Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі під "Будинок правосуддя" по вул. Волкова, 2 (вул.Героїв України, 6/13) в м. Кропивницькому Кіровоградської області (Коригування)»(ДК 021:2015 –45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи)
DSTU B.D.1.1-1-2013 "The reconstruction of the "House of Justice" building at 2, Volkova St.(6/13, Heroiv Ukrainy St.) in Kropyvnytskyi in Kirovograd region (Correction)" (DK 021:2015 - 45450000-6 - Other building completion work)
Очікувана вартість
223 275 284,00 UAH
UA-2020-09-02-011360-b eaab6bc2b61e40b9aec7a41aedc024ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берест Ганна Олександрівна

+380522225744 berest@kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Контактна особа: Берест Ганна Олександрівна
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Літвінов Сергій Валерійович
+380679333264
litvinov@kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial Department of the State Judicial Administration of Ukraine in Kirovograd region
National ID: 26241445
Contact point: Berest Ganna Oleksandrivna
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Additional contacts: Litvinov Serhii Valeriiovych
+380679333264
litvinov@kr.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 15:12
Очікувана вартість: 223 275 284,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 116 376,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 534790 UAH
Publication date: 02 вересня 2020 17:30
Enquiries until: 05 жовтня 2020 10:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 223 275 284 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 116 376 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Джерело фінансування - державний бюджет. Категорія замовника - орган державної влади відповідно до п.п 1 ч. 1 ст.2 Закону. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій - гарантія у сумі 534790, 00 грн. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Source of funding - national budget.Customer category - a public authority in accordance with paragraph 1 of Part 1 of Article 2 of the Law. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. The amount and type of security of tender proposals - a guarantee in the amount of 534790, 00 UAH. Terms of providing security for tender proposals - in accordance with the requirements of the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі під "Будинок правосуддя" по вул. Волкова, 2 (вул.Героїв України, 6/13) в м. Кропивницькому Кіровоградської області (Коригування)»(ДК 021:2015 –45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Волкова, 2 (вул.Героїв України, 6/13)
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

