Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг)"
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-09-03-002011-b 00bdbcf04cbf4619a10d64ea2c210736
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Зюмченко

+380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Юлія Зюмченко
+380443515922
ziumchenko_yh@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 12:18
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
ДК 021:2015 «18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм бавовняний (для працівників служби безпеки) ескіз № 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
45 штуки
ДК 021:2015 «18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм із світловідбивними смугами (бавовняний для ІТР) ескіз № 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
1011 штуки
ДК 021:2015 «18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм бавовняний (для ІТР) ескіз № 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
338 штуки
ДК 021:2015 «18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм бавовняний (робочий) ескіз № 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар (партію Товару) не пізніше 20-ти банківських днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином, після підписання обома Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:50
Перелік змін до тендерної документації.pdf
14 вересня 2020 15:50
ТД ОДЯГ редакція_14.09.20.docx
14 вересня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:50
Перелік змін до тендерної документації.pdf
14 вересня 2020 15:50
ТД ОДЯГ редакція_14.09.20.docx
03 вересня 2020 10:44
ТД ОДЯГ_ редакція 3.09.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно наявності сертифікатів
Дата подання: 08 вересня 2020 14:34
Дата відповіді: 08 вересня 2020 17:15
Доброго дня! В тендерній документації вимагається надання інформації щодо наявності сертифікатів ISO 9001, ISO 14 001. Якщо підприємство розпочало сертифікацію ISO 14 001, чи буде достатнім надання довідки про розпочату сертифікацію? Чи можна надати тільки сертифікат ISO 9001? Дякуємо.
Відповідь: Додатком 5 до тендерної документації «Відомості про учасника» передбачено надання інформації щодо наявності сертифікатів ISO 9001, ISO 14 001. Тому, учасником, у вказаних відомостях, зазначається інформація щодо наявності або відсутності даного сертифікату. Разом з тим, безпосередня відсутність такого сертифікату у складі тендерної пропозиції не буде причиною відхилення.
Стосовно документів що підтверджують відповідність
Дата подання: 10 вересня 2020 09:17
Дата відповіді: 10 вересня 2020 15:29
Доброго дня! Тендерною документацією вимагається надання документів про відповідність. Відповідність чому? В Додатку 3 Тендерної документації відсутні будь-які посилання на нормативну документацію якій має відповідати продукція. Просимо внести зміни і надати більш детальний опис предмета закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за запитання! В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-03-002011-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС", Код ЄДРПОУ:39234237
Дата подання: 10 жовтня 2020 15:27
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:47
рішення від 13.10.2020 № 19154 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:47
рішення від 20.10.2020 № 19697.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 21:19

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

19 жовтня 2020 17:07
Пояснення в АМКУ одяг.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" 842 004,48
UAH з ПДВ
842 004,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВАТЕКС" 1 071 000,00
UAH з ПДВ
1 071 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Простиль 1 290 002,40
UAH з ПДВ
1 290 002,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:54
Технічна частина 1.rar
23 вересня 2020 14:54
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:57
public_doc (3).pdf
07 жовтня 2020 10:57
public_doc (3).p7s
07 жовтня 2020 10:57
Dovidka_20261459210800722139.pdf.p7s
07 жовтня 2020 10:56
Dovidka_20261459210800722139.pdf
07 жовтня 2020 10:56
Цінова.pdf.p7s
07 жовтня 2020 10:56
Цінова.pdf
21 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:50
Трудові книжки.pdf
21 вересня 2020 13:50
Технічна пропозиція.pdf
21 вересня 2020 13:50
Статут.pdf
21 вересня 2020 13:50
Статут опис.pdf
21 вересня 2020 13:50
Сертифікати якості.pdf
21 вересня 2020 13:50
Лист-згода.pdf
21 вересня 2020 13:50
Договір 17-721.pdf
21 вересня 2020 13:50
Договір 12-655.pdf
21 вересня 2020 13:50
Довідка про персонал.pdf
21 вересня 2020 13:50
Довідка про довкілля.pdf
21 вересня 2020 13:50
Гарантійний лист.pdf
21 вересня 2020 13:50
Відомості про учасника.pdf
21 вересня 2020 13:50
Відгук Украерорух.pdf
21 вересня 2020 13:50
Висновок СЕЕ.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 11:40
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:35
Кваліфік частина 02.pdf
23 вересня 2020 11:35
Кваліфік частина 01.pdf
23 вересня 2020 11:35
цінова пропозиц.pdf
23 вересня 2020 11:35
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

ТОВ "СВАТЕКС"

ТОВ Простиль

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
Відхилено 842 004,48
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 17:48
ТОВ "СВАТЕКС"
#38274376
Переможець 1 071 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВАТЕКС"
#38274376
1 071 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 13:01
Звіт про виконання договору від 02.11.2020 № 4-533_2020.pdf укладений
08 липня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 12:32
Договір № 4-533_2020 ТОВ СВАТЕКС (2).pdf укладений
04 листопада 2020 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 045 724,40
UAH (в тому числі ПДВ 174 287,40 UAH)