Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одноразові пакети для сміття
Очікувана вартість
128 849,60 UAH
UA-2020-09-03-001996-c dc16229d831645299f90ac64b2c845c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:20
Очікувана вартість: 128 849,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 644,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Екологічні вимоги
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Одноразові пакети для сміття, 60л. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. 2) Одноразові пакети для сміття, 90л. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. 3) Одноразові пакети для сміття, 35л. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5940 штуки
Одноразові пакети для сміття, 60л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Централізована бухгалтерія відділу освіти, вул. Космонавтів, 43, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50071, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
108 штуки
Одноразові пакети для сміття, 90л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Централізована бухгалтерія відділу освіти, вул. Космонавтів, 43, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50071, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4293 штуки
Одноразові пакети для сміття, 35л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Централізована бухгалтерія відділу освіти, вул. Космонавтів, 43, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50071, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по даному Договору проводяться шляхом перерахування Покупцем на поточний рахунок Продавця вартості Товару після надання Продавцем рахунку та видаткової накладної.Оплата здійснюється протягом 30 днів після закінчення Виконавцем обсягів наданих послуг, які підтверджені підписанням Сторонами Акту здавання-приймання наданих послуг.Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Одноразові пакети для сміття, 60л. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. 2) Одноразові пакети для сміття, 90л. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. 3) Одноразові пакети для сміття, 35л. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2020 07:18
Дата відповіді: 04 вересня 2020 14:56
Позиція №1 у закупівлі: пакети 35л, одиниця виміру-рулон, мінімальна к-ть у рулоні - 20. К-ть =5940 Просимо надати роз'яснення: 5940 - це кількість пакетів, чи рулонів, де у намотці є 20 шт. Пропонуючи папкети 35л*50 шт. яким чином розраховувати к-ть пропозиції? Дякую
Відповідь: Добрий день, Шановний учаснику! У додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що 5940- кількість рулонів на 60л, крім того у рулоні повинно бути не менше 20 шт пакетів.
Що до виправлення помилки в ТД
Дата подання: 08 вересня 2020 18:53
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:39
Шановний замовник, у додатку №2 форма пропозиції, в останніх 2 стовбчиках вказано що необхідно вказати загальну вартість З/без ПДВ, а нижче окремо ви просите вказати ПДВ та вартість з ПДВ. Шостий та сьомий стовбчик документу протиречить сам собі, просимо надати пояснення, або внести зміни. З Повагою!
Відповідь: Шановний Учаснику! У додатку №2 в примітці зазначено: "Для платників ПДВ У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД" 71 928,00
UAH з ПДВ
65 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 73 888,20
UAH з ПДВ
65 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Карапуз" 70 818,30
UAH з ПДВ
65 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА" 85 707,45
UAH з ПДВ
85 707,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий Київ" 99 455,04
UAH з ПДВ
99 455,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:41
Статут АПП Трейд.pdf
15 вересня 2020 16:41
Додаток 2 - Пропозиція.pdf
15 вересня 2020 16:41
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
15 вересня 2020 16:41
Висновок СЕЕ пакети.pdf
15 вересня 2020 16:41
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 13:14
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:12
якісні мішки.pdf
14 вересня 2020 13:12
Щодо ПДВ.pdf
14 вересня 2020 13:12
Технічні вимоги.pdf
14 вересня 2020 13:12
Пропозиція.pdf
14 вересня 2020 13:12
право підпису.pdf
14 вересня 2020 13:12
наказ про призначення.pdf
14 вересня 2020 13:12
Договір.pdf
14 вересня 2020 13:12
Гарантійний лист Якісні.pdf
14 вересня 2020 13:12
відомості.pdf
14 вересня 2020 13:12
Витяг новий.pdf
14 вересня 2020 13:12
Виписка.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 17:00
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:00
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 17:00
Статут.pdf
16 вересня 2020 17:00
Статистика (ЄДРПОУ).pdf
16 вересня 2020 17:00
Проект договору.pdf
16 вересня 2020 17:00
Опис Статуту.pdf
16 вересня 2020 17:00
Наказ про призначення.pdf
16 вересня 2020 17:00
Документи якості.pdf
16 вересня 2020 17:00
Витяг з ЄДР 09.09.2020.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:42
Щодо права підпису.PDF
16 вересня 2020 15:42
Уставні ФОП Шкуропат К Б.PDF
16 вересня 2020 15:42
Пропозиція.PDF
16 вересня 2020 15:42
Про ФОП.PDF
16 вересня 2020 15:42
Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД"

ФОП Осташевський Я.I.

ТОВ "Карапуз"

ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА"

ТОВ "Чистий Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД"
#38677479
Переможець 65 340,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:13

Документи

21 вересня 2020 15:13
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:12
Протокол №46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД"
#38677479
65 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 15:13
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:12
Протокол №46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:37
10СП.pdf укладений
30 вересня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 09:16
ДУ №1 до Договору №10СП від 30.09.2020.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились викласти специфікацію, що є Додатком №1 до Договору 10СП від 30.09.2020, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 10СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 339,46
UAH (в тому числі ПДВ 10 889,91 UAH)