Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво будинку культури в с. Лютіж Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
100 682 021,80 UAH
UA-2020-09-03-002277-c a9196f41ec6d436d93143033959fb614
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенок Тамара Григорівна

+380459640614 lyutizh_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лютізька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04359593
Місцезнаходження: 07352, Україна , Київська обл., Лютіж, Вітряного.1
Контактна особа: Савенок Тамара Григорівна
+380459640614
lyutizh_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:34
Очікувана вартість: 100 682 021,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 006 820,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Категорія замовника згідно пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид забезпечення тендерних пропозицій - банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено у п. 2 розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво будинку культури в с. Лютіж Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07352, Україна, Київська область, с. Лютіж, вул. Миру, 12-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з моменту отримання на свій рахунок коштів для фінансування предмету Договору Замовник може перераховувати Підряднику, за його заявкою аванс на придбання матеріалів Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2020 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 20:21
Додаток_3.docx
19 вересня 2020 20:21
додаток_2.docx
19 вересня 2020 20:21
додаток_1.docx
19 вересня 2020 20:21
ТД.docx
19 вересня 2020 20:21
перелік змін.docx
08 вересня 2020 15:59
Додаток_3.docx
08 вересня 2020 15:59
додаток_2.docx
08 вересня 2020 15:59
додаток_1.docx
08 вересня 2020 15:59
ТД.docx
08 вересня 2020 15:59
перелік змін.docx
03 вересня 2020 16:05
Додаток_3.docx
03 вересня 2020 16:05
додаток_2.docx
03 вересня 2020 16:05
додаток_1.docx
03 вересня 2020 16:05
ТД.docx
19 вересня 2020 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 20:21
Додаток_3.docx
19 вересня 2020 20:21
додаток_2.docx
19 вересня 2020 20:21
додаток_1.docx
19 вересня 2020 20:21
ТД.docx
19 вересня 2020 20:21
перелік змін.docx
08 вересня 2020 15:59
Додаток_3.docx
08 вересня 2020 15:59
додаток_2.docx
08 вересня 2020 15:59
додаток_1.docx
08 вересня 2020 15:59
ТД.docx
08 вересня 2020 15:59
перелік змін.docx
03 вересня 2020 16:05
Додаток_3.docx
03 вересня 2020 16:05
додаток_2.docx
03 вересня 2020 16:05
додаток_1.docx
03 вересня 2020 16:05
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо можливості ознайомлення з проектною документацією
Дата подання: 08 вересня 2020 16:05
Дата відповіді: 10 вересня 2020 15:00
Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію щодо можливості ознайомлення з проектною документацією за даним предметом закупівлі, а саме: 1) адреса, за якою можна ознайомитись з проектною документацією; 2) дата та час, коли можливо це зробити; 3) які документи для цього необхідні. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику!

Лютізька сільська рада повідомляє, що з проектною документацією по закупівлі «Будівництво будинку культури в с. Лютіж Вишгородського району Київської області» ( UA-2020-09-03-002277-c) можна ознайомитись в прийомні дні: середа з 9:00 до 18:15, субота з 9:00 до 13:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00, за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, с. Лютіж, вул. Вітряного, 1.
Для ознайомлення з проектною документацією при собі необхідно мати посвідчення особи та документ, що підтверджує повноваження (довіреність, доручення, наказ про призначення, тощо).
По можливості, попередньо повідомити про приїзд за телефоном 045-96-40-615.
Щодо роз'яснень до ДКТ
Дата подання: 10 вересня 2020 13:06
Дата відповіді: 13 вересня 2020 10:21
Шановний Замовнику! 1) Детально вивчивши проект договору та Тендерну документацію, просимо описати попередній план фінансування робіт по даному об'єкту на весь період виконання робіт. 2) Також просимо надати роз'яснення: чи необхідно вказувати інформацію про субпідрядну організацію ( надавати її Ліцензію, перелік співробітників,їх дипломів ), якщо обсяг робіт, на які вона буде залучатися, менше 20% від загальної вартості закупівлі, однак з одночасною наявністю у неї відповідної Ліцензії та Дозволу, які є відсутніми в Учасника Закупівлі. 3)Крім того, просимо надати роз'яснення щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 1.1. Вимога " Договір має бути виконаний Учасником." означає повне виконанання даного договору? Чи можливе надання договору, термін дії якого не закінчився, але роботи вже фактично виконані? 1.2. Чи може бути подана лише остання форма КБ-3 по аналогічним договорам на виконання вимоги "Учасник подає аналогічний договір, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) "? 3)А також чи може учасник надавати підтверджуючі документи: договори, довідки про вартість виконаних робіт та відгуки, як у формі завірених копій, так і сканованих кольорових оригіналів документів? Заздалегідь дякуємо за надані відповіді!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