DSTU B.D.1.1-1-2013 "The reconstruction of the "House of Justice" building at 2, Volkova St.(6/13, Heroiv Ukrainy St.) in Kropyvnytskyi in Kirovograd region (Correction)" (DK 021:2015 - 45450000-6 - Other building completion work)
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 31 травня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт зідйснюється протягом 5 робочих днів після підписання форм КБ-2в,КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 70
Iнша подія Авансування робіт можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. Попередня оплата може здійснюватися Замовником одноразово до 30% вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 5 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 14:04
Учасникам торгів від 07.10.2020 pdf.pdf
07 жовтня 2020 14:04
ТД зі змінами 07.10.2020 (5) (4).doc
05 жовтня 2020 16:21
усім кого це стосується 05.10.2020 .docx
22 вересня 2020 14:00
учасникам торгів 22.09.2020 - 2.pdf
22 вересня 2020 11:41
учасникам торгів 22.09.2020.pdf
22 вересня 2020 11:41
Додаток 1 від 22.09.2020.doc
03 вересня 2020 10:15
Перелік змін Волкова.pdf
02 вересня 2020 17:33
ЭТР.pdf
02 вересня 2020 17:33
ТМК.pdf
02 вересня 2020 17:33
ОВ.О.pdf
02 вересня 2020 17:33
ОВ.К.pdf
02 вересня 2020 17:33
ОВ.В.pdf
02 вересня 2020 17:33
Автоматична система газового пожежогасіння роб. док. том2.pdf
02 вересня 2020 17:33
Автоматична система газового пожежогасіння роб. док. том1.pdf
02 вересня 2020 17:33
КС.pdf
02 вересня 2020 17:33
Додаток 5 (Договір).doc
02 вересня 2020 17:33
Кропивницький суд ЗВК.pdf
02 вересня 2020 17:33
Додаток 4.doc
02 вересня 2020 17:32
Кропивницький суд АР.pdf
02 вересня 2020 17:32
Додаток 3.xls
02 вересня 2020 17:32
Додаток 3.doc
02 вересня 2020 17:31
Кропивницький ВК.pdf
02 вересня 2020 17:31
Додаток 2.doc
02 вересня 2020 17:31
КР.pdf
02 вересня 2020 17:31
Зовнішні мережі водопостачання та водовідведання 01 - 12 2017- ЗВК.pdf
02 вересня 2020 17:31
ЗВК (2).rar
02 вересня 2020 17:31
ГПВ.pdf
02 вересня 2020 17:31
ГП.pdf
02 вересня 2020 17:31
ВК.pdf
02 вересня 2020 17:31
АР.pdf
02 вересня 2020 17:31
Автоматична система порошкового пожежогасіння роб. док. том2.pdf
02 вересня 2020 17:31
Автоматична система порошкового пожежогасіння роб. док. том1.pdf
02 вересня 2020 17:31
Автоматична система локального пож кух обладнання роб. док.pdf
07 жовтня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 14:04
Учасникам торгів від 07.10.2020 pdf.pdf
07 жовтня 2020 14:04
ТД зі змінами 07.10.2020 (5) (4).doc
05 жовтня 2020 16:21
ТД зі змінами 05.10.2020 (5).doc
22 вересня 2020 14:01
ТД зі змінами 22.09.2020.doc
03 вересня 2020 10:15
ТД оновлена.doc
02 вересня 2020 17:31
ТД.doc
05 жовтня 2020 16:21
усім кого це стосується 05.10.2020 .docx
22 вересня 2020 14:00
учасникам торгів 22.09.2020 - 2.pdf
22 вересня 2020 11:41
учасникам торгів 22.09.2020.pdf
22 вересня 2020 11:41
Додаток 1 від 22.09.2020.doc
02 вересня 2020 17:31
Додаток 1.doc
03 вересня 2020 10:15
Перелік змін Волкова.pdf
02 вересня 2020 17:33
ЭТР.pdf
02 вересня 2020 17:33
ТМК.pdf
02 вересня 2020 17:33
ОВ.О.pdf
02 вересня 2020 17:33
ОВ.К.pdf
02 вересня 2020 17:33
ОВ.В.pdf
02 вересня 2020 17:33
Автоматична система газового пожежогасіння роб. док. том2.pdf
02 вересня 2020 17:33
Автоматична система газового пожежогасіння роб. док. том1.pdf
02 вересня 2020 17:33
КС.pdf
02 вересня 2020 17:33
Додаток 5 (Договір).doc
02 вересня 2020 17:33
Кропивницький суд ЗВК.pdf
02 вересня 2020 17:33
Додаток 4.doc
02 вересня 2020 17:32
Кропивницький суд АР.pdf
02 вересня 2020 17:32
Додаток 3.xls
02 вересня 2020 17:32
Додаток 3.doc
02 вересня 2020 17:31
Кропивницький ВК.pdf
02 вересня 2020 17:31
Додаток 2.doc
02 вересня 2020 17:31
КР.pdf
02 вересня 2020 17:31
Зовнішні мережі водопостачання та водовідведання 01 - 12 2017- ЗВК.pdf
02 вересня 2020 17:31
ЗВК (2).rar
02 вересня 2020 17:31
ГПВ.pdf
02 вересня 2020 17:31
ГП.pdf
02 вересня 2020 17:31
ВК.pdf
02 вересня 2020 17:31
АР.pdf
02 вересня 2020 17:31
Автоматична система порошкового пожежогасіння роб. док. том2.pdf
02 вересня 2020 17:31
Автоматична система порошкового пожежогасіння роб. док. том1.pdf
02 вересня 2020 17:31
Автоматична система локального пож кух обладнання роб. док.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго ранку
Дата подання: 03 вересня 2020 09:12
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:04
Доброго ранку. Підкажіть, на вимогу ТД: Загальний стаж роботи в будівництві на інженерно-технічних посадах для «виконавця робіт» має становити не менше 3-х років. які документи на підтвердження стажу роботи повинен надати учасник?
Відповідь: Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в додатку 1 до ТД встановлена вимога щодо надання учасниками довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки (за наявності) за формою згідно таблиці № 2. Також передбачено, що загальний стаж роботи в будівництві на інженерно-технічних посадах для посади «виконавця робіт» має становити не менше 3-х років. Окрім того, вказаним додатком передбачено, що до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Таким чином, підтвердити наявність досвіду роботи в будівництві на інженерно-технічних посадах для «виконавця робіт» учасники можуть надавши вищеперераховані документи, з яких повинно вбачатись підтвердження такої інформації.
Доброго дня
Дата подання: 03 вересня 2020 09:21
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:06
