Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області
Очікувана вартість
1 171 001,00 UAH
UA-2020-09-02-012141-b ● a2a252a3e88a4326a1f7f40c55f9ec56
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чечельницька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326247 |
Місцезнаходження: | 24800, Україна , Вінницька обл., Чечельник, вул. Героїв Майдану, 36 |
Контактна особа: |
Ільніцька Людмила Володимирівна +380964552298 Chechselrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 22:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 171 001,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 855,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24800, Україна, Вінницька область, смт Чечельник, по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 16:10 |
Оголош про провед Спрощеної закупівлі Кап рем тротуарного покриття.doc | |
02 вересня 2020 22:30 |
Протоколне ріш уповноваж особи _ 67 від 02.09.20р..pdf | |
02 вересня 2020 22:30 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf |
03 вересня 2020 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 вересня 2020 16:10 |
Оголош про провед Спрощеної закупівлі Кап рем тротуарного покриття.doc
|
||||||
02 вересня 2020 22:30 |
Протоколне ріш уповноваж особи _ 67 від 02.09.20р..pdf
|
||||||
02 вересня 2020 22:30 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальні питання
Дата подання: 03 вересня 2020 14:44
Дата відповіді: 03 вересня 2020 16:22
Шановний замовник, не могли б ви надати оголошення в форматі ворд
Відповідь: Шановний учасник, оголошення в форматі ворд Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.09.2020 16:10
Версія документу від: 03.09.2020 16:10
ID: bf86a16fb4684214b203dd0756408989
Версія документу від: 03.09.2020 16:10
ID: bf86a16fb4684214b203dd0756408989
загальне питання
Дата подання: 03 вересня 2020 15:53
Дата відповіді: 04 вересня 2020 21:10
Замовнику
.1. Яким чином Вами визначена відстань 85 км., якщо законодавством чітко встановлено термін доставки не більше 3 годин, та надано порядок розрахунку швидкості автотранспорта в межах населених пунктів, поза межами населених пунктів, та по дорогах з різним покриттям.
2. п.18. Яким чином довідка про наявність у працівників страхового стажу впливає на досвід працівників, термін отримання таких довідок складає 10 днів, що перевищує термін від оголошення до проведення процедури закупівлі.
Таким чином просимо видалити дані вимоги з оголошення так як вбачаємо в них корупційну складову, пов'язану із тим що Вами вже визначено особу чи організацію яка буде переможцем у даній процедурі, має АБЗ на відстані до 85 км., та заздалегіть могла замовити інформацію яка Вами вимагалась у оголошені відносно працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за Ваше звернення, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь у відведені для цього строки.
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-012141-b
Надаємо відповідь на перше Ваше запитання:
Щодо наявності вимоги про відстань у 85 км.
Відповідно до п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Відповідно до Закону, Замовник має право визначати вимоги до предмету закупівлі, з урахуванням вимог ч. 4 ст. 5 Закону.
Обґрунтовуючи свою відповідь, замовник зазначає також наступне.
Згідно до Додатку 2 до Оголошення: Технічне завдання на закупівлю виконання робіт (далі – ТЗ) про проведення спрощеної закупівлі за конкретною назвою предмета закупівлі: «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області» (далі – Оголошення) у його графі 2 (Найменування робіт і витрат) визначено таке: «Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 3 см.»; «Улаштування покриття товщиною 4 см. з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними катками», а також: «Крім того, Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству».
Виходячи з вимог замовника визначених у технічному завданні на закупівлю виконання робіт, яке міститься у Додатку 2 до згаданого вище Оголошення, яке розроблено ліцензійною проектувальною організацією, замовник, керуючись вимогами Технічних умов визначених Національним стандартом України, а саме: ДСТУ Б В.2.7-127:2015 (чинний з 01.07.2016 року), враховуючи сферу його застосування: цей стандарт поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств. Щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон застосовуються в усіх дорожньо-кліматичних зонах згідно з ДБН В.2.3-4. Вимоги щодо безпечності продукції, які спрямовані на безпеку життя, здоров’я громадян, охорону довкілля, викладено в розділах 6, 7 дійшов до висновку, що Температура ЩМАС (Щебенево-мастикова асфальтобетонна суміш (ЩМАС) – суміш мінеральних матеріалів (щебеню, піску і мінерального порошку), стабілізуючої добавки та бітуму, віддозованих в заданих співвідношеннях і перемішаних в нагрітому стані) в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштуванні покриття повинна відповідати значенням, наведеним в таблиці 5 (Температура ЩМАС) даного стандарту, а саме:
Таблиця 5 – Температура ЩМАС (оскільки дана таблиця не завантажується у файл цієї відповіді учаснику, замовник надає її у вигляді тексту, що цілком відповідає змісту Таблиці 5)
Марка бітуму та Температура, °С при відвантаженні (за даними Таблиці 5)
БНД 40/60 від 160 до 175
БНД 60/90 від 155 до 170
БНД 90/130 від 150 до 165
Температура, °С при влаштуванні покриття на початку ущільнення, не менше
(за даними Таблиці 5)
БНД 40/60 155
БНД 60/90 145
БНД 90/130 140
Примітка (до Таблиці 5). При застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки.
Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту.
Розділом 8 стандарту ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги до транспортування та зберігання, за якими (п. 8.1) Кузови транспортних засобів повинні бути добре очищені перед завантаженням ЩМАС та вкриті при транспортуванні ЩМАС. (п. 8.2) Термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год.
Таким чином, Замовник, в межах наданих йому прав відповідно до Закону, прийняв відповідне рішення щодо вимог визначених в оголошення до відстані, оскільки більша відстань може призвести до втрати властивостей суміші (ЩМАС), що може призвести до виконання робіт на неналежному рівні та не якісного влаштування тротуарного покриття.
До того ж, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 передбачено і вимоги до ступеню шкідливості ЩМАС, а саме: (п. 6.26) Матеріали для приготування ЩМАС – щебінь, пісок, мінеральний порошок і бітум – за характером шкідливості і ступенем впливу на організм людини відносяться до малонебезпечних речовин (ІV клас небезпеки згідно з ГОСТ 12.1.007).
(6.29) До робіт, пов’язаних з приготуванням і використанням ЩМАС, допускаються особи, які пройшли інструктаж з техніки безпеки і перевірку знань з питань пожежної безпеки відповідно до вимог НАПБ А.01.001, НАПБ Б.02.005, НАПБ Б.06.001 та НПАОП 63.21-1.01.
(6.32) Персонал, який займається приготуванням і використанням ЩМАС, повинен проходити попередні і періодичні медичні огляди в установленому порядку. (Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій: Наказ МОЗ України № 246 від 21.05.2007 р., зареєстрований в Мін’юсті України)
Вищенаведеним обумовлені вимоги замовника щодо працівників учасника, які мають бути працевлаштованими на постійній основі.
Надаємо відповідь на друге Ваше запитання:
Щодо вимоги про надання довідки про страховий страж усіх працівників, що мають виконувати роботу за договором.
Відповідно до вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати вимоги до кваліфікаційних критеріїв потенційних учасників.
Одним з таких критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації. Даний документ дозволить підтвердити фактичну наявність працівників у потенційного учасника (а не подавати укладені за кілька днів до аукціону цивільно-правові угоди). Тому, дана вимога повністю відповідає чинному законодавству.
Довідка про наявність у працівників, страхового стажу звісно ніяк не впливає на досвід працівників. (Дана довідка передбачена п. 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Така довідка вимагається замовником на підтвердження учасником наявності у нього саме штатних працівників тобто працівників, які фактично у нього працюють на постійній основі та таких, що мають виконувати роботу за трудовим договором протягом певного часу.
За згаданою вище довідкою вбачаються відомості де, коли, ким та скільки працювала певна особа.
Портал ПФУ (Пенсійного фонду України) налаштований таким чином, що на даний час є можливість замовити Додаток 9 – «Довідка про трудовий та страховий стаж» та отримати його за 5 хвилин від імені Юридичної та/або фізичної особи.
Такий сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли на Портал Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису печатки.
Для цього треба авторизуватися на порталі ПФУ http://portal.pfu.gov.ua. на порталі електронних послуг.
З наведеного вище вбачається відсутність будь-яких перепон та перешкод в отриманні даної інформації – довідки, яку вимагає замовник закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь у відведені для цього строки.
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-012141-b
Надаємо відповідь на перше Ваше запитання:
Щодо наявності вимоги про відстань у 85 км.
Відповідно до п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Відповідно до Закону, Замовник має право визначати вимоги до предмету закупівлі, з урахуванням вимог ч. 4 ст. 5 Закону.
Обґрунтовуючи свою відповідь, замовник зазначає також наступне.
Згідно до Додатку 2 до Оголошення: Технічне завдання на закупівлю виконання робіт (далі – ТЗ) про проведення спрощеної закупівлі за конкретною назвою предмета закупівлі: «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області» (далі – Оголошення) у його графі 2 (Найменування робіт і витрат) визначено таке: «Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 3 см.»; «Улаштування покриття товщиною 4 см. з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними катками», а також: «Крім того, Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству».
