Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
4 242 720,00 UAH
UA-2020-09-02-012096-b 1dde314d191d4959ad551f7e0cb4dd61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 22:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:16
Очікувана вартість: 4 242 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 427,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Меблі та приспособи різні (Код за ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні).
Місце поставки : Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС; м. Київ, вул. Ушинського, 34а; м. Київ, пл. Солом’янська, 1
Кількість:
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість
1. Стінка меблева для одягу 1400х520х2200 мм. шт. 13
2. Тумба приліжкова 400х375х600 мм. шт. 32
3. Стіл викладача 1200х600х750 мм шт. 13
4. Стіл письмовий 1200х600х750 мм. шт. 32
5. Ліжко на металокаркасі 1900х800 мм шт. 32
6. Матрац ортопедичний двосторонній 1900х800х250 мм. шт. 32
7. Тумба під мийку, з змішувачем та мийкою шт. 2
8. Конференц-стіл комплект 1
9. Стілець на металевому каркасі шт 650
10. Стіл-трансформер для навчального процесу шт 300
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 31.10.2020 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Стінка меблева для одягу 1400х520х2200 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
32 штуки
Тумба приліжкова 400х375х600 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
13 штуки
Стіл викладача 1200х600х750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
32 штуки
Стіл письмовий 1200х600х750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
32 штуки
Ліжко на металокаркасі 1900х800 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
32 штуки
Матрац ортопедичний двосторонній 1900х800х250 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
2 штуки
Тумба під мийку, з змішувачем та мийкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
1 комплект
Конференц-стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39153000-9 — Меблі для конференц-зал
650 штуки
Стілець на металевому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
300 штуки
Стіл-трансформер для навчального процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 09:16
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_меблі_17_09_2020.doc
17 вересня 2020 09:02
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_меблі_17_09_2020.doc
17 вересня 2020 09:02
Технічні_якісні_кількісні_харктеристики_нова_редакція_2.doc
07 вересня 2020 15:59
Технічні_якісні_кількісні_харктеристики_нова_редакція.doc
02 вересня 2020 21:48
Технічні_якісні_кількісні_харктеристики.doc
17 вересня 2020 09:02
ВТ_меблі_нова_редакція_2.doc
07 вересня 2020 15:59
ВТ_меблі_нова_редакція.doc
02 вересня 2020 21:48
ВТ_меблі.doc
07 вересня 2020 15:59
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_меблі_07_09_2020.doc
02 вересня 2020 21:48
Кваліфікаційні_вимоги1.doc
02 вересня 2020 21:48
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимоги Замовника
Дата подання: 04 вересня 2020 09:25
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:26
Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції завірені копії: - декларацію відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО, або свідоцтво про визнання виданого органом сертифікації дана вимога унеможливлює участь в закупівлі, вимагаємо її видалити! так як законом не передбачено
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Стілець на металевому каркасі
Дата подання: 10 вересня 2020 18:22
Дата відповіді: 12 вересня 2020 14:49
Добрий вечір, як зрозуміти дуже грамотно сформоване описання стільця, Стілець на металевому каркасі має складатись має складатись з металевого каркасу круглої форми та з'єднувальної скоби (для стягування стільців по між собою) и тд... Просимо надати правильно сформоване запитання що до описання форми данного стільця... По цьому описанню ми розуміємо що данна пропозиція написана не професійно, чи написана для свого претиндента який правильно розуміє яка форма повинна бути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Додаток № 5 до тендерної документації, стілець на металевому каркасі
Дата подання: 10 вересня 2020 18:37
Дата відповіді: 12 вересня 2020 14:49
