Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліцейські значки (інформаційні дошки)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-09-03-000534-b cab355fea1ce40b1b5ce8727dd824219
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діна Ковчинська

+380633456638
+380666434666
sso.mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 43562808
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Фалєєвська, буд. 14
Контактна особа: Діна Ковчинська
+380633456638,+380666434666
sso.mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 08:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 11:39
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35260000-4: Поліцейські значки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стенд "Територіальне управління Служби судової охорони у Миколаївській області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 35260000-4 — Поліцейські значки
1 штуки
Стенд "1 підрозділ охорони територіального управління Служби судової охорони у Миколаївській області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 35260000-4 — Поліцейські значки
1 штуки
Стенд "Документація начальника речового складу"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 35260000-4 — Поліцейські значки
1 штуки
Інформаційний стенд з техногенної (пожежної) безпеки та цивільного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 35260000-4 — Поліцейські значки
1 штуки
Інформаційний стенд з охорони праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 35260000-4 — Поліцейські значки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 09:06
зразки стендів.pdf
03 вересня 2020 09:06
проект договору.doc
03 вересня 2020 09:06
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-03-000534-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 21 вересня 2020 12:14
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Кулєшов О.В. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У документації про проведення закупівлі Замовником чітко визначені документи, які завантажує учасник через електронну систему закупівель для підтвердження відповідності вимогам, визначеним замовником у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані у період подання пропозицій по 15 вересня 2020, 00:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).

Згідно вимог п. 7. "Кваліфікаційні вимоги до Учасника" Учасник торгів має надати "- Пропозицію торгів на предмет закупівлі, за прикладом зазначеним у пункті 6. Якщо під час аукціону суму буде зменшено, надати оновлену Пропозицію торгів одразу після закінчення аукціону". А згідно вимоги зірочки "*" пункту 6 "Форма цінової пропозиції" у табличній формі "Найменування*" Учасником чітко вказується "конкретна назва, виробник, країна виробництва".

По цьому пункту ФОП Кулєшов О.В. не виконано вимоги закупівлі: у початковій пропозиції та й у оновленій пропозиції у табличній формі "Найменування*" не вказаний "виробник". Наявність інформації про виробника убезпечує Замовника від придбання товару у виробника, який знаходиться на стадії ліквідації, чи у виробника, який знаходиться на території РФ (що законодавством заборонено), через Учасника торгів - посередника. Вимога не виконана.

Ненадання ФОП Кулєшов О.В. інформації в цьому документі не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина друга статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.

Подання Замовнику документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника із-за невиконання вимог цієї закупівлі, де зазначено, що "найвигіднішою буде визнана пропозиція з найнижчою остаточною ціною... за умови виконання всіх вимог, викладених в цій Документації" та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.

Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Кулєшов О.В. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 10:59
Шановний Учаснику. Обираючи переможця ,Замовник дотримувався таких принципів здійснення закупівель як "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі" та мав на меті економію бюджетних коштів.Пропозицію ФОП Кулєшов О.В. відповідає умовам закупівлі.Учасник вказав в Пропозиції ,що країна виробник Україна,що убезпечує Замовника від придбання товару у виробника РФ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович 5 550,00
UAH з ПДВ
5 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 6 444,00
UAH з ПДВ
5 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА 6 625,00
UAH з ПДВ
6 385,00
UAH з ПДВ
Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 7 800,00
UAH з ПДВ
6 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 22:30
довідка_2.pdf
14 вересня 2020 22:30
лист-згода.pdf
14 вересня 2020 22:30
довідка_.pdf
14 вересня 2020 22:30
довідка_3.pdf
14 вересня 2020 22:30
інформація про учасника.pdf
14 вересня 2020 22:30
цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2020 22:30
довідка право підпису.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 11:04
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:59
Технічні умови.pdf
14 вересня 2020 10:59
Довідка повноваження.pdf
14 вересня 2020 10:59
Подяка.pdf
14 вересня 2020 10:59
Свідоцтво.PDF
14 вересня 2020 10:59
Свідотцтво ІНН.PDF
14 вересня 2020 10:59
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кулєшов Олексій Вікторович

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА

"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович
#2932505717
Переможець 5 500,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 12:33

Документи

17 вересня 2020 12:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович
#2932505717
5 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2020 12:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 08:14
договор 44.pdf укладений
01 жовтня 2020 08:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 916,67 UAH)