Виходячи з вимог замовника визначених у технічному завданні на закупівлю виконання робіт, яке міститься у Додатку 2 до згаданого вище Оголошення, яке розроблено ліцензійною проектувальною організацією, замовник, керуючись вимогами Технічних умов визначених Національним стандартом України, а саме: ДСТУ Б В.2.7-127:2015 (чинний з 01.07.2016 року), враховуючи сферу його застосування: цей стандарт поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств. Щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон застосовуються в усіх дорожньо-кліматичних зонах згідно з ДБН В.2.3-4. Вимоги щодо безпечності продукції, які спрямовані на безпеку життя, здоров’я громадян, охорону довкілля, викладено в розділах 6, 7 дійшов до висновку, що Температура ЩМАС (Щебенево-мастикова асфальтобетонна суміш (ЩМАС) – суміш мінеральних матеріалів (щебеню, піску і мінерального порошку), стабілізуючої добавки та бітуму, віддозованих в заданих співвідношеннях і перемішаних в нагрітому стані) в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштуванні покриття повинна відповідати значенням, наведеним в таблиці 5 (Температура ЩМАС) даного стандарту, а саме:
Таблиця 5 – Температура ЩМАС (оскільки дана таблиця не завантажується у файл цієї відповіді учаснику, замовник надає її у вигляді тексту, що цілком відповідає змісту Таблиці 5)
Марка бітуму та Температура, °С при відвантаженні (за даними Таблиці 5)
БНД 40/60 від 160 до 175
БНД 60/90 від 155 до 170
БНД 90/130 від 150 до 165
Температура, °С при влаштуванні покриття на початку ущільнення, не менше
(за даними Таблиці 5)
БНД 40/60 155
БНД 60/90 145
БНД 90/130 140
Примітка (до Таблиці 5). При застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки.
Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту.
Розділом 8 стандарту ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги до транспортування та зберігання, за якими (п. 8.1) Кузови транспортних засобів повинні бути добре очищені перед завантаженням ЩМАС та вкриті при транспортуванні ЩМАС. (п. 8.2) Термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год.
Таким чином, Замовник, в межах наданих йому прав відповідно до Закону, прийняв відповідне рішення щодо вимог визначених в оголошення до відстані, оскільки більша відстань може призвести до втрати властивостей суміші (ЩМАС), що може призвести до виконання робіт на неналежному рівні та не якісного влаштування тротуарного покриття.
До того ж, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 передбачено і вимоги до ступеню шкідливості ЩМАС, а саме: (п. 6.26) Матеріали для приготування ЩМАС – щебінь, пісок, мінеральний порошок і бітум – за характером шкідливості і ступенем впливу на організм людини відносяться до малонебезпечних речовин (ІV клас небезпеки згідно з ГОСТ 12.1.007).
(6.29) До робіт, пов’язаних з приготуванням і використанням ЩМАС, допускаються особи, які пройшли інструктаж з техніки безпеки і перевірку знань з питань пожежної безпеки відповідно до вимог НАПБ А.01.001, НАПБ Б.02.005, НАПБ Б.06.001 та НПАОП 63.21-1.01.
(6.32) Персонал, який займається приготуванням і використанням ЩМАС, повинен проходити попередні і періодичні медичні огляди в установленому порядку. (Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій: Наказ МОЗ України № 246 від 21.05.2007 р., зареєстрований в Мін’юсті України)
Вищенаведеним обумовлені вимоги замовника щодо працівників учасника, які мають бути працевлаштованими на постійній основі.
Надаємо відповідь на друге Ваше запитання:
Щодо вимоги про надання довідки про страховий страж усіх працівників, що мають виконувати роботу за договором.
Відповідно до вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати вимоги до кваліфікаційних критеріїв потенційних учасників.
Одним з таких критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації. Даний документ дозволить підтвердити фактичну наявність працівників у потенційного учасника (а не подавати укладені за кілька днів до аукціону цивільно-правові угоди). Тому, дана вимога повністю відповідає чинному законодавству.
Довідка про наявність у працівників, страхового стажу звісно ніяк не впливає на досвід працівників. (Дана довідка передбачена п. 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Така довідка вимагається замовником на підтвердження учасником наявності у нього саме штатних працівників тобто працівників, які фактично у нього працюють на постійній основі та таких, що мають виконувати роботу за трудовим договором протягом певного часу.
За згаданою вище довідкою вбачаються відомості де, коли, ким та скільки працювала певна особа.
Портал ПФУ (Пенсійного фонду України) налаштований таким чином, що на даний час є можливість замовити Додаток 9 – «Довідка про трудовий та страховий стаж» та отримати його за 5 хвилин від імені Юридичної та/або фізичної особи.