Додатково Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику оригінали наступних документів у строк, що не перевищує п’яти (5) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір: 1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни – тверда; 2) Пояснювальну записку; 3) Локальні кошториси з підсумковою відомостю ресурсів; 4) Розрахунок загально-виробничих витрат; 5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); 6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 7) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки); 8) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). Згідно Закону України про публічні закупівлі цей срок складає 10 днів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено вимоги щодо змісту тендерної документації. Частина 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи специфіку та предмет даної закупівлі, замовником встановлена вимога щодо надання переможцем торгів кошторисний розрахунок ціни тендерної пропозиції.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що вимог щодо надання такого роду документів Закон не містить. Строк надання документів 10 днів стосується підтверджуючих відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції за підставами визначеними в статті 17 Закону (ч. 6 ст. 17)
Учасники не мають такої технічної можливості!
Дата подання: 03 вересня 2020 09:24
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:07
Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», протягом двох робочих днів надає замовнику через електронну систему ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 5) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, а також скореговані: 1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни – тверда; 2) Пояснювальну записку; 3) Локальні кошториси з підсумковою відомостю ресурсів; 4) Розрахунок загально-виробничих витрат; 5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); 6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 8) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки); 9) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). Учасники не мають такої технічної можливості!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено вимоги щодо змісту тендерної документації. Частина 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи специфіку та предмет даної закупівлі, замовником встановлена вимога щодо надання учасником торгів, тендерна пропозиція якого електронною системою закупівель визначена як найбільш економічно вигідною, кошторисного розрахунку ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Доброго дня!
Дата подання: 03 вересня 2020 09:34
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:08
Учасник обов’язково повинен мати у переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів СС3, які підлягають ліцензуванню. Також, у зв’язку з специфікою робіт учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити інформацію щодо наявності у нього: - ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів СС3 класу відповідальності. А якщо учасник отримував ліцензію у 2017 році, і тоді була категорія складності, наприклад в учасника по ліцензії категорія складності IV. Чи буде достатньо нашої ліцензії для виконання данних робіт??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, Тендерною документацією встановлена вимога щодо наявності в учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів СС3 класу наслідків.
Разом з тим, 10 червня 2017 року набрав чинності Закон України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі -- Закон). Пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень визначено, що з дня набрання чинності цим Законом об'єкти будівництва:
- III та IV категорій складності належать відповідно до об'єктів з середніми (СС2) наслідками;
- V категорії складності належать відповідно до об'єктів із значними (ССЗ) наслідками.
Таким чином, ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV категорії складності (чинної з 2017 року) не може слугувати підтвердженням права на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів СС3.
Запитання по документації
Дата подання: 21 вересня 2020 10:07
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:49
Наша компанія має намір взяти участь у процедурі закупівлі та просить надати роз’яснення щодо наступних питань, які виникли у нас під час підготовки тендерної пропозиції. Тендерною документацією, а саме пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено наступне: «Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Такими документами є: 1) розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) на виконання робіт; 2) додатки до розрахунку договірної ціни на виконання робіт, які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва: - пояснювальна записка; - локальні, об’єктні кошториси; - розрахунок заробітної плати із зазначенням запропонованого рівня, прийнятого для цього розрахунку; - розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; - розрахунок прибутку; - проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2). При розрахунку очікуваної вартості Замовником враховано: - кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі 816500,00 грн. (вісімсот шістнадцять тисяч п’ятсот грн., 00 коп.); - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі 5 956 200,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч двісті грн. 00 коп.).» Зі змісту тендерної документації є незрозумілим, чи повинен учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажити вищевказані документи на підтвердження ціни тендерної пропозиції. Також, якщо учасник подає як частину своєї тендерної пропозиції вищезазначені документи, просимо пояснити, чи повинні документи із вищенаведеного переліку, які містять інформацію про ціну тендерної пропозиції (розрахунок договірної ціни, локальні та об’єктні кошториси, інші розрахунки) бути доступними для перегляду до початку аукціону. Наше запитання обумовлено також тим, що на підтвердження ціни своєї тендерної пропозиції аналогічні розрахунки подає учасник, який запропонував мінімальну ціну під час електронного аукціону (вимога додатку 3 до тендерної документації) та, в подальшому, учасник-переможець (вимога додатку 2 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку №3. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути підтверджена та виконана у сертифікованому програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, сформований в електронному вигляді, який Замовник може перевірити в АВК 5.

