Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової Української школи)
Очікувана вартість
196 211,00 UAH
UA-2020-09-03-001626-b d686bf487dc34dcb97d0f8a257b432da
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кісіль

+380680245912 0680245912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хоростківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 21157740
Місцезнаходження: 48240, Україна , Тернопільська обл., місто Хоростків, вул. Князя Володимира, 17
Контактна особа: Тетяна Кісіль
+380680245912
0680245912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 10:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 10:13
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:32
Очікувана вартість: 196 211,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 981,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової Української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48240, Україна, Тернопільська область, Гусятинський район , м Хоростків , вул. Кн.Володимира 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 08:22
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
07 вересня 2020 09:03
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
03 вересня 2020 10:46
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
03 вересня 2020 10:22
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
03 вересня 2020 10:22
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
03 вересня 2020 10:22
Оголошення про спрощену закупівлю.docx
03 вересня 2020 10:22
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
03 вересня 2020 10:22
Додаток 4 Проєкт договору купівлі-продажу.docx
03 вересня 2020 10:22
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 05 вересня 2020 00:26
Дата відповіді: 07 вересня 2020 08:12
Шановний Замовник! Чи потрібно Вам Операційна система на ноутбки? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Так потрібна!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-03-001626-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 03 вересня 2020 10:26
Не відповідність технічних вимог - Наказу МОН України !
Шановний Замовник!
Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 .
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих дешевих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2020 10:49
Доброго дня, вимога розглянута шляхом внесення змін в технічні вимоги до тендерної документації!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-03-001626-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 07 вересня 2020 09:31
Доповнення Тендерної документації.
Шановний Замовник. Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Дякуємо за увагу.
З Повагою!
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 08:24
Доброго ранку! Вимога задоволена шляхом внесення змін в додатки до тендерної документації!
Номер вимоги: UA-2020-09-03-001626-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 вересня 2020 17:30
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Доставка товару здійснюється власним транспортом постачальника на адресу Покупця без залучення служб доставки. ». Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби. Вимоги мати власний та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими постачальниками, що володіють транспортом та/або знаходяться і здійснюють свою діяльність територіально в межах містах, куди планується поставка товару за результатами цієї закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 08:25
Доброго ранку! Вимога задоволена шляхом внесення змін в додатки до тендерної документації!

Документи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 184 500,00
UAH з ПДВ
182 532,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 192 600,00
UAH з ПДВ
183 515,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВП"НЕОТЕК" 194 420,00
UAH з ПДВ
194 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:48
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:31
Штатний розпис.pdf
16 вересня 2020 15:31
Фінансова звітність.pdf
16 вересня 2020 15:31
Сертифікати на ноутбук.pdf
16 вересня 2020 15:31
Сертифікати Epson L3101.pdf
16 вересня 2020 15:31
Сертифікати Agent.pdf
16 вересня 2020 15:31
Сертифікати 2E.pdf
16 вересня 2020 15:31
Свід на авто (Renault master).pdf
16 вересня 2020 15:31
Наказ (директор).pdf
16 вересня 2020 15:31
Лист-відгук (ПМСД).pdf
16 вересня 2020 15:31
Лист-вiдгук (Лугинська).pdf
16 вересня 2020 15:31
Лист-вiдгук (Гайсин).pdf
16 вересня 2020 15:31
Витяг розширений (ЄДР).pdf
16 вересня 2020 15:31
Витяг (ПДВ).pdf
16 вересня 2020 15:31
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 19:48
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:48
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 19:48
Технічна відповідність.pdf
17 вересня 2020 19:48
Статут.pdf
17 вересня 2020 19:48
Стаття 17.pdf
17 вересня 2020 19:48
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
17 вересня 2020 19:48
Рахунок Укрсиббанк.jpg
17 вересня 2020 19:48
МВС довідка.jpg
17 вересня 2020 19:48
Інформація про учасника.pdf
17 вересня 2020 19:48
Інформаційний лист LENOVO.pdf
17 вересня 2020 19:48
ДФС 20.09.20.pdf
17 вересня 2020 19:48
Довідка про діяльність.pdf
17 вересня 2020 19:48
Довідка ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2020 19:48
Висновок СЕС 12.2-18-3_13213.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 18:10
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:10
ІД.pdf
17 вересня 2020 18:10
ВПВ17.pdf
17 вересня 2020 18:10
ТЧ.PDF
17 вересня 2020 18:10
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "КВП"НЕОТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 182 532,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 09:19

Документи

24 вересня 2020 09:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
182 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:46
510 Поділля Фінанс.pdf укладений
01 жовтня 2020 11:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 листопада 2020 10:28
182 532,00 UAH UA548201720344281006117050431
Хоростківська міська рада
UA383510050000026002591160100
ТОВ "Поділля Фінанс"
Оплачений