Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для закладів освіти Криворізького району
Очікувана вартість
3 410 399,00 UAH
UA-2020-09-03-004481-b ● 4426c92cbcf54f74849137ab867d4a57
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 3 410 399,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 103,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для закладів освіти Криворізького району ("Освітня субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам" залишок станом на 01.01.2020р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти Криворізького району, згідно додатку № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 15:42 |
Протокол внесення змін 1.jpg | |
07 вересня 2020 15:42 |
ТД Пожежна сигналізація (зі змінами).doc | |
07 вересня 2020 15:42 |
Протокол внесення змін 2.jpg | |
03 вересня 2020 13:28 |
Проект договору.doc |
07 вересня 2020 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 вересня 2020 15:42 |
Протокол внесення змін 1.jpg
|
|||
07 вересня 2020 15:42 |
ТД Пожежна сигналізація (зі змінами).doc
|
|||
07 вересня 2020 15:42 |
Протокол внесення змін 2.jpg
|
|||
03 вересня 2020 13:28 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приведення у відповідність тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2020 10:58
Дата відповіді: 07 вересня 2020 12:57
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" з урахуванням змін в частині статті 17, статті 31, статті 32 тощо. Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником опрацьовано Ваше питання та буде ініційовано внесення змін до тендерної документації.
Відсутні вихідні данні, що в свою чергу унеможливлює проведення розрахунку та надання цінової пропозиції Учасниками закупівлі
Дата подання: 07 вересня 2020 17:08
Дата відповіді: 08 вересня 2020 15:36
Добрий день! У Вас в тендерній документації відсутній дефектний акт та проектно-кошторисна документація, що вказує на неможливість Учасника виконати розрахунки щодо проведення монтажних робіт та закупівлі обладнання, та надати на підставі проведених розрахунків свою цінову пропозицію! Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" та враховуючи вищевикладений факт відсутності необхідної вихідної документації, прошу Вас загрузити в систему: 1) проектно-кошторисну документацію по кожному об'єкту; 2) експертизу проектно-кошторисної документації; 3) дефектний акт, в якому повнинно бути вказано перелік монтуємого обладнання та матеріалів, та види виконуємих робіт (послуг). Дякую! Сподіваємося на Ваше розуміння та взаємоповагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на тому, що в документах до тендерної документації закупівлі наявні всі необхідні документи та відомості, які передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Однак, звертаємо Вашу увагу на тому, що у разі необхідності, будь-який має право безперешкодно прийти до місця знаходження Замовника (адреса зазначена в тендерній документації) з метою ознайомлення з інформацією чи документами, які є для вас цікавими.
Відсутня проектно-кошторисна документація
Дата подання: 08 вересня 2020 16:15
Дата відповіді: 09 вересня 2020 08:53
Чи розроблена на вказані об'єкти проектно-кошторисна документація? Чи її необхідно буде розробити? Якщо розроблена, то занрузіть її до системи!!! Ви завідомо не надаєте вихідні данні?! Це грубе порушення ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Схаменіться! Буде скарга до АМКУ, і ми її виграємо!
Відповідь: Проектно-кошторисна документація по вказаним закладам розроблена та наявна у Замовника. У разі необхідності, учасники мають змогу у приміщені Замовника ознайомитись з нею.
Відсутній Дефектний акт
Дата подання: 08 вересня 2020 16:16
Дата відповіді: 09 вересня 2020 08:56
Загрузіть дефектний акт! Ви свідомо не надаєте вихідні данні!!!! Буде скарга до АМКУ, і ми її також виграємо!
Відповідь: По давній закупівлі не передбачено дефектного акту.
Експертиза проектно-кошторисної документації
Дата подання: 08 вересня 2020 16:18
Дата відповіді: 09 вересня 2020 09:02
Чи пройшла проектно-кошторисна документація експертизу в експертній організації? Якщо так, то загрузіть до системи експертизу.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу в експертній організації та відповідає всім вимогам.
Замовник відмовляється завантажувати до системи вихідні данні!
Дата подання: 08 вересня 2020 16:24
Дата відповіді: 09 вересня 2020 09:02
Завантажти вихідні данні, а саме проектно-кошторисну документацію та дефектний акт! Ви розумієте, що при оскарженні умов закупівлі ви затягнете час, що в свою чергу приведе до затримки монтажних робіт. Таким чином діти, у вказаних будівлях освіти, на ще довший час залишаться без систем захисту!!!
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на тому, що в документах до тендерної документації закупівлі наявні всі необхідні документи та відомості, які передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Однак, звертаємо Вашу увагу на тому, що у разі необхідності, будь-який має право безперешкодно прийти до місця знаходження Замовника (адреса зазначена в тендерній документації) з метою ознайомлення з інформацією чи документами, які є для вас цікавими.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-03-004481-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:52
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2020 18:37
Рішення від 20.10.2020 № 19570 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 18:37
інформація про перенесення розгляду скарги від 29.10.2020 № 17219.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 12:35
інформація про перенесення розгляду скарги 11.11.2020 № 17914.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 01:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2019 № 21082.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 22:00
Рішення від 12.11.2020 № 21082.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано в повному обсяз, в наведенній закупівлі скинуто кваліфікацію.
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 11:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
2 239 402,80
UAH з ПДВ
|
1 578 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОРЧЕВИЙ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ |
2 298 537,00
UAH з ПДВ
|
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна |
3 096 245,00
UAH з ПДВ
|
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
2 841 355,91
UAH з ПДВ
|
2 841 355,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Очікує рішення |
1 578 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 09:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 листопада 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
1 578 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 09:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 вересня 2020 00:00
|
ФОП КОРЧЕВИЙ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ #2896611692 |
Рішення скасоване |
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 09:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 вересня 2020 00:00
|
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна #3088823141 |
Рішення скасоване |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 09:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 11:44 |
Кінець періоду оскарження: | 06 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 грудня 2020 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | В зв'язку з відсутністю подальшої потреби у наведеній закупівлі |
Документи:
25 листопада 2020 11:44
|
Електронний підпис |
25 листопада 2020 11:43
|
протокол №816.PDF |