Ціна пропозиції та її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Тендерну пропозицію, яка буде мати будь-які посилання, обмеження, або застереження щодо ціни тендерної пропозиції, буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам цієї тендерної документації.
В тендерній пропозиції зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог технічної специфікації та строків, визначених вимогами документації щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Такими документами є:
1) розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) на виконання робіт;
2) додатки до розрахунку договірної ціни на виконання робіт, які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва:
- пояснювальна записка;
- локальні, об’єктні кошториси;
- розрахунок заробітної плати із зазначенням запропонованого рівня, прийнятого для цього розрахунку;
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
При розрахунку очікуваної вартості Замовником враховано:
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі 816500,00 грн. (вісімсот шістнадцять тисяч п’ятсот грн., 00 коп.);
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі 5 956 200,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч двісті грн. 00 коп.).
Окрім того, додаток 3 до тендерної документації містить вимогу щодо документального підтвердження ціни тендерної пропозиції Учасника складається відповідно до «Правил визначення вартості будівництва ДСТУБ.Д.1.1-1-2013» (з доповненнями та змінами), якенадається у вигляді сканкопії роздрукованої інформаційної моделі кошторисної вартості, виконаної у програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та повинне містити:
1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни –тверда;
2) Пояснювальну записку;
3) Локальні кошториси з підсумковою відомістю ресурсів;
4) Розрахунок загально-виробничих витрат (не більш ніж усереднені показники);
5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино - години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (не більш ніж усереднені показники для СС3);
7) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки для СС3);
8) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
9) «Пояснювальну записку» до Договірної ціни з рівнем заробітної плати, але не менш ніж прийнятої, згідно діючого законодавства.
Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», протягом двох робочих днів надає замовнику через електронну систему ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 5) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, а також скореговані:
1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни – тверда;
2) Пояснювальну записку;
3) Локальні кошториси з підсумковою відомостю ресурсів;
4) Розрахунок загально-виробничих витрат;
5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
8) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки);
9) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
* зміна показників, зокрема зменшення обсягів робіт, що визначені технічною специфікацією (окрім вартісних показників), визначається Замовником як така, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, вищезазначеними розділами тендерної документації чітко визначені види розрахунків договірних цін, які повинні надати учасники в складі тендерних пропозицій в для підтвердження ціни тендерних пропозицій.
Звертаємо окремо увагу, що відповідно до частини 2 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Дане узгоджується з вимогами абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. З урахуванням того, що кошторисні розрахунки містять інформацію про ціну тендерної пропозиції, дані документи завантажуються через авторизовані електронні майданчики таким чином, що до моменту проведення аукціону вказані документи не є доступними до перегляду.
Питання до Замовника
Дата подання: 21 вересня 2020 11:01
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:50
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо надання учасником документального підтвердження ціни тендерної пропозиції. Так відповідно до пункту 6 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій документальним підтвердженням ціни є наступні документи: 1) розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) на виконання робіт; 2) додатки до розрахунку договірної ціни на виконання робіт, які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва: - пояснювальна записка; - локальні, об’єктні кошториси; - розрахунок заробітної плати із зазначенням запропонованого рівня, прийнятого для цього розрахунку; - розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; - розрахунок прибутку; - проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2). При розрахунку очікуваної вартості Замовником враховано: - кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі 816500,00 грн. (вісімсот шістнадцять тисяч п’ятсот грн., 00 коп.); - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі 5 956 200,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч двісті грн. 00 коп.). В той же час відповідно до додатку 3 до тендерної документації документальне підтвердження ціни тендерної пропозиції учасника повинне містити: 1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни –тверда; 2) Пояснювальну записку; 3) Локальні кошториси з підсумковою відомістю ресурсів; 4) Розрахунок загально-виробничих витрат (не більш ніж усереднені показники); 5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино - години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); 6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (не більш ніж усереднені показники для СС3); 7) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки для СС3); 8) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). 9) «Пояснювальну записку» до Договірної ціни з рівнем заробітної плати, але не менш ніж прийнятої, згідно діючого законодавства. Таким чином вказані вимоги до переліку документів відрізняються як в частині надання окремих розрахунків (об’єктних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів) так і в частині методики здійснення розрахунків. В зв’язку з цим просимо надати роз’яснення, якими саме вимогами повинен керуватися учасник та внести зміни в тендерну документацію в частині узгодження переліку документів та вимог щодо їх змісту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку №3. Вимога щодо надання в складі тендерних пропозицій кошторисних розрахунків міститься саме в додатку 3 до тендерної документації, зокрема щодо документального підтвердження ціни тендерної пропозиції Учасника, яка складається відповідно до «Правил визначення вартості будівництва ДСТУБ.Д.1.1-1-2013» (з доповненнями та змінами), яке надається у вигляді сканкопії роздрукованої інформаційної моделі кошторисної вартості, виконаної у програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та повинне містити:
1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни –тверда;
2) Пояснювальну записку;
3) Локальні кошториси з підсумковою відомістю ресурсів;
4) Розрахунок загально-виробничих витрат (не більш ніж усереднені показники);
5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино - години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (не більш ніж усереднені показники для СС3);
7) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки для СС3);
8) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
9) «Пояснювальну записку» до Договірної ціни з рівнем заробітної плати, але не менш ніж прийнятої, згідно діючого законодавства.
Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», протягом двох робочих днів надає замовнику через електронну систему ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 5) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, а також скореговані:
1) Розрахунок договірної ціни. Вид договірної ціни – тверда;
2) Пояснювальну записку;
3) Локальні кошториси з підсумковою відомостю ресурсів;
4) Розрахунок загально-виробничих витрат;
5) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
6) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
8) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки);
9) Розрахунок «Інші витрати» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
Таким чином, вищезазначеним розділом тендерної документації чітко визначені види розрахунків договірних цін, які повинні надати учасники в складі тендерних пропозицій в для підтвердження ціни тендерних пропозицій.
Запитання з підготовки тендерної документації
Дата подання: 22 вересня 2020 16:26
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:02
Згідно Інструкції з підготовки тендерної документації п.1 стор. 5, абзац 2 "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*, та абзац 5 "Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису." - виникло запитання: Чи можливо накладання КЕП на документи складені у форматі «pdf» частково, а саме на кошторис та технічну спеціфікацію, а інші документи будуть з відбитком печатки та підписом директора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог ч. 5 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-011360-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 17 вересня 2020 14:57
Звернення до Замовника
Шановний Замовнику! Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією просимо надати роз’яснення з наступного питання.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерних пропозиції, а саме абзацом 2 передбачено, що у тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МАЄ БУТИ ВКАЗАНО посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП, та/або ЕЦП.
Одночасно у цьому ж пункті зазначено, що при оформленні гарантії, фінансовим установам РЕКОМЕНДОВАНО вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП (КЕП).
Оскільки вищевказані вимоги не дають однозначного трактування щодо оформлення банківської гарантії, що в свою чергу може стати причиною відхилення пропозиції учасника, просимо надати роз’яснення, чи повинна банківська гарантія ОБОВ’ЯЗКОВО містити посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП (КЕП), а також, для уникнення непорозумінь під час розгляду тендерних пропозицій, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 14:08
Абзац 15 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД змінено на :
При оформленні гарантії, фінансові установи повинні вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП (КЕП). (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.).
Номер вимоги: UA-2020-09-02-011360-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 17 вересня 2020 15:42
Звернення
Наша компанія має намір взяти участь у процедурі закупівлі та звертає увагу тендерного комітету на наступні умови тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк дії тендерних пропозицій повинен бути не менший 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чинним законодавством передбачено, що у разі відсутності уточнення в яких саме днях обчислюється строк, то в такому разі строк обчислюється в календарних днях. Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» передбачене обчислення строків дії тендерної пропозиції саме у календарних днях.
Крім того, в умовах подання забезпечення тендерної пропозиції вказано, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи норми законодавства, такий строк буде становити 100 календарних днів, що є меншим строку дії тендерних пропозицій, передбаченого тендерної документацією.
В зв’язку з цим просимо внести зміни в тендерну документацію та встановити строк дії тендерної пропозиції у календарних днях, а також розглянути можливість внесення змін в умови надання забезпечення тендерної пропозиції та зазначити:
«Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має бути не меншим строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більше».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 14:11
Абзац 8 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД змінено на :
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-09-02-011360-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 17 вересня 2020 17:51
Вимога
Шановний тендерний комітет Замовника. Просимо надати роз’яснення щодо інформації, зазначеної в додатку 1 до тендерної документації.
У додатку 1 до тендерної документації таблиця №2 має назву «Довідка про кваліфікацію та досвід першого керівника та виконроба». Виходячи із назви зазначеної довідки учасник обов’язково повинен надати у складі своєї пропозиції інформацію щодо «першого керівника».
Оскільки у Класифікаторі професій така професія як «перший керівник» відсутня, а оформлення трудових книжок працівників в частині внесення до них інформації щодо їх професій здійснюється відповідно до Класифікатора професій, просимо надати роз’яснення, щодо посади «перший керівник» зокрема його обов’язків та кваліфікації або внести зміни до тендерної документації та вказати професії працівників, яких повинен мати учасник, із дотриманням Класифікатора професій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 11:51
22.09.2020 р. в Додаток № 1 ТД "Перелік документів що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції" Таблицю № 2 "Довідка про кваліфікацію та досвід першого керівника та виконроба" змінено на "Довідка про кваліфікацію та досвід керівника та виконроба"

