Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт вул. Центральна від церкви Святого Михаїла до буд.№51 по вул. Центральна (улаштування тротуару) в с. Жирівка Пустомитівського району Львівської області" Коригування
Очікувана вартість
1 957 558,00 UAH
UA-2020-09-03-002016-c 966c7188525545f7b5f8ee5ac88ea70b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ширій-Ярема Ірина Ігорівна

+380677913027 zhyrivkasr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жирівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372336
Місцезнаходження: 81138, Україна , Львівська обл., село Жирівка, вул.Центральна,28
Контактна особа: Ширій-Ярема Ірина Ігорівна
+380677913027
zhyrivkasr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 15:28
Очікувана вартість: 1 957 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт вул. Центральна від церкви Святого Михаїла до буд.№51 по вул. Центральна (улаштування тротуару) в с. Жирівка Пустомитівського району Львівської області" Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81138, Україна, Львівська область, с. Жирівка, Пустомитівського району, вул. Центральна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник має право здійснювати попередню оплату у розмірі до 30% річного обсягу робіт (що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, а Підрядник зобов’язується освоїти його протягом трьох місяців від моменту отримання. Після закінчення трьох місячного терміну, невикористана сума попередньої оплати повертається Підрядником на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 15:23
Додаток 7.doc
03 вересня 2020 15:23
Додаток 6.doc
03 вересня 2020 15:23
Додаток 5. Проект договору.doc
03 вересня 2020 15:23
Додаток 4.doc
03 вересня 2020 15:23
Додаток 3.doc
03 вересня 2020 15:23
Додаток 2. Технічне завдання.pdf
03 вересня 2020 15:23
Додаток 1.doc
03 вересня 2020 15:23
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000043 ● 3fb77d87356a42a5b677113f2cbfb734
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.11.2020 № 220

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.11.2020 № 220.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-03-002016-c, 03.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

По результатам моніторингу закупівлі (UA-2020-09-03-002016-c) враховуючи зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виконавчим комітетом Солонківської сільської ради прийнято рішення про розірвання угоди 10-20 від 16.10.2020 року, яке буде виконано в найкоротші терміни, беручи до уваги реорганізацію Жирівської сільської ради шляхом приєднання до Солонківської сільської ради на підставі рішення І сесії Солонківської сільської ради №10 від 20.11.2020 року. Додаток – копія рішення І сесії Солонківської сільської ради №10 від 20.11.2020 року. З повагою, сільський голова Богдан Дубневич

2020-12-07 17:36:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 1 602 174,79
UAH з ПДВ
1 602 174,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шелемей Микола Степанович 1 797 144,31
UAH з ПДВ
1 797 144,31
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРМІКА І К" 1 908 970,70
UAH з ПДВ
1 908 970,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 18:27
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:25
Витяг ЄДРПОУ 18.09.20.pdf
18 вересня 2020 18:25
Проект договору.pdf
18 вересня 2020 18:25
Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 18:25
Технічне завдання.pdf
18 вересня 2020 18:25
Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 18:25
Рейтинг_(2020).zip
18 вересня 2020 18:25
дов._лиц._рейтин_20200217_0001.pdf
18 вересня 2020 18:25
Лiцензiя.zip
18 вересня 2020 18:25
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
18 вересня 2020 18:25
Довiренiст__БЕЗЛIМ.pdf
18 вересня 2020 18:25
Довiдка_грош_покриття.PDF
18 вересня 2020 18:25
Гарантия_безумов_6610.zip
18 вересня 2020 18:25
Статут 2019.pdf
18 вересня 2020 18:25
Протокол №1.pdf
18 вересня 2020 18:25
Протокол 22,11,19.pdf
18 вересня 2020 18:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 вересня 2020 18:25
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

20 вересня 2020 21:36
Електронний підпис

Публічні документи

21 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:25
Договірна ціна.zip
21 вересня 2020 09:25
Техзавдання.pdf
21 вересня 2020 09:25
Табл 2. ст.17.pdf
21 вересня 2020 09:25
Пропозиція.pdf
21 вересня 2020 09:25
Проект договору.pdf
21 вересня 2020 09:25
Підписант.pdf
21 вересня 2020 09:25
Ненадання док.pdf
21 вересня 2020 09:25
Машини механізми.pdf
21 вересня 2020 09:25
ІД_ВитягЄДР.pdf
21 вересня 2020 09:25
Зарплата.pdf
21 вересня 2020 09:25
Ел.підпис.pdf
21 вересня 2020 09:25
Довідка працівники.pdf
21 вересня 2020 09:25
Довідка ліцензія.pdf
21 вересня 2020 09:25
102_Свідоцтво держреєстр.pdf
21 вересня 2020 09:25
101_ПДВ 4ОПП.pdf
21 вересня 2020 09:25
053_Статут ПП Форміка.pdf
21 вересня 2020 09:25
052_Трубін паспорт.pdf
21 вересня 2020 09:25
021_Ліцензія ПП Форміка.pdf
21 вересня 2020 09:25
012_Лист-гарантія ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"

ФОП Шелемей Микола Степанович

ПП "ФОРМІКА І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Відхилено 1 602 174,79
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:10
ФОП Шелемей Микола Степанович
#2898909570
Переможець 1 797 144,31
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шелемей Микола Степанович
#2898909570
1 797 144,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:11
IMG_0004.pdf укладений
29 грудня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:10
Додаткова Угода №1 про розірвання Договору про закупівлю робіт №10-20 від 16жовтня 2020 р. зміни до договору
28 грудня 2020 17:50
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 22:32
1 (1).pdf укладений
16 жовтня 2020 22:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи зауваження, викладені за результатами моніторингу UA-M-2020-11-19-000043 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Номер договору про закупівлю: 10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 481 151,27
UAH (в тому числі ПДВ 80 191,88 UAH)
Причини розірвання договору: Виконання вимог за результатами моніторингу