Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Будівництво мереж зовнішнього освітлення Північного у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
34 276 161,60 UAH
UA-2020-09-03-001231-b de92883f182b422c8d898af444cda92b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:53
Очікувана вартість: 34 276 161,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 381,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Будівництво мереж зовнішнього освітлення Північного у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, житловий масив Північний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 09:57
Технічне завдання до додатку 8.rar
03 вересня 2020 09:57
Додаток 6.docx
03 вересня 2020 09:57
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 10 вересня 2020 09:20
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:11
До об'єктів з яким класом наслідків (відповідальності) належить об'єкт?
Відповідь: Клас наслідків - СС2
Нульовий кошторис
Дата подання: 10 вересня 2020 18:46
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:50
Прохання докласти до тендерної документації нульовий кошторис, необхідний для якісної підготовки тендерної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: Для формування договірної ціни у технічному завданні до Додатку 8 до тендерної документації наведено види робіт та об'єми, будь які інші документи не являються додатком до тендерної документації замовника.

Щодо часових обмежень в 30 днів у листах-відгуках по аналогічних договорах
Дата подання: 11 вересня 2020 15:57
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:50
Чоми листи-відгуки по аналогічних договорах повинні бути отримані не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення? Вважаємо цю вимогу дискриминаційною, яка звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію на ринку, порушуючи ЗУ "Про публічні закупівлі". В умовах карантину багато офісів працює дистанційно, що уповільнює отримання певних документів. Хіба листи-відгуки отримані не раніше 31 або 32 дня до дня оприлюднення оголошення, не підтверджують якісне виконання договірних зобов'язань? Просимо прибрати часові обмеження. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В жодному випадку дана вимога не обмежує конкуренції та не має дискримінаційних ознак. Навпаки, Замовник може чітко розуміти, що Учасник має досвід виконання аналогічних договорів, що і підтверджується дійсними листами-відгуками від контрагентів на момент оголошення. У випадку, якщо у Замовника виникла необхідність переконатися у достовірності інформації, наданої у тендерній пропозиції Учасника, він має право звернутися за підтвердженням інформації до контрагента, який надав лист-відгук.
Щодо листів-згод на обробку персональних даних від працівників
Дата подання: 11 вересня 2020 16:32
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:55
В тендерній документації прописано наступне: "У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) ТРУДОВИХ КНИЖОК працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників". Але Замовник дозволяє підверджувати наявність персоналу і іншими документами, окрім трудових книжок, а прописує, що листи-згоди надаються лише для тих працівників, чиї трудові книжкі показані.....Цитата " На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод". ПИТАННЯ: Якщо надати, наприклад, Наказ замість трудових книжок, то листи-згоди на обробку даних можно не показувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У підпункті 3.1 Додатку 3 до тендерної документації чітко визначено: На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).
Більш детально - Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI
Щодо трудових книжок
Дата подання: 11 вересня 2020 16:35
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:59
З документації незрозуміло, трудові книжки треба надавати з повномі обсязі з усіма сторінками?
Відповідь: Частиною 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено порядок надання документів.
Фінансова спроможність учасника
Дата подання: 11 вересня 2020 16:52
Дата відповіді: 14 вересня 2020 10:19
Якою нормою закону обгрунтована вімога замовника: "Фінансова спроможність учасника закупівлі: обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік має бути не менше ніж 100 відсотків від очікуваної вартості"? .... Чи не є це дискриминаційною вимогою, яка обмежує ринок певним Учасникам, які можуть виконати свої зобов'язання за технічним завданням Замовника, але з меншою фінансовою спроможністю за попередній рік ніж 100% очікуваної вартості закупівлі, вказана Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Замовник не застосовував дискримінаційних вимог у вимогах тендерної документації, так як не має права вимагати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому Замовник не вимагає показника річного доходу більше ніж очікувана вартість, а рівно 100 % очікуваної вартості закупівлі
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" 28 896 868,01
UAH з ПДВ
28 896 868,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 30 914 684,45
UAH з ПДВ
30 914 684,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 15:19
договір аренди техніки.pdf
26 вересня 2020 14:07
Наказ, згода 26.09.20.rar
26 вересня 2020 14:00
паспорт сидоренко вв.pdf
21 вересня 2020 17:53
2019_05_24_АЗОВСТАЛЬ МК.part2.rar
21 вересня 2020 17:53
2019_05_24_АЗОВСТАЛЬ МК.part1.rar
21 вересня 2020 17:53
Фінансова звітність 2020.rar
21 вересня 2020 17:53
Статут НТЦЕ УСЕП.pdf
21 вересня 2020 17:53
Лицензия СМР.pdf
21 вересня 2020 17:53
Документи Працівників.rar
21 вересня 2020 17:53
договір оренди.pdf
21 вересня 2020 17:53
Наказ на директора.pdf
21 вересня 2020 17:53
Док.pdf
21 вересня 2020 17:53
Дипломи монтажників.7z
21 вересня 2020 17:53
Дн 34 ДЦ8.rar
21 вересня 2020 17:53
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:37
Довідка МВС.pdf
21 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:05
43. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 вересня 2020 16:05
42. Дозвіл ТОВ КАТ ГРУП.pdf
21 вересня 2020 16:05
37. Проєкт Договору.pdf
21 вересня 2020 16:05
36. Статут та опис.pdf
21 вересня 2020 16:05
32. Дозволи.pdf
21 вересня 2020 16:05
31. Ліцензія.pdf
21 вересня 2020 16:05
20. Лист пояснення.pdf
21 вересня 2020 16:05
17. Інформаційна довідка.pdf
21 вересня 2020 16:05
1. Реєстр.pdf
21 вересня 2020 16:05
Северный кошторис.rar
21 вересня 2020 16:05
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"
#39274377
Відхилено 28 896 868,01
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 15:44
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
Переможець 30 914 684,45
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 16:58