Документи

22 вересня 2020 14:08
Лист

Документи

22 вересня 2020 14:11
Лист

Документи

22 вересня 2020 11:50
Лист

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2020
UA-2020-09-02-011360-beaab6bc2b61e40b9aec7a41aedc024ff
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 15:44
ТОВ Стікон Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 16:01

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. В Довідці від 11.09.2020 року № 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій», що надав Учасник ПП "Архітектурно-реставраційне бюро" не по всім позиціям міститься інформація щодо моделі і віку обладнання, будівельних машин та механізмів. В Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» Табличка №1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинна містити інформацію щодо моделі і віку обладнання, будівельних машин та механізмів (в роках) . Усунути недоліки в Довідці від 11.09.2020 року № 1 «про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій», а саме по всім позиціям зазначити модель обладнання, будівельних машин та механізмів і їх вік. 2. В Довідці від 11.09.2020 року № 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій», що надав Учасник ПП "Архітектурно-реставраційне бюро" в п. 4, 5, 9, 27 зазначено одне й теж саме обладнання, що міститься в оборотно – сальдовій відомості Учасника. На вимогу ТД Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» Табличка №1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», міститься вимога: «На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (копії реєстраційних документів). На технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерськй документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника.» Привести у відповідність до вимог ТД надану Довідку від 11.09.2020 року № 1. 3. В п. 28 Довідки від 11.09.2020 року № 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій», зазначено обладнання 2 одиниці, а підтвердження надано щодо надання такого обладнання лише на одну. На вимогу ТД Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» Табличка №1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», міститься вимога: «На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (копії реєстраційних документів). На технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерськй документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника.» Привести у відповідність надану Довідку від 11.09.2020 року № 1.

Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 09:59
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:57
Довідка МВС
01 грудня 2020 09:57
Довідка з ДПС
10 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:14
КОШТОРИС.rar
09 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:43
ліцензія.zip
09 жовтня 2020 13:43
зміна до гарантії.zip
05 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:45
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
05 жовтня 2020 14:45
ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
05 жовтня 2020 14:45
СТАТУТ.pdf
05 жовтня 2020 14:45
СКАЛИГА МАТВІЄНКО .pdf
05 жовтня 2020 14:45
ліцензія.zip
05 жовтня 2020 14:44
ЛГ ІЗ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ.pdf
05 жовтня 2020 14:44
ЗАЯВА ЩОДО ОБРОБКИ ПД.pdf
05 жовтня 2020 14:44
КОШТОРИС.rar
05 жовтня 2020 14:44
016-001-35063-2020.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Відсутнє підтвердження права власності Учасника на технічні засоби, механізми, обладнання, зазначені п. 24,26,27,28,32,34 «Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій», що надав Учасник ТОВ Стікон. На вимогу ТД Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» Табличка №1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», міститься вимога: «На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (копії реєстраційних документів). На технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерськй документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника.» Надати підтверджуючі документи на всі технічні засоби, механізми, обладнання, що зазначені в «Довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій».

