Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів на ділянці км 5+887 – км 8+683, протяжністю 2,796 км в межах Вінницької області (влаштування зовнішньої мережі освітлення)
Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya - Hnivan - Tyvriv on the section km 5+887 – 8+683, length of 2,796 km within the Vinnytsia region (arrangement of external lighting)
Очікувана вартість
7 539 287,00 UAH
UA-2020-09-03-002387-b 5e4ac979ed5f463891d35a41591c0de5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
National ID: 42434474
Contact point: Vadim Volodumurovuch
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 7 539 287,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 696,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 226178.61 UAH
Publication date: 03 вересня 2020 11:04
Enquiries until: 24 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 7 539 287 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 696 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів на ділянці км 5+887 – км 8+683, протяжністю 2,796 км в межах Вінницької області (влаштування зовнішньої мережі освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya - Hnivan - Tyvriv on the section km 5+887 – 8+683, length of 2,796 km within the Vinnytsia region (arrangement of external lighting)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 11:04
Технічне завдання.docx
03 вересня 2020 11:04
ТД Влаштування зовнішньої мережі освітлення.docx
03 вересня 2020 11:04
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо проектної документації
Дата подання: 17 вересня 2020 10:24
Дата відповіді: 18 вересня 2020 15:27
Вивчивши тендерну документацію просимо Вас, довантажити на майданчик проект даного об'єкта. Для правильного розрахунку цінової пропозиції виникає ряд питаньтак як : 1. Необхідно розуміти облаштування КТП; 2. Відсутня специфікація на контрольний пристрій управління зовнішнім освітленням КП GSM; 3. Чи будуть проколи під автомобільною дорогою (Розділ Підземної кабельної лінії); 4. Уточнити чи будуть проводитися пуско-налагоджувальні роботи по наладці КТП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Дана КТП є мачтовою, тому необхідність в її огородженні відсутня (п. 4.2.5 ПУЕ);
2. Комплектність пристрою КП-GSM: GSM/GPRS модем, антена, термінальний модуль, блок живлення;
3. Проколи під автомобільною дорогою відсутні, так як лінія зовнішнього освітлення одностороння;
4. Пусконалагоджувальні роботи по наладці КТП відсутні.
Просимо надати детальну інформацію
Дата подання: 17 вересня 2020 17:05
Дата відповіді: 18 вересня 2020 17:13
У зв’язку з відсутністю проекта у тендерній документації просимо Вас, дати відповідь на наступні питання: 1) Схема електрично-принципова на шафу І-710; 2) Просимо вказати серію обмежувача перенапруги нелінійного в полімерному корпусі клас напруги якого 10 кВ; 3) Яка дійсна розрахункова потужність світильника IZYLUM 110 чи 107 Вт, та необхідна специфікація данного світильника; 4) Кількість полюсів у вимикачів автоматичних у кількості 205 шт.; 5) Вказати повну назву запобіжника ПКТ-10.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Комплектуючі шафи І-710 є стандартними без внесених змін, електрична принципова схема є стандартною. 2) ОПН-П1-10ПУХЛ1. 3) Дійсна розрахункова потужність світильника становить 107 Вт. Інформація про світильник: к-сть світлодіодів – 50шт; струм – 700 мА; потужність – 107Вт; світловий потік – 14500 лм; запобіжник – так; захист від блискавки – 10кВ ; ступінь захисту оптичного блоку - IP 66 (відповідно до IEC – EN 60598); ступінь захисту панелі управління - IP 66; ударостійкість скла – IK 09 (відповідно до IEC – EN 62262). 4) Дані автоматичні вимикачі є однополюсними. 5) ПКТ 101-10-20-20 УI.
Просимо дати уточнення
Дата подання: 21 вересня 2020 12:05
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:15
Просимо вказати з якого обладнання складається підстанція трансформаторна КТП-40-6, 10/0,4 кВ з транфсорматором потужністю до 400 кВА. Також просимо додати до документації опросний лист на КТП
Відповідь: Специфікація обладнання трансформаторної підстанції в проектній документації відсутня, так як проект регламентує виключно потужність підстанції. Обладнання для підстанції, а також марка самої підстанції визначається учасником торгів самостійно для забезпечення виконання робіт по предмету закупівлі. Опитувальні листи на КТП надаються заводами-виробниками до яких звернуться потенційні учасники для формування ціни пропозиції.