Такий сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли на Портал Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису печатки.
Для цього треба авторизуватися на порталі ПФУ http://portal.pfu.gov.ua. на порталі електронних послуг.
З наведеного вище вбачається відсутність будь-яких перепон та перешкод в отриманні даної інформації – довідки, яку вимагає замовник закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-012141-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ", Код ЄДРПОУ:35110957
Дата подання: 12 жовтня 2020 17:52
Оскарження відхилення пропозиції
Рішенням Уповноваженої особи згідно з протоколом №97 від 09.10.2020 пропозицію ПП "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" відхилено як таку, що не відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним з наступних причин:
Відповідно до п.8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мали надати наступне: «Копії документів (посвідчень, тощо) щодо проходження навчання з питань охорони праці керівника підприємства та інженера з охорони праці.»
Чіткого визначення переліку документів, які замовник вважає допустимими та такими, що відповідають вимогам, зазначено не було.
На вимогу даного пункту ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надано довідку №ЕІ-08/09/2020-21 від 08.09.2020 про проходження навчання керівником підприємства та інженером з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимогу та надало документ щодо проходження навчання.
Згідно з п.п. 17 та 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників, учасники надають довідку про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох та інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові, посада працівників, кваліфікація (розряд, тощо). У довідці також вказується необхідність залучення додаткових працівників для виконання договору.
Також, для підтвердження наявності працівників зазначених у довідці та їх кваліфікації, Додатково у складі пропозиції учасник повинен надати копію звіту з податкової за формою 1-ДФ за останній звітний період, оформлену належним чином з квитанцією про прийняття вказаного звіту фіскальним органом за попередній звітний квартал, який передує кінцевій даті для подання тендерних пропозицій.
Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про страховий стаж усіх працівників, що мають виконувати роботу за договором, укладеним за спрощеною закупівлею в рамках даного оглошення на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області», яка видається компетентним державним органом на безоплатній основі.
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надало довідку №ЕІ-08/09/2020-9 від 08.09.2020 із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання робіт за договором про закупівлю. У довідці зазначена інформація про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох, що відповідає вимогам оголошення. Оголошення не містило окремої вимоги про зазначення інженера з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимоги, передбачені п.17 та 18 оголошення, та надало усі визначені цими пунктами документи із зазначенням усієї необхідної інформації.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо відхилення пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» безпідставним та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У зв’язку з цим, просимо розглянути цю вимогу та переглянути своє рішення щодо тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мали надати наступне: «Копії документів (посвідчень, тощо) щодо проходження навчання з питань охорони праці керівника підприємства та інженера з охорони праці.»
Чіткого визначення переліку документів, які замовник вважає допустимими та такими, що відповідають вимогам, зазначено не було.
На вимогу даного пункту ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надано довідку №ЕІ-08/09/2020-21 від 08.09.2020 про проходження навчання керівником підприємства та інженером з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимогу та надало документ щодо проходження навчання.
Згідно з п.п. 17 та 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників, учасники надають довідку про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох та інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові, посада працівників, кваліфікація (розряд, тощо). У довідці також вказується необхідність залучення додаткових працівників для виконання договору.
Також, для підтвердження наявності працівників зазначених у довідці та їх кваліфікації, Додатково у складі пропозиції учасник повинен надати копію звіту з податкової за формою 1-ДФ за останній звітний період, оформлену належним чином з квитанцією про прийняття вказаного звіту фіскальним органом за попередній звітний квартал, який передує кінцевій даті для подання тендерних пропозицій.
Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про страховий стаж усіх працівників, що мають виконувати роботу за договором, укладеним за спрощеною закупівлею в рамках даного оглошення на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області», яка видається компетентним державним органом на безоплатній основі.
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надало довідку №ЕІ-08/09/2020-9 від 08.09.2020 із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання робіт за договором про закупівлю. У довідці зазначена інформація про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох, що відповідає вимогам оголошення. Оголошення не містило окремої вимоги про зазначення інженера з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимоги, передбачені п.17 та 18 оголошення, та надало усі визначені цими пунктами документи із зазначенням усієї необхідної інформації.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо відхилення пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» безпідставним та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У зв’язку з цим, просимо розглянути цю вимогу та переглянути своє рішення щодо тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ».
Номер вимоги: UA-2020-09-02-012141-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ", Код ЄДРПОУ:35110957
Дата подання: 12 жовтня 2020 17:58
Оскарження відхилення пропозиції
Рішенням Уповноваженої особи згідно з протоколом №97 від 09.10.2020 пропозицію ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» було відхилено як таку, що не відповідає усім вимогам, що визначенні в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та таким, що не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
Відповідно до п.8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мали надати наступне: «Копії документів (посвідчень, тощо) щодо проходження навчання з питань охорони праці керівника підприємства та інженера з охорони праці.»