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:40
Договор аренды.pdf
13 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:19
Синенко.pdf
13 жовтня 2020 17:19
Письмо-подтверждение.pdf
13 жовтня 2020 17:19
Банківська ліцензія.pdf
13 жовтня 2020 17:19
П. 20 Наявність АВК5.pdf
13 жовтня 2020 17:19
забезпечення.rar
13 жовтня 2020 17:19
п. 7 гл по ст. 17.pdf
13 жовтня 2020 17:19
п. 12 Cтатут ТОВ Стікон.pdf
13 жовтня 2020 17:18
Технічна специфікація.rar
13 жовтня 2020 17:18
Тех. специф.pdf
13 жовтня 2020 17:18
п. 13 Оригінал ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 17:18
п. 13 Виписка з ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 17:18
лист - гарантія.pdf
13 жовтня 2020 17:18
проект календ график.pdf
13 жовтня 2020 17:18
Диплом Лавриненко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"

ТОВ Стікон

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро" 221 889 867,03
UAH з ПДВ
220 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стікон 222 597 976,68
UAH з ПДВ
220 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 09:59
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:57
Довідка МВС
01 грудня 2020 09:57
Довідка з ДПС
10 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:14
КОШТОРИС.rar
09 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:43
ліцензія.zip
09 жовтня 2020 13:43
зміна до гарантії.zip
05 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:45
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
05 жовтня 2020 14:45
ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
05 жовтня 2020 14:45
СТАТУТ.pdf
05 жовтня 2020 14:45
СКАЛИГА МАТВІЄНКО .pdf
05 жовтня 2020 14:45
ліцензія.zip
05 жовтня 2020 14:44
ЛГ ІЗ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ.pdf
05 жовтня 2020 14:44
ЗАЯВА ЩОДО ОБРОБКИ ПД.pdf
05 жовтня 2020 14:44
КОШТОРИС.rar
05 жовтня 2020 14:44
016-001-35063-2020.zip

Публічні документи

10 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:40
Договор аренды.pdf
13 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:19
Синенко.pdf
13 жовтня 2020 17:19
Письмо-подтверждение.pdf
13 жовтня 2020 17:19
Банківська ліцензія.pdf
13 жовтня 2020 17:19
П. 20 Наявність АВК5.pdf
13 жовтня 2020 17:19
забезпечення.rar
13 жовтня 2020 17:19
п. 7 гл по ст. 17.pdf
13 жовтня 2020 17:19
п. 12 Cтатут ТОВ Стікон.pdf
13 жовтня 2020 17:18
Технічна специфікація.rar
13 жовтня 2020 17:18
Тех. специф.pdf
13 жовтня 2020 17:18
п. 13 Оригінал ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 17:18
п. 13 Виписка з ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 17:18
лист - гарантія.pdf
13 жовтня 2020 17:18
проект календ график.pdf
13 жовтня 2020 17:18
Диплом Лавриненко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"

ТОВ Стікон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"
#33379440
Переможець 220 630 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"
#33379440
220 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2022 13:49
Звіт договір 390pdf.pdf укладений
31 травня 2022 13:45
Додаткова угода 139.pdf укладений
31 травня 2022 13:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:16
Договір 491.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 10:49
Додаткова угода 263 pdf.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 14:29
Договір 217 pdf.pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 09:45
Договір 151 від 12.05.2021pdf.pdf зміни до договору
14 травня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 14:24
Додаткова 104 1pdf.pdf зміни до договору
25 березня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:24
Додаткова 391 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:05
Договір укладений
15 грудня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключити з розділу 16 «Додатки до договору» Додаток № 3 «План фінансування за поточний рік» та Додаток 4 «План фінансування по рокам».Замовнику, після затвердження кошторисних призначень за КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» на 2021 рік по об’єкту: «Реконструкція будівлі під «Будинок правосуддя» по вул. Волкова, 2 (вул. Героїв України, 6/13) в м. Кропивницький Кіровоградської області (Коригування)» скласти та погодити з Генпідрядником Додаток № 3 «План фінансування за поточний рік» та Додаток 4 «План фінансування по рокам».
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 391
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились призупинити дію Договору № 390 від 15.12.2020 на період з 01.04.2021 по 01.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 104/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що на період призупинення дію Договору № 390 від 15.12.2020 до 31.07.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 151
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились призупинити дію Договору № 390 від 15.12.2020 до 30.10.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 217
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились призупинити дію Договору № 390 від 15.12.2020 року до 31.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 263
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились призупинити дію Договору № 390 від 15.12.2020 до 28.02.2022 року
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 491
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін