Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики робочі утеплені S3 SRC CI
Очікувана вартість
291 000,00 UAH
UA-2020-09-02-011294-b 4b3e34b170f14c729d941b62bc316441
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Рудик Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Оксана Рудик Анатоліївна
380445632767, 380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 12:20
Очікувана вартість: 291 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


Технічні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 4.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 пара
Черевики робочі утеплені S3 SRC CI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 17:40
ТД_Черевики робочі утеплені.pdf
02 вересня 2020 17:40
ТД_Черевики робочі утеплені.docx
02 вересня 2020 17:40
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
02 вересня 2020 17:38
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" 260 604,00
UAH з ПДВ
260 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП" 290 700,00
UAH з ПДВ
290 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:32
5 Довідка ПДС.pdf
28 вересня 2020 14:32
4 Довідка МВС Тітенко.pdf
28 вересня 2020 14:32
1 Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 10:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:02
24 Копія Витягу з ЄДРЮО.pdf
14 вересня 2020 17:02
22 Копія Статуту та Опису.pdf
14 вересня 2020 17:02
17 Проект договору.pdf
14 вересня 2020 17:02
14 Висновок СЕС.pdf
14 вересня 2020 17:02
11 Технічне завдання.pdf
14 вересня 2020 17:02
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 18:41
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:41
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:48
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 17:48
Статут 03.12.18.pdf
17 вересня 2020 17:48
СЕС взуття TM SEDLEX.pdf
17 вересня 2020 17:48
Сертифікат взуття TM SEDLEX.pdf
17 вересня 2020 17:48
Персональні дані.PDF
17 вересня 2020 17:48
Паспорт якості черевики.PDF
17 вересня 2020 17:48
Лист погодження Договір.PDF
17 вересня 2020 17:48
Лист п.12 ч.1 ст.17.PDF
17 вересня 2020 17:48
Лист п.11 ч.1 ст.17.PDF
17 вересня 2020 17:48
Лист абз.1 ч.2 ст. 17.PDF
17 вересня 2020 17:48
Код доступу до Статуту.PDF
17 вересня 2020 17:48
Довідка право підпису.PDF
17 вересня 2020 17:48
Довідка захист довкілля.PDF
17 вересня 2020 17:48
Декларація взуття TM SEDLEX.pdf
17 вересня 2020 17:48
Витяг Розширений ЄДР.pdf
17 вересня 2020 17:48
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛАНПРОМ"

ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
Переможець 260 604,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 09:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 18:07

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТАЛАНПРОМ" в процедурі відкритих торгів Черевики робочі утеплені S3 SRC CI [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) –18830000-6 Захисне взуття], оголошення UA-2020-09-02-011294-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка вих. № 12 від 16.09.2020 року «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Таланпром»», до якої Учасник має надати копії підтверджуючих документів (право власності, договір оренди або суборенди тощо)). 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації (Довідка у довільній формі стосовно наявних складських та виробничих приміщень із зазначенням адреси та права користування (власність, оренда, суборенда) та автотранспортних засобів із зазначенням (назви, марки, моделі тощо) та права використання (власність, оренда, відповідно до Договору про надання транспортних послуг). До довідки надаються копії підтверджуючих документів (право власності, договір оренди або суборенди тощо). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної в довідці вих. № 12 від 16.09.2020 року «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Таланпром»» Учасник повинен надати Договір №10 від 01 січня 2019 р. про передачу в оренду основних засобів (приміщень, обладнання) у повному обсязі, а саме: - відповідно до п. 1.1. «…Орендодавець передає, а Орендар приймає в тимчасове володіння та користування виробничі та складські приміщення, за адресою: м. Ромни, вул. Римаренків, 24 (вул. Тельмана) на загальну суму 2 141 831,78 грн. загальною площею 18 913,2 м. кв. (Додаток №1) та обладнання на загальну суму 2 786 117,51 грн. (Додаток №2) – (далі орендоване майно)…»; та відповідно до п. 13.3 «…Додатки до цього Договору складають його невід’ємну частину…» - Учасник повинен надати Додаток №2, який є невід’ємною частиною цього Договору; - відповідно до п. 3.2. «…Передача майна в оренду здійснюється уповноваженими представниками сторін зі складанням акта приймання-передачі…», та п. 4.1. «…Орендоване майно вважається переданим Орендарю з моменту підписання акту прийому-передачі орендованого майна…» - Учасник повинен надати до Договору акт прийому-передачі орендованого майна. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів): 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка вих. № 10 від 16.09.2020 року «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів», в якій Учаник не зазначив інформацію щодо терміну (строку виконання Договору) та контактного номеру телефону контрагента. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. .1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет, дату, номер та суму Договору, термін (строк його виконання), повне найменування контрагента та його контактний номер телефону, інформацію щодо стану виконання Договору та іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник. *Аналогічним Договором вважається Договір, що виконаний у повному обсязі у будь який період 2018 - 2020 роки на поставку товару відповідно до предмету закупівлі зазначеного в даній тендерній документації). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. .1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної в довідці вих. № 10 від 16.09.2020 року «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів» - Учасник повинен зазначити інформацію щодо терміну (строку виконання Договору) та контактного номеру телефону контрагента.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
260 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:39
Договір 10_12-ВТ_787 від 12.10.2020.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 260 604,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 434,00 UAH)