Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція елементів благоустрою по вул. Чумаченка, 32 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
9 347 234,40 UAH
UA-2020-09-02-010331-b b0b40d42f7734a7cac597697256da349
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 12:59
Очікувана вартість: 9 347 234,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 736,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 черга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція елементів благоустрою по вул. Чумаченка, 32 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, чумаченка, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:29
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
02 вересня 2020 16:29
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
02 вересня 2020 16:29
тендерна документація.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 9 Технічна спеціфікація.XLS
02 вересня 2020 16:29
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
02 вересня 2020 16:29
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
02 вересня 2020 16:29
Додаток 12 Проект договору..doc
02 вересня 2020 16:28
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
02 вересня 2020 16:28
Додаток 13 Договір завдатку.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000019 ● e4a369e1964645f4a6f1087ede0a1915
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 11:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

13.11.2020 № 248

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-09-02-010331-b, проведеною КП «Управління капітального будівництва» Запорізької міської ради за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 8 899 999,34
UAH з ПДВ
7 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 8 975 517,60
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 9 347 234,00
UAH з ПДВ
9 347 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:28
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:26
5. Розрахунок ЗП.pdf.p7s
29 вересня 2020 15:26
5. Розрахунок ЗП.pdf
29 вересня 2020 15:26
4. ДЦ_чумаченко_32.pdf.p7s
29 вересня 2020 15:26
4. ДЦ_чумаченко_32.pdf
29 вересня 2020 15:26
3. ДОВІДКА Ч.2.pdf.p7s
29 вересня 2020 15:26
3. ДОВІДКА Ч.2.pdf
29 вересня 2020 15:26
2. ДОВІДКА П.12 Ч.1.pdf.p7s
29 вересня 2020 15:25
2. ДОВІДКА П.12 Ч.1.pdf
29 вересня 2020 15:25
1. МВС.pdf.p7s
29 вересня 2020 15:25
1. МВС.pdf
17 вересня 2020 12:21
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:19
15. Лист-гарантія санкції.pdf
17 вересня 2020 12:19
14.3 Довідка святкові дні.pdf
17 вересня 2020 12:19
14.1 Довідка зауваження.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
14.1 Довідка зауваження.pdf
17 вересня 2020 12:19
13 Договір завдатку.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
13 Договір завдатку.pdf
17 вересня 2020 12:19
12. Дозвіл ЛАНДШАФТ.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
12. Дозвіл ЛАНДШАФТ.pdf
17 вересня 2020 12:19
10.1 Довідка стаття 17 ПМК.pdf
17 вересня 2020 12:19
10 Довідка стаття 17.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
10 Довідка стаття 17.pdf
17 вересня 2020 12:19
9. Лист підтвердження.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
9. Лист підтвердження.pdf
17 вересня 2020 12:19
8. Договір гарантія.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
8. Договір гарантія.pdf
17 вересня 2020 12:19
7.3 Ліцензія.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
7.3 Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 12:19
7.2 Декларація МТБ.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
7.2 Декларація МТБ.pdf
17 вересня 2020 12:19
7.1 Витяг ПДВ.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
7.1 Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2020 12:19
7 Статут.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
7 Статут.pdf
17 вересня 2020 12:19
6.3 Паспорт, довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
6.3 Паспорт, довідка.pdf
17 вересня 2020 12:19
6.2 Рішення про закупівлю.pdf
17 вересня 2020 12:19
6.1 Рішення.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
6.1 Рішення.pdf
17 вересня 2020 12:19
6 Наказ на директора.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
6 Наказ на директора.pdf
17 вересня 2020 12:19
4.3.2 Декларація ТОП.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
4.3.2 Декларація ТОП.pdf
17 вересня 2020 12:19
4.3.1 Ліцензія ТОП.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
4.3.1 Ліцензія ТОП.pdf
17 вересня 2020 12:19
4.3.1 Дозвіл ТОП.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
4.3.1 Дозвіл ТОП.pdf
17 вересня 2020 12:19
4.2.3 Дозвіл ПМК-17.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
4.2.3 Дозвіл ПМК-17.pdf
17 вересня 2020 12:19
4.2.2 Декларація ПМК-17.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
4.2.2 Декларація ПМК-17.pdf
17 вересня 2020 12:19
4.2.1 Ліцензія ПМК-17.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
4.2.1 Ліцензія ПМК-17.pdf
17 вересня 2020 12:19
4 Довідка субпідрядники.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.8 Звіт ТОП ЕНЕРДЖИ.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2.8 Звіт ТОП ЕНЕРДЖИ.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.7 Звіт ПМК-17.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2.7 Звіт ПМК-17.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.6 Звіт ЛАНДШАФТ.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2.6 Звіт ЛАНДШАФТ.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.5 Посвідчення ОП.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2.5 Посвідчення ОП.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.4 Наказ ОП.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2.4 Наказ ОП.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.3 Диплом виконроб.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2.3 Диплом виконроб.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2.1 Диплом Атаманова ВВ.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.2 Довідка працівники.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.2 Довідка працівники.pdf
17 вересня 2020 12:19
3.1.2 Лист ТРАНСПРОМЛІС.PDF.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.1.2 Лист ТРАНСПРОМЛІС.PDF
17 вересня 2020 12:19
3.1 Довідка МТБ.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
3.1 Довідка МТБ.pdf
17 вересня 2020 12:19
2 ТП.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
2 ТП.pdf
17 вересня 2020 12:19
1 Відомості.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:19
1 Відомості.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 22:04
Електронний підпис
17 вересня 2020 21:57
8. Банківська гарантія.rar
17 вересня 2020 21:57
7.5. Сертифікат ISO.pdf
17 вересня 2020 21:57
7.4. Декларація МТБ.pdf
17 вересня 2020 21:57
7.3. Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 21:57
7.1. Статут.pdf
17 вересня 2020 21:57
6.1. Рішення учасника.pdf
17 вересня 2020 21:57
5.1. Копія паспорту УО.pdf
17 вересня 2020 21:57
3.3.2. Копія Таб.6 КБК.pdf
17 вересня 2020 21:57
3.3.1. Копія Таб.6 Сігма АВК.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:51
ЛІЦЕНЗІЯ ТА ДОЗВІЛ.PDF
17 вересня 2020 14:51
Лист підтвердження.pdf
17 вересня 2020 14:51
Довідка субпідрядника.pdf
17 вересня 2020 14:51
Довідка святкові.pdf
17 вересня 2020 14:51
Довідка санкції.pdf
17 вересня 2020 14:51
Довідка працівники.pdf
17 вересня 2020 14:51
Довідка аванси.pdf
17 вересня 2020 14:51
Відомості про учасника.pdf
17 вересня 2020 14:51
СТАТУТ.PDF
17 вересня 2020 14:51
ПОВНОВАЖЕННЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Переможець 7 999 500,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
7 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 10:53
ДУ№8 від 12.01.2024 до Договору 096-20-182 від 12.10.2020.pdf укладений
12 січня 2024 10:51
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 09:48
ДУ №7 до договору 096-20-182 від 12.10.2020.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 09:31
ДУ №6 до Договору №096-20-182 від 12.10.2020.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:33
ДУ№5 до Договору №096-20-182 від 12.10.2020р.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:14
ДУ №4 до Договору №096-20-182 від 12.10.2020.PDF зміни до договору
19 лютого 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 15:13
ДУ№3 до Договору №096-20-182 від 12.10.2020.PDF зміни до договору
05 лютого 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 08:42
ДУ№2 до Договору №096-20-182 від 12.10.2020р.pdf зміни до договору
21 січня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:14
ДУ№1 до Договору №096-20-182 від 12.10.2020р.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:31
Договір №096-20-182 від 12.10.2020р.PDF укладений
13 жовтня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до договору щодо додання до договору Додатку №3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору, щодо п. 1.1. Договору, та змін Додатку 1 до Договору, Додатку 2 до Договору, Додатку 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України про публічні закупівлі, - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо доповнення Договору п. 3.8.
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору, щодо викладення п. 3.2 Договору в новій редакції,
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, викладення графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва в нових редакціях
Номер договору про закупівлю: 096/20/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 970 403,67
UAH (в тому числі ПДВ 828 400,61 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю коштів для фінансування робіт на 2023-2024 р.р. у головного розпорядника коштів, введення воєнного стану в Україні через агресію з боку рф, на підставі ст.ст. 651, 652,654 ЦК України