Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прибирання і благоустрою територій
Очікувана вартість
584 393,99 UAH
UA-2020-09-03-001608-b 839a2c6dc6234ea3bfa7ce5352577068
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінський Євгеній Леонідович

+380459860689 evgen2006@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крюківщинська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04358566
Вебсайт: http://krukivschina.com.ua/
Місцезнаходження: 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вулиця Балукова, 10
Контактна особа: Ломінський Євгеній Леонідович
+380459860689
evgen2006@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до положень ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. П.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Так, між Крюківщинською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (Замовник) та ФОП Буряк Олександр Павлович було укладено договір від 17.04.2020 на закупівлю послуги з прибирання і благоустрою територій (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-10-002422-b. Роботи за даним договором виконуються. Сума вказаного договору склала 1`168`800.00 грн. Проте, у замовника закупівлі виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника - ФОП Буряка Олександра Павловича. Відповідно послуги по щоденному утриманню вулиць, доріг, тротуарів, узбіч, місць загального користування збільшились на 21001 м2, прибирання, підмітання тротуарів на 11912 м2..

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 10:26
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32913 м.кв
послуги з прибирання і благоустрою територій (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с. Крюківщина, огб'єкти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 вересня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Буряк Олександр Павлович
#3013103590
Переможець 584 393,99
UAH
03 вересня 2020 10:26

Документи

03 вересня 2020 10:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 10:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Буряк Олександр Павлович
#3013103590
584 393,99
UAH
Документи

Документи

03 вересня 2020 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:46
Договір 118-20.pdf укладений
14 вересня 2020 10:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2020 15:20
159 849,40 UAH UA288201720344260011000026517
Крюківщинська сільська рада
UA453218420000026003053108510
ФО-П Буряк Олександр Павлович
Оплачений
11 листопада 2020 11:51
297 930,39 UAH UA288201720344260011000026517
Крюківщинська сільська рада
UA453218420000026003053108510
ФО-П Буряк Олександр Павлович
Оплачений
30 листопада 2020 12:54
126 614,20 UAH UA288201720344260011000026517
Крюківщинська сільська рада
UA453218420000026003053108510
ФО-П Буряк Олександр Павлович
Оплачений