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником не зазначено спеціальності працівників; також учасником надано іншу довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з реєстраційним номером 0153-1, яка датована 13 лютого 2020 року, у якій не зазначено освіти та спеціальності працівників, тому не одна з наданих довідок не задовольняє вимоги пункту 3.1 частини 3 додатку 3 до тендерної документації. В обох довідках міститься різна інформація. Замовник не бере до розгляду довідку № 0153-1, яка датована 13 лютого 2020 року, так як вона має значний строк давнини та була сформована не під дану закупівлю; - відповідно до пункту 3.1 частини 3 додатку 3 до тендерної документації учасник на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників повинен надати або копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів. Учасником надано на підтвердження, копії трудових книжок директора ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" – Сидоренко В.В., заступника директора з технічних питань – Сидоренко В.О. Також надані копії наказів та трудових книжок працівників, а саме: Терешонок С.О., Богун Г.В., Мацак О.В., Зарудний О.Г. На підтвердження працевлаштування інших осіб, а саме 19 осіб – копії документів відсутні. Копії трудових книжок надано не в повному обсязі, а за умовами тендерної документації, якщо не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, учасники зобов’язані надати у складі пропозиції усі сторінки документу, у тому числі незаповнені аркуші документу (Дана вимога зазначена для перевірки замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). Також відсутні листи згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, чиї копії трудових книжок було надано; - у довідці наданій учасником відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів не зазначено суми договорів, суми виконаних робіт за договорами та адрес контрагентів; - учасником у складі пропозиції не надано копій документів, які підтверджують виконання договорів, такі як акти виконаних робіт; - у складі пропозиції учасника відсутні оригінали позитивних листів відгуків до аналогічних договорів від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори; - відповідно до вимог пункту 1.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації учасником не надано довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю; - відповідно до частини 1 Додатку 3 до тендерної документації учасником не надано, довідки у довільній формі з поясненням щодо не застосування технологій; - відповідно до пункту 4.1 частини 4 Додатку 3 до тендерної документації фінансова спроможність учасника закупівлі визначається на підставі обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік, який має складати не менше 100 відсотків від очікуваної вартості. Учасником надано копію фінансової звітності малого підприємництва, згідно якого обсяг річного доходу за попередній рік є меншою ніж 100 відсотків очікуваної вартості закупівлі; - відсутня інформаційна довідка про уповноважену особу учасника на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, надання якої вимагається пунктом 1.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації; - надана не повна копія паспорту директора, а за умовами тендерної документації, якщо не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, учасники зобов’язані надати у складі пропозиції усі сторінки документу, у тому числі незаповнені аркуші документу (Дана вимога зазначена для перевірки замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина 1 розділ 3 тендерної документації, пункт 1.1 частина 1 додаток 3 до тендерної документації, пункти 2.1, 2.2 частини 2 додатку 3 тендерної документації, пункт 3.1 частини 3 додатку 3 тендерної документації, пункт 4.1 частини 4 додатку 3 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та у документах на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників; усунути невідповідність у довідці на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та підтверджуючих документів; усунути невідповідність щодо подання документів для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій; усунути невідповідність щодо не подання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, а також надання копій документів у повному обсязі.

Документи

28 вересня 2020 15:05
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:59
протокол №51-3-20.pdf
22 вересня 2020 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
30 914 684,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 15:39
Звіт про виконання договору.pdf укладений
12 лютого 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 15:34
ДУ №3.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:02
ДУ №2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:40
ДУ №1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:46
13-10-2.pdf укладений
13 жовтня 2020 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 13-10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 13-10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 13-10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 12 лютого 2021
Сума оплати за договором: 24 379 341,12
UAH (в тому числі ПДВ 4 063 223,52 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін.