Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 14
Очікувана вартість
79 800,00 UAH
UA-2020-09-03-002286-a 0ead78f802034ce5963b7e9a459ac11a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 11:58
Очікувана вартість: 79 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Повторне оголошення закупівлі (закупівля за №UA-2020-08-19-005582-c не відбулась через відсутність пропозицій)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В. Великого, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Шафа з магнітно-маркерними дошками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В. Великого, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Шафа велика розпашна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В. Великого, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Стелаж книжковий для бібліотеки Шахматка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В. Великого, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
4 штуки
Зростаюча парта для школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В. Великого, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Шкаф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В. Великого, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 12:11
Ресурсн кімнати КЗШ 14 (повтор 03.09.2020).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 75 400,00
UAH з ПДВ
75 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 79 788,00
UAH з ПДВ
79 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:27
01. Цінова пропозиція..pdf
16 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:48
3. 3912 Відгук до договору.pdf
16 вересня 2020 15:48
14. ІПН ФОП Ульяхов С.І..PDF
16 вересня 2020 15:48
17. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 вересня 2020 15:48
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:36
15 Санкції.pdf
15 вересня 2020 19:36
9 Витяг ЄДР_оригінал.pdf
15 вересня 2020 19:36
3 Сертифікація.pdf
15 вересня 2020 19:36
16 Проект договору.pdf
15 вересня 2020 19:36
17 тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 19:36
8 Виписка ориг.pdf
15 вересня 2020 19:36
11 Витяг ПДВ.pdf
15 вересня 2020 19:36
1 Згода з тз.pdf
15 вересня 2020 19:36
13 Захист довкілля.pdf
15 вересня 2020 19:36
2 технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2453801919
Переможець 75 400,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:18

Документи

21 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:17
ПРОТОКОЛ 48.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2453801919
75 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:17
ПРОТОКОЛ 48.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:40
ДУ №2 до Договору №9СП.pdf укладений
13 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 15:00
Додаткова угода до Договору №9СП від 30.09.2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:14
9СП.pdf укладений
30 вересня 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти специфікацію, що є Додатком №1 до Договору 9СП від 30.09.2020, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 9СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 400,00
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 607 Цивільного кодексу України, Сторони домовились розірвати Договір про закупівлю товарів за державні кошти №9СП від 30.09.2020 (надалі – Договір) у зв’язку з неможливістю виконати зобов'язання через обставини, за які жодна із Сторін не відповідає.