Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Passenger cars (road laboratories for instrumental checking of the road network condition, technical tool for traffic organization and fixing road conditions in the places of traffic accident) - 30 laboratories
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37026967 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А" |
Контактна особа: |
Станіслав Беседін +380442570214 besedinstanislav5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE |
National ID: | 37026967 |
Contact point: |
Stanislav Besedin +380442570214 besedinstanislav5@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 60 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1800000 UAH |
Publication date: | 02 вересня 2020 16:51 |
Enquiries until: | 23 вересня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 жовтня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 60 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 15:35 |
Перелік зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx | |
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 4 Проєкт дог зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx | |
17 вересня 2020 15:35 |
ТД зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx | |
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 1 зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx | |
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 5 ТД зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx | |
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 3 зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx | |
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток_2_зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx |
17 вересня 2020 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
Перелік зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 4 Проєкт дог зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
ТД зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 1 зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 5 ТД зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток 3 зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
|||
17 вересня 2020 15:35 |
Додаток_2_зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Попередня оплата товарів в даній закупівлі не розглядається.
Ваше питання стосується іншої закупівлі.
Відповідно до частини третьої розділу І порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Мобільні діагностичні станції перевірки технічного стану транспортних засобів призначені для виконання спеціальних робочих функцій, тому, відповідно, відносяться до транспортних засобів спеціального призначення (код ДК021:2015 - 34114000-9). З огляду на зазначене вище предмет закупівлі було визначено, як 34110000-1 Легкові автомобілі.
Ваше питання стосується іншої закупівлі.
Відповідно до вимог стаття 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ні не має.
Відповідно до частини третьої розділу І порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Мобільні діагностичні станції перевірки технічного стану транспортних засобів призначені для виконання спеціальних робочих функцій, тому, відповідно, відносяться до транспортних засобів спеціального призначення (код ДК021:2015 - 34114000-9). З огляду на зазначене вище предмет закупівлі було визначено, як 34110000-1 Легкові автомобілі.
Відповідно до частини третьої розділу І порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод призначені для виконання спеціальних робочих функцій, тому, відповідно, відносяться до транспортних засобів спеціального призначення (код ДК021:2015 - 34114000-9). З огляду на зазначене вище предмет закупівлі було визначено, як 34110000-1 Легкові автомобілі.
Вимоги про усунення порушення
Детально вивчивши тендерну документацію (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-02-010845-b) на закупівлю ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод) – 30 од.
З метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та покращення комплектації автомобілів, просимо Вас внести зміни у Додаток 2 до тендерної документації, а саме:
п.2. Технічні вимоги до предмета закупівлі розділ Технічне рішення мобільної бази, та викласти у наступній редакції:
Технічне рішення мобільної бази:
Рік виготовлення – не раніше 2020 року
Тип палива – дизель
Об’єм двигуна – не менше 1995 см. куб.
Стандарт токсичності – не гірше Євро-5
Тип привода - передній
Колір – білий
Внутрішні розміри вантажного відділення:
Довжина вантажного відсіку – не менше 2900 см
Ширина вантажного відсіку – не менше 1700 см
Висота вантажного відсіку – не менше 1800 см
Склад комплектації:
• Антиблокувальна система гальм (ABS), система допомоги при екстреному гальмуванні, система стабілізації руху при боковому вітрі, система оптимізації зчеплення коліс, система курсової стійкості (ESP), антибуксувальна система (ASR), система допомоги при старті на підйомі
• Автоматичне блокування дверей під час руху
• Фронтальна подушка безпеки водія
• Центральний замок з автоматичним блокуванням дверей під час руху та розблокуванням при аварії + пульт дистанційного керування
• Автомобільна рація типу Vertex VX-2200 або еквівалент
• Автономний дизельний обігрівач типу Webasto або еквівалент, з виводом магістралі у вантажний відсік (для автономного обігріву у холодну пору року)
• Двомісне пасажирське сидіння
• Праві суцільнометалеві зсувні двері
• Задні суцільнометалеві двері, що відчиняються не менше 180о
• Повнорозмірне запасне колесо відповідного розміру
Гарантія на базовий автомобіль не менше 2 років.
п.2. Технічні вимоги до предмета закупівлі розділ Вимоги до комплектації вантажного відсіку, та викласти у наступній редакції:
Вимоги до комплектації вантажного відсіку:
Вантажний відсік має бути обладнаний:
• стаціонарно встановленим столом та стільцем, стілець має обертатися;
• не менше, ніж 3 розетками. До столу повинно бути проведено розетки для можливості підключення до них ноутбука та принтера;
• полицями для розміщення приладів спеціалізованого автомобіля для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов. Прилади повинні бути зручно розміщені на закріплених полицях, мати зручний доступ. Конструкція цих полиць повинна забезпечити надійне закріплення приладів та обладнання під час руху транспортного засобу та унеможливити їх падіння. При розміщенні приладів на висувних полицях, вони повинні мати замок-фіксатор, відкриття якого здійснюється однією кнопкою, яка розміщується в центрі ручки;
• 12V роз’ємом для можливості підключення інвертора;
• LED освітленням;
• приладами спеціалізованого автомобіля для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов (перелік приладів та їх технічні характеристики наведені нижче);
• ноутбуком;
• принтером, зафіксованим у зручному місці біля/або на столі.
• виносний бензиновий генератор (Максимальна потужність не менше 3,0 кВт; Номінальна потужність не менше 2,6 кВт; Розетки 2x16A; Напруга 230 В; Частота 50 Гц; Вага нетто не більше 50 кг.) для забезпечення автономної роботи обладнання що встановлене у вантажному відсіку (при вимкненому двигуні) під час стоянки дорожньої лабораторії при виконанні робіт на вулично-дорожній мережі;
• подовжувач-котушка (довжина - не менше 20 м із запобіжниками 230 В, ступінь захисту не нижче IP 54) для підключення системи живлення обладнання у вантажному відсіку (при вимкненому двигуні) до виносного бензинового генератора під час стоянки дорожньої лабораторії при виконанні робіт на вулично-дорожній мережі;
Та доповнити Додаток 2, наступним:
Надані учасником технічні характеристики на спеціальне обладнання, не повинні містити посилання типу: “не менше”, “не більше”, “або”, “або аналог”.
На спеціальне обладнання, обов’язково зазначається (надається):
1. Марка;
2. Модель або модифікація;
3. Технічні характеристики;
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000061 ● 5680ca153ca64fceabbe55a053c7e86d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-09-02-010845-b 02.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
До моменту появи активних полів при формуванні оголошення про проведення торгів на авторизованому електронному майданчику Zakupki.Prom.ua, з метою дотримання пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, буде здійснено заповнення в полі «Примітки» інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2020-11-17 14:33:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37026967 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А" |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автоберег" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" |
59 940 000,00
UAH з ПДВ
|
59 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС" |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" #43181210 |
Переможець |
59 940 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 18:57
|
Договір №32 від 09.11.2020.pdf | укладений |
09 листопада 2020 18:55
|