Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 0308950/О 030849/-Боратин-Вербаїв-Лучиці (ПК 36+70 – ПК 69+63) Луцького району Волинської області
Current average repair of the public highway of local significance О 0308950 / О 030849 / -Боратин-Вербаїв-Лучиці (PC 36 + 70 - PC 69 + 63) of Lutsk district Volyn region
Очікувана вартість
16 474 528,00 UAH
UA-2020-09-02-011887-b 8c1807ebb01e49ea8fe0a0c777a4586b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мавродій

+380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська область обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Олександра Мавродій
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Додаткові контактні особи: Oleksandra Mavrodii
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGHWAYS SERVICE IN VOLYN REGION"
National ID: 43502576
Contact point: Oleksandra Mavrodii
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Additional contacts: Oleksandra Mavrodii
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 19:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 12:41
Очікувана вартість: 16 474 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 745,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 329490.56 UAH
Publication date: 02 вересня 2020 19:29
Enquiries until: 23 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 16 474 528 UAH including VAT
Minimal lowering step: 164 745 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which the tender proposals should be prepared: During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 0308950/О 030849/-Боратин-Вербаїв-Лучиці (ПК 36+70 – ПК 69+63) Луцького району
Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of local significance О 0308950 / О 030849 / -Боратин-Вербаїв-Лучиці (PC 36 + 70 - PC 69 + 63) of Lutsk district
Volyn region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 жовтня 2020
UA-2020-09-02-011887-b8c1807ebb01e49ea8fe0a0c777a4586b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна, Волинська область обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:03
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 жовтня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

02 жовтня 2020 21:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:20
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:11
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:08
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:07
7. Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 21:07
5. Лист про субпідряд.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 1-10-20/41 від 02 жовтня 2020 року учасником зазначено договір оренди № 03/2020 від 11.03.2020 року. Натомість в складі тендерної пропозиції учасником надано договір оренди № 03/2020 від 21.03.2020 року. 1.2.Учасником надано у складі тендерної пропозиції скан-копію з копії договору суборенди нежитлового приміщення б/н від 02.01.2020 року, копії договору оренди нежитлового приміщення № 04/403 від 10.01.2020 року, копії договору оренди № 2020-06-02 від 09.09.2020 року, копії договору оренди майна б/н від 29.09.2020 року, замість скан-копії з оригіналів договорів. 1.3. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід № 2-10-20/39 від 02.10.2020 року учасником у стовпчику «Освіта/найменування учбового закладу/спеціальність» інформація зазначена не в повному обсязі. 1.4. Учасником надано скан-копію з копії диплому про вищу освіту головного інженера Федотова А.В., замість скан-копії з оригіналу диплому про вищу освіту. 1.5. Учасником не надано скан-копій оригіналів документів про наявність фахової предвищої або вищої освіти щодо виконроба Сатаєва О.Л., майстра Сергеев Д.Ю.,геодезиста Болгаріна О.О. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 02.09.2020 року № 159, в п. 1.1 для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/лізингу) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.10.2021 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 жовтня 2021 року. 2.2 Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками); 2.3.Відповідно до п.1.2. додатку 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 02.09.2020 року № 159, учасник подає довідку відповідно до зазначеної форми. 2.4. Відповідно до п.1.2. додатку 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 02.09.2020 року № 159, на підтвердження інформації щодо наявності відповідного складу працівників Учасник повинен надати: Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність фахової предвищої вищої або вищої освіти (крім інженера) з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за спеціальністю пов’язаною із будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо, що підтверджується скан-копіями оригіналів документів наявність фахової предвищої вищої або вищої освіти. 2.5. Відповідно до п.1.2. додатку 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 02.09.2020 року № 159, на підтвердження інформації щодо наявності відповідного складу працівників Учасник повинен надати: Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність фахової предвищої вищої або вищої освіти (крім інженера) з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за спеціальністю пов’язаною із будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо, що підтверджується скан-копіями оригіналів документів наявність фахової предвищої вищої або вищої освіти. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій або договір оренди № 03/2020 від 11.03.2020 рок, або іншим чином усунути наявну невідповідність. 3.2.. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копії з оригіналу договору суборенди нежитлового приміщення б/н від 02.01.2020 року, оригіналу договору оренди нежитлового приміщення № 04/403 від 10.01.2020 року, оригіналу договору оренди № 2020-06-02 від 09.09.2020 року, оригіналу договору оренди майна б/н від 29.09.2020 року, 3.3 Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнену відповідно до умов тендерної документації. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копію з оригіналу диплому про вищу освіту головного інженера Федотова А.В. 3.5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копію з о оригіналів документів про наявність фахової предвищої або вищої освіти щодо виконроба Сатаєва О.Л., майстра Сергеев Д.Ю.,геодезиста Болгаріна О.О.