Щодо довідки
Дата подання: 23 вересня 2020 15:08
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:20
Шановний Замовник, тендерною документацією передбачено, що "Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції.", проте встановленої форми не передбачено. Питання: Які відомості має містити довідка? Чи можливо Ви внесете зміни і додасте форму?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3.5. Розділу 3 тендерної документації аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту зовнішнього освітлення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. Довідка подається в довільній формі.

Аналогічний досвід
Дата подання: 23 вересня 2020 15:20
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:24
Шановний Замовник! Тендерною документацією встановлено, що "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту зовнішнього освітлення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.". Чи буде відповідати кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" надання договору на виконання робіт з будівництва автомобільної дороги державного значення, в складі яких виконувалисть роботи з влаштування зовнішнього освітлення? Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3.5. Розділу 3 тендерної документації аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту зовнішнього освітлення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції.
Повторно
Дата подання: 23 вересня 2020 15:29
Дата відповіді: 24 вересня 2020 08:55
Чи буде відповідати кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" надання договору на виконання робіт з будівництва автомобільної дороги державного значення, в складі яких виконувалисть роботи з влаштування зовнішнього освітлення? Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Є чіткі вимоги тендерної документації щодо надання підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), які прописано в пункті 3.5. Розділу 3 тендерної документації.
щодо підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 23 вересня 2020 16:33
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:00
Добрий день.Наша компанія має досвід виконання субпідрядного договору на влаштування зовнішнєго освітлення на автомобільній дорозі. Підходитиме такий договір у разі надання відгуків від Генпідрядника та Замовника? Договір виконаний повністю
Відповідь: Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-03-002387-b5e4ac979ed5f463891d35a41591c0de5
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
Документи
Очікується рішення
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Публічні документи

02 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:27
58 Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 19:27
29 Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 19:27
63 Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 19:27
59 Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 19:27
54 Протокол ТО VOLVO.pdf
02 жовтня 2020 19:27
50 Посвідчення з ОП.rar
02 жовтня 2020 19:27
48 Опис з оригіналу.pdf
02 жовтня 2020 19:27
41 Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2020 19:27
30 Інвентарна картка JCB.pdf
02 жовтня 2020 19:27
28 Договір та акти з ДМГ.pdf
02 жовтня 2020 19:27
26 Довідка Укргазбанк112.pdf
02 жовтня 2020 19:27
25 Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 19:27
4 Відгук ТОВ Шляхбуд.pdf
02 жовтня 2020 19:27
3 Відгук ДМГ.pdf
02 жовтня 2020 19:27
2 Витяг ПДВ з оригіналу.pdf
02 жовтня 2020 19:27
1 Банківська гарантія.rar
02 жовтня 2020 19:27
0 РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" 6 780 613,23
UAH з ПДВ
6 780 613,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:27
58 Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 19:27
29 Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 19:27
63 Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 19:27
59 Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 19:27
54 Протокол ТО VOLVO.pdf
02 жовтня 2020 19:27
50 Посвідчення з ОП.rar
02 жовтня 2020 19:27
48 Опис з оригіналу.pdf
02 жовтня 2020 19:27
41 Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2020 19:27
30 Інвентарна картка JCB.pdf
02 жовтня 2020 19:27
28 Договір та акти з ДМГ.pdf
02 жовтня 2020 19:27
26 Довідка Укргазбанк112.pdf
02 жовтня 2020 19:27
25 Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 19:27
4 Відгук ТОВ Шляхбуд.pdf
02 жовтня 2020 19:27
3 Відгук ДМГ.pdf
02 жовтня 2020 19:27
2 Витяг ПДВ з оригіналу.pdf
02 жовтня 2020 19:27
1 Банківська гарантія.rar
02 жовтня 2020 19:27
0 РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій