Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-система до експрес-аналізатора типу «Clover - A1c», або еквівалент (30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну) - 26433 од.
Test system for express analyzer type "Clover - A1c", or equivalent (30168 Glycated haemoglobin kit) - 26433 units
Очікувана вартість
6 324 095,25 UAH
UA-2020-09-02-011169-b 9069a0d26dbb4562ad8129b248b455cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 12:26
Очікувана вартість: 6 324 095,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 620,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 189700 UAH
Publication date: 02 вересня 2020 17:12
Enquiries until: 25 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 324 095 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 620 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26433 од
Тест-система до експрес-аналізатора типу «Clover - A1c», або еквівалент (30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну) - 26433 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Test system for express analyzer type "Clover - A1c", or equivalent (30168 Glycated haemoglobin kit) - 26433 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість
Дата подання: 03 вересня 2020 15:58
Дата відповіді: 07 вересня 2020 17:44
Шановний Замовнику, вами в тендерній документації, а саме, в Додатку 2, зазначено вимогу «учасник, в разі необхідності, безкоштовно поставляє калібровочні щомісячні картриджі (1 картридж для 1 експрес-аналізатора типу «Clover – A1c», або еквівалент, на місяць), які потрібні для калібрування апаратів з метою точного проведення зазначеної кількості вимірювання в предметі закупівлі.». Яка кількість експрес-аналізаторів типу «Clover – A1c» наявна в закладах охорони здоров’я м. Києва та на який період часу необхідні безкоштовні калібровочні картриджі? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано наступні роз’яснення.
Враховуючи наявну кількість експрес-аналізаторів – 21 експрес-аналізатор, потрібно поставити 252 калібровочних картриджа (1 картридж для одного експрес-аналізатора на місяць, тобто 12 картриджів на рік (21 х 12 = 252 шт.)).
Еквівалент
Дата подання: 09 вересня 2020 17:55
Дата відповіді: 14 вересня 2020 13:24
Доброго дня, шановний Замовнику. З метою розширення кола потенційних учасників та з метою недискримінації одних виробників серед інших, а також, враховуючи надані вами відповіді на запитання потенційних учасників, просимо внести зміни в Додаток 2 (технічні вимоги) тендерної документації, а саме, в пункт «Вимоги». Просимо вимогу «учасник, в разі необхідності, безкоштовно поставляє калібровочні щомісячні картриджі (1 картридж для 1 експрес-аналізатора типу «Clover – A1c», або еквівалент, на місяць), які потрібні для калібрування апаратів з метою точного проведення зазначеної кількості вимірювання в предметі закупівлі. Для підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник надає гарантійний лист з доданим до нього переліком товарів, поставка яких буде здійснюватися на безкоштовній основі, за наступною формою» замінити на «учасник безкоштовно поставляє контрольні матеріали (із розрахунку на 21 експрес-аналізатор типу «Clover – A1c», або еквівалент, на 12 місяців), які потрібні для контролю апаратів з метою точного проведення зазначеної кількості вимірювання в предметі закупівлі. Для підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник надає гарантійний лист з доданим до нього переліком товарів, поставка яких буде здійснюватися на безкоштовній основі, за наступною формою:», так як поняття «калібровочні щомісячні картриджі» є виключно специфічним та притаманним лише витратним матеріалам для експрес-аналізатору Clover, а, отже, є дискримінаційною вимогою і потенційно може бути використане для відхилення тендерних пропозицій учасників, які можуть запропонувати еквівалент. Тендерна документація в чинній редакції зменшує коло потенційних учасників та дискримінує одних виробників серед інших.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи питання опрацьовано та надано наступні роз’яснення. При умові поставки еквіваленту учасник безкоштовно поставляє контрольні матеріали (із розрахунку на 21 експрес-аналізатор типу «Clover – A1c», або еквівалент, на 12 місяців), які потрібні для контролю апаратів з метою точного проведення зазначеної кількості вимірювання в предметі закупівлі. Для підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник надає гарантійний лист.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-011169-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ІТА ФІНАНС», Код ЄДРПОУ:40890576
Дата подання: 03 листопада 2020 19:12
Невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та технічній специфікації
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОКІРА» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що зазначені в тендерній документації Замовника Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2020 17:42
Відповідно до наданих роз’яснень членів тендерного комітету, відповідальних за юридичний супровід проведення процедури закупівлі (с.з. від 05.11.2020 № 258), згідно вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 02.09.2020 № 403, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації, зокрема, лист в довільній формі, про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра» (далі - ТОВ «Окіра») в своїй тендерній пропозиції надав «Гарантійний лист про відсутність підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким ТОВ «Окіра» підтверджує, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Таким чином, ТОВ «Окіра» надано документи, зазначені у Додатку 1, що відповідає вимогам тендерної документації за вище вказаною закупівлею.
Згідно роз’яснень Постійної робочої групи Департаменту з профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи (с.з. від 05.11.2020 № 289) на виконання вимог пункту 1 ТОВ «Окіра» в складі тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.TR. 101-378.479-2019, дата реєстрації 22.02.2019, термін дії до 21.02.2024, виданий Державним українським об’єднанням «ПОЛІТЕХМЕД» (назва файлу «2_8_ сертиф відповідн AFR-100 Флуоресцентний аналізатор FI-HBA-402 глікований гемоглобін Certificate of Conformity Alltest new.pdf»). Відповідно до зазначеного сертифікату, продукція - медичні вироби для діагностики in vitro, перелік яких наведений у додатку до сертифіката відповідності, відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 754. Запропоновані учасником товари наведені у додатку до сертифіката відповідності, в позиціях за № 15 та № 16.
Вимогою Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник, в разі необхідності, безкоштовно поставляє калібровочні щомісячні картриджі (1 картридж для 1 експрес-аналізатора типу «Clover – A1c», або еквівалент, на місяць), які потрібні для калібрування апаратів з метою точного проведення зазначеної кількості вимірювання в предметі закупівлі. Для підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник надає гарантійний лист з доданим до нього переліком товарів, поставка яких буде здійснюватися на безкоштовній основі, за визначеною формою.
При цьому, відповідно до інформації, наданої ТОВ «Окіра» в системі електронних публічних закупівель (назва файлу «2_1_ пояснення щодо гарантійного листа з доданим до нього переліком товарів за формою _Перелік товарів поставка яких буде здійснюватися на безкоштовній основі за результатами закупівлі_.pdf»), еквівалентний експрес-аналізатору типу «Clover – A1c» флуоресцентний аналізатор AFR-100, виробництва Hangzhou AllTest Biotech Co., Ltd., Китай, не вимагає застосування вищезазначених картриджів. В зв’язку із чим, ТОВ «Окіра» для підтвердження відповідності вказаній вимозі замовника не надає гарантійний лист з доданим до нього переліком товарів за визначеною формою.
Також, зазначеною вимогою не передбачалося, що у разі надання тендерної пропозиції з еквівалентною продукцією учасники повинні зазначити у переліку товарів, поставка, яких буде здійснюватися на безкоштовній основі за результатами закупівлі, інформацію щодо самих аналізаторів. Окрім цього, у формі тендерної пропозиції (назва файлу «2_7_ Форма тендерної пропозиції.pdf») учасник зазначив «Флуоресцентний аналізатор для імуноаналізу (з можливістю підключення до ПК) результат через 10-15 хвилин AFR-100 Hangzhou AllTest Biotech Co.,Ltd, Китай в кількості 21 шт. надається безкоштовно.».

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 19:11
Вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-02-011169-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «ІТА ФІНАНС», Код ЄДРПОУ:40890576
Дата подання: 07 листопада 2020 13:02
Невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та технічній специфікації
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі-Замовник) 02 вересня 2020 року була оголошена процедура закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали (Тест-система до експрес-аналізатора типу «Clover - A1c», або еквівалент (30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну) - 26433 од.). 02 листопада 2020 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-02-011169-b, на підставі якого допустив до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «ОКІРА», яка не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2020 22:29
рішення від 11.11.2020 №20922 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 22:29
інформація про перенесення розгляду скарги № 18273.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2020 15:22
рішення від 27.11.2020 №22078.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 22:47

Документи подані скаржником

07 листопада 2020 12:58
Скарга.pdf
07 листопада 2020 12:59
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
07 листопада 2020 12:59
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
07 листопада 2020 13:06
ТД_тести_клов._повтор..PDF

Документи подані замовником

16 листопада 2020 16:16
Лист вих. 061-11508.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2020
UA-2020-09-02-011169-b9069a0d26dbb4562ad8129b248b455cd
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЙС АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 15:59
ТОВ «ІТА ФІНАНС» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОВМЕД-УКРАЇНА Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Окіра Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Закупівля: 33140000-3 Медичні матеріали (Тест-система до експрес-аналізатора типу «Clover - A1c», або еквівалент (30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну) - 26433 од.). Ідентифікатор: UA-2020-09-02-011169-b. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «СПАЙС АС» в складі тендерної пропозиції завантажило довідку про досвід виконаних договорів та копії аналогічних договорів (файл «10-14_Додаток1.pdf»), в яких не зазначено предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 або вказано товари з кодом відповідно ДК 021:2015 «33120000-7 Системи реєстрації інформації та дослідне обладнання», тоді як предметом закупівлі є товари з кодом згідно ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимогами пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю визначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Копії виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки (у разі наявності). Предметом закупівлі є товари згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «СПАЙС АС» необхідно надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали», із зазначенням предметів договорів та замовників, та, у разі наявності, копії виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки.

Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:34
27-33_Додаток 2.pdf
02 жовтня 2020 18:34
ГАРАНТІЯ 8837-20.zip
02 жовтня 2020 18:34
43_Банківська гарантія.pdf
02 жовтня 2020 18:34
39-40_Додаток 4.pdf
02 жовтня 2020 18:34
41_Арифметичні помилки.pdf
02 жовтня 2020 18:34
10-14_Додаток 1.pdf
02 жовтня 2020 18:34
15-26_Додаток 1.pdf
02 жовтня 2020 18:34
02_Статут.pdf
02 жовтня 2020 18:34
00_Реєстр.pdf
02 жовтня 2020 18:34
01_Додаток 5.pdf
02 жовтня 2020 18:34
34-38_Додаток 2.pdf

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 22:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:15
public_doc.pdf
15 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:13
інф довідка.PDF
15 грудня 2020 13:13
ціна.PDF
15 грудня 2020 13:12
Dovidka_20350333710850383136.pdf.p7s
15 грудня 2020 13:12
Dovidka_20350333710850383136.pdf
15 грудня 2020 13:12
Довідка (4).zip
15 грудня 2020 13:12
банкрутство.pdf
15 грудня 2020 13:12
Довідка (3).zip
09 грудня 2020 21:45
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:44
обоснование.PDF
09 грудня 2020 21:43
обоснование.PDF
09 грудня 2020 21:42
обоснование.PDF
05 жовтня 2020 11:21
2 Статут.pdf
05 жовтня 2020 11:21
30-41 Додаток 2.pdf
05 жовтня 2020 11:21
12-16 Додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 11:21
3-8 Документи ТОВ.pdf
05 жовтня 2020 11:21
17-29 Додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 11:21
11 Документ директор.pdf
05 жовтня 2020 11:20
Витяг із Статуту.7z
05 жовтня 2020 11:20
Банківська ліцензі1.7z
05 жовтня 2020 11:20
Протокол НР.7Z
05 жовтня 2020 11:20
Лист для клієнті1.7z
05 жовтня 2020 11:20
Наказ Фролова Ю.М.7Z
05 жовтня 2020 11:20
Гарантія 9200-20.7z
05 жовтня 2020 11:20
48 Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 11:20
50 Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 11:20
42 Гарантійний лист УП.pdf
05 жовтня 2020 11:20
0 Реєстр.pdf
05 жовтня 2020 11:20
9 Довідка щодо підпису.pdf

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:09
Тендерна.pdf
05 жовтня 2020 15:09
Копії інструкцій.pdf
05 жовтня 2020 15:09
квал 2.pdf
05 жовтня 2020 15:09
документи.pdf
05 жовтня 2020 15:09
Довіренність виробник.pdf
05 жовтня 2020 15:09
директор доки.pdf
05 жовтня 2020 15:09
арифм.pdf
05 жовтня 2020 15:09
квал 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Закупівля: 33140000-3 Медичні матеріали (Тест-система до експрес-аналізатора типу «Clover - A1c», або еквівалент (30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну) - 26433 од.). Ідентифікатор: UA-2020-09-02-011169-b. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра» в складі тендерної пропозиції завантажило інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору та копії аналогічних договорів (файли «1_4_ довідка з інформацією про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару.pdf», «1_5_ Аналог договр Вінница Флуоресцентний аналізатор.pdf» та «1_6_ Аналог договір Ревмофарм FI-HBA-402 глікований гемоглобін.pdf»), в яких не зазначено предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 або вказано товари з кодом відповідно ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори», тоді як предметом закупівлі є товари з кодом згідно ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимогами пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю визначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Копії виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки (у разі наявності). Предметом закупівлі є товари згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «Окіра» необхідно надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали», із зазначенням предметів договорів та замовників, та, у разі наявності, копії виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки.

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 21:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:35
Договір аналог 3
27 жовтня 2020 21:34
Договір аналог 2
27 жовтня 2020 21:33
Договір аналог
05 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:49
6_2_ виписка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЙС АС"

ТОВ «ІТА ФІНАНС»

ТОВ ТОВМЕД-УКРАЇНА

ТОВ Окіра

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТА ФІНАНС» 4 718 290,50
UAH з ПДВ
1 837 093,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Окіра 4 893 012,63
UAH з ПДВ
1 838 415,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЙС АС" 5 788 827,00
UAH з ПДВ
3 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 22:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:15
public_doc.pdf
15 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:13
інф довідка.PDF
15 грудня 2020 13:13
ціна.PDF
15 грудня 2020 13:12
Dovidka_20350333710850383136.pdf.p7s
15 грудня 2020 13:12
Dovidka_20350333710850383136.pdf
15 грудня 2020 13:12
Довідка (4).zip
15 грудня 2020 13:12
банкрутство.pdf
15 грудня 2020 13:12
Довідка (3).zip
09 грудня 2020 21:45
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:44
обоснование.PDF
09 грудня 2020 21:43
обоснование.PDF
09 грудня 2020 21:42
обоснование.PDF
05 жовтня 2020 11:21
2 Статут.pdf
05 жовтня 2020 11:21
30-41 Додаток 2.pdf
05 жовтня 2020 11:21
12-16 Додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 11:21
3-8 Документи ТОВ.pdf
05 жовтня 2020 11:21
17-29 Додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 11:21
11 Документ директор.pdf
05 жовтня 2020 11:20
Витяг із Статуту.7z
05 жовтня 2020 11:20
Банківська ліцензі1.7z
05 жовтня 2020 11:20
Протокол НР.7Z
05 жовтня 2020 11:20
Лист для клієнті1.7z
05 жовтня 2020 11:20
Наказ Фролова Ю.М.7Z
05 жовтня 2020 11:20
Гарантія 9200-20.7z
05 жовтня 2020 11:20
48 Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 11:20
50 Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 11:20
42 Гарантійний лист УП.pdf
05 жовтня 2020 11:20
0 Реєстр.pdf
05 жовтня 2020 11:20
9 Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 21:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:35
Договір аналог 3
27 жовтня 2020 21:34
Договір аналог 2
27 жовтня 2020 21:33
Договір аналог
05 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:49
6_2_ виписка ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:34
27-33_Додаток 2.pdf
02 жовтня 2020 18:34
ГАРАНТІЯ 8837-20.zip
02 жовтня 2020 18:34
43_Банківська гарантія.pdf
02 жовтня 2020 18:34
39-40_Додаток 4.pdf
02 жовтня 2020 18:34
41_Арифметичні помилки.pdf
02 жовтня 2020 18:34
10-14_Додаток 1.pdf
02 жовтня 2020 18:34
15-26_Додаток 1.pdf
02 жовтня 2020 18:34
02_Статут.pdf
02 жовтня 2020 18:34
00_Реєстр.pdf
02 жовтня 2020 18:34
01_Додаток 5.pdf
02 жовтня 2020 18:34
34-38_Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТА ФІНАНС»

ТОВ Окіра

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЙС АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «ІТА ФІНАНС»
#40890576
Переможець
1 837 093,50
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТА ФІНАНС»
#40890576
1 837 093,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:37
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:29
Договір 292 укладений
24 грудня 2020 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутність постачання, закінчення бюджетного року.