Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34110000-1 - легкові автомобілі (автомобілі Renault Duster або "еквівалент")
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2020-09-02-011557-b 85b32122f80c491bba772d3d43e2c63f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Свізінська Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Ганна Свізінська Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:27
Очікувана вартість: 1 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 100,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обов’язково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року


Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантія (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 46 800,00 грн. (сорок шість тисяч вісімсот гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк»
р/р UA773052990000026009050020830
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
автомобілі Renault Duster або "еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару протягом 10 (десяти) робочих днів) з дня отримання накладної на Товар Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 09:06
Перелік змін від 03.09.2020.doc
03 вересня 2020 09:06
ТД авто зі змінами від 03.09.2020.doc
02 вересня 2020 18:01
Проект договору.docx
02 вересня 2020 17:59
ТД авто.doc
03 вересня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 09:06
Перелік змін від 03.09.2020.doc
03 вересня 2020 09:06
ТД авто зі змінами від 03.09.2020.doc
02 вересня 2020 18:01
Проект договору.docx
02 вересня 2020 17:59
ТД авто.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОТРЕЙДІНГ - ДНІПРО 1 559 400,00
UAH з ПДВ
1 559 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАРА" 1 559 880,00
UAH з ПДВ
1 559 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 14:28
Письмо налоговая.pdf
23 вересня 2020 10:58
МВС.jpg
23 вересня 2020 10:58
довідка переможця.pdf
16 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:50
Лист відгук ВОРТЕКС.pdf
16 вересня 2020 16:50
Лист відгук Агротек.pdf
16 вересня 2020 16:50
креслення та опис.pdf
16 вересня 2020 16:50
Справка 2.pdf
16 вересня 2020 16:50
Справка 1.pdf
16 вересня 2020 16:50
Підписаний_gar2441.pdf
16 вересня 2020 16:50
захист довкілля.pdf
16 вересня 2020 16:50
Доверенность.pdf
16 вересня 2020 16:50
Licenziya_PrivatBank.pdf
16 вересня 2020 16:50
Додатки.pdf
16 вересня 2020 16:50
Dovirenist_Kovalenko.pdf
16 вересня 2020 16:50
Договір Укравит Агро.pdf
16 вересня 2020 16:50
Статут.pdf
16 вересня 2020 16:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 вересня 2020 16:50
Договір ВОРТЕКС.pdf
16 вересня 2020 16:50
Протокол 3 - 2020-2021 г..pdf
16 вересня 2020 16:50
проект договору.pdf
16 вересня 2020 16:50
Лист Відгук Укравит.pdf
16 вересня 2020 16:50
Договір АРГОТЕК.pdf
16 вересня 2020 16:49
Довідки.pdf
16 вересня 2020 16:49
Дилерска угода.pdf
16 вересня 2020 16:49
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2020 16:49
Аналогічний сертифікат.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:58
цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 16:58
статут.pdf
17 вересня 2020 16:58
довідка про гарантію.pdf
17 вересня 2020 16:58
довідка по ст.17 повна.pdf
17 вересня 2020 16:58
Відгук оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОТРЕЙДІНГ - ДНІПРО

ТОВ "НАРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТОТРЕЙДІНГ - ДНІПРО
#36441012
Переможець 1 559 400,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОТРЕЙДІНГ - ДНІПРО
#36441012
1 559 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:33
АВТ-1-20.pdf укладений
05 жовтня 2020 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 559 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 259 900,00 UAH)