1) План фінансування на 2020 рік становить 198 000 грн.
Фінансування на 2021-2022 роки здійснюватиметься в межах бюджетних асигнувань та кошторисних призначень, які будуть передбачені та затверджені на відповідні роки згідно рішення сесії.

2) У разі залучення учасником торгів до виконання робіт інших підприємств (субпідрядників) в обсязі менше 20% від вартості договору, за умови наяв ності у них відповідної Ліцензії та Дозволу, які є відсутніми в Учасника Закупівлі, необхідно вказувати інформацію про субпідрядну організацію (надавати її Ліцензію, перелік співробітників, їх дипломів та враховувати всі вимоги до субпідрядної організації, що вказано в тендерній документації).

3) 1.1. Вимога " Договір має бути виконаний Учасником." означає повне виконання даного договору.
1.2.Надається аналогічний договір, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо).
4) Учасник надає підтверджуючі документи (договори, довідки про вартість виконаних робіт та відгуки) у формі сканованих кольорових оригіналів документів.
Щодо надання копій дипломів
Дата подання: 10 вересня 2020 13:07
Дата відповіді: 13 вересня 2020 10:23
Доброго дня! Просимо Вас надати уточнення: чи необхідно надавати копії дипломів на робітників основних будівельних професій?Дякуємо!
Відповідь: Учасник надає довідку щодо наявності кваліфікованих робітників основних будівельних професій, які будуть залучені для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Вимоги щодо надання копій дипломів робітників основних будівельних професій не встановлено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000054 ● 4534e9ff5a184bc48276ea32222a3b55
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-03-002277-c 03.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-03-002277-c від 18.11.2020 Лютізька сільська рада (далі – Замовник) повідомляє наступне. 1. Замовником в тексті ПРОЕКТУ договору (додаток 3 до тендерної документації) допущено описку в абзаці другому пункту 5.3., а саме вказано «Закінчення виконання робіт – 24.12.2020 року» . 2. Відповідно до умов тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.09.2020 Протокол №5/ВТ, у пункті 4.4 розділу 1 «строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» вказано «з дати укладання договору і по 24.12.2022 р.». 3. В оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-09-03-002277-c вказано, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 24 грудня 2022. 4. В пункті 12.1. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє по 31 грудня 2022 року»; Також Учасники звертались до Замовника за роз’ясненнями, так наприклад на отримане звернення від 10 вересня 2020 о 13:06 було надано відповідь: «Шановний Учаснику! 1) План фінансування на 2020 рік становить 198 000 грн. Фінансування на 2021-2022 роки здійснюватиметься в межах бюджетних асигнувань та кошторисних призначень, які будуть передбачені та затверджені на відповідні роки згідно рішення сесії…» з якої зрозуміло, що виконання робіт триватиме протягом 2020, 2021 та 2022 років. В зв’язку з вищевказаним під час укладання договору в абзаці другому пункту 5.3. Договору описка була виправлена та вказано: «Закінчення виконання робіт – 24.12.2022 року.». Учасником процедури закупівлі UA-2020-09-03-002277-c ТОВ «АМК РЕМ-БУД» під час підготовки тендерної пропозиції в погодженні з проектом договору (вих. № 2195/2020 від 29 вересня 2020р.) було також допущено формальну помилку в абзаці другому пункту 5.3., а саме вказано «Закінчення виконання робіт – 24.12.2020 року» замість «Закінчення виконання робіт – 24.12.2022 року.». Відповідно до переліку формальних помилок (п. 1 розділу 3 тендерної документації затвердженого рішенням тендерного комітету Протокол №5/ВТ від 03.09.2020 зі змінами): «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Слід також зазначити, що ПРОЕКТ договору це лише проект документу, який узгоджується сторонами під час укладання договору. Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ). Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.