Будь ласка зробіть правильне та точне описання данного стільця. Стілець на металевому каркасі має складатись має складатись з металевого каркасу круглої форми та з'єднувальної скоби -(якої скоби і якого розміру)- (для стягування стільців по між собою) чорного кольору пофарбовані порошковою фарбою, що збільшує довговічність виробу. Діаметр труби не менше 20 мм. товщина стінки не менше 1,8 мм. Сидіння стільця має бути виготовлено з гнутоклеєної фанери товщиною не менше 8 мм., паролону - (якої товщини паралона) - та зашите - (як зашите, скобами чи гвинтами)- пластиком чорного кольору з зворотної сторони сидіння. Спинка стільця також має бути виготовлено з гнутоклеєної фанери товщиною не менше 8 мм., двох шарів паролону - (яка товщина кожного шару паралона)- та обшиті натуральною шкірою по переду та по задній частині спинки. Спинка та сидіння мають бути обшиті натуральною шкірою. Кріплення спинки та сидіння до метало каркасу мають бути прихованими, та кріпитись на гвинти діаметром М6. З'єднувальна скоба має складатись з двох пластин завтовшки не менше 3 мм., -(яка форма та розмір скоби і де вона повинна бути)- верхньої радіусної для можливості кріплення до круглої труби і нижньої прямої. Дві пластин верхня та нижня повинні мати по середині отвір для гвинта діаметром М6 за допомогою якого в подальшому пластини стягуватимуться по між собою. На кожному закінченню труби стільця мають бути пластикові заглушки для безпечного та естетичного вигляду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 4 221 535,00
UAH з ПДВ
4 221 535,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВИЙ ВСЕСВІТ" 4 239 100,00
UAH з ПДВ
4 239 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:39
Довідка ДФС.zip
05 жовтня 2020 15:39
Довідка 2.pdf
05 жовтня 2020 15:39
Довідка.pdf
05 жовтня 2020 15:39
Довідка МВС.pdf
29 вересня 2020 18:27
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:26
Довідка з банку.pdf
25 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:39
33.Лист - згода (ФОП).pdf
25 вересня 2020 13:39
13.Технічна специфікація.pdf
25 вересня 2020 13:39
26.Довідка щодо ціни.pdf
25 вересня 2020 13:39
12.Довідка щодо ст. 17.pdf
25 вересня 2020 13:39
16.Довідка щодо довкілля.pdf
25 вересня 2020 13:39
28.Довідка щодо санкцій.pdf
25 вересня 2020 13:39
7.Аналогічний договір.pdf
25 вересня 2020 13:39
22.Посвідчення якості.pdf
25 вересня 2020 13:39
20.ІПН Миколаєнко О.М..pdf
25 вересня 2020 13:39
7.1.Додаткова угода 1.pdf
25 вересня 2020 13:39
3.Договір оренди МТБ.pdf
25 вересня 2020 13:39
11.Довідка з банку.pdf
25 вересня 2020 13:39
35.Проект договору.pdf
25 вересня 2020 13:39
34.Пояснювальна записка.pdf
25 вересня 2020 13:39
21.Паспорт Миколаєнко О.М.pdf
25 вересня 2020 13:39
14.Витяг з ЄДР.zip
25 вересня 2020 13:39
Довідка щодо покриття.pdf
25 вересня 2020 13:39
25.Довідка щодо власника.pdf
25 вересня 2020 13:39
2.Довідка щодо МТБ.pdf
25 вересня 2020 13:39
8.Лист-відгук.pdf
25 вересня 2020 13:39
37.Акт надання зразків.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 21:28
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:50
лист стосовно зразків.pdf
23 вересня 2020 10:11
статут 2018.pdf
23 вересня 2020 10:11
свідоцтво реєстрація 2018.pdf
23 вересня 2020 10:11
протокол 2018.pdf
23 вересня 2020 10:11
свідоцтво ПДВ 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "МЕБЛЕВИЙ ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2757808850
Переможець 4 221 535,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 22:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 17:17

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-02-012096-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ФОП "МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник №1 ФОП "МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не надав: - В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не зазначено суму договору - Оригінал або завірена підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копія довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням суми договору. - Оригінал або завірена підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копія довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 22:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2757808850
4 221 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 09:38
Договір_П-750.PDF укладений
22 жовтня 2020 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 221 535,00
UAH