Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лопінавір/ Ритонавір 100 мг/25 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Lopinavir and ritonavir 100 mg/25 mg)
Очікувана вартість
5 759 620,80 UAH
UA-2020-09-02-011806-b d6f26e3226c14d9584358bd504241ed6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:41
Очікувана вартість: 5 759 620,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 798,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 вересня 2020 18:58
Enquiries until: 24 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 30 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 759 621 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 28 798 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
785760 одиниця
Лопінавір/ Ритонавір 100 мг/25 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Lopinavir and ritonavir

Lopinavir and ritonavir 100 mg/25 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 17:27
додаток 4 проєкт договору_зі змінами.docx
02 вересня 2020 18:58
Додаток 4 проєкт договору.docx
03 вересня 2020 17:27
Тендерна документація_зі змінами.docx
02 вересня 2020 18:58
Тендерна документація.docx
03 вересня 2020 17:27
Перелік змін.docx
02 вересня 2020 18:58
тд_додаток_2_перелік інформації до подачі.docx
02 вересня 2020 18:58
додаток_3_Вимоги до переможця.docx
02 вересня 2020 18:58
додаток_2-б Згода з проєктом договору.docx
02 вересня 2020 18:58
додаток_2-а ст.17.docx
02 вересня 2020 18:58
додаток_1 Технічні характеристики.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-09-02-011806-bd6f26e3226c14d9584358bd504241ed6
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
AbbVie Logistics B.V. Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 11:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Наданий у складі тендерної пропозиції неповний комплект документів, підтверджуючих поставку за Довгостроковою угодою № 42106116 від 18.07.2017. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК для усунення виявлених невідповідностей: До наданого інвойсу № 9021748 від 06.12.2019 необхідно додати інші супроводжуючі документи, які підтверджують поставку товару (відповідно умов Довгострокової угоди № 42106116 від 18.07.2017 з поставкою надаються пакувальний лист, митна декларація, ін). В наданих документах повинна міститись інформація про НОМЕР та ДАТУ ДОГОВОРУ/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Або скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) іншого договору/-ів та видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує).

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:36
копія інвойса.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Копія договору.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Калетра Інструкція.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Калетра Додаток 1_2а_2б.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Довіренність.pdf
02 жовтня 2020 11:36
GMP.pdf

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:08
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
02 жовтня 2020 21:07
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

AbbVie Logistics B.V.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 5 751 763,20
UAH
5 751 763,20
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" 5 757 263,52
UAH
5 757 263,52
UAH
Документи
AbbVie Logistics B.V. 5 759 620,80
UAH
5 759 620,80
UAH
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:08
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
02 жовтня 2020 21:07
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:36
копія інвойса.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Копія договору.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Калетра Інструкція.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Калетра Додаток 1_2а_2б.pdf
02 жовтня 2020 11:36
Довіренність.pdf
02 жовтня 2020 11:36
GMP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

AbbVie Logistics B.V.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
5 751 763,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:51
ДУ №1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:40
протокол про допущення тех помилки.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:40
ДУ №2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:52
09135-112020 від 04.11 Людмила-Фарм.pdf укладений
05 листопада 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/135-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням технічної помилки в частині заповнення електронного поля щодо номеру додаткової угоди та завантаження скан-копії оригіналу документу (додаткової угоди), є необхідність коригування даної інформації методом повторного завантаження необхідної інформації та документів (враховуючи технічну можливість електронної системи закупівель)
Номер договору про закупівлю: 09/135-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 5 751 763,20
UAH