2020-11-25 12:30:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Інформація про усунення порушень 25.11.2020

2021-07-27 16:33:56

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/1/2021пр
Дата публікації: 27 липня 2021
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП

Документи:

27 липня 2021 16:34
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 79 538 750,00
UAH з ПДВ
79 538 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 80 545 617,44
UAH з ПДВ
80 545 617,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 99 513 843,60
UAH з ПДВ
98 507 021,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 18:40
Електронний підпис
14 жовтня 2020 18:30
Довідка.pdf
14 жовтня 2020 18:30
довідка 2.pdf
14 жовтня 2020 18:30
Довідка.pdf
14 жовтня 2020 18:13
ПРОТОКОЛ 82_.pdf
14 жовтня 2020 18:13
гарантійний лист_ст_17.pdf
14 жовтня 2020 13:29
Ліцензія.pdf
14 жовтня 2020 13:29
Дозвіл.pdf
14 жовтня 2020 13:29
довідка МВС.pdf
14 жовтня 2020 13:29
Лютіж довідка ДПС 13-10-20.PDF
07 жовтня 2020 15:50
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:22
Лист відгук.pdf
06 жовтня 2020 22:11
Ясногородка_додатки_.pdf
06 жовтня 2020 22:11
Старі Петрівці акти.pdf
30 вересня 2020 12:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:38
ПВР 2.pdf
30 вересня 2020 12:38
ПВР 1.pdf
30 вересня 2020 12:38
Лютіж БК.rar
30 вересня 2020 12:38
Лютіж БК.imd
30 вересня 2020 12:38
ЛК5.pdf
30 вересня 2020 12:38
ЛК4.pdf
30 вересня 2020 12:38
ЛК3.pdf
30 вересня 2020 12:38
ЛК2.pdf
30 вересня 2020 12:38
ЛК1.pdf
30 вересня 2020 12:38
ДЦ.pdf
30 вересня 2020 12:38
лист-відгук ФКМ.PDF
30 вересня 2020 12:38
лист-відгук ВЦ ПМСД.PDF
30 вересня 2020 12:38
Лист-відгук ВО.pdf
30 вересня 2020 12:38
10-договір Вища Дубечня.PDF
30 вересня 2020 12:38
9-договір Вища Дубечня.pdf
30 вересня 2020 12:38
8-договір Сузіря.pdf
30 вересня 2020 12:38
7-договір КДЮСШ.pdf
30 вересня 2020 12:38
5-договір Жукинська ЗОШ.pdf
30 вересня 2020 12:38
щодо субпідрядника.rar
30 вересня 2020 12:38
тендерне забезпечення.zip
30 вересня 2020 12:38
ст 16 працівники.rar
30 вересня 2020 12:38
ст 16 МТБ.rar
30 вересня 2020 12:38
ст 16 звітність.rar
30 вересня 2020 12:38
документи ТОВ.rar
30 вересня 2020 12:38
довідки інші.rar

Публічні документи

30 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:24
Кошторис ч.3.pdf
30 вересня 2020 16:24
Кошторис ч.2.pdf
30 вересня 2020 16:24
Кошторис ч.1.pdf
30 вересня 2020 16:24
файл 5-1 Інші документи.rar
30 вересня 2020 16:24
файл 5 Інші документи.rar
30 вересня 2020 16:24
технічне завдання.pdf
30 вересня 2020 16:24
Техніка.rar
30 вересня 2020 16:24
проект договору_Лютіж.pdf
30 вересня 2020 16:24
Працівники2.rar
30 вересня 2020 16:24
Працівники1.rar
30 вересня 2020 16:24
гарантійні та довідки_2.pdf
30 вересня 2020 16:24
Гарантійні листи_ст 16.pdf
30 вересня 2020 16:24
Аналогічний договір.rar
30 вересня 2020 16:24
Аналогічний 4.rar
30 вересня 2020 16:24
Аналогічний 3.rar
30 вересня 2020 16:24
Аналогічний 2.rar
30 вересня 2020 16:24
Аналогічний 1.rar

