Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-09-03-001947-b aee0440e92eb4ccba7eacff925c9e3c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сташко Анатолій Васильович

380362642075 Anatolii.Stashko@rvgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Рівнегаз»
Код ЄДРПОУ: 03366701
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Івана Вишенського 4
Контактна особа: Сташко Анатолій Васильович
380362642075
Anatolii.Stashko@rvgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 18:30
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:19
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 10:41
ТД Компютерне обладнання 01.09.20.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-03-001947-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 вересня 2020 16:13
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "Microsoft® Windows® 10 Professional 64-bit україномовна, предінстальована з технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Активація проводиться замовником, ключ активації повинен бути вшитим у BIOS материнської плати системного блоку. Інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій.

- копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна» про підтвердження у виробника статусу партнера Microsoft;
- копію Звіту з використання логотипу Windows, в якому підтверджено статус сертифікації персонального комп’ютера виробника для Microsoft Windows 10 CliENt family;
- лист від компанії ТОВ «Майкрософт Україна» про підтвердження права виробника використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. На даний момент документація чітко прописана під ЄДИНУ компанію в Україні (ТОВ НАВІГАТОР), що має відповідний статус Microsoft Windows 10 Client family із платним розміщенням на сайті Microsoft . Дана вимога відсіює всіх виробників персональних комп'ютерів в Україні, які мають усі необхідні документи та не мають додаткових тисяч долларів на отримання та утримання подібних платних статусів. Зазначена вимога жодним чином не впливає на якість запропонованого програмного забезпечення будь-яким виробником, лише вимагає величезної кількості дозвільних документів та відповідно максимально здорожчує вартість самої пропозиції. Вкажіть, будь-ласка, який саме наказ МОН чи інших законодавчий документ містить настільки дискримінаційні пункти вимог тільки до операційної системи, що не впливають на якісні та технічні характеристики предмета закупівлі? Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 15:21
Шановний Учаснику! Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи попередню вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Нажаль, надання будь-якого офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні не може гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення! Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з передвстановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії. З точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Стосовно посилання учасника на те, що встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 583 200,00
UAH з ПДВ
583 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 632 700,00
UAH з ПДВ
632 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА 649 600,00
UAH з ПДВ
649 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:25
МВС.rar
23 вересня 2020 15:25
ДПС.rar
23 вересня 2020 15:25
Документи від переможця.pdf
23 вересня 2020 15:25
Довідка.zip
23 вересня 2020 15:25
Довідка юр..zip
18 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Переможець 583 200,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
583 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:18
13A330-7991-20 від 09.10.2020.PDF укладений
09 жовтня 2020 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 583 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 200,00 UAH)