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:36
Кваліфікація.rar
02 жовтня 2020 22:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 22:52
12.2. Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 22:52
12.1. ГЛ проект договору.pdf
02 жовтня 2020 22:52
7. Довідка МВД.pdf
02 жовтня 2020 22:52
2.3. ЛР резидент.pdf
02 жовтня 2020 22:52
2.2. ЛР ст. 17 не надає.pdf
02 жовтня 2020 22:52
2.1. Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 22:52
16.5. Витяг_ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 22:52
16.4. Витяг ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 22:52
16.2. Опис документів.pdf
02 жовтня 2020 22:52
16.1. Статут.pdf
02 жовтня 2020 22:52
9. ГЛ дорожній рух.pdf
02 жовтня 2020 22:52
8. ГЛ захист довкілля.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.4.1. Фінзвітність.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.3.5. Відгук_Дог_2803.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.3.4. Відгук_Дог_2149.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.3.1. Д ДОСВІД.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.2.5. Диплом Федотов гл_.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.2.3. Трудові книжки.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.2.2. Накази.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.1.2.1. Довідка АБЗ.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.1.1.8. Договір бази.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.1.1.5. Договір Гарантія.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.1.1.2.1. Абс техніка.pdf
02 жовтня 2020 22:52
1.1.1.1 Довідка МТБ.pdf

Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:37
Узгоджена договірна ціна 2
16 листопада 2020 10:55
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:48
Узгоджена договірна ціна
03 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:18
документи переможця
03 жовтня 2020 00:41
Електронний підпис
03 жовтня 2020 00:41
Електронний підпис
03 жовтня 2020 00:38
03 10 20 ВОЛИНЬ_Боратин_ч3.rar
03 жовтня 2020 00:38
03 10 20 ВОЛИНЬ_Боратин_ч2.rar
03 жовтня 2020 00:38
03 10 20 ВОЛИНЬ_Боратин_ч1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 13 660 000,00
UAH з ПДВ
13 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 15 193 184,87
UAH з ПДВ
15 028 439,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:37
Узгоджена договірна ціна 2
16 листопада 2020 10:55
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:48
Узгоджена договірна ціна
03 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:18
документи переможця
03 жовтня 2020 00:41
Електронний підпис
03 жовтня 2020 00:41
Електронний підпис
03 жовтня 2020 00:38
03 10 20 ВОЛИНЬ_Боратин_ч3.rar
03 жовтня 2020 00:38
03 10 20 ВОЛИНЬ_Боратин_ч2.rar
03 жовтня 2020 00:38
03 10 20 ВОЛИНЬ_Боратин_ч1.rar

Публічні документи

02 жовтня 2020 21:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:20
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:11
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:08
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:07
7. Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 21:07
5. Лист про субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 13 660 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
13 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:54
ДУ № 08 до Д від 16.11.2020 № 101-пс20.PDF укладений
31 грудня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:03
ДУ №07 від 17.12.2021р. до дог. від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 11:01
ДУ №06 від 11.11.2021р. до дог. від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 09:21
ДУ №05 від 29.10.2021р. до дог. від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 15:40
ДУ №04 від 21.05.2021р. до дог. від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
21 травня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 14:36
ДУ №03 від 13.05.2021р. до дог. від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
13 травня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 14:50
ДУ №02 від 29.04.2021 до дог. від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 19:19
ДУ№01 від 31.12.2020 до Договору від 16.11.2020 №101-пс_20.PDF зміни до договору
05 січня 2021 19:15
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:53
101-пс 20 від 16.11.20.PDF укладений
16 листопада 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік".
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни-Додаток №1 до Договру, без зміни загальної вартості Договору, обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція пункту 1.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2021р. Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування", Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт", розділу 13 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції Додаткової угоди №5 ( в зв'язку з допущенням формальної помилки)
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Додатку №1 "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 101-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 376 525,66
UAH (в тому числі ПДВ 2 229 420,94 UAH)