Чіткого визначення переліку документів, які замовник вважає допустимими та такими, що відповідають вимогам, зазначено не було.
На вимогу даного пункту ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надано довідку №ЕІ-08/09/2020-21 від 08.09.2020 про проходження навчання керівником підприємства та інженером з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимогу та надало документ щодо проходження навчання.
Згідно з п.п. 17 та 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників, учасники надають довідку про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох та інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові, посада працівників, кваліфікація (розряд, тощо). У довідці також вказується необхідність залучення додаткових працівників для виконання договору.
Також, для підтвердження наявності працівників зазначених у довідці та їх кваліфікації, Додатково у складі пропозиції учасник повинен надати копію звіту з податкової за формою 1-ДФ за останній звітний період, оформлену належним чином з квитанцією про прийняття вказаного звіту фіскальним органом за попередній звітний квартал, який передує кінцевій даті для подання тендерних пропозицій.
Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про страховий стаж усіх працівників, що мають виконувати роботу за договором, укладеним за спрощеною закупівлею в рамках даного оглошення на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області», яка видається компетентним державним органом на безоплатній основі.
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надало довідку №ЕІ-08/09/2020-9 від 08.09.2020 із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання робіт за договором про закупівлю. У довідці зазначена інформація про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох, що відповідає вимогам оголошення. Оголошення не містило окремої вимоги про зазначення інженера з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимоги, передбачені п.17 та 18 оголошення, та надало усі визначені цими пунктами документи із зазначенням усієї необхідної інформації.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо відхилення пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» безпідставним та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У зв’язку з цим, просимо розглянути цю вимогу та переглянути своє рішення щодо тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мали надати наступне: «Копії документів (посвідчень, тощо) щодо проходження навчання з питань охорони праці керівника підприємства та інженера з охорони праці.»
Чіткого визначення переліку документів, які замовник вважає допустимими та такими, що відповідають вимогам, зазначено не було.
На вимогу даного пункту ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надано довідку №ЕІ-08/09/2020-21 від 08.09.2020 про проходження навчання керівником підприємства та інженером з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимогу та надало документ щодо проходження навчання.
Згідно з п.п. 17 та 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників, учасники надають довідку про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох та інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові, посада працівників, кваліфікація (розряд, тощо). У довідці також вказується необхідність залучення додаткових працівників для виконання договору.
Також, для підтвердження наявності працівників зазначених у довідці та їх кваліфікації, Додатково у складі пропозиції учасник повинен надати копію звіту з податкової за формою 1-ДФ за останній звітний період, оформлену належним чином з квитанцією про прийняття вказаного звіту фіскальним органом за попередній звітний квартал, який передує кінцевій даті для подання тендерних пропозицій.
Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про страховий стаж усіх працівників, що мають виконувати роботу за договором, укладеним за спрощеною закупівлею в рамках даного оглошення на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Жовтневій (від будинку № 1 до будинку № 41) в смт Чечельник Чечельницького району Вінницької області», яка видається компетентним державним органом на безоплатній основі.
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надало довідку №ЕІ-08/09/2020-9 від 08.09.2020 із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання робіт за договором про закупівлю. У довідці зазначена інформація про інженерно-технічних працівників – не менше двох та робітників – не менше двох, що відповідає вимогам оголошення. Оголошення не містило окремої вимоги про зазначення інженера з охорони праці.
Таким чином, ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» виконало вимоги, передбачені п.17 та 18 оголошення, та надало усі визначені цими пунктами документи із зазначенням усієї необхідної інформації.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо відхилення пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» безпідставним та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У зв’язку з цим, просимо розглянути цю вимогу та переглянути своє рішення щодо тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович |
850 278,52
UAH з ПДВ
|
699 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АА-ТАШИР" |
980 595,15
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Погосян Анна |
714 310,61
UAH з ПДВ
|
714 310,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" |
843 117,00
UAH з ПДВ
|
843 117,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
1 170 273,60
UAH з ПДВ
|
1 170 273,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович #2507215995 |
Відхилено |
699 999,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 12:46
|
ТОВ "АА-ТАШИР" #41601174 |
Відхилено |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 17:52
|
Фізична особа - підприємець Погосян Анна #3167825202 |
Відхилено |
714 310,61
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" #43141199 |
Відхилено |
843 117,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 13:36
|
ПП "ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #35110957 |
Відхилено |
1 170 273,60
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 13:29
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій