Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34110000-1 Легкові автомобілі (дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод) – 30 од.
Passenger cars (road laboratories for instrumental checking of the road network condition, technical tool for traffic organization and fixing road conditions in the places of traffic accident) - 30 laboratories
Очікувана вартість
60 000 000,00 UAH
UA-2020-09-02-010845-b 473cc9b13e324442b31b23fd2fb5b939
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Беседін

+380442570214 besedinstanislav5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Stanislav Besedin
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:10
Очікувана вартість: 60 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1800000 UAH
Publication date: 02 вересня 2020 16:51
Enquiries until: 23 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 60 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435 (as amended). KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

road laboratories for instrumental checking of the road network condition, technical tool for traffic organization and fixing road conditions in the places of traffic accident
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:35
Перелік зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
17 вересня 2020 15:35
Додаток 4 Проєкт дог зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
02 вересня 2020 16:51
Додаток 4 Проєкт дог Лаборат 30.docx
17 вересня 2020 15:35
ТД зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
02 вересня 2020 16:51
ТД Лаборат 30.docx
17 вересня 2020 15:35
Додаток 1 зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
02 вересня 2020 16:51
Додаток 1 ТД Лаборат 30.docx
17 вересня 2020 15:35
Додаток 5 ТД зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
02 вересня 2020 16:51
Додаток 5 ТД Лаборат 30.docx
17 вересня 2020 15:35
Додаток 3 зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
02 вересня 2020 16:51
Додаток 3 ТД Лаборат 30.docx
17 вересня 2020 15:35
Додаток_2_зміни ТД 17.09 Лаборат 30.docx
02 вересня 2020 16:51
Додаток_2_дорожні_лабораторії_30.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо внесення змін до Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги)
Дата подання: 04 вересня 2020 12:00
Дата відповіді: 09 вересня 2020 17:13
Доброго дня, шановний Замовник. З метою розширення кола учасників, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги), а саме: Об’єм двигуна – не менше 1997 см. куб. змінити на Об’єм двигуна – не менше 1960 см. куб.. Дякуємо!
Відповідь: Щодо надання роз’яснень на Ваше питання Замовником надано звернення до Виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року - Національної поліції України.
Технічні вимоги
Дата подання: 08 вересня 2020 20:40
Дата відповіді: 11 вересня 2020 17:15
Доброго дня! Шановний Замовнику, Вами в додатку 2 до ТД, а сам в переліку приладів дорожньої лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов та технічні характеристики до них вказані наступні вимоги до І. "Вимірювача коефіцієнту зчеплення портативний" - межі вимірювання – від 0,05 до 0,7; - ціна ділення відлікової шкали – 0,01; - межа дозволеної абсолютної похибки – ±0,05 В той же час ми провели аналіз ринку України стосовно наявності даних авто - найбільш і доступні (рахуючі такі короткі терміни закупівлі) поширені прилади для перевірки зчіпних якостей дорожнього покриття “ИКСп”, “ППК" (інформація, що доступна з офіційних паспортів даних приладів): 1) параметри ИКСп-2М - межі вимірювання – від 0,1…0,7; - ціна ділення відлікової шкали – 0,01; - межа дозволеної абсолютної похибки – ±0,05 2) параметри ППК - межі вимірювання – від 0,05…0,65; - ціна ділення відлікової шкали – 0,01; - межа дозволеної абсолютної похибки – ±5 Також співробітниками Національного транспортного університету на замовлення Державної служби автомобільних доріг України були виконані порівняльні випробування вказаних приладів (стаття НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЖУРНАЛ № 2 (226) березень – квiтень 2012 р.). Вимірювання виконували згідно з інструкціями з експлуатації приладів на сухому та на зволоженому асфальтобетонному покритті із середніми параметрами шорсткості. Прилади встановлювали в одне і те ж місце. Наведені результати порівняння вимірювань коефіцієнта зчеплення проїзної частини з колесом автомобіля за допомогою портативних приладів. Показання приладу “ИКСп” у межах 0,6–0,8. Дані отримані приладом “ППК” коливаються в межах 0,34–0,54. При вимірюваннях на зволоженому покритті було отримано результати, приладу “ИКСп” змінюються від 0,25 до 0,32, “ППК” від 0,16 до 0,22. також, згідно Вимоги до коефіцієнту зчеплення за ДСТУ 3587 3.1.5 Коефіцієнт зчеплення колеса автомобіля з вологим покриттям проїзної частини вулиць і доріг повинен відповідати наведеному в таблиці 3. 1) Ділянки прямі або на кривих радіусами 1000 м і більше, горизонтальні або з поздовжніми ухилами не більше ніж 30 ‰, з укріпленими узбіччями, без перехрещень і прилягань в одному рівні (легкі умови руху) - мінімальне значення коефіцієнта зчеплення складає 0,30 2) Ділянки на кривих у плані радіусами від 250 до 1000 м, на спусках і підйомах з ухилами від 30 ‰ до 60 ‰, ділянки у зонах звуження проїзної частини під час реконструкції (утруднені умови руху) - мінімальне значення коефіцієнта зчеплення складає 0,35 3) Ділянки з видимістю менше ніж розрахункова, підйоми і спуски з ухилами, що перевищують розрахункові, зони перехрещень в одному рівні (небезпечні умови руху) - мінімальне значення коефіцієнта зчеплення складає 0,45 Отже, просимо Вас врахувати дану інформацію і внести відповідні зміни до додатку 2 закупівлі і викласти в такому вигляді: "Вимірювача коефіцієнту зчеплення портативний" - межі вимірювання – від 0,1 до 0,7; - ціна ділення відлікової шкали – 0,01; - межа дозволеної абсолютної похибки – ±0,05 Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни після отримання листа від Національної поліції України.
Умови поставки та оплати товару
Дата подання: 17 вересня 2020 17:45
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:48
Шановний Замовнику. В зв'язку з тим, що Вами було внесено зміни до технічних вимог тендерної документації, при цьому не біло змінено терміну поставки та умов оплати. Заявлені Вами технічні вимоги до обладнання на авто - вимагають поставки товару, який зараз відсутній в Україні і на час його поставки необхідно 2-3 місяці. В заявлені Вами терміни (за найкращої ситуації - договір буде підписано на кінець жовтня, для виготовлення та постачання готового Вам товару (предмету закупівлі) - лишається місяць) - жоден з постачальників не зможе виконати заявлені вимоги в зазначені терміни. Ви ж розумієте, що закупівля на велику суму і має специфічне обладнання у відповідній кількості, яке ніхто з постачальників просто так не викупить і не покладе собі на склад "мертвим вантажем". Також згідно постанови Кабінету Міністрів № 1070 від 04.12.2019 р. - Ви маєте право передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців. Відповідно наше прохання полягає в наступному: просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації, а саме - встановити попередню оплату товару на строк не більше трьох місяців. І термін поставки, відповідно, протягом 3х місяців з моменту попередньої оплати. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Попередня оплата товарів в даній закупівлі не розглядається.
Пропозиція щодо внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2020 18:35
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:50
Шановний Замовник, Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», п. 2. «Технічні вимоги до предмета закупівлі», зазначені вимоги до автомобіля: «Спеціалізований автомобіль для перевірки технічного стану транспортних засобів повинен бути на базі фургону вагонного типу…», що не відповідає ознакам легкового автомобіля, а в коді закупівлі зазначено саме легковий автомобіль: ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (мобільні діагностичні станції перевірки технічного стану транспортних засобів). Просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Ваше питання стосується іншої закупівлі.
Відповідно до частини третьої розділу І порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Мобільні діагностичні станції перевірки технічного стану транспортних засобів призначені для виконання спеціальних робочих функцій, тому, відповідно, відносяться до транспортних засобів спеціального призначення (код ДК021:2015 - 34114000-9). З огляду на зазначене вище предмет закупівлі було визначено, як 34110000-1 Легкові автомобілі.
Роз'яснення до Тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2020 18:36
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:51
Шановний Замовник, Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», п. 2. «Технічні вимоги до предмета закупівлі», зазначено: "рік виготовлення мобільної бази – не раніше 2020 року". Просимо надати роз’яснення: якщо мобільна база для виготовлення діагностичної станції буде виробництва до 2020 року, чи буде в такому разі виконана вимога тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Ваше питання стосується іншої закупівлі.
Відповідно до вимог стаття 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Роз'яснення по коду закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2020 18:38
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:52
Шановний Замовник, Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», автомобілі повинні бути спеціалізованими, а за кодом закупівлі автомобілі є легковими (ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі). Чи не має бути термін «спеціалізований» в коді закупівлі?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Ні не має.
Відповідно до частини третьої розділу І порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Мобільні діагностичні станції перевірки технічного стану транспортних засобів призначені для виконання спеціальних робочих функцій, тому, відповідно, відносяться до транспортних засобів спеціального призначення (код ДК021:2015 - 34114000-9). З огляду на зазначене вище предмет закупівлі було визначено, як 34110000-1 Легкові автомобілі.
Пропозиція щодо внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2020 18:48
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:54
Шановний Замовник, Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», п. 2. «Технічні вимоги до предмета закупівлі», зазначені вимоги до автомобіля: «Спеціалізований автомобіль для перевірки технічного стану транспортних засобів повинен бути на базі фургону вагонного типу…», що не відповідає ознакам легкового автомобіля, а в коді закупівлі зазначено саме легковий автомобіль: ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод). Просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Відповідно до частини третьої розділу І порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод призначені для виконання спеціальних робочих функцій, тому, відповідно, відносяться до транспортних засобів спеціального призначення (код ДК021:2015 - 34114000-9). З огляду на зазначене вище предмет закупівлі було визначено, як 34110000-1 Легкові автомобілі.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-010845-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО ", Код ЄДРПОУ:38347611
Дата подання: 22 вересня 2020 20:57
Додаток 2 (Технічні вимоги для закупівлі)
Шановний Замовник!
Детально вивчивши тендерну документацію (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-02-010845-b) на закупівлю ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (дорожні лабораторії для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов у місцях скоєння дорожньо-транспортних пригод) – 30 од.
З метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та покращення комплектації автомобілів, просимо Вас внести зміни у Додаток 2 до тендерної документації, а саме:
п.2. Технічні вимоги до предмета закупівлі розділ Технічне рішення мобільної бази, та викласти у наступній редакції:
Технічне рішення мобільної бази:

Рік виготовлення – не раніше 2020 року
Тип палива – дизель
Об’єм двигуна – не менше 1995 см. куб.
Стандарт токсичності – не гірше Євро-5
Тип привода - передній
Колір – білий
Внутрішні розміри вантажного відділення:
Довжина вантажного відсіку – не менше 2900 см
Ширина вантажного відсіку – не менше 1700 см
Висота вантажного відсіку – не менше 1800 см
Склад комплектації:
• Антиблокувальна система гальм (ABS), система допомоги при екстреному гальмуванні, система стабілізації руху при боковому вітрі, система оптимізації зчеплення коліс, система курсової стійкості (ESP), антибуксувальна система (ASR), система допомоги при старті на підйомі
• Автоматичне блокування дверей під час руху
• Фронтальна подушка безпеки водія
• Центральний замок з автоматичним блокуванням дверей під час руху та розблокуванням при аварії + пульт дистанційного керування
• Автомобільна рація типу Vertex VX-2200 або еквівалент
• Автономний дизельний обігрівач типу Webasto або еквівалент, з виводом магістралі у вантажний відсік (для автономного обігріву у холодну пору року)
• Двомісне пасажирське сидіння
• Праві суцільнометалеві зсувні двері
• Задні суцільнометалеві двері, що відчиняються не менше 180о
• Повнорозмірне запасне колесо відповідного розміру
Гарантія на базовий автомобіль не менше 2 років.

п.2. Технічні вимоги до предмета закупівлі розділ Вимоги до комплектації вантажного відсіку, та викласти у наступній редакції:
Вимоги до комплектації вантажного відсіку:
Вантажний відсік має бути обладнаний:
• стаціонарно встановленим столом та стільцем, стілець має обертатися;
• не менше, ніж 3 розетками. До столу повинно бути проведено розетки для можливості підключення до них ноутбука та принтера;
• полицями для розміщення приладів спеціалізованого автомобіля для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов. Прилади повинні бути зручно розміщені на закріплених полицях, мати зручний доступ. Конструкція цих полиць повинна забезпечити надійне закріплення приладів та обладнання під час руху транспортного засобу та унеможливити їх падіння. При розміщенні приладів на висувних полицях, вони повинні мати замок-фіксатор, відкриття якого здійснюється однією кнопкою, яка розміщується в центрі ручки;
• 12V роз’ємом для можливості підключення інвертора;
• LED освітленням;
• приладами спеціалізованого автомобіля для інструментальної перевірки стану вулично-дорожньої мережі, технічних засобів організації дорожнього руху та фіксації дорожніх умов (перелік приладів та їх технічні характеристики наведені нижче);
• ноутбуком;
• принтером, зафіксованим у зручному місці біля/або на столі.
• виносний бензиновий генератор (Максимальна потужність не менше 3,0 кВт; Номінальна потужність не менше 2,6 кВт; Розетки 2x16A; Напруга 230 В; Частота 50 Гц; Вага нетто не більше 50 кг.) для забезпечення автономної роботи обладнання що встановлене у вантажному відсіку (при вимкненому двигуні) під час стоянки дорожньої лабораторії при виконанні робіт на вулично-дорожній мережі;
• подовжувач-котушка (довжина - не менше 20 м із запобіжниками 230 В, ступінь захисту не нижче IP 54) для підключення системи живлення обладнання у вантажному відсіку (при вимкненому двигуні) до виносного бензинового генератора під час стоянки дорожньої лабораторії при виконанні робіт на вулично-дорожній мережі;

Та доповнити Додаток 2, наступним:
Надані учасником технічні характеристики на спеціальне обладнання, не повинні містити посилання типу: “не менше”, “не більше”, “або”, “або аналог”.
На спеціальне обладнання, обов’язково зазначається (надається):
1. Марка;
2. Модель або модифікація;
3. Технічні характеристики;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 16:47
Дякуємо за звернення. Відповідно до положень статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не містить інформації про порушення під час проведення тендеру. З огляду на зазначене вище вимога відхиляється як недійсна.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000061 ● 5680ca153ca64fceabbe55a053c7e86d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-09-02-010845-b 02.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

До моменту появи активних полів при формуванні оголошення про проведення торгів на авторизованому електронному майданчику Zakupki.Prom.ua, з метою дотримання пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, буде здійснено заповнення в полі «Примітки» інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.

2020-11-17 14:33:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 жовтня 2020
UA-2020-09-02-010845-b473cc9b13e324442b31b23fd2fb5b939
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автоберег" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:35
Цінова.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Цінова без ціни.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Проект Договору.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Довідки ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:35
довідка відповідність.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:41
ч.2.ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
ч.1.ч2. ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Статут+опис.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Паспорт на авто.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Паспорт + код Ворон.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.13.ч1.ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.12 ч.1.ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.10.ч.1.ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.8.ч.1.ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.6.ч.1. ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.5 ч.1. ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.4. ч.1. ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
п.2. ч.1. ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Довідка щодо санкцій.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Довідка ЗУ.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Довідка довкілля.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Довідка строк.pdf
02 жовтня 2020 17:41
ГЛ щодо документації.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Відгук наш доктор.pdf
02 жовтня 2020 17:41
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 20:22
відгук.pdf
02 жовтня 2020 19:29
Банківська ліцензі1.7z
02 жовтня 2020 19:29
Гарантія 6607-20.7z
02 жовтня 2020 19:29
Витяг із Статуту.7z
02 жовтня 2020 19:29
Протокол НР.7Z
02 жовтня 2020 19:29
Лист для клієнті1.7z
02 жовтня 2020 19:29
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 жовтня 2020 19:29
Статут Автоберег 2018 р..pdf
02 жовтня 2020 19:29
пасп. Кондрачук А.А..pdf
02 жовтня 2020 19:29
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 19:29
16.pdf
02 жовтня 2020 19:29
15.pdf
02 жовтня 2020 19:29
14.pdf
02 жовтня 2020 19:29
Видаткова накладна.pdf
02 жовтня 2020 19:29
05.pdf
02 жовтня 2020 19:29
07.pdf
02 жовтня 2020 19:29
04.pdf
02 жовтня 2020 19:29
11.pdf
02 жовтня 2020 19:29
03.pdf
02 жовтня 2020 19:29
06.pdf
02 жовтня 2020 19:29
10.pdf
02 жовтня 2020 19:29
08.pdf
02 жовтня 2020 19:29
13.pdf
02 жовтня 2020 19:29
09.pdf
02 жовтня 2020 19:29
12.pdf
02 жовтня 2020 19:29
ТХ.pdf

Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:48
Довідка ДФС.pdf
26 жовтня 2020 12:42
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 12:41
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:51
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Раковиця Д.В.pdf._2_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
GISS20228.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf
02 жовтня 2020 19:51
GISS20228.pdf._2_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
27. ДОВІДКА перелік СТО.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Раковиця Д.В.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Раковиця Д.В.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf._2_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf
02 жовтня 2020 19:51
16. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
GISS20228.pdf
02 жовтня 2020 19:51
19. Статут.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf._2_.p7s

Конфіденційні документи

02 жовтня 2020 19:51
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Розділу ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС"

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

ТОВ "Автоберег"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" 59 940 000,00
UAH з ПДВ
59 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС" 60 000 000,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:48
Довідка ДФС.pdf
26 жовтня 2020 12:42
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 12:41
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:51
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Раковиця Д.В.pdf._2_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
GISS20228.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf
02 жовтня 2020 19:51
GISS20228.pdf._2_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
27. ДОВІДКА перелік СТО.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Раковиця Д.В.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Раковиця Д.В.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf._2_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf
02 жовтня 2020 19:51
16. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
GISS20228.pdf
02 жовтня 2020 19:51
19. Статут.pdf
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf._1_.p7s
02 жовтня 2020 19:51
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf._2_.p7s

Конфіденційні документи

02 жовтня 2020 19:51
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Розділу ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:35
Цінова.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Цінова без ціни.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Проект Договору.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Довідки ст.17.pdf
02 жовтня 2020 17:35
довідка відповідність.pdf
02 жовтня 2020 17:35
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР"
#43181210
Переможець 59 940 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР"
#43181210
59 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 18:57
Договір №32 від 09.11.2020.pdf укладений
09 листопада 2020 18:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 940 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 990 000,00 UAH)