Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лютізька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359593 |
Місцезнаходження: | 07352, Україна , Київська обл., Лютіж, Вітряного.1 |
Контактна особа: |
Савенок Тамара Григорівна +380459640614 lyutizh_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 100 682 021,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 006 820,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з моменту отримання на свій рахунок коштів для фінансування предмету Договору Замовник може перераховувати Підряднику, за його заявкою аванс на придбання матеріалів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2020 20:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2020 20:21 |
Додаток_3.docx | |
19 вересня 2020 20:21 |
додаток_2.docx | |
19 вересня 2020 20:21 |
додаток_1.docx | |
19 вересня 2020 20:21 |
ТД.docx | |
19 вересня 2020 20:21 |
перелік змін.docx | |
08 вересня 2020 15:59 |
Додаток_3.docx | |
08 вересня 2020 15:59 |
додаток_2.docx | |
08 вересня 2020 15:59 |
додаток_1.docx | |
08 вересня 2020 15:59 |
ТД.docx | |
08 вересня 2020 15:59 |
перелік змін.docx | |
03 вересня 2020 16:05 |
Додаток_3.docx | |
03 вересня 2020 16:05 |
додаток_2.docx | |
03 вересня 2020 16:05 |
додаток_1.docx | |
03 вересня 2020 16:05 |
ТД.docx |
19 вересня 2020 20:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 вересня 2020 20:21 |
Додаток_3.docx
|
||||||
19 вересня 2020 20:21 |
додаток_2.docx
|
||||||
19 вересня 2020 20:21 |
додаток_1.docx
|
||||||
19 вересня 2020 20:21 |
ТД.docx
|
||||||
19 вересня 2020 20:21 |
перелік змін.docx
|
||||||
08 вересня 2020 15:59 |
Додаток_3.docx
|
||||||
08 вересня 2020 15:59 |
додаток_2.docx
|
||||||
08 вересня 2020 15:59 |
додаток_1.docx
|
||||||
08 вересня 2020 15:59 |
ТД.docx
|
||||||
08 вересня 2020 15:59 |
перелік змін.docx
|
||||||
03 вересня 2020 16:05 |
Додаток_3.docx
|
||||||
03 вересня 2020 16:05 |
додаток_2.docx
|
||||||
03 вересня 2020 16:05 |
додаток_1.docx
|
||||||
03 вересня 2020 16:05 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лютізька сільська рада повідомляє, що з проектною документацією по закупівлі «Будівництво будинку культури в с. Лютіж Вишгородського району Київської області» ( UA-2020-09-03-002277-c) можна ознайомитись в прийомні дні: середа з 9:00 до 18:15, субота з 9:00 до 13:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00, за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, с. Лютіж, вул. Вітряного, 1.
Для ознайомлення з проектною документацією при собі необхідно мати посвідчення особи та документ, що підтверджує повноваження (довіреність, доручення, наказ про призначення, тощо).
По можливості, попередньо повідомити про приїзд за телефоном 045-96-40-615.
1) План фінансування на 2020 рік становить 198 000 грн.
Фінансування на 2021-2022 роки здійснюватиметься в межах бюджетних асигнувань та кошторисних призначень, які будуть передбачені та затверджені на відповідні роки згідно рішення сесії.
2) У разі залучення учасником торгів до виконання робіт інших підприємств (субпідрядників) в обсязі менше 20% від вартості договору, за умови наяв ності у них відповідної Ліцензії та Дозволу, які є відсутніми в Учасника Закупівлі, необхідно вказувати інформацію про субпідрядну організацію (надавати її Ліцензію, перелік співробітників, їх дипломів та враховувати всі вимоги до субпідрядної організації, що вказано в тендерній документації).
3) 1.1. Вимога " Договір має бути виконаний Учасником." означає повне виконання даного договору.
1.2.Надається аналогічний договір, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо).
4) Учасник надає підтверджуючі документи (договори, довідки про вартість виконаних робіт та відгуки) у формі сканованих кольорових оригіналів документів.
Вимоги щодо надання копій дипломів робітників основних будівельних професій не встановлено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000054 ● 4534e9ff5a184bc48276ea32222a3b55
- Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-03-002277-c 03.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-03-002277-c від 18.11.2020 Лютізька сільська рада (далі – Замовник) повідомляє наступне. 1. Замовником в тексті ПРОЕКТУ договору (додаток 3 до тендерної документації) допущено описку в абзаці другому пункту 5.3., а саме вказано «Закінчення виконання робіт – 24.12.2020 року» . 2. Відповідно до умов тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.09.2020 Протокол №5/ВТ, у пункті 4.4 розділу 1 «строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» вказано «з дати укладання договору і по 24.12.2022 р.». 3. В оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-09-03-002277-c вказано, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 24 грудня 2022. 4. В пункті 12.1. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє по 31 грудня 2022 року»; Також Учасники звертались до Замовника за роз’ясненнями, так наприклад на отримане звернення від 10 вересня 2020 о 13:06 було надано відповідь: «Шановний Учаснику! 1) План фінансування на 2020 рік становить 198 000 грн. Фінансування на 2021-2022 роки здійснюватиметься в межах бюджетних асигнувань та кошторисних призначень, які будуть передбачені та затверджені на відповідні роки згідно рішення сесії…» з якої зрозуміло, що виконання робіт триватиме протягом 2020, 2021 та 2022 років. В зв’язку з вищевказаним під час укладання договору в абзаці другому пункту 5.3. Договору описка була виправлена та вказано: «Закінчення виконання робіт – 24.12.2022 року.». Учасником процедури закупівлі UA-2020-09-03-002277-c ТОВ «АМК РЕМ-БУД» під час підготовки тендерної пропозиції в погодженні з проектом договору (вих. № 2195/2020 від 29 вересня 2020р.) було також допущено формальну помилку в абзаці другому пункту 5.3., а саме вказано «Закінчення виконання робіт – 24.12.2020 року» замість «Закінчення виконання робіт – 24.12.2022 року.». Відповідно до переліку формальних помилок (п. 1 розділу 3 тендерної документації затвердженого рішенням тендерного комітету Протокол №5/ВТ від 03.09.2020 зі змінами): «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Слід також зазначити, що ПРОЕКТ договору це лише проект документу, який узгоджується сторонами під час укладання договору. Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ). Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
2020-11-25 12:30:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Інформація про усунення порушень 25.11.2020
2021-07-27 16:33:56
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/1/2021пр |
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
27 липня 2021 16:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
79 538 750,00
UAH з ПДВ
|
79 538 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
80 545 617,44
UAH з ПДВ
|
80 545 617,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
99 513 843,60
UAH з ПДВ
|
98 507 021,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
79 538 750,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 18:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2020 12:06
|
Договір | укладений |
24 жовтня 2020 12:01
|