Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (проведення експертизи кошторисної документації за робочим проектом: «Послуги з проведення поточного ремонту виставкових залів будівлі №17»)
Очікувана вартість
3 240,00 UAH
UA-2020-09-02-010244-b cad525bf0a1c4834a2b8dedeffb36140
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Листрова Володимирівна

khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Тетяна Листрова Володимирівна
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


1.Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання з проведення експертизи кошторисної документації за робочим проектом: «Послуги з проведення поточного ремонту виставкових залів будівлі №17» (далі – Експертиза). Згідно ДК 021:2015 код закупки 71310000-4.
2. Результати експертизи надаються Замовнику у вигляді Експертної оцінки за результатами проведеної експертизи (далі - Оцінка).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (проведення експертизи кошторисної документації за робочим проектом: «Послуги з проведення поточного ремонту виставкових залів будівлі №17»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Послуг, визначеної в Кошторисі, що є Додатком № 2 до цього Договору, на рахунок Виконавця, згідно з бюджетними зобов’язаннями Замовника, у відповідності до плану асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів в термін 10 (десяти) банківських днів після отримання бюджетного фінансування згідно з пунктом 2 статті 49 Бюджетного кодексу України № 2456-VI від 08.07.2010 року зі змінами та доповненнями на підставі підписаних Актів приймання-передачі послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ "Інпроект"
#21559964
Переможець 3 240,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:32

Документи

02 вересня 2020 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 12:27
ДОГОВІР ІНПРОЕКТ.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 16:38
ДОГОВІР НВФ ІНПРОЕКТ НОВИЙ (2).PDF укладений
02 вересня 2020 16:33
ДОГОВІР НВФ ІНПРОЕКТ НОВИЙ (2).PDF укладений
02 вересня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перезавантаження файлу договору.
Номер договору про закупівлю: 120512-ОК
Договір:
Номер додаткової угоди: 120512-ОК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 540,00 UAH)