Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Вироби домашнього текстилю)
Очікувана вартість
162 000,80 UAH
UA-2020-09-02-009739-b ● f4516518b7744b60bf2d3def34e6b1fc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овідіопольська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04379172 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А |
Контактна особа: |
Юлія Фурник +380966544792,+380485135501 s111@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 162 000,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 620,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
1. Найменування замовника: Овідіопольська селищна рада.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04379172.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд. 2 а.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, уповноважена особа, телефон +380969297972, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вироби домашнього текстилю.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
1) Коммлект постільної білизни (Дитячий) - 183 (сто вісімдесят три) комплекти;
2) Покривало - 183 (сто вісімдесят три) штуки;
3) Ковдра - 183 (сто вісімдесят три) штуки;
4) Подушка – 170 (сто сімдесят) штук.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеської обл., смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 238.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 162 000,80 грн. (сто шістдесят дві тисячі гривень 80 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «08» вересня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «16» вересня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04379172.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд. 2 а.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, уповноважена особа, телефон +380969297972, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вироби домашнього текстилю.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
1) Коммлект постільної білизни (Дитячий) - 183 (сто вісімдесят три) комплекти;
2) Покривало - 183 (сто вісімдесят три) штуки;
3) Ковдра - 183 (сто вісімдесят три) штуки;
4) Подушка – 170 (сто сімдесят) штук.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеської обл., смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 238.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 162 000,80 грн. (сто шістдесят дві тисячі гривень 80 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «08» вересня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «16» вересня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
183 комплект
Коммлект постільної білизни (Дитячий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
183 штуки
Покривало
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
183 штуки
Ковдра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
170 штуки
Подушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 15:06 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
04 вересня 2020 14:55 |
Додаток_1.doc | |
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_3.docx | |
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_4.doc | |
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_2.doc | |
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_5.doc |
04 вересня 2020 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 вересня 2020 15:06 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
|||||||||
04 вересня 2020 14:55 |
Додаток_1.doc
|
|||||||||
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_3.docx
|
|||||||||
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_4.doc
|
|||||||||
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_2.doc
|
|||||||||
02 вересня 2020 16:05 |
Додаток_5.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТКС ПРОМ" |
73 335,00
UAH з ПДВ
|
73 335,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна |
88 825,00
UAH з ПДВ
|
81 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" |
93 807,00
UAH з ПДВ
|
81 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
95 607,42
UAH з ПДВ
|
93 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМ.ТЕКС" |
114 976,26
UAH з ПДВ
|
114 976,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
143 819,00
UAH з ПДВ
|
143 819,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТКС ПРОМ" #40255677 |
Переможець |
73 335,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 12:49
|
116 25.09.2020 ТЕКСТИЛЬ.pdf | укладений |
25 вересня 2020 12:48
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 жовтня 2020 10:22
|
73 335,00 UAH | UA278201720344220007016035902 Овідіопольська селищ/р |
UA443206270000026009013045087 ТОВ "ТКС ПРОМ" |
Оплачений |