Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітно-резонансний томограф
Magnetic resonance imaging
Очікувана вартість
39 500 000,00 UAH
UA-2020-09-03-001146-a c0bc201b4f9f472292700b9380d3d6bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Анатоліївна Мазніченко

0667045739 tender_kood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Багговутівська, 1, Київ, Україна
Контактна особа: Ольга Анатоліївна Мазніченко
0667045739
tender_kood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Oncology Center"
National ID: 05492261
Contact point: Maznichenko Olga Anatoliivna
0667045739
tender_kood@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:33
Очікувана вартість: 39 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395 000,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 вересня 2020 10:29
Enquiries until: 25 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 00:00
Planned auction date: 09 листопада 2020 15:33

Information

Estimated total value: 39 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 395 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом
System of magnetic resonance imaging of the whole body, with a superconducting magnet
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Магнітно-резонансний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом

Magnetic resonance imaging
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 12:18
Додаток 2 (Технічні вимоги)_ЗМІНИ.doc
23 вересня 2020 12:16
Перелік змін до ТД.docx
03 вересня 2020 10:31
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).docx
03 вересня 2020 10:31
Додаток 4 (Проект договору).docx
03 вересня 2020 10:30
Додаток 3 (Документи після акцепту).docx
03 вересня 2020 10:30
Додаток 1 (Кваліфікація).docx
03 вересня 2020 10:30
Тендерна документація.doc
03 вересня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 22 вересня 2020 10:27
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:40
Доброго дня, шановний Замовнику. У відповідності до Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації (далі – ТД) та на підставі ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року №144-IX (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Детально вивчивши Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що викладені у Додатку 2 Тендерної документації, задля покращення технічних та функціональних особливостей обладнання, просимо Вас внести зміни до таблиці Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації та викласти в наступній редакції: п.1.5 Типове значення однорідності магнітного поля, виміряної за методом V-RMS, ppm, не більше: 10см×10см – 0,007; 20см×20см – 0,035; 30см×30см – 0,1; 40см×40см – 0,4. (Впливає на якість отриманих зображень та значно покращить функціональні характеристики МРТ); п.3.3 Максимальне поле огляду по осях X, Y і Z,см , не менше - 50×50×50. (Чим більша величина, тим більшу зону сканування можна охопити та отримати більш чіткі зображення за одне сканування).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення, та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-03-001146-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМД +", Код ЄДРПОУ:43113507
Дата подання: 30 вересня 2020 16:21
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» оприлюднило оголошення та тендерну документацію про закупівлю Магнітно-резонансного томографу за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом). Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМД+» (надалі – Скаржник) є офіційним представником всесвітньо відомого виробника медичного обладнання HITACHI Ltd (Японія), що має багаторічний досвід виробництва магнітно-резонансних томографів, та обладнання якого є зразком для наслідування іншими світовими виробниками МРТ. Скаржник має намір прийняти участь у згаданій процедурі закупівлі та запропонувати магнітно-резонансний томограф, який повністю відповідає встановленим стандартам та являється предметом закупівлі за даною процедурою. Однак після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси. Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо медико-технічних характеристик предметів закупівлі, що відповідають лише моделям обладнання одного виробника та як наслідок обмежують конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів. Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2020 20:23
рішення від 05.09.2020 № 18595 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:23
рішення від 20.10.2020 № 19604.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: на вимогу Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2020 13:14

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000006 • ad0c58db87ce4351ab7a6d407fb175ff
Автор звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМД+»
Дата створення звернення: 2020-10-27 13:18
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Заява про прийняти рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 03.09.2020 року Комунальне некомерційне підприємство КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» (код ЄДРПОУ: 05492261, далі – Замовник) оприлюднило оголошення та тендерну документацію про закупівлю Магнітно-резонансного томографу за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37654 – Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом). Очікувана вартість - 39 500 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі – UA-2020-09-03-001146-a. Оскарження умов закупівлі даної закупівлі визначено до 01.10.2020 року 00:00 год. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: - 05.10.2020 року 00:00 год. Початок аукціону – 09.11.2020 року 15:33 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМД+» (надалі – Заявник/ ТОВ «ІМД+») мало намір прийняти участь у згаданій процедурі закупівлі та запропонувати магнітно-резонансний томограф, який повністю відповідає встановленим стандартам та являється предметом закупівлі за даною процедурою. Однак після ознайомлення із тендерною документацією Заявник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси. 30.09.2020 року ТОВ «ІМД+» було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України від 20.10.2020 року № 19604-р/пк-пз скаргу ТОВ «ІМД+» зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-03-001146-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Однак Замовником вищезазначене рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України від 20.10.2020 року № 19604-р/пк-пз (далі – Рішення від 20.10.2020 року № 19604-р/пк-пз) фактично не було виконано, що підтверджується наступним. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Згідно з ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Так, Замовником не було внесено змін до тендерної документації у вигляді розміщення та відображення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації та переліку змін на виконання Рішення від 20.10.2020 року № 19604-р/пк-пз. Вказане підтверджується тим, що остання редакція тендерної документації та перелік змін завантажена Замовником у системі PROZORRO - 23.09.2020 року. Натомість, з метою введення в оману учасників даної процедури закупівлі та формального виконання Рішення від 20.10.2020 року № 19604-р/пк-пз та, Замовником, 26.10.2020 року було умисно було завантажено нову редакцію тендерної документації та перелік змін (файли «Додаток 2 (Технічні вимоги)_зміни_2.docx» та «Перелік змін до ТД2.docx) у розділ в системі PROZORRO «Скарги до процедури». Вищезазначені дії Замовника призвели до порушення вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого строк подання тендерних пропозицій після виконання рішення органу оскарження не було продовжено. В результаті таких неправомірних дій Замовника, потенційні учасники даної процедури закупівлі не мали можливості ознайомитись з новою редакцією тендерної документації з урахуванням змін, внесених на підставі Рішення від 20.10.2020 року № 19604-р/пк-пз та подати тендерні пропозиції, оскільки термін подання не було продовжено. В свою чергу, окрім порушення ст. 18, 24 «Про публічні закупівлі», вказане є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель. Згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3.02.2016 року № 43, Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення зокрема: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Враховуючи все зазначене та керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И М О: 1. Прийняти рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Магнітно-резонансного томографу за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37654 – Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) за ідентифікатором – UA-2020-09-03-001146-a. 2. За результатами перевірки вжити відповідних заходів реагування.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-03-001146-ac0bc201b4f9f472292700b9380d3d6bc
Найменування: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Багговутівська, 1, Київ, Україна
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:48
Файл 8.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 7.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 6.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 5.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 4.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 3.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 2.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 1.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "ПІКСЕЛМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:48
Файл 8.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 7.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 6.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 5.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 4.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 3.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 2.pdf
01 жовтня 2020 15:48
Файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "ПІКСЕЛМЕД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 14:03
Кінець періоду оскарження: 07 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 07 листопада 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з технічних причин
Документи:
27 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:03
Протокол.PDF