Публічні документи

30 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:18
67. Локальні кошториси.pdf
30 вересня 2020 16:18
66. Пояснювальна записка.pdf
30 вересня 2020 16:18
65. Договірна ціна.pdf
30 вересня 2020 16:18
60. Ліцензія ТРАНСЕКСПО.pdf
30 вересня 2020 16:18
59. Декларація ЕВРОЛІФТ.pdf
30 вересня 2020 16:18
58. Ліцензія ЕВРОЛіФТ.PDF
30 вересня 2020 16:18
45. Довідка ст.17 загальна.pdf
30 вересня 2020 16:18
43. КБ-3, КБ-2в до дог.№О-0310.rar
30 вересня 2020 16:18
42. КБ-3, КБ-2в до дог.№М-0709.rar
30 вересня 2020 16:18
41. КБ-3, КБ-2в до дог.№К-1509.rar
30 вересня 2020 16:18
40. КБ-3, КБ-2в до дог.№А-1107.rar
30 вересня 2020 16:18
37. Аналог. договір № О-0310.rar
30 вересня 2020 16:18
36. Аналог. договір № М-0709.rar
30 вересня 2020 16:18
35. Аналог. договір № К-1509.rar
30 вересня 2020 16:18
34. Аналог. договір № А-1107.rar
30 вересня 2020 16:18
33.1. КБ-3, КБ-2в до дог.№32кб.rar
30 вересня 2020 16:18
32.2. КБ-3, КБ-2в до дог.№14_2.rar
30 вересня 2020 16:18
32.1. КБ-3, КБ-2в до дог.№14_1.rar
30 вересня 2020 16:18
30. КБ-3, КБ-2в до дог.№40б-19.rar
30 вересня 2020 16:18
29. КБ-3, КБ-2в до дог.№10.rar
30 вересня 2020 16:18
24. Аналог. договір № 32 кб.rar
30 вересня 2020 16:18
23. Аналог. договір № 40б-19.rar
30 вересня 2020 16:18
22. Аналог. договір № 10.rar
30 вересня 2020 16:18
21. Аналог. договір № 14.rar
30 вересня 2020 16:18
15. Копії дипломів РІОЛА.pdf
30 вересня 2020 16:18
12. Лист-згода АНТСТРОЙ.pdf
30 вересня 2020 16:18
11. Лист-згода КЛІМТЕК.pdf
30 вересня 2020 16:18
10. Лист-згода БРЕННЕР.pdf
30 вересня 2020 16:18
9. Лист-згода ПІК КАМПАНІ.pdf
30 вересня 2020 16:18
8. Лист-згода Сінтагма.pdf
30 вересня 2020 16:18
7. Лист-згода РУТА.pdf
30 вересня 2020 16:18
Підписаний_G0920-3236-GL_zminy 1.pdf
30 вересня 2020 16:18
Підписаний_dovidka.pdf
30 вересня 2020 16:18
Licenziya_PrivatBank.pdf
30 вересня 2020 16:18
Dovirenist_Kovalenko.pdf
30 вересня 2020 16:18
Підписаний_gar3236.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 79 538 750,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 18:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 17:59

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. договір на «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Кремінського,7А с. Старі Петрівці Вишгородського району Київської області (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» не містить всі додатки до договору. 1.2. лист-відгук Відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації містить опечатку щодо дати договору: «Реконструкція філії Опорного загальноосвітнього навчального закладу Жукинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Вишгородського району, Київської області у с. Воропаїв (Коригування) ДСТУ Б Д. 1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 (CPV): код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасник подає аналогічний договір, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці, адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента (пункт 3.2. Додатку 1 до тендерної документації). 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 3.1. Надати договір на «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Кремінського,7А с. Старі Петрівці Вишгородського району Київської області (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» з усіма додатками до договору та з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо). 3.2. Листа-відгук від Відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації, з виправленою помилкою.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
79 538 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2020 12:06
Договір укладений
24 жовтня 2020 12:01