.pdf
18 вересня 2020 20:41
19 Лист-відгук-Договір 104.pdf
18 вересня 2020 20:41
63. Кошторис_6 013 874,4_(word_imd).rar
18 вересня 2020 20:41
62. Кошторис_(формат pdf).pdf
18 вересня 2020 20:41
48. Лист-згода Директор.PDF
18 вересня 2020 20:41
42. Довідка про учасника.PDF
18 вересня 2020 20:41
32. Витяг ПДВ від 11.09.2020.pdf
18 вересня 2020 20:41
22.3. Квитанція 2019 року..PDF
18 вересня 2020 20:41
22.1. Розшифровка 2019 року..PDF
18 вересня 2020 20:41
22.1. Розшифровка 1кв. 2020 р..pdf
18 вересня 2020 20:41
9. Субпідрядники.PDF

Публічні документи

20 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:40
3 Реєстр наданих документів.PDF
20 листопада 2020 11:40
3 Пояснювальна записка.PDF
20 листопада 2020 11:39
3 Ліцензія ТОВ «БК»ІБІС».PDF
20 листопада 2020 11:39
3 Договірна ціна.PDF
20 листопада 2020 11:39
3 Довідка п.8 додаток 2.PDF
20 листопада 2020 11:39
3 Довідка п.6 додаток 2.PDF
20 листопада 2020 11:39
3 Довідка п.3 додаток 2.PDF
20 листопада 2020 11:39
3 Довідка п.2 додаток 2.PDF
07 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:17
Пояснювальна записка.PDF
07 жовтня 2020 14:17
Договірна ціна.PDF
18 вересня 2020 13:52
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:42
Договірна ціна.PDF
18 вересня 2020 13:42
Статут.pdf
18 вересня 2020 13:42
Розподіл трудовитрат.PDF
18 вересня 2020 13:42
Пояснювальна записка.PDF
18 вересня 2020 13:42
Ліцензія ТОВ «БК»ІБІС».PDF
18 вересня 2020 13:42
Згода з додатком 4.PDF
18 вересня 2020 13:42
Дозвіл.PDF
18 вересня 2020 13:42
Договір з ТОВ АРВІО.PDF
18 вересня 2020 13:42
Договір №29 05 2019.PDF
18 вересня 2020 13:42
Договір № 472.PDF
18 вересня 2020 13:42
Довідка субпыдряда.PDF
18 вересня 2020 13:42
Відомість про учасника.PDF
18 вересня 2020 13:42
Відомість обсягів робіт.PDF
18 вересня 2020 13:42
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗАБУДОВА"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІБІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗАБУДОВА"
#42459022
Рішення скасоване 4 000 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:11
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Рішення скасоване 5 531 999,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2020 16:52
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІБІС"
#41459964
Рішення скасоване 5 532 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:11
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗАБУДОВА"
#42459022
Відхилено 4 000 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:23
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Рішення скасоване 5 531 999,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:40
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 5 531 999,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:11
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІБІС"
#41459964
Переможець 5 532 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:33

Документи

25 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:34
Протокол відхилення.pdf
21 вересня 2020 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей: Надано один аналогічний договір №104-Г-БМ-ТС від 01.10.2018 року. Роботи з Капітального ремонту дошкільного навчального закладу №725 за адресою:вулиця Кримська, 1, 4-А Голосіївського району м. Києва. ДСТУ Б Д.1.1-2013 (код ДК 021:2015:454530000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Договір виконаний. Надано лист-відгук №255-859 від 08.09.2020 року про виконання аналогічного договору №104-Г-БМ-ТС від 01.10.2018 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно Додатку 2 до тендерної документації частина 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункт 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (дого-ворів): 3.2. На підтвердження надати оригінал(и) аналогічного (их) договору(ів), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Під аналогічним предметом закупівлі є будівництво, реконструкція, капітальний ремонт (п.3.2 розділу 3 ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013 Правила визначення вартості будівництва) зі схожими видами будівельно-монтажних робіт. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на підтвердження оригінал ще на один аналогічний договір; договір повинен бути виконаний повністю; оригінал позитивного листа-відгука; оригінал/копія документа, що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно договору. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації відповідно Додатку 2 до тендерної документації частина 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункт 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (дого-ворів): 3.2. На підтвердження надати оригінал(и) аналогічного (их) договору(ів), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Під аналогічним предметом закупівлі є будівництво, реконструкція, капітальний ремонт (п.3.2 розділу 3 ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013 Правила визначення вартості будівництва) зі схожими видами будівельно-монтажних робіт. 3.3. Договір(ори) повинен(ні) бути виконаний (ні) повністю. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них,та здає об’єкт в експлуатацію). - оригінал/копія документа (встановленого взірця), що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно договору.

Документи

01 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2020 15:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:08
Протокол відхилення.pdf
17 листопада 2020 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІБІС"
#41459964
5 532 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:33
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:28
Договір №592-П.pdf укладений
30 листопада 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, викласти Календарний план виконання робіт (Додаток №3) до Договору № 592-П від 30.11.2020 р.. в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Угоди. 2. Сторони домовились, викласти План фінансування виконання робіт (Додаток №5) до Договору № 592-П від 30.11.2020 р.. в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Угоди. 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Продовження строку підтверджується листом від 30.11.2020 №1965.
Номер договору про закупівлю: 592-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились зменшити суму Договору на 866327,30 грн. (вісімсот шістдесят шість тисяч триста двадцять сім гривень 30 коп.) та викласти п.3.1. Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт визначається згідно кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт, є твердою і зазначається в Договірній ціні, що є невід'ємною частиною цього Договору та становить 4665672,70 грн.(чотири мільйони шістсот шістдесят п’ять грн шістсот сімдесят дві грн.00 коп.)в т.ч. ПДВ 777612,0 грн.». Викласти Додаток 4 до Договору Викласти Додаток 4 до Договору (ПРОТОКОЛ погодження договірної ціни на виконання робіт) у новій редакції ; Ця Додаткова угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін;
Номер договору про закупівлю: 592-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 665 672,70
UAH (в тому числі ПДВ 777 612,00 UAH)